Vaikka toisaalta haluaisin, niin ei. Eikä tulevaisuuskaan lupaa hyvää kohtaamista ajatellen. Surullista. Sinä et halua, että kohdataan, et halua joutua tilanteeseen, jossa joudut juttelemaan kanssani. Ja vaikka tässä molemmat haluaisi, niin mahdollisuudet ovat aika pienet. Sitä varmaan tavoittelitkin. En muutakaan osaa ajatella. Vaikutelma on usein sitä, miltä se näyttääkin. 💔
Kun ei nähdä enää
13
<50
Vastaukset
En ainakaan minä halua, ettei enää nähdä ja jutella koskaan.
- Anonyymi
Hyvää yötä 👩
- Anonyymi
Tuo, että mitä toinen mielestäsi tavoittelikin on arvailua, kuten toteatkin ja tuollainen arvailu on yhtälailla oven sulkeminen. En pahalla. Ja hyvää yötä kuitenkin aplle.
- Anonyymi
Ketä et näe enää?
- Anonyymi
Ehkä hän suojelee itseään?
- Anonyymi
Miten pihalla voi ihmiset olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pihalla voi ihmiset olla
Jos et koskaan lle ihastunut sellaiseen, mitä et voi saada. Et voi tietää, miten kipeää toisen näkeminen tai tai joku asia mikä hänestä muistuttaa tekee. Sitä todellakin suojelee itseään ja välttelee, niin paljon kuin mahdollista.
- Anonyymi
Niin. Ehkä se on vaan nyt parempi näin. Ei siitä koskaan mitään tullut. Olen pahoillani
- Anonyymi
Olisi voinut tulla. Mutta jos ei edes yritä, niin ei voi mitään tietää siitä, mitä olisi voinut tulla.
- Anonyymi
Yhdelle miehelle:
Haluan nähdä ja haluan jutella. Se lähestyminen vaatisi jonkun kohtalon oikun. Olen siinä uskossa, että tämä on yksipuolista ja siksi en lähesty. - Anonyymi
Päinvastoin. Haluan nähdä ja tullaan näkemäänkin, mikä sen estäisi.
- Anonyymi
Mikään ei voisi sitä estää, jos se on vallassani.
(sivusta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinasta hieno juttu Suomen suurimmassa lehdessä
Hienossa haastattelussa Martina kertoo mielenkiintoisesta elämästään kauniine kuvineen. Jutusta selviää muun muassa, ett3591833Kaukosuhteet.
Mitä mieltä olette kaukosuhteista ja siitä että asutaan ainakin alkuun hyvin kaukana toisistaan niin että irl tapaamaan3471735Nyt se on todistettu virallisesti. Suomalaiset ovat maailman tyhmimpiä.
Suomessa on suurin usko massamediaan. Tämä sellittää paljon, miksi Suomi on tehnyt tyhmiä ratkaisuja historiassa. Mentii3041326RKP suostuu jatkamaan, jos PS tekee myönnytyksiä maahanmuuttoasioissa
Purra sanoi aikaisemmin ettei PS tingi enää yhtään. Pattitilanne.244837Rällääjä bemari
Joku vanha 5-sarjalainen bemari rällää hirveällä ylinopeudella tässä kylillä. Poliisia ei näy mailla halmeilla. Kohta sa29785Kaipaan piristystä!
Elämä potkii päähän. Voisko joku kertoa jotain hyviä juttuja? Vitsejä, ihan mitä vaan hauskaa.?142767- 36760
Onkohan sinun tunteesi lopullisesti ohi
Minusta tuntuu, että alan olemaan itse jo aika rikki. Haluaisin tutustua, mutta mitään ei tapahdu. Minun syytä se on, i35675- 184649
Jopa 35-vuotiaiden naisten kuolemissa on nyt hälyttävä piikki
Jopa 35-vuotiaiden naisten kuolemissa on nyt hälyttävä piikki – Erikoislääkäri antaa tarkat neuvot, mitä pitää muuttaa42612