Nämä sivut pilaa käsityksen miehestä

Anonyymi-ap

Mulla jotenkin mennyt usko miehiin näiden sivujen takia. Kertokaa jotain hyvää miehistä? Kuinka ne ovat saaneet teidät onnelliseksi? Mitä ovat tehneet?

118

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain hyvää miehistä... Hmm... Odotas nyt, se on ihan kielen päällä... Yhymmm... Annas mää mietin tovin ihan rauhassa ja palaan pian. Piakkoin. Lähiaikoina. No siis palaan.

      • Anonyymi

        🤣🤣😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣😂

        Ssshhhhh! Älä naura siinä, yritän keskittyä miettimiseen 😳


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ssshhhhh! Älä naura siinä, yritän keskittyä miettimiseen 😳

        Sorry, yritän nauraa hiljaa 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, yritän nauraa hiljaa 😂

        No hitto, eihän täällä pysty keskittymään, jatkuvaa hihitystä ympärillä 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No hitto, eihän täällä pysty keskittymään, jatkuvaa hihitystä ympärillä 😂

        Tekohauska pelle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tekohauska pelle

        Kiitos fanituksesta ja kommenttieni nostosta, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️


      • Anonyymi

        Sua ei kukaan fanita jos pelleksi sanoo, ihan tollaisesta perus asiasta olisi hyvä lähtee liikkeelle ellet ihan tän palstan tyhmin kommentti/ihminen palkintoa halua. Ja vastauksesi on jossain mielisairaalassa voinut olla ihan hauska läppä mutta normaalien joukossa tuo oli lähinnä sellainen 14vuotiaan tasoinen läppä. Ehkä sellainenkin jollekin uppoo. Nainen olen mutta tuollainen olettaminen että kaikki siis KAIKKI miehet ois jotenkin turhia saa mietityttään että jos sinua 2miestä kohdellut huonosti se ei ole maailman kaikki miehet. Oikeastaan sait tän ketjun tyhmin ihminen palkinnon, onnea valtavasti. Vaikka viestistäsi ei miesvihaa näkynyt niin se näkyi ettet saa miestä ja siitä syystä itket täällä muka hauskojen vitsien kanssa. Kokeile lesbona olemista tai testaa eläimiä jos pääset heidän tasolle. Luulit olevasi hauska mutta paljastuit tyhmäksi wau hieno saavutus siulta. 💪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sua ei kukaan fanita jos pelleksi sanoo, ihan tollaisesta perus asiasta olisi hyvä lähtee liikkeelle ellet ihan tän palstan tyhmin kommentti/ihminen palkintoa halua. Ja vastauksesi on jossain mielisairaalassa voinut olla ihan hauska läppä mutta normaalien joukossa tuo oli lähinnä sellainen 14vuotiaan tasoinen läppä. Ehkä sellainenkin jollekin uppoo. Nainen olen mutta tuollainen olettaminen että kaikki siis KAIKKI miehet ois jotenkin turhia saa mietityttään että jos sinua 2miestä kohdellut huonosti se ei ole maailman kaikki miehet. Oikeastaan sait tän ketjun tyhmin ihminen palkinnon, onnea valtavasti. Vaikka viestistäsi ei miesvihaa näkynyt niin se näkyi ettet saa miestä ja siitä syystä itket täällä muka hauskojen vitsien kanssa. Kokeile lesbona olemista tai testaa eläimiä jos pääset heidän tasolle. Luulit olevasi hauska mutta paljastuit tyhmäksi wau hieno saavutus siulta. 💪

        Kiitos fanituksestani, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️


    • Anonyymi

      Nämä suurinosa on naisia. jotka kiusaa toisia naisia ja esittää miestä.

      • Anonyymi

        En usko. Oikeassa elämässäkin miehet ovat minua itkettäneet. Toiset naiset eivät.


      • Anonyymi

        Itse ätmitranukkako se on tuota mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ätmitranukkako se on tuota mieltä

        Kyllä, itse ätmitranukka on tuota mieltä


    • Anonyymi

      Mulla on mennyt täysin usko naisiin näiden palstojen takia. En tajua miten ne voi olla noin onnettomia ja ilkeitä ja pihalla ihmisyydestä harhoineen. Ja olen itse nainen myös.

      • Anonyymi

        Niin sitäkin lukee kuinka ukot haukkuu täällä naisia , vaimoja tyttöystäviään. Naapurin emännän. Kyllä siinä vähän usko menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitäkin lukee kuinka ukot haukkuu täällä naisia , vaimoja tyttöystäviään. Naapurin emännän. Kyllä siinä vähän usko menee.

        Mistä tiedät että miehet kirjoittaa eikä mustasukkaiset naiset esitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että miehet kirjoittaa eikä mustasukkaiset naiset esitä?

        Täällä kun on vuosikymmeniä viettänyt aikaa niin tunnistaa kyllä palstatrollin joka suoltaa suurimman osan kuonasta. Kaappifeminiiniätmin siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että miehet kirjoittaa eikä mustasukkaiset naiset esitä?

        Kukaan nainen ei ole mustasukkainen jostain kämysistä ukoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kun on vuosikymmeniä viettänyt aikaa niin tunnistaa kyllä palstatrollin joka suoltaa suurimman osan kuonasta. Kaappifeminiiniätmin siis

        Jaa no minä en ole täällä niin kauan ollut . Että hanki elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa no minä en ole täällä niin kauan ollut . Että hanki elämä.

        Hankihan sinäkin sellainen mihin ei kuulu skidien ja naisten esittäminen netissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankihan sinäkin sellainen mihin ei kuulu skidien ja naisten esittäminen netissä

        Olen nainen. Että hae vaan apua harhoihin rauhassa? Onko sulla mitään aiheeseen sanottavaa?


      • Anonyymi

        Se on vain murto osa väestöstä on paljon niitäkkn ketkä ei kommentoi täällä vaikka luultavasti lueskeleekin näitä täältä vähä nii kui seiska aikoinaan suomen luetuin lehti siltikään sitä ei muka kukaan omien sanojensa mukaan lukenu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain murto osa väestöstä on paljon niitäkkn ketkä ei kommentoi täällä vaikka luultavasti lueskeleekin näitä täältä vähä nii kui seiska aikoinaan suomen luetuin lehti siltikään sitä ei muka kukaan omien sanojensa mukaan lukenu

        Mutta onko miehen pohjimmiltaan tuollaisia. Jos mies katsoo silmiin ja sanoo että oot kaunein nainen mitä tiedän. Tuleeko se kuitenkin tunteina tänne sitten haukkuminen että luoja mulla on ruma nainen ja kyllä oisin onnekas jos saisin panna jotain toista . Sellainen olo tässä tulee.


    • Anonyymi

      on mulla onneks hyvääkin kokemusta,mutta se on pieni joukko niitä mukavia miehiä,mut joukko kuitenkin :)

    • Anonyymi

      Tänne yleensä eksyy ne pahimmat tyypit jotka ei ole saaneet jotain naista 😀 Älä menetä kokonaan uskoasi miehiin, kyllä niitä mukavia löytyy irl.

      • Anonyymi

        Ihanko tosissasi selität tällaista? Ajatteletko jonkun naisen ajattelevan kuten aloituksessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko tosissasi selität tällaista? Ajatteletko jonkun naisen ajattelevan kuten aloituksessa?

        Kyllä ihan nainen olen. Eikö sulla ole vaikka sellaista kuviokirjaa jota tuijottaa josta nousee 3d kuva Niin sais muut olla rauhassa noilta hetken sönkötyksiltä . Anonyymi palstan tarkoitus ole ole miettiä onko aloittaja mies vai nainen. Vaikka se sun elämän tehtävä näkyy olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihan nainen olen. Eikö sulla ole vaikka sellaista kuviokirjaa jota tuijottaa josta nousee 3d kuva Niin sais muut olla rauhassa noilta hetken sönkötyksiltä . Anonyymi palstan tarkoitus ole ole miettiä onko aloittaja mies vai nainen. Vaikka se sun elämän tehtävä näkyy olevan.

        Kyllä täällä muillakin on päättelykyky tallella kuin yhdellä jota vastaan käyt jotain sotaa, palstaätmi. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko tosissasi selität tällaista? Ajatteletko jonkun naisen ajattelevan kuten aloituksessa?

        Ei erehtymisessä ole mitään pahaa jos sitä ei tee pahalla tahdolla, kuten moni luus..henkilö tekee mitä tulee näihin naisena esiintymisiin. Aloitus itsessään oli verrattain aika neutraali, mutta moni on sen verran selkeää joopajootavaraa, että erehtymisen varaa ei juuri jää, joten siitä liiankin laajalle ulottuva tylytys😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä muillakin on päättelykyky tallella kuin yhdellä jota vastaan käyt jotain sotaa, palstaätmi. Sivusta

        Niin ensinnäkin en ole ätmi kun en ole mieskään.


    • Hankala kysymys🤔 Olisiko sen onnen tarvinnut kestää myös?

    • Anonyymi

      Mä aina ku avaan palstan nii aattelen et vittu mitä ihmisiä. Sit ku meen kadulle tai kauppaan tai johonki nii oonki et onpa ihmiset mukavia. Täällä tosiaan on muutamia täysin ällöttäviä ällösetiä joiden puheista ei kannata piitata tuon taivaallista

    • Anonyymi

      Mulla on mennyt täysin usko hyviin, hyvätapaisiin ja aidosti rakastaviin miehiin myös ihan oikeassa elämässä ja tämän palstan seuraaminen on tuonut vain vahvistusta suomalaisten miesten todellisista ajatuksista ja sielunelämästä. Miehet tuottavat vain pettymyksiä toisensa perään eikä jaksa enää edes yllättää, sitä vain odottaa että millä tavalla tällä kertaa eivätkä kanna omista teoistaan tai sanoistaan minkäänlaista vastuuta.

      Näin ihan tavallisessa arjessakin, käytän enää vain naisten palveluita aina jos mahdollista sillä naiset hoitavat asiat hyvin ja sopimuksen mukaisesti ja osaavat pyytää anteeksi/korvata jos heidän puoleltaan on tapahtunut virhe.

      • Anonyymi

        Sama juttu. En minä oikein usko että miehet aidosti rakastaa muita kun itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. En minä oikein usko että miehet aidosti rakastaa muita kun itseään.

        Niinpä. Kaiken ajattelevat oman navan ja hyödyn kautta eikä mitään tehdä pyytteettömästi. Löytyy noita naisistakin mutta pääsääntöisesti miehet ovat sellaisia, ei mitään inhimillistä empatiaa omaavia olentoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. En minä oikein usko että miehet aidosti rakastaa muita kun itseään.

        Turhaa yleistää, on hyviä miehiä ja naisia. Huonoja naisia, ja miehiä. Se on vähän tuuristakin kiinni, mitä eteensä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa yleistää, on hyviä miehiä ja naisia. Huonoja naisia, ja miehiä. Se on vähän tuuristakin kiinni, mitä eteensä saa.

        No miten luulet onko käsitykseni palstalla olevista miehistä parantunut tämän ketjun jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. En minä oikein usko että miehet aidosti rakastaa muita kun itseään.

        Hyppää woke pituutta


    • Anonyymi

      Miehenä voin sanoa sen että tuntuu että jotkut naiset voisivat olla kiinnostuneita minusta. Pyrin menettelemään siten etten halua elättää tai pitää yllä mitään turhia toiveita kumpaankaan suuntaan. Se on joko tai. Voimavarani ja taitoni eivät luultavasti riittäisi mihinkään seurusteluun, joten on parempi pysyä vain poissa heidän tieltään. Kerran etenin vahingossa naisen kanssa siihen pisteeseen ja kaikki kariutui minun toimestani. Taisimme molemmat saada aika pahasti siipeemme siinä kaikessa tiimellyksessä. Ihmissuhteet ovat muutenkin liian vaikeita eli screw it, screw it all :).

      • Anonyymi

        Mullekin kirjoitat. Ihastunut viimeksi 13 vuotta sitten. Ja mies teki aloitteen.


    • Anonyymi

      Ei se ole miehen tehtävä tehdä naista onnelliseksi. Ei meillä ole siihen kykyä sen enempää kuin naisilla on kykyä tehdä meidät onnellisiksi. Eniten on kiinni siitä mitä ihminen itse on. En usko että kukaan voi olla kovin onnellinen kun ymmärtää todellisuutta tarpeeksi hyvin. Iloinen voi olla asioista mutta mitään pysyvää onnellisuuden tilaa ei saavuta kuin menettämällä todellisuudentajun.

      • Anonyymi

        ...
        Kyllä siis mies voi naista ilahduttaa jne Mutta jos naisen onni on kiinni miehen teoista niin on aika huteralla pohjalla. Elämän realiteetit on hukassa ihmisellä kuka luulee pysyväksi jotain hyvää olotilaa missä on juuri nyt. Ja jos odottaa miehen tuovan sellaisen elämään niin turha luulo. Miehellä on omatkin murheet ja entäs miehen onnellisuus?


      • Anonyymi

        Ei pystykään. Mutta kaikensa ne tekee ettei nainen lisi onnellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pystykään. Mutta kaikensa ne tekee ettei nainen lisi onnellinen.

        Olisi siis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...
        Kyllä siis mies voi naista ilahduttaa jne Mutta jos naisen onni on kiinni miehen teoista niin on aika huteralla pohjalla. Elämän realiteetit on hukassa ihmisellä kuka luulee pysyväksi jotain hyvää olotilaa missä on juuri nyt. Ja jos odottaa miehen tuovan sellaisen elämään niin turha luulo. Miehellä on omatkin murheet ja entäs miehen onnellisuus?

        Mies on onnellinen kun naiselle on paha olla. Sitähän nämä sivutkin kertoo. Naisen täytyy olla tietyn näköinen kokoinen, halukas ja alistuva. Nämä äijät ei välitä mistään muuta kuin munastaan. Naisen täytyy jotenkin ansaita miehen välittäminen ja rakkaus. Mies saa haukkua naista loputtomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on onnellinen kun naiselle on paha olla. Sitähän nämä sivutkin kertoo. Naisen täytyy olla tietyn näköinen kokoinen, halukas ja alistuva. Nämä äijät ei välitä mistään muuta kuin munastaan. Naisen täytyy jotenkin ansaita miehen välittäminen ja rakkaus. Mies saa haukkua naista loputtomiin.

        Tämä oli hyvin tiivistetty. Miehet ovat kuvottavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on onnellinen kun naiselle on paha olla. Sitähän nämä sivutkin kertoo. Naisen täytyy olla tietyn näköinen kokoinen, halukas ja alistuva. Nämä äijät ei välitä mistään muuta kuin munastaan. Naisen täytyy jotenkin ansaita miehen välittäminen ja rakkaus. Mies saa haukkua naista loputtomiin.

        Ajatteletko tosissaan, että kaikki miehet on tuollaisia kun kirjoitit? Joo, seksi on meille miehille tärkeä asia. Mutta se miten naistaan/kumppania kohtelee on kiinni arvoista, luonteesta, ja moraalista. Osa ei nää kun oman naamansa peilistä, vaikka toinen olisi siinä viedellä. Koskee molempia sukupuolia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatteletko tosissaan, että kaikki miehet on tuollaisia kun kirjoitit? Joo, seksi on meille miehille tärkeä asia. Mutta se miten naistaan/kumppania kohtelee on kiinni arvoista, luonteesta, ja moraalista. Osa ei nää kun oman naamansa peilistä, vaikka toinen olisi siinä viedellä. Koskee molempia sukupuolia

        Kyllä kun näitä lukenut. Suurimman osan miesten sielunmaisema alkaa hahmottua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pystykään. Mutta kaikensa ne tekee ettei nainen lisi onnellinen.

        En kyllä itse asettaisi tavoitteekseni naisen onnellisuutta. Haluan että elää todellisuudessa. Se ei ole onnen tavoittelua. En minä halua naisenkaan ajattelevan että minut pitää tehdä onnelliseksi. Se siinä olisikin mukavaa kun saisi olla naiselle lohduttaja kun on onneton. Saisi olla hyvä hänelle vaikeissakin tilanteissa.
        Se että asettaa tavoitteeksi toisen onnellisuuden, muistuttaa hyvin paljon pakanauskontoja joissa pyrittiin tekemään jumalia onnellisiksi palvelemalla heidän tarpeitaan. Jumaliksi tässä vaan otetaan naiset. Ei semmoinen ole terveen rakkauden pohja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä itse asettaisi tavoitteekseni naisen onnellisuutta. Haluan että elää todellisuudessa. Se ei ole onnen tavoittelua. En minä halua naisenkaan ajattelevan että minut pitää tehdä onnelliseksi. Se siinä olisikin mukavaa kun saisi olla naiselle lohduttaja kun on onneton. Saisi olla hyvä hänelle vaikeissakin tilanteissa.
        Se että asettaa tavoitteeksi toisen onnellisuuden, muistuttaa hyvin paljon pakanauskontoja joissa pyrittiin tekemään jumalia onnellisiksi palvelemalla heidän tarpeitaan. Jumaliksi tässä vaan otetaan naiset. Ei semmoinen ole terveen rakkauden pohja.

        Miksi lähtökohtaisesti haluat lohduttaa naista kun on onneton ? Etkä elää niin että nainenkin olisi onnellinen. Sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi lähtökohtaisesti haluat lohduttaa naista kun on onneton ? Etkä elää niin että nainenkin olisi onnellinen. Sairasta.

        Luuletko oikeasti että mahdat jotain toisen tunteille? Korkeintaan pystyt pehmittämään laskua. Kuulostat melko epäinhimilliselle ja kylmälle. En todellakaan ala palvoa naista minään jumalana. Meidän elämä olisi yhdessä mitä olisi. Ei toisen luonnetta voi pakottaa. Tiedän sellaisiakin tapauksia missä mies yrittää tehdä kaikkensa naisen onnelliseksi ja lopulta nainen pettää tuollaista miestä. Jos mies ei olisi tehnyt tuota naista epäjumalakseen hän ei olisi tullut petetyksi. Toki pahuutta se on naiselta pyrkiä palvonnan kohteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko oikeasti että mahdat jotain toisen tunteille? Korkeintaan pystyt pehmittämään laskua. Kuulostat melko epäinhimilliselle ja kylmälle. En todellakaan ala palvoa naista minään jumalana. Meidän elämä olisi yhdessä mitä olisi. Ei toisen luonnetta voi pakottaa. Tiedän sellaisiakin tapauksia missä mies yrittää tehdä kaikkensa naisen onnelliseksi ja lopulta nainen pettää tuollaista miestä. Jos mies ei olisi tehnyt tuota naista epäjumalakseen hän ei olisi tullut petetyksi. Toki pahuutta se on naiselta pyrkiä palvonnan kohteeksi.

        Noilla puheilla kyllä naiset kaukana pysyy. Olen varma. Jokainen tahtoo lähtökohtaisesti olla onnellinen suhteessaan ja siihen se rakennettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla puheilla kyllä naiset kaukana pysyy. Olen varma. Jokainen tahtoo lähtökohtaisesti olla onnellinen suhteessaan ja siihen se rakennettava.

        Nämä puheet onkin juuri niiden karkoittamiseksi jotka pitävät itseään kaiken keskipisteenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä puheet onkin juuri niiden karkoittamiseksi jotka pitävät itseään kaiken keskipisteenä.

        Ihme suhtautuminen. Onko sulla sitten muka naisista tunkua? Tuskinpa. Minä en ole tippaakaan kiinnostunut. En tiedä kuka olet edes. Eli turhaan itseäsi siinä yhtään yrität jalustalle nostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko oikeasti että mahdat jotain toisen tunteille? Korkeintaan pystyt pehmittämään laskua. Kuulostat melko epäinhimilliselle ja kylmälle. En todellakaan ala palvoa naista minään jumalana. Meidän elämä olisi yhdessä mitä olisi. Ei toisen luonnetta voi pakottaa. Tiedän sellaisiakin tapauksia missä mies yrittää tehdä kaikkensa naisen onnelliseksi ja lopulta nainen pettää tuollaista miestä. Jos mies ei olisi tehnyt tuota naista epäjumalakseen hän ei olisi tullut petetyksi. Toki pahuutta se on naiselta pyrkiä palvonnan kohteeksi.

        Tolla tyylillä on varmasti hyvin vaikea saada naisystävää/puolisoa. Jokainen haluaa olla keskipisteenä elämänsä tärkeässä ihmissuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme suhtautuminen. Onko sulla sitten muka naisista tunkua? Tuskinpa. Minä en ole tippaakaan kiinnostunut. En tiedä kuka olet edes. Eli turhaan itseäsi siinä yhtään yrität jalustalle nostaa.

        Mitä väliä sillä on, onko tunkua vai ei? Pahantahtoisia ihmisiä ei haluta elämään vaikka muuta "vaihtoehtoa" ei olisi. Itsekäs, omaan onnellisuuteensa pyrkivä nalkuttaja ei ole hyvää seuraa. Todellisuudessa elävä, rakastava, ja miestä kunnioittava nainen taaa on hyvää seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on, onko tunkua vai ei? Pahantahtoisia ihmisiä ei haluta elämään vaikka muuta "vaihtoehtoa" ei olisi. Itsekäs, omaan onnellisuuteensa pyrkivä nalkuttaja ei ole hyvää seuraa. Todellisuudessa elävä, rakastava, ja miestä kunnioittava nainen taaa on hyvää seuraa.

        Ai nyt olen jo sitten pahantahtoinen ja nalkuttaja. No menepä etsimään sitä pyhimystä muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on, onko tunkua vai ei? Pahantahtoisia ihmisiä ei haluta elämään vaikka muuta "vaihtoehtoa" ei olisi. Itsekäs, omaan onnellisuuteensa pyrkivä nalkuttaja ei ole hyvää seuraa. Todellisuudessa elävä, rakastava, ja miestä kunnioittava nainen taaa on hyvää seuraa.

        Enkä halua olla sulle mitään seuraa en hyvää enkä pahaa


    • Anonyymi

      Minäpä tiedän yhden ihanan, joka on täällä ilmeisesti ollut.
      En paljasta kuka, ettei muut naiset nappaa. Pidän itselläni vaan.

      • Anonyymi

        Mitäs ihanaa se on sulle oikeasti tehnyt? Kirjoittanut jotain liipalaapaa.


    • Anonyymi

      Yksi palstaätmi pilaa koko satoa vaikka palstan pilaakin. Nimikin kohta tiedossa

      • Anonyymi

        Tänne se vtun nimi sitten ja nopeesti. Vaikka sähköpostiin jos ei julkisesti


      • Anonyymi

        Kysehän on vuosikymmeniä palstalla olleesta ätmistä joka esittää tasaisin väliajoin eri naisia ja puheista päätellen sellainen haluaisi olla myös itse, esiintynyt täällä kuvalla jossa huulipunat pitkin klyyvaria, antisosiaali siis ihan oppikirjojen mukaan. Esittää myös lapsia ja teinejä ja tuo usein esiin erilaisia fetissejään. Epäilys eräästä paljon vakavammastakin mieltymyksestä mutta se jääköön viranomaisten tutkittavaksi. Kollektiivinen katkeruus naisia kohtaan vaivannut jo vuosia mikä lienee lähtöisin jostain melko syvälle uurtuneista traumoista joita myös tuonut ilmi palstalla vuosien mittaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysehän on vuosikymmeniä palstalla olleesta ätmistä joka esittää tasaisin väliajoin eri naisia ja puheista päätellen sellainen haluaisi olla myös itse, esiintynyt täällä kuvalla jossa huulipunat pitkin klyyvaria, antisosiaali siis ihan oppikirjojen mukaan. Esittää myös lapsia ja teinejä ja tuo usein esiin erilaisia fetissejään. Epäilys eräästä paljon vakavammastakin mieltymyksestä mutta se jääköön viranomaisten tutkittavaksi. Kollektiivinen katkeruus naisia kohtaan vaivannut jo vuosia mikä lienee lähtöisin jostain melko syvälle uurtuneista traumoista joita myös tuonut ilmi palstalla vuosien mittaan

        Hämärää mutta uskottavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysehän on vuosikymmeniä palstalla olleesta ätmistä joka esittää tasaisin väliajoin eri naisia ja puheista päätellen sellainen haluaisi olla myös itse, esiintynyt täällä kuvalla jossa huulipunat pitkin klyyvaria, antisosiaali siis ihan oppikirjojen mukaan. Esittää myös lapsia ja teinejä ja tuo usein esiin erilaisia fetissejään. Epäilys eräästä paljon vakavammastakin mieltymyksestä mutta se jääköön viranomaisten tutkittavaksi. Kollektiivinen katkeruus naisia kohtaan vaivannut jo vuosia mikä lienee lähtöisin jostain melko syvälle uurtuneista traumoista joita myös tuonut ilmi palstalla vuosien mittaan

        Huoh. Tässä ole mitään muuta tutkitettaa kun sun pää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoh. Tässä ole mitään muuta tutkitettaa kun sun pää.

        Pääni on jatkuvassa tarkkailussa jo ammattini puolesta. Sinulla ei sellaista taida edes olla tai sitten olet saanut potkut jokaisesta mahdollisuudesta näiden antisosiaalisten taipumusten vuoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääni on jatkuvassa tarkkailussa jo ammattini puolesta. Sinulla ei sellaista taida edes olla tai sitten olet saanut potkut jokaisesta mahdollisuudesta näiden antisosiaalisten taipumusten vuoksi

        Eivät taida tarkkailla tarpeeksi. En ole ikinä saanut potkuja. Sinun on nyt vaan vaikeaa ilmeisesti käsittää että naisillakin palaa hermot lukea jatkuvalla syöteellä sontaa naisista. Mitkä ihmeen antisosiaalinen taipumukset. Minulla on kyllä ystäviä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääni on jatkuvassa tarkkailussa jo ammattini puolesta. Sinulla ei sellaista taida edes olla tai sitten olet saanut potkut jokaisesta mahdollisuudesta näiden antisosiaalisten taipumusten vuoksi

        Sekä miten voit olla työelämässä harhaluulojen kanssa. Eikö se ole turvallisuus riski? Luulet täälläkin jollekin tutulle puhuvasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä miten voit olla työelämässä harhaluulojen kanssa. Eikö se ole turvallisuus riski? Luulet täälläkin jollekin tutulle puhuvasi.

        Kyseinen kirjoittaja puhuu ns palstatrollukasta enkä usko että menee kovinkaan paljon vikaan. Kyseisen palstahyyppänän sairaudet voi kuka tahansa selväjärkinen todeta joka ymmärtää jotain psykologiasta ja käyttäytymistieteestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen kirjoittaja puhuu ns palstatrollukasta enkä usko että menee kovinkaan paljon vikaan. Kyseisen palstahyyppänän sairaudet voi kuka tahansa selväjärkinen todeta joka ymmärtää jotain psykologiasta ja käyttäytymistieteestä

        No trollaushan on ihan eri asia. Tämä on aihe mistä haluan keskustella. Tähän olisi voinut kirjoittaa mies on tehnyt minut onnelliseksi kun silitti minut uneen tai sanoi rakastan dinua juuti noin. Tai teki hyvää ruokaa . En voi vaikuttaa miten ihmiset kokevat nämä kysymykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No trollaushan on ihan eri asia. Tämä on aihe mistä haluan keskustella. Tähän olisi voinut kirjoittaa mies on tehnyt minut onnelliseksi kun silitti minut uneen tai sanoi rakastan dinua juuti noin. Tai teki hyvää ruokaa . En voi vaikuttaa miten ihmiset kokevat nämä kysymykset.

        Sinua juuri noin* piti kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysehän on vuosikymmeniä palstalla olleesta ätmistä joka esittää tasaisin väliajoin eri naisia ja puheista päätellen sellainen haluaisi olla myös itse, esiintynyt täällä kuvalla jossa huulipunat pitkin klyyvaria, antisosiaali siis ihan oppikirjojen mukaan. Esittää myös lapsia ja teinejä ja tuo usein esiin erilaisia fetissejään. Epäilys eräästä paljon vakavammastakin mieltymyksestä mutta se jääköön viranomaisten tutkittavaksi. Kollektiivinen katkeruus naisia kohtaan vaivannut jo vuosia mikä lienee lähtöisin jostain melko syvälle uurtuneista traumoista joita myös tuonut ilmi palstalla vuosien mittaan

        Joo, juuri tämä sama pallero on riehunut tämänkin ketjun täyteen ja on tietenkin tämän aina alkuun ihan sinänsä viattomana alkavan gallupin takana, kunnes lähtee feikattu miesviha, aito naisviha ja rasismit ynnä muut klumeluurit kaupan päälle. En arvosta ihmisiä, jotka ei millään meinaa tajuta tätä monoliittista seittiä🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämärää mutta uskottavaa

        Kyllä kannattaa uskoa, se tekee palstan kirjoituksista huomattavasti askeettisempaa luettavaa voi kyynel, mutta onpahan ainakin ripaus realismia mukana lukukokemuksissa ehkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, juuri tämä sama pallero on riehunut tämänkin ketjun täyteen ja on tietenkin tämän aina alkuun ihan sinänsä viattomana alkavan gallupin takana, kunnes lähtee feikattu miesviha, aito naisviha ja rasismit ynnä muut klumeluurit kaupan päälle. En arvosta ihmisiä, jotka ei millään meinaa tajuta tätä monoliittista seittiä🥱

        Mikään muu mennyt oikein kuin pallero 😂 parempi onni ensi kerralla.


    • Anonyymi

      Kyllä suomalainen mies on keskimäärin aika ihana noin maailmanlaajuisesti. Ei se ehkä turhia lirkuttele, mut kuka semmoista kaipaa, kun saa rehtiä ja tasavertaista käytöstä osakseen.

      • Anonyymi

        Niin no Suomi mies on väkivaltaisempi kun Euroopassa muut miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no Suomi mies on väkivaltaisempi kun Euroopassa muut miehet.

        Suomalainen nainen on väkivallan riivaama ihmishirviö, joka pahoinpitelee miehet ja puolustuskyvyttömät lapset.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pojat-joutuivat-paivakausia-kestaneen-sadistisen-noyryytysvakivallan-uhreiksi-tyttoporukka-hakkasi-potki-viilteli-poltti-ja-videoi-virtsanjuottamisen/8651554

        Suurin osa suomalaisista miehistä taas on liian nyhveröitä puolustamaan edes itseään näitä feministejä vastaan.
        Onneksi muslimit ottaa valtaa ja niiden määrä kasvaa, suominainen kokee kovia, jos ei niitä tottele.
        Ei voi puhua enää yhdestä kansasta, täällä sukupuolet, eri lahkot ja rodut vihaa toisiaan.
        Naisia ei tarvitse sääliä, eikä auttaa, koska vihaavat suomalaista miestä.


    • Anonyymi

      Se on jännä kukaan ei vastannut noihin kysymyksiin mitä tuossa alussa esitetty.

    • Anonyymi

      Kyllä mä näkisin, että täällä se oikea suodattamaton totuus valkenee naisille miehistä. Koruttomasti. Mutta ei siitä pidä aloittajan kaltaisen toiveikkaan pikku prinsessan silti lannistua. Varmaan joku karvamuna sutkin onnellisesti viel saa laukeemaan, ja pikkuruisen hetken olet elämässäsi sit onnellinen.

      • Anonyymi

        Ei näitä katkeria kannata kuunnella jotka eivät kelpaa edes hetken kaalimadoksi. Meitä hyviä miehiä on paljon jotka ei käytä palstaa turhautumisensa välineenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näitä katkeria kannata kuunnella jotka eivät kelpaa edes hetken kaalimadoksi. Meitä hyviä miehiä on paljon jotka ei käytä palstaa turhautumisensa välineenä

        Te etitte tottelevaista hyvännäköstä ei-läskiä haarat heti levittavä "rakastavaa" äitihahmosiivouskonemadonnahuoraa. Jokaikinen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te etitte tottelevaista hyvännäköstä ei-läskiä haarat heti levittavä "rakastavaa" äitihahmosiivouskonemadonnahuoraa. Jokaikinen mies.

        Sinua ei ainakaan etsi kukaan sen voi sanoa varmaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näitä katkeria kannata kuunnella jotka eivät kelpaa edes hetken kaalimadoksi. Meitä hyviä miehiä on paljon jotka ei käytä palstaa turhautumisensa välineenä

        Turha nostaa itteäsä muiden yläpuolelle!! Samallanen surkimus sää oot ku muutki miehet.


      • Anonyymi

        Miksi haluaisin jonkun karvamunan? En minä miestä tarvitse onneen. Se on jotenkin typerä olettamus .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näitä katkeria kannata kuunnella jotka eivät kelpaa edes hetken kaalimadoksi. Meitä hyviä miehiä on paljon jotka ei käytä palstaa turhautumisensa välineenä

        Kaalimato sentään antaa tyydyksen joka kerta.


      • Anonyymi

        Ei tarvitse olen aviossa ollut jo 21 vuotta eikä loppua näy. terveisiä neitsytätmille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluaisin jonkun karvamunan? En minä miestä tarvitse onneen. Se on jotenkin typerä olettamus .

        No eiks alotiksessa just vinguttu, että miten miehet tekee onnelliseks?

        Vastaushan on: ei mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaalimato sentään antaa tyydyksen joka kerta.

        Tyydytyksen siis. Pahoittelut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eiks alotiksessa just vinguttu, että miten miehet tekee onnelliseks?

        Vastaushan on: ei mitenkään.

        Se olikin kysymys. Että osaisko joku kertoa esimerkkejä sellaisista tapauksista onko joskus niinkin käynyt jollekin 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olikin kysymys. Että osaisko joku kertoa esimerkkejä sellaisista tapauksista onko joskus niinkin käynyt jollekin 😂

        Ei näytä löytyvän 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näytä löytyvän 🧐

        Joo karvainen muna on vissiin se mikä tekee onnelliseksi naisen . Näin on nähtävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo karvainen muna on vissiin se mikä tekee onnelliseksi naisen . Näin on nähtävissä.

        Niin, sen millisekunnin ajaksi, jos niikseenkään 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ei ainakaan etsi kukaan sen voi sanoa varmaksi

        Onkohan sulla järki ihan tallella jos kuvittelet, että tämä ärtyisä incel olisi muka nainen? Minusta tämä antaa masentavan kuvan ihmiskunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan sulla järki ihan tallella jos kuvittelet, että tämä ärtyisä incel olisi muka nainen? Minusta tämä antaa masentavan kuvan ihmiskunnasta.

        Aa nyt nyt olen vihainen mies joka ei saa seksiä . 😂 Se selittää miksi olen hieman hämmentynyt.


    • Ovat saaneet onnelliseksi silleen, että yksin näyttää olevan parasta. Ei ole näitä miesflunssa ongelmia ja ei tarvitse tietysti ees ajatella näistä asioista. Oma usko, omat toiveet, pessimisti ei pety.

    • Anonyymi

      Ei palsta ole mikään miesten mitta onneksi

      • Anonyymi

        Eipä tässä nyt ole muutakaan mistä tietoa ammentaa miesten sielunmaisemasta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tässä nyt ole muutakaan mistä tietoa ammentaa miesten sielunmaisemasta .

        Kunhan vain esiinnyt naisena joka kyselee miehistä ja muka kirjoittelee rivien väliin jotain vihamielistä suoraan incenkäänteistä tekstiä, että sisäinen kalvava viha loivenisi. No toimiiko tämä? Epäilen, että ei koska tapa on uusittava vähintään viikottain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tässä nyt ole muutakaan mistä tietoa ammentaa miesten sielunmaisemasta .

        Kyllä täällä näkyvät sielunmaisemat ovat melkoisen kapealta alueelta kerättyjä, lisäksi usein provosoituneita ja tahallisen yliampuvia, toki luovat mielikuvaa...mutta eivät kerro koko totuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä näkyvät sielunmaisemat ovat melkoisen kapealta alueelta kerättyjä, lisäksi usein provosoituneita ja tahallisen yliampuvia, toki luovat mielikuvaa...mutta eivät kerro koko totuutta

        Niitä on niin paljon. Eikä tämä ole ainut paikka missä niitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan vain esiinnyt naisena joka kyselee miehistä ja muka kirjoittelee rivien väliin jotain vihamielistä suoraan incenkäänteistä tekstiä, että sisäinen kalvava viha loivenisi. No toimiiko tämä? Epäilen, että ei koska tapa on uusittava vähintään viikottain.

        Puhuisit sinäkin jo Terska terapiassasi tästä että kuvitelet kaikki miehiksi . Kun mieheksi en muutu sitten mitenkään.


    • Anonyymi

      Onneks suurin osa mun kohdalle osuneista miehistä ei oo ton palstamiehin oloisia. Mustasukkaisuus saa aikaan miehissä henkisesti ja fyysisesti väkivaltaisia piirteitä. Mut semmoset ei montaa päivää/kuukautta usein suhteessa oo, kun naiset kyllästyy käytökseen ja potkii ulos.

      Mun kohdalle osuneet miehet suurimmaks osaks on olleet hirveen suojelunhaluisia ja saaneet mielihyvää mun tyytyväisyydestä.

      Puhuneet musta kauniisti ja kunnioittavasti myös vihaisena. Eivät ole käyttäneet musta haukkumasanoja, vaan ilmaisseet asiallisesti mikä tekemiseni loukannut eivätkä haukkuneet persoonaani.

      Se on oikeestaan tärkein asia. Tietysti suhteen alussa mua on lahjottu kukilla, herkuilla jne. Ja kirjoittelee rakkauskirjeitä. Mut se on ollut sitä kosiorituaalia. Jää pois myöhemmin ja todellinen miehen luonne tulee esiin.

      Ex-avomieheni 6 -7 vuoden suhteen jälkeen totes kun kyselin että miks ei enää tee semmosia, ettei hänen tartte kun oon jo hänen. Eli se ei ollu niinkään sen aitoa luonnetta vaan yritystä iskee mut lahjonnalla.

      Siks laitan enemmän painoarvoo tohon miten kunnioittavasti ja arvostavasti musta ja mulle puhui myös kovissa riidoissa.

      Ei tullu mitää haukkumasanoja. Se oli ehkä suurin rakkauden, kunnioituksen ja arvostuksen osoitus mua kohtaan. Hän ei halunnu haavottaa edes todella vihasena mua käyttämällä musta epäasiallisia sanoja

      T: Karoliina

      • Anonyymi

        Mäkin pohdin lähinnä että paljastuuko täällä miesten todellinen luonne. Vaikka kauniita sanoja oikeasti kuulisi. Näinkö ne oikeasti ajattelee? Jotenkin voi uskoa enää mitään. Tuntuu että nykyään näkee vai vikoja itsessään kun peilaa näiden ajatuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin pohdin lähinnä että paljastuuko täällä miesten todellinen luonne. Vaikka kauniita sanoja oikeasti kuulisi. Näinkö ne oikeasti ajattelee? Jotenkin voi uskoa enää mitään. Tuntuu että nykyään näkee vai vikoja itsessään kun peilaa näiden ajatuksiin.

        En mä usko. Mun tosielämän miestutuissa on selkeesti näkynyt se hajonta käytöksessä heti.

        Osa puhuu ja puhuttelee naisia heti todella huonosti. Käytös on huonoa ja ajattelee naiset hyvin ala-arvoisena. Siis ihan suomalaiset, suvultaan ja syntyperältään täysin suomalaiset miehet.

        Sit toiset taas on hyvin arvostavia ja hyvä käytöksisiä naisia kohtaan.

        Ei miehet osaa feikata kovin pitkään. Maksimissaan siihen saakka kun et toimi niin kuin mies tahtoo ne pystyy esittään mut sit se todellinen luonne tulee esiin, kun sanot ei etkä suostukaan johonkin mitä mies haluaa.

        T: Karoliina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä usko. Mun tosielämän miestutuissa on selkeesti näkynyt se hajonta käytöksessä heti.

        Osa puhuu ja puhuttelee naisia heti todella huonosti. Käytös on huonoa ja ajattelee naiset hyvin ala-arvoisena. Siis ihan suomalaiset, suvultaan ja syntyperältään täysin suomalaiset miehet.

        Sit toiset taas on hyvin arvostavia ja hyvä käytöksisiä naisia kohtaan.

        Ei miehet osaa feikata kovin pitkään. Maksimissaan siihen saakka kun et toimi niin kuin mies tahtoo ne pystyy esittään mut sit se todellinen luonne tulee esiin, kun sanot ei etkä suostukaan johonkin mitä mies haluaa.

        T: Karoliina

        Täällä se kyllä korostuu. Huomaa että paljon miehiä joille ei kärsi laskea edes leikkiä . Heti ovat haukkumassa ja arvostelemassa. Jotenkin ihsn raivo hulluja. Jos oikesti olisi tekemidissä varmasti saisi vähintää nyrkistä. Joskus joku juttu alkaa ihan kivasti kuitenkin jossain vaiheessa alkaa dissaaminen. Pelottaa että tälläisiä miehiä on oikeasti niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä se kyllä korostuu. Huomaa että paljon miehiä joille ei kärsi laskea edes leikkiä . Heti ovat haukkumassa ja arvostelemassa. Jotenkin ihsn raivo hulluja. Jos oikesti olisi tekemidissä varmasti saisi vähintää nyrkistä. Joskus joku juttu alkaa ihan kivasti kuitenkin jossain vaiheessa alkaa dissaaminen. Pelottaa että tälläisiä miehiä on oikeasti niin paljon.

        Tavallaan se ois helppoo ko. Miesten kans tulla toimeen. Suostus vaan kaikkeen mitä ne haluaa, myötäilisi heidän mielipiteitä ja olis aina samaa mieltä kaikesta.

        Mutta olisiko se kuitenkaan sellasta elämää missä itse ois onnellinen?

        T: Karoliina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan se ois helppoo ko. Miesten kans tulla toimeen. Suostus vaan kaikkeen mitä ne haluaa, myötäilisi heidän mielipiteitä ja olis aina samaa mieltä kaikesta.

        Mutta olisiko se kuitenkaan sellasta elämää missä itse ois onnellinen?

        T: Karoliina

        Niin. Onhan se toisaalta surullista mielikuva miehistä muuttunut niin paljon. Eikä nämäkään tekstit sitä paranna. Jotenkin sitä kokee että on arvoton miesten silmissä. Että kun ennen kunnioitti ja piti turvallisena suurinta osaa miehistä. Nykyään olo että ne ovat vaan naisille nauravia ja ilkeitä kuitenkin joilla ei ole mitään empatiaa.


      • Anonyymi

        Tärkeä pointti. Se mitä pahaa jättää sanomatta. Kohteliaisuudet on kivaa luksusta, saa hyväntuuliseksi ja nostaa seksuaalista aktiivisuutta, mutta ei ne välttämättömiä ole. Ilmankin pärjää ihan ok Sen sijaan rumat puheet pilaa koko suhteen sataprosenttisen varmasti.


      • Anonyymi

        Näin on, lähimmäisiä ei vahingoiteta edes riitojen aikana 👍


    • Anonyymi

      Kannattaa ehkä olla tekemisissä sellaisten miesten kanssa jotka ei ole Suomi 24:ssä kirjoittelemassa. Sekä muistaa se asia että monet jotka tänne palstoille kirjoittavat, eivät omaa sosiaalista elämää tämän ulkopuolella. Ehkä ei siis kannata muutaman puusilmän nettikiukuttelun takia luoda kaikenkattavaa mieskäsitystä.

      Vastaavasti miehet voisivat luoda naiskäsityksensä jostain paratiisi(parasiitti)hotellin tai temppareiden kananaudoista... Tai näin valitettavasti monet tekevätkin mikä osittain selittää kai sen miksi seurustelusuhteet ovat mitä ovat( tai sellaisen kuvan olen saanut, vähän surullista millaiseksi ihmis"ihannekuva" on joillain mennyt ja millasta pinnallista paskaa se on).... kun nykymaailman halutunlainen "kysyntä ja tarjonta" kohtaa niin siinä on kauniita ja rohkeita tarpeeksi, ei tarvitse erikseen töllöä avata

      • Anonyymi

        Tähän jatkoa vielä: Olen (ainakin tähän asti) elänyt siinä käsityksessä että hyvinvoivat ja tervejärjiset yksilöt tekevät itse itsensä onnellisiksi. Toki on todella upeaa jos joku haluaa siinä auttaa ja olla tukena mutta lähtökohtaisesti/ loppujen lopuksi se onni on aivan itse tehtävä. Mikäli kanssaeläjät( miehet tai naiset) tuntuvat vääränlaisilta niin kannattaa miettiä, minkälaisessa seurassa on, mitkä on omat arvot itselle ja muille. Mitä muilta odottaa ja miten vastavuoroisuus pelaa.

        Voi myös pohtia, millaisia "signaaleja" itse antaa ulospäin( mikäli asia olisi siitä kiinni). Usealla ihmisellä ei valitettavasti ole vielä tänäpäivänäkään kristallipalloa,mistä näkee, milloin kukin on milläkin tuulella ja mitä toinen odottaa. Emme ole selvänäkijöitä.


    • Anonyymi

      Valitettavasti ei ole hyvää kerrottavaa.

    • Anonyymi

      Annanpa kerrankin hyvää kuvaa ja jätän naisista marinat väliin, kilttimieslogiikkaa 😁

    • Anonyymi

      Miehet ovat ihmisiä . Itkevät, nauravat, ovat onnellisia ja surevat ihan tasan siinä missä naisetkin.
      Viime viikolla näin ensimmäistä kertaa mieheni itkevän

      • Anonyymi

        Tarkenan vielä, ettei mistään minun aiheuttamastani. Kyseessä lemmikin elämä tai kuolema. Henkiin jäi onneksi, mutta mies oli hetken aivan palasina


      • Anonyymi

        Kyllä sen tiedän. Muttei oikeastaan liity mitenkään. Palstalla olevien miesten asenteisiin naisia kohtaan.


    • Anonyymi

      Nämä sivut käsityksen kaikesta hyvästä. Toisaalta kertoo Suomalaisten huonosta olosta. Huononpaan suuntaan menee kaikki.

    • Anonyymi

      Kaikki mitä näet kun katsot ympärillesi on miesten keksimää ja rakentamaa aivan kuten tämä internettikin. Naiset on elossa koska miehet on pitäneet heistä huolta. Tarvitsetko vielä todisteita?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe