Kertokaa ihmeessä, jos joku olet etsinyt Desperados PC peliä. Tahtois heti, mutta pitäis kuulemma tilata, ja toimitusajat pitkät, joku sano että kuukausia.
Mistä kandes kysyä, tai olisko jollain muuta ideaa, tai vois myydä???
Desperados-fani
Desperados...Mistä sais?
6
1034
Vastaukset
- bandiitti
Oletko koittanu jotain "imuria" esim: muulilla näyttäs löytyvän kyseinen peli.
- Emilia
Moi,
Kiitos, hakukoneilla olen yrittänyt, ja kaikki nettimyymälät ilmoittaa varastosta ei löydy, ja maahantuojan varasto tyhjä :(
Mitä tarkoitat "muuli"lla, sorge tyhmä kysymys? - lollero
Emilia kirjoitti:
Moi,
Kiitos, hakukoneilla olen yrittänyt, ja kaikki nettimyymälät ilmoittaa varastosta ei löydy, ja maahantuojan varasto tyhjä :(
Mitä tarkoitat "muuli"lla, sorge tyhmä kysymys?Lataa vaikka eMule ja wareta se peli, jos kaupoista ei löydy?
- jyrr
lollero kirjoitti:
Lataa vaikka eMule ja wareta se peli, jos kaupoista ei löydy?
mä tien misä myydään desperado
semmonen kauppa ku veljekset keskinen tuurista:) - Emilia
jyrr kirjoitti:
mä tien misä myydään desperado
semmonen kauppa ku veljekset keskinen tuurista:)Kiitos,
Jospa sit ensi viikolla päästään jo pelaamaan, ollaan siskon kans kyllästytty tuon muropaketissa tulleen pelin tuttuuteen, ja kuultiin että monitasoinen peli oikea sellainen on olemassa...jesss
Olette mukavia!!
- Tsaller
Ilmaiseksikin saa Desperadoksen ja on kokoversio. Omilla koineilla ainakin toimii ja koneet ovat vista, ja windows 7. Tarvitset sen lataamiseen ensin Utorrentin ja annan linkin Utorrentin lataus sivulle:
http://www.utorrent.com/
Muista Utorrentin kanssa, että se pitää vielä asentaa! Sen jälkeen menet sivulle nimeltä Isohunt. Annan siitäkin oikean linkin:
http://isohunt.com/torrent_details/247595397/Desperados?tab=summary
Paina tuolta sivulta download torrent, koska pelkällä downloadilla se ei toimi. kun olet painanut siitä ja kun se on latautunut, painat siitä latauksesta. Avautuu Utorrent ja se alkaa lataamaan torrenttia. Sitten kun se on latautunut, menet kansioon ja siirrät kaikki sisällöt tavalliseen kansioon, ellei ne ole jo ja sitten avaa Desperados.exe, mutta muista Suorittaa se järjestelmänvalvojana. sitten sen pitäisi toimia, kunhan vain assennat sen vielä. Anteeksi pitkä teksti, mutta toivottavasti neuvoni auttoivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692261Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721752Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711440Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421373- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3691183- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3361128