Vaikka toisaalta haluaisin, niin ei. Eikä tulevaisuuskaan lupaa hyvää kohtaamista ajatellen. Surullista. Sinä et halua, että kohdataan, et halua joutua tilanteeseen, jossa joudut juttelemaan kanssani. Ja vaikka tässä molemmat haluaisi, niin mahdollisuudet ovat aika pienet. Sitä varmaan tavoittelitkin. En muutakaan osaa ajatella. Vaikutelma on usein sitä, miltä se näyttääkin. 💔
Kun ei nähdä enää
14
91
Vastaukset
En ainakaan minä halua, ettei enää nähdä ja jutella koskaan.
- Anonyymi
Hyvää yötä 👩
- Anonyymi
Tuo, että mitä toinen mielestäsi tavoittelikin on arvailua, kuten toteatkin ja tuollainen arvailu on yhtälailla oven sulkeminen. En pahalla. Ja hyvää yötä kuitenkin aplle.
- Anonyymi
Ketä et näe enää?
- Anonyymi
Ehkä hän suojelee itseään?
- Anonyymi
Miten pihalla voi ihmiset olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pihalla voi ihmiset olla
Jos et koskaan lle ihastunut sellaiseen, mitä et voi saada. Et voi tietää, miten kipeää toisen näkeminen tai tai joku asia mikä hänestä muistuttaa tekee. Sitä todellakin suojelee itseään ja välttelee, niin paljon kuin mahdollista.
- Anonyymi
Niin. Ehkä se on vaan nyt parempi näin. Ei siitä koskaan mitään tullut. Olen pahoillani
- Anonyymi
Olisi voinut tulla. Mutta jos ei edes yritä, niin ei voi mitään tietää siitä, mitä olisi voinut tulla.
- Anonyymi
Yhdelle miehelle:
Haluan nähdä ja haluan jutella. Se lähestyminen vaatisi jonkun kohtalon oikun. Olen siinä uskossa, että tämä on yksipuolista ja siksi en lähesty. - Anonyymi
Päinvastoin. Haluan nähdä ja tullaan näkemäänkin, mikä sen estäisi.
- Anonyymi
Mikään ei voisi sitä estää, jos se on vallassani.
(sivusta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486278Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694235- 443551
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213216- 1972960
- 402642
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132509törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202492- 1531526
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251498