Minulle tänäänkin. 😍🌸 ihana jumala, antanut minulle niin paljon. Olen niin hyvä!
Jumala on suopea
13
85
Vastaukset
- Anonyymi
Onko aloittaja Tukiainen?
- Anonyymi
Oletko uskovaiset.
- Anonyymi
Niin minullekin, vaikka lidlistä ei tykätty. Huippuostokset lounaalla! Kassillinen ruokaa ja alle 30 euroa! Jee! Aamulenkki ja töitäkin jo tehty 🤗 nyt täytyy jatkaa. Hyvä päivä suurelta osin, normaali. Jatketaan tästä!
- Anonyymi
Hienoa👍
- Anonyymi
Mä oon itkenyt eilisen illan ja tämän päivän. Mun päähän särkee muhun sattuu koko ajan. Mä mietin aina vaan että mitä pahaa minä olen tehnyt. Musta tuntuu suurimman osan ajasta ettei mulla ole ihmisarvoa.
- Anonyymi
Oi, oi, Voimia! Olet arvokas.
- Anonyymi
Mitä ihana Jumala sulle on tänään antanut?
- Anonyymi
Lämmintä kättä.
- Anonyymi
Kiva!
- Anonyymi
Ehä olet vain ollut tarpeeksi hyvä ansaitaksesi hyvää, välillä saattaa vähän tehdä väärinkin ja saada sen anteeksiannon...
- Anonyymi
Olen iloinen puolestasi👍
- Anonyymi
Jumalaa ei edes ole olemassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185418
- 715158
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️561991- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713