Mies. Tarviin sua olemaan

Anonyymi-ap

Mies? Pystytkö edes siihen ? Niinpä.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä palstalla? Lol

• Anonyymi

No sen verran tähän trollauksen alle voi kommentoida, että kyllä missä tahansa paikassa, tilassa tai ympäristössä voi olla mies tai nainen tai ihan vaan aikuinen. Esimerkiksi palstaprovoihin lällättely ei ole aikuismaista eikä lisää hyvänolontunnetta tunnetta. Kaipa tuo ois muuten jo toiminut

• Anonyymi

En pysty.

• Anonyymi

Kehäpäätelmä => haluan että olet mies => haluan että teet mitä minä haluan

• Anonyymi

Kehäpäätelmä- olet jumissa omiin provoihin mies, joka ei tiedä miten päin värittää näitä tekstejään tai miten päästä yli siitä kun kukaan ei seuraasi kaipaa. Ei se varmaan kiukuttelulla parane kun pikahrlpotus itselle kirjoittelusta ei sitten toimikaan. Perusnarsismia luoda itse tämä tunne jos oikeaa ns tunnustusta ei ole

• Mikä se on miehen mitta? Mikä se on juuri sinulle? Kerro, niin voitaneen yrittää olla sitäkin.

• Anonyymi

Tietenkin suuri ja mahtava kunnioitusta herättävä. Jotenkin koen että jos minun naisena pitää kertoa miten olla mies niin joku mättää.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin suuri ja mahtava kunnioitusta herättävä. Jotenkin koen että jos minun naisena pitää kertoa miten olla mies niin joku mättää.

Mieskäsityksiä on yhtä useita erilaisia kuin on naisiakin, niin se mikä ja millainen on Mies ei todellakaan ole mikään universaali käsite. Sinulle on siis vähintäänkin suuri, mahtava ja kunnioitusta herättävä.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Mieskäsityksiä on yhtä useita erilaisia kuin on naisiakin, niin se mikä ja millainen on Mies ei todellakaan ole mikään universaali käsite. Sinulle on siis vähintäänkin suuri, mahtava ja kunnioitusta herättävä.

En minä tiedä enää mikä on mies. Mies on joku joka tekee naisen onnettomaksi. Murtaa itsetunnon ja vie elämän ilon. Se on mies nykyään minulle. Pelottava, etäinen ja vihollinen.

• Anonyymi kirjoitti:

En minä tiedä enää mikä on mies. Mies on joku joka tekee naisen onnettomaksi. Murtaa itsetunnon ja vie elämän ilon. Se on mies nykyään minulle. Pelottava, etäinen ja vihollinen.

Ai simpura... No ei tuo minun mieskäsitykseeni kyllä osu yhtään ja ymmärrän hämmennyksesi. Kurjaa, todella kurjaa.

Minun mielestäni noin kumppanina ajatellen sekä mies että nainen ovat sellaisia, jotka tuovat lisää iloa kumppanilleen, mutta sen ilon pitää olla olemassa jo ilman kumppaniakin siinä toisessa. Jotain sellaista.

Palannen asiaan myöhemmin, nyt täytyy jatkaa palkallisia harrasteita.

• Anonyymi

Huono suomi hänellä.

• Anonyymi

Voin tulla luoksesi katsomaan urheilua ja kittaamaan kaljaa?

• Anonyymi

Ihanaa. Voin ottaa suihin samalla.

• Anonyymi

Sori, en olekaan mies vaan marjanpoimija.
      Hiljaista pitelee sillä saralla näin talvisin joten poimin omia nyyttejäni.

• Anonyymi

Onks niitä montakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks niitä montakin?

On koska nimeni on Bill, nimittäin Tsernobil.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On koska nimeni on Bill, nimittäin Tsernobil.

😂😂😂

• Anonyymi

Niin, saispa edes olla olemassa.

• Anonyymi

Korsua, poteroa ja juoksuhautaa🤔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinasta hieno juttu Suomen suurimmassa lehdessä

Hienossa haastattelussa Martina kertoo mielenkiintoisesta elämästään kauniine kuvineen. Jutusta selviää muun muassa, ett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      359
      1823
    2. Kaukosuhteet.

Mitä mieltä olette kaukosuhteista ja siitä että asutaan ainakin alkuun hyvin kaukana toisistaan niin että irl tapaamaan
      Sinkut
      347
      1725
    3. Nyt se on todistettu virallisesti. Suomalaiset ovat maailman tyhmimpiä.

Suomessa on suurin usko massamediaan. Tämä sellittää paljon, miksi Suomi on tehnyt tyhmiä ratkaisuja historiassa. Mentii
      Maailman menoa
      302
      1315
    4. RKP suostuu jatkamaan, jos PS tekee myönnytyksiä maahanmuuttoasioissa

Purra sanoi aikaisemmin ettei PS tingi enää yhtään. Pattitilanne.
      Maailman menoa
      244
      837
    5. Rällääjä bemari

Joku vanha 5-sarjalainen bemari rällää hirveällä ylinopeudella tässä kylillä. Poliisia ei näy mailla halmeilla. Kohta sa
      Kiuruvesi
      29
      775
    6. Kaipaan piristystä!

Elämä potkii päähän. Voisko joku kertoa jotain hyviä juttuja? Vitsejä, ihan mitä vaan hauskaa.?
      Sinkut
      142
      757
    7. Minua hävettää että olin joskus kanssasi

Tai suorastaan oksettaa 😅😅
      Ikävä
      36
      750
    8. Onkohan sinun tunteesi lopullisesti ohi

Minusta tuntuu, että alan olemaan itse jo aika rikki. Haluaisin tutustua, mutta mitään ei tapahdu. Minun syytä se on, i
      Tunteet
      35
      675
    9. No persut, päättyikö ne neuvottelut nyt?

Hyvä RKP! 🤣🤣🤣
      Maailman menoa
      184
      639
    10. Nainen, kun oot mun rakas, oot myös mun paras kaveri

Sulle kertoisin salaisuudet suurimmat, unelmat, toiveet ja intohimot kuumimmat, luottaisin kaikessa, enkä epäilisi koska
      Ikävä
      54
      605
    Aihe