Kohta Steffansson pääsee Painotalolle esiintymään ja ottamaan vastaan kulttuuripalkintoa.On meillä harvinaisen typerä lautakunta.
Kultuuripalkinto
9
220
Vastaukset
- Anonyymi
Yhtä typerä kuin sinäkin
- Anonyymi
Sillä on hyviä kavereita lautakunnassa.
- Anonyymi
Onko tää joku pultsari
- Anonyymi
Juu sun äitis
- Anonyymi
Kultuuripalkinnon saava toimittaja.Mikko kirja on todella köykäinen opus.
- Anonyymi
Jännää ihanko totta
- Anonyymi
Äänekoskella pyöriin kulttuurin sisäpiiri.
Mikä ikävintä kaupungin palveluksessa olevia viranhaltioita ja poliittisia päättäjiä kuuluu tähän konglaviin ,lisänä kyseinen päätoimittaja.
Poliittisesti se on vihreä vasemmisto. Loput lautakunnan jäsenistä ovat täysin ulkona kaikesta mitä tapahtuu puheenjohtaja mukaan luettuna,joka taitaa olla oikeasti vahvasti vasemmalla.- Anonyymi
Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa
- Anonyymi
Tämä on totta.Tavalliselle ihmiselle ei kulttuuri tarjoa täällä juuri mitään.
Omilla rahoillaan pitää matkustaa Jyväskylään jos halua mennä esim. oikeaan konserttiin.
Muistan kun oli Pankkarin avajaiset ja Torikka esiintymässä.
Osan piti lähteä kesken pois kun istuimet oli sitä luokkaa ja järjestelyt päin honkia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043