Yliarvostettu Persu

Anonyymi-ap

Kun kuunteli lähetystä ja heidän talous ohjelmaa
Monelta taholta todettu persulla ei uskottavaa talous ohjelmaa.
Huvittaa ranteen sönkötys.

17

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Talousohjelma on yhdyssana. Kaltaistesi tumppujen kommentit ovat parasta huumoria.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17779532F

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Itse huvitun suuresti, kun luen Ilkkalan talousteorioita. Karilla on myös tapana uhritua tyypilliseen persujen tapaan, tällä saa hienosti säälipisteitä omilta kannattajilta.

    • Anonyymi

      Aloituksen tekijän poliittisesti rasittuneelle mielelle todellisuus on kamalaa .

    • Anonyymi

      Monelta taholta on kerrottu väärää totuutta, mutta mitä mieltä itse olet? VM:n ulostulon jälkeen on aikaslailla brutaalia heittää tuollaista läppää. VM nimenomaan totesi sisällöllisesti mitä pitää tehdä talouden tasapainottamiseksi. Tässä tapauksessa se tarkoittaa samalla sitä, että olisi kannattanut monissa asioissa kuunnella persujen ehdotuksia, eikä hokea tuota perusteetonta mantraa, jota sinäkin äsken hoit. Koskaan sinunkaan ei ole myöhäistä myöntää itsellesi "Hups olinpa väärässä" ja ryhtyä jatkossa kannattamaan oikeita keinoja talouden hoitamiseksi kuntoon.

      • Anonyymi

        Minä myönnän. Olen hyvin tyhmä ja aina ollut demari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myönnän. Olen hyvin tyhmä ja aina ollut demari.

        Ongelman tiedostaminen ja myöntäminen ovat ensimmäiset askeleet paranemiseen.


    • Anonyymi

      Väärä Keskustelu puhutaan leikkauksista, oikea mistä lisää tuloja
      En yleensä täälä, mut korona aikana vein talousnyrkille ehdotuksen mut täälä puskasta ei ymmärretä siirretään ota yhteyttä sinne tänne voi hyvä päivää.

      • Anonyymi

        Vanhan kansan viisaus oli "Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot". Tämä kansa oli vastuussa omasta ja perheensä elämisestä ja tekemisistä. Tätä uskallan suositella näille nuoremmillekin päättäjille elämän ohjeeksi. Toivottavasti uppoaa.


    • Anonyymi

      Myönnän olen entinen demari ja nytten Persu ja aivan yhtä tyhmä.

      • Anonyymi

        Lulu on entinen kokkari ja nykyinen persu. Tyhmentynyt entisestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lulu on entinen kokkari ja nykyinen persu. Tyhmentynyt entisestään.

        Sen loikkaus todentaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lulu on entinen kokkari ja nykyinen persu. Tyhmentynyt entisestään.

        Samaa mieltä kanssasi. Kokoomus tyhmentyi merkittävästi Lulun siirryttyä persuihin. Lulu ymmärsi onneksi, että ei kannata hakata päätään seinään ”eipäajuupas” puolueessa. Joskus olen pohdiskellut käykö kokoomukselle niin kuin kepuleille.


    • Anonyymi

      Lulu on loikkari.

    • Anonyymi

      Lulu on tyranni

    • Anonyymi

      Nyt selvisi, miksi persujen paksut pojat syrjäytettiin valtuustoryhmän johdosta. Niille oli suunniteltu ihan muu rooli tässä eduskuntavaalien vaalityössä. Lauantaina tärähtää torilla, kun persut paistavat ja tarjoavat kokonaista possua vaalikarjalle. Mitenhän riittää syötävää kaikille nälkäisille, kun toinen grillattava erotettiin ryhmästä ja ei varmaankaan suostu enää syötäväksi Lulun läpimenon takaamiseksi?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      118
      7369
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      66
      3442
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      72
      1725
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1359
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1283
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      114
      1057
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1057
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      972
    9. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      47
      934
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      55
      907
    Aihe