Toyotan ajo-ominaisuudet saavat kokeneenkin kuljettajan etsimään rajojaan ja jopa kiljahtelemaan, siihen ei monikaan nykyisin myytävä auto pysty joten voimme todeta että Toyota on tehty ajamista varten mitä suurimmassa määrin.
Toyota on tehty ajamista varten
16
77
Vastaukset
- Anonyymi
Toyota on ajo-ominaisuuksiltaan sellainen, että vauhdin hurmaa voi kokea jo alhaisilla nopeuksilla. Monilla paremmilla autoilla voi kokea vauhdin hurman vasta suurilla nopeuksilla. Suurista nopeuksilla voi herkästi menettää ajokortin. Täten Toyota on ajajan auto.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17779903l
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Minulla hajosi skeidasta DSG ja turbo.
- Anonyymi
Ohhoh on Tojokuskin yleisin lausahdus.
- Anonyymi
Kanttiladalla pli samanölaiset ominaisuudet. Kun vsuhti nousi yli 80km/h, alkoi keula vähitellen nousemasm ka 120:: vauhdissa tumme oli kuin auto olisi lentoon lähdössä.
- Anonyymi
Puoluetoimiston kampanja suunnattu puolueen jäsenille.
- Anonyymi
Kas kummaa aina skodan ajetavuuta YLISTETÄÄN toyota haukutaan POHJAMUTIIN.Miksi näin toyotan vässykkä omapoika.
- Anonyymi
Toyota ei kestä mitään tähän verrattuna! https://youtu.be/rzss5Z-ozz0
- Anonyymi
Toyota kestää kaiken.
- Anonyymi
Toyota, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.
Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.
Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi. - Anonyymi
Kaiken se kestää, kaiken se kärsii. Ei auto vaan kuski.
- Anonyymi
NO NIINHÄN SITÄ VIHREIDEN LAULUSSA SANOTAAN....AJAMISTA VARTEN ON HEVONEN VALJASTETTU...
....ajetaampa poijaat kyydillä, kyllä valtio kyydin maksaa...,valtion tallissa on sellainen hoppa, että kyllä se vetää jaksaa... - Anonyymi
Toyota on tehty tietenkin ajamista varten, mutta valitettavasti vain hyvin pienissä määrin. Sen heikot ominaisuudet ei houkuta pitkiin ajomatkoihin, eikä sen tekniikka kestä kuin pientä ajoa, sen kertoo mm. huolto-ohjelma ja kilometreillä rajoitettu takuu. Tämä on se nolo totuus Toyotan nykytilanteesta.
- Anonyymi
Kyllä siinä huuto pääsee varsinkin pitkillä matkoilla, kun auto ei halua kulkea suoraan edes suoralla tiellä. Istuinkin on lähempänä lypsyjakkaraa, kuin auton penkkiä.
- Anonyymi
Noin se käy kun valitsee skoodan.
No, matka katkeaa äkkiä kun dsg:stä rattaat häipyy ja hinuria tarvitaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se käy kun valitsee skoodan.
No, matka katkeaa äkkiä kun dsg:stä rattaat häipyy ja hinuria tarvitaan.Ei siitä rattaat häivy. Toyota on hinatuin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185323MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162770- 112330
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5922037Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1231756Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701352Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421325Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31098Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3931063Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641057