Nainen, sua käsken ja sä tykkäät

Anonyymi-ap

Tule tänne nainen, heti ja vastaa mulle.
Ja sinä tottelet kun tykkäät.
Ja siinä sinä pian olet ja kysyt: mitä tahdot rakkaani?
Sinut lähelleni tietenkin.

:)

59

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tahdot rakkaani? 😊

      • Anonyymi

        Sinut lähelleni tietenkin.
        :)

        Onko kaikki hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut lähelleni tietenkin.
        :)

        Onko kaikki hyvin?

        Kaikki on hyvin. Miksi ei olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on hyvin. Miksi ei olisi?

        Tahdoin tietää onko kaikki hyvin ja siksi kysyin.
        Miksi ei olisi, siihen sinun tulisi tietää vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut lähelleni tietenkin.
        :)

        Onko kaikki hyvin?

        Kaikki hyvin paitsi flunssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki hyvin paitsi flunssa.

        Sitten otat C-vitamiinia ja kunnolla.
        Sauna taikka kuuma suihku on myös hyvä, vesihöyry tekee hyvää.
        Ja sitten lepoa riittävästi, niin kyllä se siitä.


    • Anonyymi

      Kaikki hyvin.Vastasin vaikka et varmaan ole se jonka toivoin olevan.

      • Anonyymi

        Eihän se haittaa, lähimmäistä voi ja tuleekin rakastaa.

        :)


      • Anonyymi

        Vastasit vaikka kysymys oli toiselle. Et voi olla se ketä kukaan haluaa. Halutut ei tyrkytä itseään.


    • Anonyymi

      Ei sulle koulutettu koira kelpais, kun tottelevaisuutta hamuat?

      • Anonyymi

        Älä nyt oo tollanen tosikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt oo tollanen tosikko.

        Vuf vuf, saanko nuolla herran varpaat ja vähän muutaki 🤑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuf vuf, saanko nuolla herran varpaat ja vähän muutaki 🤑

        Koitahan nyt käyttäytyä.


    • Anonyymi

      Jos haluat toki. Olenhan tupu pupu mikäliene sanoit silloin.:)

    • Anonyymi

      Vaikutanko mä jotenkin siltä että olisin määräiltävistä. Sä oot arvioinut mut ihan väärin. En ole mitenkään kovin helppo luonne tai alistuva.

      • Anonyymi

        Kyllä, vaikutat tottelevaiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, vaikutat tottelevaiselta.

        Kuka tahansa voi olla tottelevainen myös ollenkaan haluamatta sitä.. siinä kannattaa varoa milloin jyrää yli toisen rajojen jos oikeasti välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tahansa voi olla tottelevainen myös ollenkaan haluamatta sitä.. siinä kannattaa varoa milloin jyrää yli toisen rajojen jos oikeasti välittää.

        Mut mä oon sillee ihanasti määräilevä ja sopivasti käskyttävä ja mun käskyt ja määräykset on kevyt kantaa ja mukava täyttää, eiks je?
        Ja mä asetan tahtoessani rajat myös kansoillekin ja muutan ne ja poistan jos tahdon.
        Ja kaiken teen siksi, koska välitän.
        ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mä oon sillee ihanasti määräilevä ja sopivasti käskyttävä ja mun käskyt ja määräykset on kevyt kantaa ja mukava täyttää, eiks je?
        Ja mä asetan tahtoessani rajat myös kansoillekin ja muutan ne ja poistan jos tahdon.
        Ja kaiken teen siksi, koska välitän.
        ;)

        Eli kontrolloit toisin sanoen. Ei kiitos. Ei se ole välittämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kontrolloit toisin sanoen. Ei kiitos. Ei se ole välittämistä.

        Hei, käsi pois sieltä sirkkelistä heti nyt!

        Nyt heti tänne!
        En tuu, sä et välitä musta.....
        Ootko allerginen ampiaisille?
        En.
        No sitten ei tarvii tulla, et tuo niitä sitten sisälle.......

        No joo.
        Mut juttu on siinä, että jos istun sohvalla hänen kanssaan, voin käskeä hänet "nyt syliin sieltä" ja hän tulisi ja olisi iloinen ja tykkäisi siitä.
        En mä käskytä ellei tarvii, enkä kontroloi ellei tarvii ja nekin koska välitän.

        Teillä on sellanen joku ihme pelko jostain ja olette sellaisia tosikkoja jostain syystä.
        Tää maailma on niin oudoksi mennyt, että pian niitä rajoja on pakko muuttaa taas.


    • Anonyymi

      Enkä tykkää. Se on yks syy miks vihaan sua.

      • Anonyymi

        Mies, sinä tykkäät käskyttää ja siitä että teen niinkun sanot. Mutta en aina tehnyt, kostoks. Niin ja sitten tykkäsit kun juoksin sun perässä, sillon ihan tahalteen olit kun et olis kuullakkaan että puhun sulle vielä. Sun askel vaan nopeni, siitä tiiän.


    • Anonyymi

      Typerä aloitus! Rakkaus perustuu toisen kunnioittamiseen, ei riistoon.

      • Anonyymi

        Kommentoit sun omaan alotukseen?haha.


      • Anonyymi

        Ei tässä ketään riistetä.


    • Anonyymi

      Olen aika itsepäinen tapaus. Koita kesyttää ensin.

      • Anonyymi

        No tulithan sinä kun käskin, nyt vielä opettelet rakastamaan niin hyvä juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tulithan sinä kun käskin, nyt vielä opettelet rakastamaan niin hyvä juttu.

        Ainahan mä tulen. Tiedät sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan mä tulen. Tiedät sen.

        Nyt sitten tottelet loppuun asti ja teet mitä pyysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sitten tottelet loppuun asti ja teet mitä pyysin.

        Ei kai rakkautta opetella. Se on tunne joka on tai ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai rakkautta opetella. Se on tunne joka on tai ei ole.

        Kyllä sitä voi opetella.
        Jos on alamäkiä ja perhosetkin karanneet vatsasta, niin onko rakkaus kadonnut vai tuottaako se puu vielä rakkauden hedelmiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä voi opetella.
        Jos on alamäkiä ja perhosetkin karanneet vatsasta, niin onko rakkaus kadonnut vai tuottaako se puu vielä rakkauden hedelmiä?

        No nyt olen kyllä eri mieltä. Sitä ei opetella. Jos on tunteet lähteneet suhteessa, niin oliko se edes rakkautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt olen kyllä eri mieltä. Sitä ei opetella. Jos on tunteet lähteneet suhteessa, niin oliko se edes rakkautta?

        Mieti niitä tyttöjä tuolla jossain kauempana idässä jotka naitetaan.
        Oppivatko he koskaan rakastamaan?

        Mieti itsekin, oppisitko sinä koskaan rakastamaan yhtään ketään?
        Mitä se rakkaus on, perhoset katoavat aikanaan, oliko se rakkautta?
        Joskus on kiukkupäivä, eikä tuntenut rakkautta, mutta toisena päivänä taas tunsi.

        Kyllä niitä tekoja voi opetella ja se että tekee rakkauden tekoja on jo rakkauden osoittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti niitä tyttöjä tuolla jossain kauempana idässä jotka naitetaan.
        Oppivatko he koskaan rakastamaan?

        Mieti itsekin, oppisitko sinä koskaan rakastamaan yhtään ketään?
        Mitä se rakkaus on, perhoset katoavat aikanaan, oliko se rakkautta?
        Joskus on kiukkupäivä, eikä tuntenut rakkautta, mutta toisena päivänä taas tunsi.

        Kyllä niitä tekoja voi opetella ja se että tekee rakkauden tekoja on jo rakkauden osoittamista.

        Ne perhoset on ihastumista. Tunteet syvenee kyllä ja sitä kutsutaan rakkaudeksi. Joko sitä vaalitaan tai sitten annetaan mennä. Sitä ei opetella! Ne Länsi-idän naiset riistetään, natetaan 16 -vuotiana. Se ei ole rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne perhoset on ihastumista. Tunteet syvenee kyllä ja sitä kutsutaan rakkaudeksi. Joko sitä vaalitaan tai sitten annetaan mennä. Sitä ei opetella! Ne Länsi-idän naiset riistetään, natetaan 16 -vuotiana. Se ei ole rakkautta.

        Puuttuuko niistä idän suhteista rakkaus vai onko sitä?
        Siitä kuulin itse joskus ja ihan sellaisen naisen mukaan, hän ainakin uskoi että hän voi oppia rakastamaan miestään.

        Kaikkea pystyy opettelemaan.
        vihaamaan, rakastamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuttuuko niistä idän suhteista rakkaus vai onko sitä?
        Siitä kuulin itse joskus ja ihan sellaisen naisen mukaan, hän ainakin uskoi että hän voi oppia rakastamaan miestään.

        Kaikkea pystyy opettelemaan.
        vihaamaan, rakastamaan.

        Eli keskustelen tässä ilmeisesti tunteettoman ihmisen kanssa? Ne ihmiset ei tiedä paremmasta, niistä liitoista ei erota. Jos koitat erota tai karata, niin rangaistus on kuolema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli keskustelen tässä ilmeisesti tunteettoman ihmisen kanssa? Ne ihmiset ei tiedä paremmasta, niistä liitoista ei erota. Jos koitat erota tai karata, niin rangaistus on kuolema.

        Tiedätkö sinä sitten paremmasta tai paremmin?
        Kautta aikojen on ollut sellaista, että vanhemmat valitsevat puolisot tms.
        Ei se ole oikea tapa minunkaan mielestäni, mutta kyllä minäkin uskon, että niissäkin on rakkautta ollut.

        Tunteeton en varmasti ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö sinä sitten paremmasta tai paremmin?
        Kautta aikojen on ollut sellaista, että vanhemmat valitsevat puolisot tms.
        Ei se ole oikea tapa minunkaan mielestäni, mutta kyllä minäkin uskon, että niissäkin on rakkautta ollut.

        Tunteeton en varmasti ole.

        Maailma muuttuu ja me sen mukana. Silloin joskus valikoitiin puolisot varakkuuden perusteella. Silloin se oli sitä ettei naisilla ei arvoa. Kautta aikojen on myös ihmiset pettäneet toisiaan. Juurikin siitä syystä ettei voinutkaan mennä rakkaan kanssa naimisiin vaan piti valikoida joku hyvästä suvusta. Joskus varmaan kävi säkä ja jotkut rakastuivat oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma muuttuu ja me sen mukana. Silloin joskus valikoitiin puolisot varakkuuden perusteella. Silloin se oli sitä ettei naisilla ei arvoa. Kautta aikojen on myös ihmiset pettäneet toisiaan. Juurikin siitä syystä ettei voinutkaan mennä rakkaan kanssa naimisiin vaan piti valikoida joku hyvästä suvusta. Joskus varmaan kävi säkä ja jotkut rakastuivat oikeasti.

        Kerro mitä rakkaus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitä rakkaus on.

        Se on tunne siinä missä kaikki muutkin. Jokainen varmasti kokee sen eri tavalla. Minulle se on syvempää välittämistä ihastumisen jälkeen. Sitä, että on valmis tekemään sen toisen ihmisen hyvinvoinnin eteenkin jotain kadottamatta silti itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitä rakkaus on.

        Joskus huomaan että pidän toisesta että haluan olla toisen kanssa ja arvostan toista. Ja siis niin ettei sillä ole merkitystä mitä toinen minusta ajattelee ja pitääkö. Tykkään vaan aivan valtavasti ja haluan pitää hyvänä. Olen miettinyt onko se ehkä rakkautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus huomaan että pidän toisesta että haluan olla toisen kanssa ja arvostan toista. Ja siis niin ettei sillä ole merkitystä mitä toinen minusta ajattelee ja pitääkö. Tykkään vaan aivan valtavasti ja haluan pitää hyvänä. Olen miettinyt onko se ehkä rakkautta

        Miksi haluaisit olla jonkun kanssa kuka ei pidä sinusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitä rakkaus on.

        Rakkaus on läsnäoloa toisen elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tunne siinä missä kaikki muutkin. Jokainen varmasti kokee sen eri tavalla. Minulle se on syvempää välittämistä ihastumisen jälkeen. Sitä, että on valmis tekemään sen toisen ihmisen hyvinvoinnin eteenkin jotain kadottamatta silti itseään.

        Mieti jos siihen tulisi se itsensä kadottaminen mukaan.
        Sitten se "jotain" muuttuisi "kaikkensa".
        ja sitten se toinen tekisi vielä samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti jos siihen tulisi se itsensä kadottaminen mukaan.
        Sitten se "jotain" muuttuisi "kaikkensa".
        ja sitten se toinen tekisi vielä samoin.

        En minä koskaan menetä itseäni, en enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä koskaan menetä itseäni, en enää.

        Minulle ei taas vähempi kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ei taas vähempi kelpaa.

        Haluat siis naisen kadottavan oman persoonansa, arvonsa? Ei kuulosta hyvältä sopparilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat siis naisen kadottavan oman persoonansa, arvonsa? Ei kuulosta hyvältä sopparilta.

        Ehkä, jos ne ovat esteenä.
        Mä tahtoisin riisua hänet ihan kaikesta turhasta ja näyttää hänelle paratiisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä, jos ne ovat esteenä.
        Mä tahtoisin riisua hänet ihan kaikesta turhasta ja näyttää hänelle paratiisin.

        Jos ne ovat sinun mielestä este, niin hän ei silloin ole sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ne ovat sinun mielestä este, niin hän ei silloin ole sinulle.

        Mieti jos siihen tulisi se itsensä kadottaminen mukaan.
        Sitten se "jotain" muuttuisi "kaikkensa".
        ja sitten se toinen tekisi vielä samoin.

        Mä etsin jotain aitoa ja kestävää.
        Mä osaan itse sen antaa, ja sitten kun se toinen tekisi vielä samoin.
        Mulla on ollut ihan jatkuvasti jotain josta pidän kiinni ja pysyn siinä.
        Mä etsin aitoa kestävää oikeaa rakkautta ja en itse enää tyydy vähempään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti jos siihen tulisi se itsensä kadottaminen mukaan.
        Sitten se "jotain" muuttuisi "kaikkensa".
        ja sitten se toinen tekisi vielä samoin.

        Mä etsin jotain aitoa ja kestävää.
        Mä osaan itse sen antaa, ja sitten kun se toinen tekisi vielä samoin.
        Mulla on ollut ihan jatkuvasti jotain josta pidän kiinni ja pysyn siinä.
        Mä etsin aitoa kestävää oikeaa rakkautta ja en itse enää tyydy vähempään.

        Siinä kohtaa, kun nainen vaihtaa persoonansa, arvonsa sinun mieltymysten mukaiseksi, niin se on kaukana aidosta. Silloin hän esittää, ei ole aito.

        Turhaan tässä jankkaan. Olet taas niin itsekäs. Justiinakin on peruttu, et ansaitse häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä kohtaa, kun nainen vaihtaa persoonansa, arvonsa sinun mieltymysten mukaiseksi, niin se on kaukana aidosta. Silloin hän esittää, ei ole aito.

        Turhaan tässä jankkaan. Olet taas niin itsekäs. Justiinakin on peruttu, et ansaitse häntä.

        Ei se ole noin, tiedät sen itsekin.
        Rakkaus muuttaa ihmisen.
        Mun mieltymys on oikea ja arvot oikeat vai väitätkö vastaan?

        Kiitos peruutuksesta, en tahdo Justiinaa pitämään jöötä, vaan tahdon Ingalsin Lauran.

        :)


    • Anonyymi

      Tykkäät itse myös hänestä.. eli onko tämä nyt vin vin tilanne :D

      • Anonyymi

        Mä nyt vaan tykkään ja me kaikki tykätään ja siitäkös kaikki muutkin tykkää.
        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä nyt vaan tykkään ja me kaikki tykätään ja siitäkös kaikki muutkin tykkää.
        :)

        Juurikin näin täällä vaan tykätään 🤭


    • Anonyymi

      Ei ketään pidä pakottaa. Anna ihmisille tilaa ja aikaa. Se, mikä kuuluu sinulle, palaa kyllä luoksesi. Näin uskon.

    • Anonyymi

      Mieheni mielestä olen maailman ilkein ihminen . Ei kuulu lankaan eli sivusta tämä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe