Kertokaa teidän paranormaaleja kokemuksia tänne.

Anonyymi-ap

Kerron nyt tässä yhden omista paranormaaleista kokemuksistani. äitini oli juuri lähtenyt veljeni treeneihin. Mitään paranormaalia ei siihen mennessä ollut tapahtunut, kunnes suljen huoneeni oven ja huoneeni ovesta kuuluu raapivia ääniä, pelästyin kovasti ja ajattelin että se olisi laukkuni joka oli huoneen ovessani mutta ei. Se ääni kuulosti kynsiltä, ja siltä että joku raapaisi oveani. Tämän oli todella traumaattista ja jätti kyllä arvet.

6

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin tänään bussissa ihan etuosassa ja taustalla ei kuulunut mitään muiden matkustajien puhetta. Yhdessä vaiheessa minut valtasi jotenkin outo ja huono olo. Katsoin taakseni ja näin noin nelikymppisen naisen. Hetken päästä naisen puhelin soi ja hän puhui, kuinka tarvitsee lääkkeet ja puhelimen laturin mukaan. Kuulin vielä, kuinka sanoi puhelimeen, että pidä peukkuja, että pääsisin sairaalaan. Toisille siis sairaalaan päästään ja toisille joudutaan, välihuomio. Ennenkin olen "tuntenut" tai aistinut muiden sairauksia. Kaikista en viitsi edes nimettömänä huudella sen enempää.

    • Anonyymi

      Tuttuni näki vääristyneitä naamoja kesken iltalenkin,pian tulikin psykoosi.

    • Anonyymi

      Radio meni itsestään päälle. Sama kävi ilmalämpöpumpun kanssa vaikka molemmat oli sammutettu. Eikä niitä kukaan ollu voinut käydä laittamassa päälle. Epäilen että edesmennyt isäni liittyi jotenkin asiaan.

    • Anonyymi

      Paljon olen asioista kuullut, itseltä se ensimmäinenkin vielä puuttuu.
      M 79 v

    • Anonyymi

      Niille on Suomi24 sivustolla ihan oma osionsa. Kummittelu palstalta löydät kokemuksia pilvin pimein

    • Anonyymi

      Selittämätön koputus oven ikkunaan, kolmesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3506
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2079
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1574
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1424
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1292
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 23
      1059
    Aihe