https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/19b57d2c-6e7b-41bf-a1c0-b7a2985b9b8d
Onko Kaarinan Kaupungin Hallitus idioottien vallassa?
Edelleen keplottelua! Mistään entisestä ei ole opittu!
Metsälle olisi pitänyt laittaa 300 000 € lisä hintaa, kun tuttavan kauppana ruvettiin myymään!
Kaarinassa Turun tautia :)
6
183
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin saa maakunnan parhaat koronatuet ja sitten ostellaa metsää ja peltoa. Tulis sota ja tappais kaikki kerjäläiset, enkä tarkota mitään keppikerjäläisiä !
- Anonyymi
Kun kaupunki myy. Ainut oikea ,rehellinen tapa, on julkinen huutokauppa.
- Anonyymi
Keplotteluun osallistuneet, ei voi enää nauttia luottamusta. Luottamus menee kerrasta.
- Anonyymi
Näin juuri. Julkinen huutokauppa ja ostajien oltava huutokauppatilaisuudessa itse . Kauppatapa jossa tarjouksia pyydetään kirjallisin ja suljetuin tarjouksin on samoin epäluottamusta herättävä kauppatapa. Livehuutokaupassa korkeimman tarjouksen tekijä on silloin kaikkien tiedossa ja kauppatapa on avoin ja reilu.
- Anonyymi
Nythän Anne-Mari Virolaisella (kok) on aikaa keskittyä Kaarinan asukkaiden omaisuuden myymiseen pimeästi Langhin suvulle kun putosi eduskunnasta. Mahtoikohan tuolla kauppaamisyrityksellä olla vaikutusta vaalitulokseen?
- Anonyymi
Ja vielä ihmetteli huonoa äänisaalista, heh heh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894