Olisko aika vaihtaa levyä näitten tubettajien jutut ei kiinnosta

Anonyymi-ap

Eikö Tuusniemellä muuta tapahdu,

16

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kuusikot humisee siinäpä ne suurimmat tapahtumat korvessa.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­­N­­­y­­m­­­f­o­­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17779061G

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Viltin alta katella ulos , kun perä vaen vilahtaa ja ihana koneleeti lähtee tienaamaan leepee pöytään, halvalla aatolla.

    • Anonyymi

      Kovastippa kiinnostaa kun piti oikein aloitus väsätä

      • Anonyymi

        Olen kyllä huomannut ettei täällä muusta puhuta kuin jostain tubettajista ,kun ympärillä tapahtuu paljon tärkeämpiä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä huomannut ettei täällä muusta puhuta kuin jostain tubettajista ,kun ympärillä tapahtuu paljon tärkeämpiä asioita.

        Ja mitä ne tärkeämmät asiat on Tuusniemellä?


    • Anonyymi

      Eipä niitä pakko ole katsoa

      • Anonyymi

        eikä edes tehdä.

        mikä se lie motiivina kuvata kun minä hitsaan kun minä linkoan kun minä istun ja kas jopa kävelemistä pitää kuvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä edes tehdä.

        mikä se lie motiivina kuvata kun minä hitsaan kun minä linkoan kun minä istun ja kas jopa kävelemistä pitää kuvata.

        nyt on kyllä ihan pakko näyttää koko mailmalle kun minä tiputan lunta katolta, kas kun ei kuusen latvasta.

        onhan se ainutlaatuista ei sitä juhannuksena näe livenä sellaista ihmettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt on kyllä ihan pakko näyttää koko mailmalle kun minä tiputan lunta katolta, kas kun ei kuusen latvasta.

        onhan se ainutlaatuista ei sitä juhannuksena näe livenä sellaista ihmettä.

        Toiset haluavat katso niitä, toiset taas eivät.
        Onneksi on vaihtoehtoja. Sama pätee esim musiikkiin; kaikki eivät tykkää samanlaisesta musiikista. Eikä tarvitsekaan.
        Kaikkein surullisinta olisi että joku sanoisi että mitä saa katsoa ja mitä ei. Tai millaisia videoita saa tehdä ja mitä ei.
        Onneksi sellaista ei voi olla. Se on hyvä. Ja joka sellaista yrittää niin suosittelen hänelle pikaista paranemista.


    • Anonyymi

      Mikäpä sen tähellisempää , kuin kylähulluin tekemisiä tarkkailla.

    • Anonyymi

      Oliko vanha sanonta ? Jos lusikalla annettu ei voi kapustalla pyytää !!!

    • Anonyymi

      Ainahan se on maaseudun ihmisten ainoa ilo naimisen jälkeen ollut kylähulluille naureskelu.
      Edessä päin on
      kehuttu ja yllytetty, takana päin vedet silmissä selkäkeikkaa naurettu.
      Nyt kun asutaan mikä missäkin niin kaikki tuo ilo tapahtuu internetissä.

      • Anonyymi

        Niin se on ja kiusaamista


    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostaa

    • Anonyymi

      "Onneksi on vaihtoehtoja. Sama pätee esim musiikkiin; kaikki eivät tykkää samanlaisesta musiikista. Eikä tarvitsekaan."

      Eivät tietenkään kaikki tykkää samanlaisesta musiikista mutta kyllä musiikin kuuntelijan pitää tietää onko esittäjän esittämä musiikki musiikkia?

      Metsäman lataa kolme videota vuorokaudessa Youtubeen mutta kukaan ei tiedä mitä ne ovat, ei edes lataaja itse.

      Yhtänkään konemanin itsensä esittämää rämpytystä en ole pystynyt loppuun asti kuuntelemaan koska samaan pystyy pieni lapsikin mutta kyllästyy nopeasti jos ei saa soitinta soimaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe