Risukasa voi piilottaa telamiinan, herätemiinan tai muun panssarintorjuntamiinan. Hyökkäyksessä ei voi heti tietää minkä risukasan alla on miina ja mikä risukasa on harhaa. Miina voi olla kymmenesosassa risukasoja. Lisäksi koko tien levyinen risukasa estää väistämästä yhtä miinaa.
Asfaltille on hankala piilottaa miinoja, vaikka se onkin mahdollista. Sodan alettua kuka tahansa siviili voi laittaa näköesteitä ja potentiaalisia miinan piiloja asfaltille. Voi olla paras käyttää muovikasseja tai jätesäkkejä risujen lisänä.
Jos tankki pysähtyy ampumaan risukasaa tai joutuu väistelemään, tankkia on helpompi tähdätä panssarintorjuntaohjuksella tai singolla.
Asfaltinharmaa kangas lisää mahdollisuuksia ettei vauhdissa oleva tankki edes huomaa kasaa ja sen alla olevaa miinaa, varsinkin yöllä.
Myös parin metrin levyinen tien ylittävä 5 cm kasa kunnallista hiekoitushiekkaa voi piilottaa yhden tai useamman miinan. Sen voi asettaa valmiustilan aikana ilman miinoja.
Risukasa asfaltilla olisi syytä olla huolen aihe venäjän t-72, t-80, t-90 tai armata tankille
Anonyymi-ap
3
113
Vastaukset
- Anonyymi
Hafuja pefkele ! Minä kieltä hafut, niifin joku voi kaatua, loukata kanffa..
T : T H- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17779923G
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tavattoman epäinhimillistä sodankäyntiä.
T: V.P.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319