Meillä hajosi kyseinen aurinkopaneeli niin, että siihen paloi 2 reikää ja lasi rikki?! Muilla samoja ongelmia?
Nyt on erikoinen kokemus Longi 410w aurinkopaneelista
12
3857
Vastaukset
- Anonyymi
Laitappa valokuva rikkoontuneesta panelista.
- Anonyymi
Saattaapi olla liikaa vaadittu tältäkin aloittajalta...
- Anonyymi
Kåykö kuva mun pepasat
- Anonyymi
Mitä näin jännää tapahtuu seuraavaksi ????
- Anonyymi
Naapuri ampunut siihen kiväärillä.
- Anonyymi
Missä on luoti siis todiste
- Anonyymi
Meille myös asensi Hynkääläinen yritys kyseisiä paneeleita. Katto vähän ruttaantui ja ilmoituksen verkkoyhtiölle unohtivat, joten kuukausi mennyt eikä investointi tuota vieläkään verkkoon sähköä. Huono maku on jäänyt asioiden hoitamisesta. Toivottavasti paneeleihin ei tule reikiä niin kuin sinulle kävi.
- Anonyymi
Hyvä aloitus.
Olisi mukava tietää miten asia eteni. - Anonyymi
Tuskinpa palaa enää kolmatta reikää...
- Anonyymi
” Meillä hajosi kyseinen aurinkopaneeli niin, että siihen paloi 2 reikää ja lasi rikki?! Muilla samoja ongelmia?”
Kakila mula on juurit samojari onkelmita kuin sinula! Mit osasitka kysy juri tata! - Anonyymi
Hys ei saa ouhua pahaa paneeleista
Se on tällä palstalla ehdottomasti kieletty muutoin tulet saaman raadin kirouksen ja paneeli uskovaiset laitaa sulle ikuisen kirouksen päälle
Häpeä vääräuskovainen- Anonyymi
Huono kytkentä liittimissä tekee tuon !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133698Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272760Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2622631Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51865- 2151376
- 721200
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1551016Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30953Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2807