Keskusta tekee hyvin

Anonyymi-ap

Hyvää: hiilinetto ja tasavertasuus mm. Nämä on kulmakivet

27

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eko ajattelu hurmaa maailman. Talouden suuntakuviot kääntyvät kuin vikkelään. Turavllisuus ja toimeentulo ovat ykkösasioita!

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­­­N­y­­­m­f­­o­­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17780043i

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Rankan elämän keskellä rakkaus on tärkeintä!

• Anonyymi

Eteenpäin sano pullero telkkarissa

• Anonyymi

Annika puolustaa ainoana 600 000 metsänomistajan etuja!

• Anonyymi

Todellako? Minä kun luulin, että vain puolueensa etuja. Siinäkään ei ole oikein onnistunut koska Kepusta on tullut pienpuolue.

• Anonyymi

Eim ole ainoa, Perussuomalaiset ovat koko hallituskauden olleet metsänomistajan puolella. EU ja hallitus sen käsikassarana vihreiden johdolla on käynyt päälle kuin yleinen syyttäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellako? Minä kun luulin, että vain puolueensa etuja. Siinäkään ei ole oikein onnistunut koska Kepusta on tullut pienpuolue.

Annika piirsi metsänkuvan mtv ohjelmassa jossa eilen esiintyi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annika piirsi metsänkuvan mtv ohjelmassa jossa eilen esiintyi.

Onhan sekin hyvä alku.

• Anonyymi

Kepu haluaa jatkaa maaseudun alasajamista. Ensin halusivat turvetuotannon alas ja sitten turkistarhaus. Lisäksi koko ajan ajaneet maatalousyrittäjien elämän kurjistamista. Kepulaisille ohjeet tulleet varmaan venäläisiltä, heidän kanssaan kun tykkäävät juopotella ystävyysseuroissaan.

• Anonyymi

Suomen nettonolla savutettaneen jo vuoden 2035 loppuun..!

• Anonyymi

Kepu on ollut nettonolla jo kauan.

• Anonyymi

Rakennamme Suomesta
      Niilineutraalia yhdessä
      Vetytaloutta uutta
      Siin’on jutun juurta!

• Anonyymi

Hiihto tekee hyvää. Vielä ennättää!

• Anonyymi

Varma on varmaa että Joku voittaa enemmän ääniä. Voitti ketkä voitti Voitto tulee kotiin että kolisee!

• Anonyymi

Kepuja ei kannata äänestää. Takki kääntyy ennen kuin ehdit kissaa sanoa ja ryöpytystä tulee tavan kansalle. He yrittävät kovasti sinne herrahissiin, mutta kun taidot ei riitä. Nykyisin kepuja äänestää vain city martat.

Eläinrääkkäyspuolue, joka puoltaa ainoana turkistarhausta (Kurvisen omat tulot), mutta kepun nuorisojärjestö otti jo loparit tuollaisesta viime vuosituhannen räikeästä eläinten hyväksikäytöstä. Siinä sakissa voi olla uutta revanssia ja nousupotentiaalia 2030 -->

• Anonyymi

Karstulassa kepulien härski peli jatkuu ja hyvätveljet on erityissuojeluksessa. Karstula taitaa olla ketun viimeinen linnake

• Anonyymi

Kepuleihin ei ole luottamista, siitä on lukemattomia esimerkkejä.

• Anonyymi

Kokoomukselaiset täällä vasta ketkuilee.

• Anonyymi

Voitko hieman tarkentaa edellistä?

• Anonyymi

Kepu pettää aina ja se on tosi juttu.Äänestetään demareita niin hommat sujuu.

• Anonyymi

Lukekaa ja viisastukaa.

YLE uutisioi kuinka meille Suomeen on taas tulossa mahdollisesti jopa kymmenien miljardien kustannus / tappio EU:sta.
        Meillä on SDP:n ministeri Tytti Tuppurainen Eurooppa-ministerinä. Koskaan EU:n historiassa ei ole Suomen etuja valvottu EU:ssa niin surkeasti kuin nykyisen hallituksen aikana.
        Haaveet paremmasta huomisesta voi heittää, mutta sitä ennen jättäkää hyvät ihmiset äänestämättä SDP:tä!

https://yle.fi/a/74-20023410

• Anonyymi

Suomen pelastaa vaan Demarit,Keskusta.Hallitukseen tarvitaan ehkä vielä Kokoomus

• Anonyymi

Eivätkös demarit ja kepu apupoikana ole jo muutaman vuoden olleet Suomea pelastamassa. Ja tulos näkyy: 10 miljardia lisää velkaa joka vuosi lapsillemme maksettavaksi. JHa mitäs niillä miljardeilla tehtiin? Lähetettiin Etelä-Eurooppaan ja Afrikkaan tietenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivätkös demarit ja kepu apupoikana ole jo muutaman vuoden olleet Suomea pelastamassa. Ja tulos näkyy: 10 miljardia lisää velkaa joka vuosi lapsillemme maksettavaksi. JHa mitäs niillä miljardeilla tehtiin? Lähetettiin Etelä-Eurooppaan ja Afrikkaan tietenkin.

Sanna Marin "neuvotteli" Brysselissä meille veronmaksajille koronaelvytyspaketin, jonak mukaan me maksamme nettona lähes 7 miljardia Etelä-Euroopan rupumaille avustusta.
        Italia mm. saa yli 200 miljardia euroa vaikka Italian koritaloudet ovat paljon Suomea rikkaampia ja Italian kultavarannot maailman neljänneksi suurimmat. Italia laski rahoilla bensan veroa ja antoi kansalaisilleen mittavat avustukset talojen remontteihin.
        SDP:n Eurooppa-ministeri Tuppurainen sanoi, ettei suomalaisia saa ajatella ensin vaan ensin on ajateltava muita.

• Anonyymi

Kepulaiset ovat kaikista epärehellisempiä, aina kierous ja toisten kusetus mielessä.

• Anonyymi

Kepua ei kannata täällä enää äänestää. Eihän täällä ole enää edes oikeita pienviljelijöitä joiden puolue on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe