Niin mitä sitten

Anonyymi-ap

vaikka olenkin tarkka siitä millaisen naisen hauan, miten on elämänsä elänyt ja miltä se näyttää, onko se väärin vaatia toiselta samaa millainen itse on ja miten haluaa oman elämänsä elää. Eikö kaikki tavoittele sitä hyvää elämää, hyvää puolisoa ja samoja arvoja? Kriittiseksi tekee se, kun niin monesti on harhautettu, kiusattu ja tahallaan leikitelty vaikka olisin vain halunnut tutustua. On oppinut katsomaan aika kriittisesti kaikkeen mitä näkee ja kuulee, koska on niin pettynyt joka kerran. Vihainen olen nyky menolle ja ihmisten kusipäisyydelle. Kuitenkin....odotan että joskus vielä tulee se joka ei valehtele, kuseta tai näyttele, puhdas ulkoisesti ja sisäisesti.... perkele https://www.youtube.com/watch?v=mTg6HBLvbuY

21

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aikuisten maailmassa on jokaisella oma menneisyys ja se pitää hyväksyä ,jos meinaa että jotain pari suhdetta kehittyy .Jos on liian ronkeli on parasta elää sinkkuna.

• Anonyymi

Kaikkea ei tarvitse hyväksyä,ei todellakaan!

• Anonyymi

Tämä. Monelle jotkut pikkuasiat on häiritsevää mitkä normaaleja

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😍 ­­N­y­­m­f­­­o­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17778886S

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Itselläni kumppanin valinta mennyt niin että ihan vaan rakastunut. Ei ollut sen kummempia odotuksia ja kriteerejä. Tapasin ihmisen juttu luisti. Siitä se lähti.

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa

Olen sitä mieltä että monella menee huippu ihminen ohi . Kun eletään niin niiden vaatimusten mukaan. Moni asia muokkaantuu suhteen mukana . Eikä se mitä ajattelee ihanne kumppaniksi välttämättä sellainen oikeastaan ole. Erilaisuus voi olla myös rikkaus suhteessa joka pakottaa ihmisen itsensäkin ulos omista ennakkoluuloista.

• Anonyymi

Ei ole väärin edellyttää suhteiltaan laatua. Ja voi olla vaikea luottaa ihmiseen, joka on pettänyt aiemmissa suhteissaan. Edellytän itsekin luotettavuutta ja sitä, että on suora ja rehellinen tunteissaan. Jos ei itse ole sitä, ei ehkä pidä vaatia toiseltakaan.

• Anonyymi

Mies oli minulle parasta toissavuotena mutta kaikki meni pilalle kun luuli minusta väärin. Luulee varmaan edelleenkin.

• Anonyymi

Pidät itseäsi toista parempana

• Anonyymi

Ketä toista?

• Anonyymi

Toivottavasti et löydä sellaista

• Anonyymi

Se on varmasti ollut tarkoituskin kaikella mitä on tapahtunut, rikkoa niin että ei luota enää kehenkään

• Anonyymi

Mitä ne vaatimukset on?

• Anonyymi

kannattaa tehdä asiat selviksi jo heti alussa ja sopia säännöistä...parisuhteeseen meno on riskipeliäkin,kuten moni muukin elämässä...ei voi koskaan tietää,mitä elämä tuo tullessaan,miten kaikki menee,pitää vaan luottaa...tai sitten valitsee elää yksin..pitää yrittää etsiä sellainen,joka tuntuu mukavalta,eikä valita sellaista,joka epäilyttää jo heti alussa. Mutta koskaanhan ei voi tietää,sitä on vaan sitten uskallettava. En osaa muuta sanoa,itsekin elän intuitiooni luottaen

• Anonyymi

Pikku vinkkinä; ei sitä täältä löydä 🧏‍♀️

• Anonyymi

Tiedän, anteeksi että avauduin,menen pois!

• Anonyymi

se nyt se ja sama miten erilaisia kaksi ihmistä muuten on kunhan luonteet osuu sen verran kohdilleen että mielellään elää tämän rinnalla, idiootit

• Anonyymi

No toivoa sitten vaan sopii että ihmisvaisto on ajan myõtä kehittynyt.

• Anonyymi

Kunnolla tutustumista se vaatii. Nykyisin tehdään nopeasti tulkintoja. Oikea helmikin voi mennä siinä sivu suun.

• Anonyymi

Luulenpa että kukaan ei ole sinulta sitä kieltänyt täällä. Ehkä on vähän pyydetty ymmärrystä niitä kohtaan, jotka ei täytä ihannettasi. Että älä hauku heitä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5418
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5158
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4184
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3640
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3268
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2841
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      56
      1991
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1862
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe