Hei,
Olen tässä nyt yli kuukauden verran kuumotellut leukemian mahdollisuutta. Varasin tietysti lääkärinajan, mutta sain sen vasta kuun lopulle ruuhkaisuuden vuoksi. Kysymykseni siis liittyykin siihen, että kannattaisiko yrittää vielä päästä lääkäriin nopeammin vai odotanko 2 viikkoa? Pelkään eniten siis akuuttia leukemiaa, sillä krooniset ovat käytännössä mahdottomia ikäni puolesta (olen vielä alaikäinen). En ole myöskään varma, että liittyvätkö oireeni leukemiaan vai eivät. Oireisiini kuuluu ajoittainen jalkojen jomotus, kitalaen ja ienten kirvely, valkoinen kieli ja sydämen tykytys/hengenahdistus. On pakko vielä mainita, että sairastan paniikkihäiriötä, joten osa oireista voi liittyä siihen.
Leukemia pelko
Anonyymi-ap
2
459
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla ei ole esim mustelmia, lämpöä. Eli tuskin on leukemia.Et kerro miten hoidat suuhygieniaa eli miten peset esim hampaita.Sydämen tykytys ja hengenahdistus kuuluu paniikkihäiriöön. Oletko vielä murrosiässä ?Jalkojen jomotus voi johtua murrosikään ja kasvukipuihin.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17779471R
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1751968Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2011224Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561152Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381037- 67947
- 62946
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212893Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.94858