Eikö Tuusniemellä muuta tapahdu,
Olisko aika vaihtaa levyä näitten tubettajien jutut ei kiinnosta
16
191
Vastaukset
- Anonyymi
kuusikot humisee siinäpä ne suurimmat tapahtumat korvessa.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17779061G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Viltin alta katella ulos , kun perä vaen vilahtaa ja ihana koneleeti lähtee tienaamaan leepee pöytään, halvalla aatolla.
- Anonyymi
Kovastippa kiinnostaa kun piti oikein aloitus väsätä
- Anonyymi
Olen kyllä huomannut ettei täällä muusta puhuta kuin jostain tubettajista ,kun ympärillä tapahtuu paljon tärkeämpiä asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä huomannut ettei täällä muusta puhuta kuin jostain tubettajista ,kun ympärillä tapahtuu paljon tärkeämpiä asioita.
Ja mitä ne tärkeämmät asiat on Tuusniemellä?
- Anonyymi
Eipä niitä pakko ole katsoa
- Anonyymi
eikä edes tehdä.
mikä se lie motiivina kuvata kun minä hitsaan kun minä linkoan kun minä istun ja kas jopa kävelemistä pitää kuvata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä edes tehdä.
mikä se lie motiivina kuvata kun minä hitsaan kun minä linkoan kun minä istun ja kas jopa kävelemistä pitää kuvata.nyt on kyllä ihan pakko näyttää koko mailmalle kun minä tiputan lunta katolta, kas kun ei kuusen latvasta.
onhan se ainutlaatuista ei sitä juhannuksena näe livenä sellaista ihmettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt on kyllä ihan pakko näyttää koko mailmalle kun minä tiputan lunta katolta, kas kun ei kuusen latvasta.
onhan se ainutlaatuista ei sitä juhannuksena näe livenä sellaista ihmettä.Toiset haluavat katso niitä, toiset taas eivät.
Onneksi on vaihtoehtoja. Sama pätee esim musiikkiin; kaikki eivät tykkää samanlaisesta musiikista. Eikä tarvitsekaan.
Kaikkein surullisinta olisi että joku sanoisi että mitä saa katsoa ja mitä ei. Tai millaisia videoita saa tehdä ja mitä ei.
Onneksi sellaista ei voi olla. Se on hyvä. Ja joka sellaista yrittää niin suosittelen hänelle pikaista paranemista.
- Anonyymi
Mikäpä sen tähellisempää , kuin kylähulluin tekemisiä tarkkailla.
- Anonyymi
Oliko vanha sanonta ? Jos lusikalla annettu ei voi kapustalla pyytää !!!
- Anonyymi
Ainahan se on maaseudun ihmisten ainoa ilo naimisen jälkeen ollut kylähulluille naureskelu.
Edessä päin on
kehuttu ja yllytetty, takana päin vedet silmissä selkäkeikkaa naurettu.
Nyt kun asutaan mikä missäkin niin kaikki tuo ilo tapahtuu internetissä.- Anonyymi
Niin se on ja kiusaamista
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa
- Anonyymi
"Onneksi on vaihtoehtoja. Sama pätee esim musiikkiin; kaikki eivät tykkää samanlaisesta musiikista. Eikä tarvitsekaan."
Eivät tietenkään kaikki tykkää samanlaisesta musiikista mutta kyllä musiikin kuuntelijan pitää tietää onko esittäjän esittämä musiikki musiikkia?
Metsäman lataa kolme videota vuorokaudessa Youtubeen mutta kukaan ei tiedä mitä ne ovat, ei edes lataaja itse.
Yhtänkään konemanin itsensä esittämää rämpytystä en ole pystynyt loppuun asti kuuntelemaan koska samaan pystyy pieni lapsikin mutta kyllästyy nopeasti jos ei saa soitinta soimaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859