Hyvää: hiilinetto ja tasavertasuus mm. Nämä on kulmakivet
Keskusta tekee hyvin
27
734
Vastaukset
- Anonyymi
Eko ajattelu hurmaa maailman. Talouden suuntakuviot kääntyvät kuin vikkelään. Turavllisuus ja toimeentulo ovat ykkösasioita!
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17780043i
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Rankan elämän keskellä rakkaus on tärkeintä!
- Anonyymi
Eteenpäin sano pullero telkkarissa
- Anonyymi
Annika puolustaa ainoana 600 000 metsänomistajan etuja!
- Anonyymi
Todellako? Minä kun luulin, että vain puolueensa etuja. Siinäkään ei ole oikein onnistunut koska Kepusta on tullut pienpuolue.
- Anonyymi
Eim ole ainoa, Perussuomalaiset ovat koko hallituskauden olleet metsänomistajan puolella. EU ja hallitus sen käsikassarana vihreiden johdolla on käynyt päälle kuin yleinen syyttäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellako? Minä kun luulin, että vain puolueensa etuja. Siinäkään ei ole oikein onnistunut koska Kepusta on tullut pienpuolue.
Annika piirsi metsänkuvan mtv ohjelmassa jossa eilen esiintyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annika piirsi metsänkuvan mtv ohjelmassa jossa eilen esiintyi.
Onhan sekin hyvä alku.
- Anonyymi
Kepu haluaa jatkaa maaseudun alasajamista. Ensin halusivat turvetuotannon alas ja sitten turkistarhaus. Lisäksi koko ajan ajaneet maatalousyrittäjien elämän kurjistamista. Kepulaisille ohjeet tulleet varmaan venäläisiltä, heidän kanssaan kun tykkäävät juopotella ystävyysseuroissaan.
- Anonyymi
Suomen nettonolla savutettaneen jo vuoden 2035 loppuun..!
- Anonyymi
Kepu on ollut nettonolla jo kauan.
- Anonyymi
Rakennamme Suomesta
Niilineutraalia yhdessä
Vetytaloutta uutta
Siin’on jutun juurta! - Anonyymi
Hiihto tekee hyvää. Vielä ennättää!
- Anonyymi
Varma on varmaa että Joku voittaa enemmän ääniä. Voitti ketkä voitti Voitto tulee kotiin että kolisee!
- Anonyymi
Kepuja ei kannata äänestää. Takki kääntyy ennen kuin ehdit kissaa sanoa ja ryöpytystä tulee tavan kansalle. He yrittävät kovasti sinne herrahissiin, mutta kun taidot ei riitä. Nykyisin kepuja äänestää vain city martat.
Eläinrääkkäyspuolue, joka puoltaa ainoana turkistarhausta (Kurvisen omat tulot), mutta kepun nuorisojärjestö otti jo loparit tuollaisesta viime vuosituhannen räikeästä eläinten hyväksikäytöstä. Siinä sakissa voi olla uutta revanssia ja nousupotentiaalia 2030 --> - Anonyymi
Karstulassa kepulien härski peli jatkuu ja hyvätveljet on erityissuojeluksessa. Karstula taitaa olla ketun viimeinen linnake
- Anonyymi
Kepuleihin ei ole luottamista, siitä on lukemattomia esimerkkejä.
- Anonyymi
Kokoomukselaiset täällä vasta ketkuilee.
- Anonyymi
Voitko hieman tarkentaa edellistä?
- Anonyymi
Kepu pettää aina ja se on tosi juttu.Äänestetään demareita niin hommat sujuu.
- Anonyymi
Lukekaa ja viisastukaa.
YLE uutisioi kuinka meille Suomeen on taas tulossa mahdollisesti jopa kymmenien miljardien kustannus / tappio EU:sta.
Meillä on SDP:n ministeri Tytti Tuppurainen Eurooppa-ministerinä. Koskaan EU:n historiassa ei ole Suomen etuja valvottu EU:ssa niin surkeasti kuin nykyisen hallituksen aikana.
Haaveet paremmasta huomisesta voi heittää, mutta sitä ennen jättäkää hyvät ihmiset äänestämättä SDP:tä!
https://yle.fi/a/74-20023410
- Anonyymi
Suomen pelastaa vaan Demarit,Keskusta.Hallitukseen tarvitaan ehkä vielä Kokoomus
- Anonyymi
Eivätkös demarit ja kepu apupoikana ole jo muutaman vuoden olleet Suomea pelastamassa. Ja tulos näkyy: 10 miljardia lisää velkaa joka vuosi lapsillemme maksettavaksi. JHa mitäs niillä miljardeilla tehtiin? Lähetettiin Etelä-Eurooppaan ja Afrikkaan tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivätkös demarit ja kepu apupoikana ole jo muutaman vuoden olleet Suomea pelastamassa. Ja tulos näkyy: 10 miljardia lisää velkaa joka vuosi lapsillemme maksettavaksi. JHa mitäs niillä miljardeilla tehtiin? Lähetettiin Etelä-Eurooppaan ja Afrikkaan tietenkin.
Sanna Marin "neuvotteli" Brysselissä meille veronmaksajille koronaelvytyspaketin, jonak mukaan me maksamme nettona lähes 7 miljardia Etelä-Euroopan rupumaille avustusta.
Italia mm. saa yli 200 miljardia euroa vaikka Italian koritaloudet ovat paljon Suomea rikkaampia ja Italian kultavarannot maailman neljänneksi suurimmat. Italia laski rahoilla bensan veroa ja antoi kansalaisilleen mittavat avustukset talojen remontteihin.
SDP:n Eurooppa-ministeri Tuppurainen sanoi, ettei suomalaisia saa ajatella ensin vaan ensin on ajateltava muita.
- Anonyymi
Kepulaiset ovat kaikista epärehellisempiä, aina kierous ja toisten kusetus mielessä.
- Anonyymi
Kepua ei kannata täällä enää äänestää. Eihän täällä ole enää edes oikeita pienviljelijöitä joiden puolue on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559