Onko olemassa mitään typerämpää.

Anonyymi-ap

Kuin tehdä asia aina samalla tavalla ja odottaa erilaista lopputulosta? Se on vastuun sysäämistä muille. Niin kuin ei olisi omilla teoillaan vaikuttanut lopputulokseen. Aina voi tehdä asiat paremmin tai ainakin kokeilla. Tätä ajatusta olen kysytellyt. Mitä teen toisin ensi kerralla.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän on se hulluuden määritelmä, toistaa samaa ja odottaa eri lopputulosta.

      • Anonyymi

        Sanoisin ennemmin traumatisoituneen ihmisen käytökseltä kuullostaa


    • Riippuu olosuhteista. Lehden lukeminen puiston penkillä keskikesällä tuo erilaisen lopputuloksen kuin lehden lukeminen samassa paikassa syysmyrskyllä.

      • Anonyymi

        Niinhän se on. Lopputulos ei välttämättä ole parempi.


    • Toistossa on voimaa, joskus asiat vain junnaa kummallakin suunnalla samaa,samaa,samaa rataa. Oisko kuitenkin parasta itse valita oma vastineensa, palautteensa ja suhtautumisensa toistoihin? Voisko itse tehdä jotain erilaista, sinänsä samanlaiseen tilanteeseen tai toimintatapaan?

      Toisaalta perinteillä ja totutuilla tavoilla on tiettyä jatkuvuutta!

      Kaikki vaikuttaa kaikkeen, pitää vain katsella laaja-alaisesti, eikä yksityiskohtien pikku pilkkuihin =) jospa näkis sen mahdollisuutena!

    • Anonyymi

      En mitään tee toisin, ihmiset vaan vaihtuvat. Ongelmat kasaantuvat lopulta heille, anna ajan kulua. Lähtevät näin pois, ja tilaa uusille. Hyvät säilyvät, huonot menevät ja saavat lopulta itse enemmän pahaa. Huonot jutut poistuvat elämästä, kaikelle on rajansa ja aikansa. Ei tarvitse itse lähteä enempää mukaan. Hyviä valintoja itsellä, pidetään niistä kiinni. Aika korjaa.

      • Anonyymi

        Hyvä pohja ja kaikki toimii, saadaan vaan välistä viejät pois, niin homma toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pohja ja kaikki toimii, saadaan vaan välistä viejät pois, niin homma toimii.

        Määräänsä enempää ei voi viedä, kun ottavat väärin ja tekevät väärin, ja teet itse oikein, niin lopulta itsellä kaikki hyvin ja he jatkavat vielä toimintaansa uusilla ihmisillä tai viisastuvat ja ottavat sitten jotain muuta elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määräänsä enempää ei voi viedä, kun ottavat väärin ja tekevät väärin, ja teet itse oikein, niin lopulta itsellä kaikki hyvin ja he jatkavat vielä toimintaansa uusilla ihmisillä tai viisastuvat ja ottavat sitten jotain muuta elämäänsä.

        Henkinen kasvu ❤️ älä ole enempää tai vähempää, jos voit olla oma itsesi. Elä sitä hetkeä mitä tunnet itsellesi kuuluvaksi. Älä liioittele älä vähättele, kurkota parempaan, yritä parempaa, hyväksy nykyisyys ja mennyt, ole kiitollinen mitä on, etsi hyvää ja nauti, pousta pahaa ja pure hammasta. Keskity hyvään, näe elämä ja ihmiset kuten ovat. Kivaa päivää!


      • Anonyymi

        No näin. Ollaan kukin tyytyväisiä valintoihimme. Minä löysin paikan, jossa kiusaamista ei hyväksytä ja ihmisiä autetaan. Hyväksyn toisten valinnat. Se mikä on mennyt, on mennyt. Hyvää jatkoa kaikille osapuolille. Case closed.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkinen kasvu ❤️ älä ole enempää tai vähempää, jos voit olla oma itsesi. Elä sitä hetkeä mitä tunnet itsellesi kuuluvaksi. Älä liioittele älä vähättele, kurkota parempaan, yritä parempaa, hyväksy nykyisyys ja mennyt, ole kiitollinen mitä on, etsi hyvää ja nauti, pousta pahaa ja pure hammasta. Keskity hyvään, näe elämä ja ihmiset kuten ovat. Kivaa päivää!

        Olipa todella typerä ja vastuuton kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näin. Ollaan kukin tyytyväisiä valintoihimme. Minä löysin paikan, jossa kiusaamista ei hyväksytä ja ihmisiä autetaan. Hyväksyn toisten valinnat. Se mikä on mennyt, on mennyt. Hyvää jatkoa kaikille osapuolille. Case closed.

        Ei ole kyse mistään kiusaamisesta. Case is not closed


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyse mistään kiusaamisesta. Case is not closed

        Vaan traumatisoituneen, traumaattisessa tilanteessa rikollisesti sosiaalisesti eristetyn ihmisen väärinkohtelusta


    • Anonyymi

      Ei ole mitään typerämpää. Totuus.

    • Anonyymi

      Kyllä olosuhteetkin ja ihmisten mielialat eri kertoina vaikuttavat, eikä niitä varmaan paljon voi ennustaa. Ei se suinkaan ole ainoa muuttuja, että tekisi jotain eri tavalla.

    • Anonyymi

      Onko todella mitään typerämpää? Silmät vesissä kysyn vain. Onko?

      • Anonyymi

        En ymmärrä


    • Anonyymi

      Kun asiat tekee aina samalla tavalla loputuloskin on aina lopulta samanlainen toisinaan vai hieman pidemmän mutkan kautta valehtelemaan kun olisin opetellu ni olis voinu elää sitä valheen tuottamaa illuusiota onnellisesta parisuhteesta

    • Anonyymi

      Minä ainakin odotan ensi viikolle muutosta.

      • Anonyymi

        Miksi odotat? Mikset tee mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi odotat? Mikset tee mitään

        Koska ensiviikolla on planeetat asennossa.
        Maanantai on kevätpäiväs seisaus, tiistai uusikuu, keskiviikko Heavens cross, sitten on vielä jotain muuta mutta sunnuntaina käännetään kelloja.
        Aika paljon yhteen viikkoon.


      • Anonyymi

        Anna tulla vaan, se puhdistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna tulla vaan, se puhdistaa.

        Ei, se vaurioittaa ja sairastuttaa, taistelu ehdyttää kehon voimavaroja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna tulla vaan, se puhdistaa.

        Muiden ihmisten pitää kantaa vastuu siitä mihin lähtivät ja toisen laittoivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ensiviikolla on planeetat asennossa.
        Maanantai on kevätpäiväs seisaus, tiistai uusikuu, keskiviikko Heavens cross, sitten on vielä jotain muuta mutta sunnuntaina käännetään kelloja.
        Aika paljon yhteen viikkoon.

        Kevätpäivän tasaus on ajallaan. Ensi viikolla täällä etelässä lämpötilat ovat ympäri vuorokauden plussalla.


    • Anonyymi

      Vastuun sysäämistä muille aloittaja hyvä. Vastuu ON muilla. Jos et sitä ymmärrä, voin saman tien tappaa itseni

    • Anonyymi

      Ei traumatisoitunut ihminen koita saada lopputulosta aikaan. Se on absurdi ajatus. Muita ihmisiä tarvitaan apuun, ei ihmistä saa jättää elämään traumaan. Mutta eihän vajaaälyisillä riitä ymmärryskyky

    • Anonyymi

      Niin se voi olla jopa narsistinen piirre, jos ihminen esim kokee, että kun vain itse hokee jotain asiaa se muuttuu yleiseksi totuudeksi ja lopulta hyökkii ketä tahansa ihmistä vastaan jonka kokee seisovan oman informaationsa ym tiellä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe