Moi,
Ajatuksissa ostaa paneelit mökille nyt kesällä. Törmäsin tämmöseen (https://www.energiaeki.fi/). Onkohan kenellekään kokemuksia tästä?
EnergiaEki.fi - Kokemuksia?
10
3907
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kilpailutettiin www.solle.fi kautta, koska ainakaan tuohon aikaan noin 2 kuukautta sitten en löytänyt muita. Tuon palvelun kautta homma toimi hienosti ja vaikka epäilin miten toimii, niin tuli sopivasti joku 7-8 tarjousta. Kahden kanssa vielä neuvotellaan mutta jomman kumman varmasti valitsen.
- Anonyymi
Mulle ainakin Sollelta tuli niin monelta eri firmalta spämmipuhelua et se oli enemmänkin ahdistavaa kuin hyödyllistä. Tos Ekissä näyttäis olevan samanlainen idea ku autojerry.fi et kaikkea kilpailutusta ei sit kuitenkin tarvii tehä ite?
- Anonyymi
hianosti toimi energia eki ainaski täällä! itelle 9kw paneelit pian tulossa
- Anonyymi
Hyvin toimi. Sain 4 hyvää tarjousta!
- Anonyymi
Toimii!
- Anonyymi
Aivan paska palvelu, en suosittele. Viellä on paljon kehitettävää näillä tarjonta palveluilla.
- Anonyymi
Aika monta tarjousta tuli nyt on paneelit jo katolla! Mukavasti tippunu noi hinnatki, toivottavasti pohja on jo löytyny
- Anonyymi
Hyvin toimii ja sieltä kautta saatujen tarjousten kautta sain kaupat lyötyä lukkoon.
- Anonyymi
Mistä yiedät että yeit tyvät kaupat mitä hankit mihin hintaan
- Anonyymi
Taitta olla itse energia ekin , omistajien kirjoittamia nämä kommentit. :D :D :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838