Mitä puita tai pensaita voi lisätä oksasta? Esim. onnistuuko tuomen kasvatus oksasta ja entä herukat. Olisi kivaa jos joku tietäisi tästä aiheesta enemmän.
Mitä lisätä oksasta?
3
319
Vastaukset
- Anonyymi
Karviaisen lisäys oksasta onnistuu. Juurrutettava oksa otetaan heinäkuun loppupuolella kantalastun kera. Tuomi on kamala ja haiseva puu. Omenapuun juurrutus oksasta on työlästä ja sattumanvaraista. Luumupuuta voi lisätä juuriversoista. Mustaherukassa on äkämäpunkkeja, näin ollen on parempi ostaa puhtaat taimet kuin juurruttaa oksasta.
Puista tuijaa voi juuruttaa, mutta oksasta juurutetusta tuijassa kasvaa pyöreä pensas.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17779632X
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Herukoiden juurrutus on helppoa. Siinä vain puskasta taivutetaan oksa multa-astiaan ja se tekee juuret. Olen usein siihen päälle laittanut vielä kiven painoksi, että se oksa pysyy varmasti siellä mullan alla.
Olen antanut juurtua seuraavaan kesään asti, napsaissut oksan poikki ja istuttanut uuden puskan uuteen paikkaan. Mutta jos juurruttamisen tekee jo keväällä, niin eiköhän juurtuminen tapahdu jo kesän aikanakin.
Uudet puskat ovatkin sitten jo muutaman vuoden jälkeen tuottaneet enemmän herukoita, mita vanhoista puskista on saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262886Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71288Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892