ensin tietysti laskuhumala. Alkaa miettiä asioita järjellä ja nolottaa kaikki.
Rakastumisesta/ihastumisestakin tulee krapula
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nolota yhtään. Se olisi voinut tapahtua kenelle tahansa.
- Anonyymi
Ai se rakastuminen? Tottakai se tapahtuu kaikille vuorollaan. Mutta minä olen minä enkä ne muut. En voi ajatella objektiivisesti omia asioitani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se rakastuminen? Tottakai se tapahtuu kaikille vuorollaan. Mutta minä olen minä enkä ne muut. En voi ajatella objektiivisesti omia asioitani.
Mikset, kyllä minä voin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset, kyllä minä voin.
Luulet vaan. Et voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet vaan. Et voi.
Voin hyvin, jälkeenpäin.
- Anonyymi
Oispa ihanaa olla rakastunut johonkin. En edes muista milloin olisi näin tapahtunut. :(
- Anonyymi
Niin paljon kuuluu rakkauteen.
https://youtu.be/o3VyCdQy9ng - Anonyymi
Olen kuin kännissä joka kerta kun hänet näen, sitten laskuhumalaa kunnes taas näkemisestä uuteen nousuun. Ei kolmekaan päivää riitä selviämiseen. Mikä nyt on noloa?
- Anonyymi
Se on varmaan varattukin ja minä tuijottelin silmiin rakastuneena. Paha mieli vaan tänään kaikesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaan varattukin ja minä tuijottelin silmiin rakastuneena. Paha mieli vaan tänään kaikesta.
Ikävää että paha mieli. Eihän tunteilleen mitään voi, vaikka olisi varattukin. Tunteissa sinänsä ei ole mitään väärää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää että paha mieli. Eihän tunteilleen mitään voi, vaikka olisi varattukin. Tunteissa sinänsä ei ole mitään väärää.
On niissä jotain väärää joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei no miksi väärää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunteissa itsessään mitään väärää ole. Eikä ihastumisessa. Oli siviilisääty mikä vaan. Älä nyt soimaa ittees
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. En vaan jaksa olla enää yksipuolisesti ihastunut. Alkoi tuossa illalla harmittaa koko touhu. Päivällä kaikki oli vielä hyvin.
- Anonyymi
Normaalia 👌👌anna mennä ohi vaan
- Anonyymi
Älä murehdi ❤️ nähdään taas.
- Anonyymi
Nähdäänkin hänen kanssa melko varmasti mutta kukas sinä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdäänkin hänen kanssa melko varmasti mutta kukas sinä olet?
Joku sivusta joka näkee jonkun
- Anonyymi
Minä olen ymmärtänyt että olen monin tavoin liian rikkinäinen rakkauteen. Olen melko kylmä ja epäinhimillinen jopa. Suutun myös liian helposti ja loukkaannun ja olen liian haluton puhumaankin, mieluummin pidän salaisuuksia. En edes halua olla naiselle vaivaksi.
- Anonyymi
Niin, jokaisella on taakkaansa.
- Anonyymi
Et halua jakaa toisen kanssa mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et halua jakaa toisen kanssa mitään?
Haluaisin mutta en osaa.
- Anonyymi
Lienee yksilökohtaista, kun en ole noita itsessäni havainnut ja miksi pitäisi nolostua. Eikö nolostuminen ole häpeän tunteen merkki.
- Anonyymi
Onko häpeän tunne sitten kielletty vai mitä ajat takaa kommentillasi? Harvalla on niin ehjä lapsuus etteikö tuntisi turhiakin häpeän tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko häpeän tunne sitten kielletty vai mitä ajat takaa kommentillasi? Harvalla on niin ehjä lapsuus etteikö tuntisi turhiakin häpeän tunteita.
Eikö häpeä lähinnä sinne lapsuuteen kuulukin, eikä enää aikuisikään ja varsinkaan, kun kyse on positiivisesta tunteesta kuten rakastuminen, ihastuminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö häpeä lähinnä sinne lapsuuteen kuulukin, eikä enää aikuisikään ja varsinkaan, kun kyse on positiivisesta tunteesta kuten rakastuminen, ihastuminen.
Noinhan se menee täydellisessä maailmassa ja täydellisillä ihmisillä. Minä en ole täydellinen ihminen. Elämäni on jättänyt kolhuja ja hyvä niin. En halua toisenkaan olevan täydellinen.
- Anonyymi
Minua ei nolota mutta krapula tulee kyllä.
- Anonyymi
Minkäs terve ihminen luonnolleen voi,mut joskus täytyy ottaa järki käteen.VOI VOI NIIN SE VAAN ON.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinasta hieno juttu Suomen suurimmassa lehdessä
Hienossa haastattelussa Martina kertoo mielenkiintoisesta elämästään kauniine kuvineen. Jutusta selviää muun muassa, ett3631870Kaukosuhteet.
Mitä mieltä olette kaukosuhteista ja siitä että asutaan ainakin alkuun hyvin kaukana toisistaan niin että irl tapaamaan3481750Nyt se on todistettu virallisesti. Suomalaiset ovat maailman tyhmimpiä.
Suomessa on suurin usko massamediaan. Tämä sellittää paljon, miksi Suomi on tehnyt tyhmiä ratkaisuja historiassa. Mentii3081360RKP suostuu jatkamaan, jos PS tekee myönnytyksiä maahanmuuttoasioissa
Purra sanoi aikaisemmin ettei PS tingi enää yhtään. Pattitilanne.244847Rällääjä bemari
Joku vanha 5-sarjalainen bemari rällää hirveällä ylinopeudella tässä kylillä. Poliisia ei näy mailla halmeilla. Kohta sa29805- 37791
Kaipaan piristystä!
Elämä potkii päähän. Voisko joku kertoa jotain hyviä juttuja? Vitsejä, ihan mitä vaan hauskaa.?142777Jopa 35-vuotiaiden naisten kuolemissa on nyt hälyttävä piikki
Jopa 35-vuotiaiden naisten kuolemissa on nyt hälyttävä piikki – Erikoislääkäri antaa tarkat neuvot, mitä pitää muuttaa59729Onkohan sinun tunteesi lopullisesti ohi
Minusta tuntuu, että alan olemaan itse jo aika rikki. Haluaisin tutustua, mutta mitään ei tapahdu. Minun syytä se on, i35695- 184649