Hyvää iltaa naiselle.
Onko kaikki hyvin?
t.mies
iltaa ja yötä
17
93
Vastaukset
- Anonyymi
Kysyykö kaveri vai mies kaukaiselta ajalta? :)
- Anonyymi
Ainakin toi mies, onhan sitä aikaa vierähtänyt.
Kaveri toki haluasin olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin toi mies, onhan sitä aikaa vierähtänyt.
Kaveri toki haluasin olla.Miten kaukainen aika? Meillä vähän yli vuosi aikaa kun viimeksi katseet kohtasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kaukainen aika? Meillä vähän yli vuosi aikaa kun viimeksi katseet kohtasi.
Aikaa on kulunut enempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikaa on kulunut enempi.
No sitten tää on varmaan minulle😉 Eli hyvin menee, mutta paremminkin voisi mennä.
Sivusta - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17779639K
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mulla on kaikki hyvin. Olo tuntuu melkeinpä ylirauhalliselta, vaikka takana on pitkä työputki ja sen päälle tämänpäiväinen liikuntasuoritus. :)
- Anonyymi
Leikilläkö kävit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikilläkö kävit?
En, vaan lihaskuntoharjoittelussa. Ryhmätunnilla, jossa oli hyvä fiilis. :) Sopivasti painoja ja hyvä ohjaaja.
- Anonyymi
Meen peväkammaviin. T. Peväkammavi mies
- Anonyymi
Jooh 🤦♂️
- Anonyymi
- Anonyymi
M IKÄ ETTEI.
- Anonyymi
Vapaitten jälkeen huomenna taas töihin…sinuu on ikävä…muuten kaikki ihan hyvin😊 Mites mies sinulla? Onko kaikki hyvin?
- Anonyymi
On, mutta sinua kova ikävä🤗
- Anonyymi
Ei ole Ei. Mutta kiva kun edes joku kysyy .
- Anonyymi
Yess
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135223
- 675034
- 904094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618