Rakastumisesta/ihastumisestakin tulee krapula

Anonyymi-ap

ensin tietysti laskuhumala. Alkaa miettiä asioita järjellä ja nolottaa kaikki.

28

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei nolota yhtään. Se olisi voinut tapahtua kenelle tahansa.

      • Anonyymi

        Ai se rakastuminen? Tottakai se tapahtuu kaikille vuorollaan. Mutta minä olen minä enkä ne muut. En voi ajatella objektiivisesti omia asioitani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se rakastuminen? Tottakai se tapahtuu kaikille vuorollaan. Mutta minä olen minä enkä ne muut. En voi ajatella objektiivisesti omia asioitani.

        Mikset, kyllä minä voin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset, kyllä minä voin.

        Luulet vaan. Et voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet vaan. Et voi.

        Voin hyvin, jälkeenpäin.


    • Anonyymi

      Oispa ihanaa olla rakastunut johonkin. En edes muista milloin olisi näin tapahtunut. :(

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen kuin kännissä joka kerta kun hänet näen, sitten laskuhumalaa kunnes taas näkemisestä uuteen nousuun. Ei kolmekaan päivää riitä selviämiseen. Mikä nyt on noloa?

      • Anonyymi

        Se on varmaan varattukin ja minä tuijottelin silmiin rakastuneena. Paha mieli vaan tänään kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan varattukin ja minä tuijottelin silmiin rakastuneena. Paha mieli vaan tänään kaikesta.

        Ikävää että paha mieli. Eihän tunteilleen mitään voi, vaikka olisi varattukin. Tunteissa sinänsä ei ole mitään väärää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää että paha mieli. Eihän tunteilleen mitään voi, vaikka olisi varattukin. Tunteissa sinänsä ei ole mitään väärää.

        On niissä jotain väärää joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niissä jotain väärää joskus.

        Okei no miksi väärää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niissä jotain väärää joskus.

        Ei tunteissa itsessään mitään väärää ole. Eikä ihastumisessa. Oli siviilisääty mikä vaan. Älä nyt soimaa ittees


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niissä jotain väärää joskus.

        En tiedä. En vaan jaksa olla enää yksipuolisesti ihastunut. Alkoi tuossa illalla harmittaa koko touhu. Päivällä kaikki oli vielä hyvin.


    • Anonyymi

      Normaalia 👌👌anna mennä ohi vaan

    • Anonyymi

      Älä murehdi ❤️ nähdään taas.

      • Anonyymi

        Nähdäänkin hänen kanssa melko varmasti mutta kukas sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdäänkin hänen kanssa melko varmasti mutta kukas sinä olet?

        Joku sivusta joka näkee jonkun


    • Anonyymi

      Minä olen ymmärtänyt että olen monin tavoin liian rikkinäinen rakkauteen. Olen melko kylmä ja epäinhimillinen jopa. Suutun myös liian helposti ja loukkaannun ja olen liian haluton puhumaankin, mieluummin pidän salaisuuksia. En edes halua olla naiselle vaivaksi.

      • Anonyymi

        Niin, jokaisella on taakkaansa.


      • Anonyymi

        Et halua jakaa toisen kanssa mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et halua jakaa toisen kanssa mitään?

        Haluaisin mutta en osaa.


    • Anonyymi

      Lienee yksilökohtaista, kun en ole noita itsessäni havainnut ja miksi pitäisi nolostua. Eikö nolostuminen ole häpeän tunteen merkki.

      • Anonyymi

        Onko häpeän tunne sitten kielletty vai mitä ajat takaa kommentillasi? Harvalla on niin ehjä lapsuus etteikö tuntisi turhiakin häpeän tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko häpeän tunne sitten kielletty vai mitä ajat takaa kommentillasi? Harvalla on niin ehjä lapsuus etteikö tuntisi turhiakin häpeän tunteita.

        Eikö häpeä lähinnä sinne lapsuuteen kuulukin, eikä enää aikuisikään ja varsinkaan, kun kyse on positiivisesta tunteesta kuten rakastuminen, ihastuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö häpeä lähinnä sinne lapsuuteen kuulukin, eikä enää aikuisikään ja varsinkaan, kun kyse on positiivisesta tunteesta kuten rakastuminen, ihastuminen.

        Noinhan se menee täydellisessä maailmassa ja täydellisillä ihmisillä. Minä en ole täydellinen ihminen. Elämäni on jättänyt kolhuja ja hyvä niin. En halua toisenkaan olevan täydellinen.


    • Anonyymi

      Minua ei nolota mutta krapula tulee kyllä.

    • Anonyymi

      Minkäs terve ihminen luonnolleen voi,mut joskus täytyy ottaa järki käteen.VOI VOI NIIN SE VAAN ON.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe