Daavidin huoneesta kirjoituksia

Anonyymi-ap

Koska se avaus missä puhuin S K saarnojen häiritsemisestä poistettiin jo toisen kerran niin en sitä 3kertaa laita enään, Jumala rangaiskoot sinua joka sen poistit!

Mutta kuitenkin laitan muutaman viestin siitä koskien kuollutta uskoa, tietäkää kuitenkin etten puhunut niitä muistin varassa.


Minä olen tuota miettinyt kauan miksi Paavali sanoi vangin vartijalle ainoastaan usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut jne...

Mutta nyt se kirkastui tai uskon niin että kirkastui.


Hän sanoi sen siksi, että sillä vanginvartijalla oli tullut kuoleman pelko ja synnin murhe ja tarve saada synnit anteeksi joka on elävän uskon tuntomerkki joka tarkoittaa että Pyhä Henki oli alkanut tehdä työtä hänessä  että hänelle tuli synnin murhe ja kuoleman pelko siksi hän sanoi mitä minun pitää tekemän jne...

Ei se saarna uskosta siis niille kuulu jotka eivät ole valittuja  mutta mistä sen valitsemisen armon tietää?

Jotka Jumala valitsee  heitä Jumala myös herättää Pyhän Hengen kautta synnin tuntoon, heille kuulu se saarna usko Herraan Jeesukseen että sinä pelastuisit syntisille ja alaspainetuille Jumalan valituille lapsille joita Pyhä Henki herättää synnin tuntoon ja viimein Kristuksen kautta armon tuntoon.

Ei Paavali huutanut siellä uskosta kuin vasta sitten kun hän näki heräämisen merkkejä:"mitä minun pitää tekemän jne..."


Siinä oli oikea armonjärjestys!


Mutta teillä ei ole jotka saarnaatte uskosta heräämättömille jotka myös itse olette heräämättömiä, siksi minä myöskin sanoin Seppo Karhulle että usko vain että olet Jumalan lapsi  eivät heräämättömät koskaan epäile omaa sielunsa tilaa koska Pyhä Henki ei herätä heissä koskaan epävarmuutta omasta sielun tilastaan, siksi heidän ei myöskään tarvitse koskaan huutaa: miehet veljet, mitä pitää tekemän että me pelastuisimme  ainoastaan he joita Jumala on suuresta armostaan valinnut ja Pyhän Hengen kautta herättänyt synnin tuntoon, ainoastaan he huutavat, miehet veljet  mitä meidän pitää tekemän! Ja heille kuuluu se korkein saarna usko Herraan Jeesukseen Kristukseen että sinä pelastuisit ja sinun jälkeläisesi!

Älkää eksykö, ja älkää kääntäkö armonjärjestystä ylösalaisin!

Ensin täytyy tulla synnintunto ja vasta sitten evankeliumi ylösnousseesta vapahtajasta!

Älkää luulko että minun oma ymmärrykseni pystyisi mitään ymmärtämään, hän sanoo että minä esitän suurta opettajaa, kuitenkaan ei mitään ole muuta kuin usko Vapahtajaan Jeesukseen Kristukseen,  ei ole oppia omasta takaa, vaan puhun kuin kirkastuu!






Siis olet* sen sanoin tuolla ylempänä sepolle koska se valitti saarnassa että hän on niin paljon epäillyt!

Koska armonvarkaat epäilevät omaa pelastustaan?

Eivät he koskaan epäile  koska Pyhä Henki ei koskaan sytytä heissä synnin murhetta ja koska he eivät myöskään ole Jumalan valittuja niin ei myöskään sielun vihollinen perkele tule koskaan kiusaamaan heitä epäuskon ajatuksilla!

Heillä on suuri usko ja suuri uskon varmuus, mutta katso nyt Goljat, sinun otsassa on kuitenkin paljas kohta joka koskee autuuden toivoa!

Kuinka sinä et epäile yhtään Goljat sinun voittoasi sillattoman virran rannalla, etkös koskaan ajattele että se on Jumalan käsissä pelastutko sinä vai et, ei se ole sinun omissa käsissäsi!

Olet sinä kuinka suuri ja vahva ja sinun uskosi suurempi kuin koko maailmassa on yhteensä, tiedä kuitenkin Goljat ettei sinun pelastuksesi ole sinun omissa käsissäsi vaan Jumalan käsissä!

Goljatilla on suuri usko, mutta otsassa on paljas kohta, ehkä haarniskansa on suuri ja itse, ehkä voimansa ja uskon varmuutensa on suuri, ehkä hänen voittonsa varmuus on suuri,

Kuitenkin minä kysyn sinun Goljat, kestääkö viimeisen tuomion edessä, minkä sinä olet itse tehnyt?

Mitä luulet goljat mahtaakohan sinun omat tekeleesi kestää kuin Daavid linkoaa vedessä kastetun kiven sinun otsaasi?

Mitä luulet Goljat silloin kuin astut taivaallisen vanhimman eteen, mahtaakohan Jumala silloin sanoa sinulle, Goljat sinä olit väkevä uskon sankari, kuitenkaan en minä antanut sinulle sinun väkevyyttäsi vaan se oli sinun itse tekemää?

Paljon Goljat meuhkaa, mutta ei hän kuitenkaan Daavidin huoneeseen saata tulla, hänelle voi käydä niin, että hänen voimansa ja voimansa väkevyys riisutaan häneltä pois, ja se voima mikä hänelle ennen oli kuoleekin pois, sen takia huutaa Goljat kaukaa, hän pelkää Daavidin huonetta niin paljon ettei hän uskalla tulla sinne! Hän huutaa Daavidin huoneessa oleville ja pilkkaa heitä, älä kuitenkaan unohda Goljat että sinä huudat Jumalan kansalle, Jumalan silmäräterä kansalle, voi olla Goljat että viimein sinun väkevyytes ja väkevyytes voimas riisutaan sinulta pois ja sinä kuolet  ja silloin he jotka hännystelevät sinun perässäsi hämmästyy suuresti ja pakenevat pois pilkkaamasta  silloin on Siionin vuori muita vuoria korkeampi kuin Herran kunnia ja väkevyys ilmoitaan, kun Goljat saa kuolin haavan ja kaatuu!

Kuitenkaan en tiedä onko Goljat jo saanut sen haavan kerran ja eletäänkö me nyt ehtoon puoleista sitä luopumuksen aikaa, kuitenkin on sellainen toivo

17

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vielä, että Goljat saisi vielä kerran kuolin haavan että sellainen väkevä sota sankari kuin Daavid heittäisi kiven Goljatin otsaan niin että hän kuolisi ja Daavidin huone pelastuisi! Sillä Daavid sotii Herran Sebaotin voimalla, siksi on Daavidin huone siunattu  niin kauan kun Daavid ei ala huoraamaan vieraan naisen kanssa vieraan vaimon kanssa vieraan seurakunnan kanssa niin kauan on Daavidin huone siunattu! Nostakaa siis päänne Sionin tyttäret ja iloitkaa Herran Sebaotin voima ja väkevyys puettaa teitä  ei niin kuin teidän oma tekonne vaan Jumalan teko ja kaunistus teissä elävä häävaate joka Kristuksessa kirkastettu on jokaiselle katuvalle ja murheellisille!






      Suuri, suuri on Goljatin usko, kuitenkin on hänen väkevyytensä voima hänessä itsessään, ei ole Goljatilla vaikka hänellä suuri usko on niin ei hänellä kuitenkaan ole sitä voimaa joka Daavidilla on joka on Herran Sebaotin voima väkevyys, vaan Goljat vaikka uskosta puhuu, täytyy hänen kuotenkin itseensä turvata, ja sentähden täytyy hänen viimein kaatua kuin Daavid linkoaa kiven hänen otsaansa!

      Ja niin täytyy myös viimein kaatua kaikkien sellaisten viimeisen tuomion edessä jotka ovat täällä omaan voimaansa turvanneet ja ei ole tiettäväksi tehneet(hmisille kertoneet) eivätkä tahtoneet tuntea Herran Sebaotin teitä  väkevyyttä ja voimaa!

      Vaan niin kuin suuri Goljat ovat olleet suurella väkevyydellä puettuna ja suurella uskon varmuudella mutta kuotenkin on kaikki se tullut ihmisestä itsestään ja ei Jumalasta!

      Suuri, suuri on Goljatin usko, kuitenkin on hänen väkevyytensä voima hänessä itsessään, ei ole Goljatilla vaikka hänellä suuri usko on niin ei hänellä kuitenkaan ole sitä voimaa joka Daavidilla on joka on Herran Sebaotin voima väkevyys, vaan Goljat vaikka uskosta puhuu, täytyy hänen kuotenkin itseensä turvata, ja sentähden täytyy hänen viimein kaatua kuin Daavid linkoaa kiven hänen otsaansa!

      Ja niin täytyy myös viimein kaatua kaikkien sellaisten viimeisen tuomion edessä jotka ovat täällä omaan voimaansa turvanneet ja ei ole tiettäväksi tehneet(hmisille kertoneet) eivätkä tahtoneet tuntea Herran Sebaotin teitä  väkevyyttä ja voimaa!

      Vaan niin kuin suuri Goljat ovat olleet suurella väkevyydellä puettuna ja suurella uskon varmuudella mutta kuotenkin on kaikki se tullut ihmisestä itsestään ja ei Jumalasta!

    • Anonyymi

      Vähän uskoa mikä on Jumalalta on parempi ku kaikki itse tehty usko ja väkevyys yhteensä.

      Siks ne on mulle kateellisia kaikki ku mulla ei oo ikinä mitään kristillisyyttä Pyhä Henki kuoli jo loppiaseurojen jälkeen ku jätin kaiken ja sitte muutenki ei oo ymmärrystä mistään ja ei ole mitään, mutta Jumala on antanut uskon mistä yritin kerran päästä eroon mutta en päässyt, siks ootte jotkut mulle kateellisia koska Jumala on antanut sen vähän mitä mulla vaikka kaikki kristillisyys muuten olis kuollutta ja väärää jnepoispäin silti se kuollutkin usko mitä en tee sitä itse vaan Jumala on antanut sen sydämeen en edes yritä olla uskovainen ku se on vaa on tuolla ollu aina, ni mahtaa pikkusen tuhlaapojan broidii ärsyttää ku tekee työtä vaikka kuinka paljon mutta puuttuu kuitenkin se mikä Isältä on annettu  töitä joo tekee paljon mutta mitään ei saa koska etsii sitä itsestä eikä ota Jumalan lahjaa lahjana vastaan eli anna Jumalan antaa sitä vaan ottaa itse tekee itse. Jumala antaa usko ei sitä tarvi miettiä tai ottaa se vaa on tuolla koska Jumala laitto sen sinne.

      Se on meidän ero jos mietitte sitä joskus te teette uskonne itse kun minulle se on annettu syntymälahjana vaikka yrittäisin päästä siitä pois niin en pääse vasta sitten jos Jumala sen pois ottaa.

      Vähän erilaista uskoo meillä meinaan. Isobroidilla käy kyllä tuimat silmät kun sitä katsoo, ei pysty hyväksymään sitä että kuinka tuo saa ilman työtä uskon Jeesukseen   ja vielä joskus tulee ihan sanomaan ei sinulla mitään ole, eikö, ne mene sydämeeni ja ota pois se sitten  en minä tiedä mistään mitään, enkä oo koskaan tienny muusta ku synnin tekemisestä,

      Sellasta se on toisilla hirvee työ ja vaiva mutta puuttuu kuitenkin se minkä Jumala antaa, uskokin Vapahtajaan pitää itse tehdä toisten...voivoi...Kyllähän se vihaa synnyttää niitä kohtaan jotka eivät työtä tee ja kuitenkin Herra ruokkii heitä  mahtaa käydä vähän tunnon päälle työn raskaan raatajilla meinaan....



      Toiset ei käy edes seuroissa, ei tee parannusta, ei tee kristillisyyden eteen mitään oman eikä seurakunnan, ei ymmärrä mitään, eikä edes yritä eikä välttämättä edes halua olla kristitty, silti Jumala on antanut puhtaan uskon Jeesukseen sydämeen, ni, pänniikö yhtään, ja kaikki sanat mitä puhun, ei tarvi edes miettiä yhtään, ehkä ne joskus on mitä on mutta niin kuin sanoin, vähän kin Jumalalta on enemmän kuin kaikki itse tehty väkevyys.


      On se mielenkiintoista kuinka täytyy tehdä usko Vapahtajaan eli kuinkas siis pääskysen poika sanoo emolleen katso minä kasvatan siipeni, eikös ne itsestään kasva kun emo ruokkii poikastaan? Tosin siivet olivat jo syntyessään mutta ruoka vahvisti ne!


      Ja siinä on valitsemisen armo, aamen!

    • Anonyymi

      Niin Jumalansana kuitenkin todistaa:"ottakaat Pyhä Henki jne..."

      En minä tiedä miksi sinulla ei ole Pyhää Henkeä, enkä minä tiedä miksi sinulla ei ole elämän veden janoa, miksi et ole Pyhän Hengen koulussa siellä erämaassa missä muu Israelin kansa vaeltaa kohti luvattua Kaanaan maata?

      Ei minulla ole koskaan mitään ollut, se on sinun oma keksintösi vaan minä puhun mitä kirkastuu kullakin kerralla, oi jos minä väärin opetan korjaa toki puhtaalla jumalansanalla mutta kirjoitettu kuitenkin on:
      "Olkaa täytetyt Pyhällä Hengellä!"

      Mutta katso Saul joka tahdot valmista jumalansanaa joka et luota Jumalan voimaa katso nyt kuinka Daavid sotii Goljattia vastaan Herran Sebaotin voimalla,


      Miksi sinä Saul olet niin epäuskoinen?

      Mutta Daavid otti vedessä kastetun kiven ja linkosi sen Goljatin otsaan.

      Sinne pitää myös Israelin lasten lingota vedessä kastettuja kiviä kun vihollinen hyökkää. Suoraan otsaan siellä on autuuden toivo ja perustus, katso nyt suuri Goljat missä on sinun autuutesi perustus?

      Katso sinä puhut kuin suuresta Kristuksesta ja maailman vapahtajasta, kuitenkaan ei sinulla ole sen Vapahtajan voimaa joka vedessä kastettu on!

      On sinulla suuri usko ja suuret ovat puheesi, mutta missä on voimasi, osoita sinun voimasi jos sinun autuutesi toivo kerran Kristukseen on, niin osoita minulle sen Kristuksen Pyhä Henki ja kirjoita jotain Pyhällä Hengellä!

      Saul Saul, sinä tahdot valmista haarniskaa eli jumalansanaa mutta elävän Jumalan lapset sotivat Herran Sebaotin voimalla!




      Miksi se on vedessä kastettu kivi?

      Huuda nyt sinä Saul haarniskasta!

      Mutta Daavid tahtoo ottaa vedessä kastetun kiven?

      Katsokaa nyt Israelin lapset eikö teidän janonne tyydytetty kun Aaron ja Mooses löivät sauvalla kiveen?

      Eikös se ole kirjoitettu että kätten päälle-panemisen kautta Pyhä Henki lasketaan?

      Ja siinä on se voima Pyhän Hengen voima, kastakaa siis itsenne vedessä kätten päälle-panemisen kautta, ottakkaat Pyhä Henki ja sotikaa sen jälkeen Israelin lapset Herran Sebaotin voimalla, ei muistin ja järjen vaan Pyhän Hengen voimalla!







      Ja se tarkoittaa matkasauvaa joka taas on vertauskuva joka taas tarkoittaa tuota samaa asiaa kätten päälle-panemisen kautta Pyhä Henki lasketaan.

      Se on kaikki tuossa yhdessä ainoassa joka ei ole vertauskuva kaikki muut on vertauskuvia paitsi tuo kätten päälle-paneminen ja se onkin sitten ainut asia mihin te vääräuskoiset ette kiinnitä huomiota se on ihmeellistä että te vertauskuvia tahdotte järjellänne noudattaa mutta ette sitä mitä olisi mahdollista järjelläkin noudattaa joka on ainut asia raamatussa uskon lisäksi mikä ei ole vertauskuva, siis kätten päälle-paneminen!

      Se ainut asia missä järjen käyttö on sallittua sen te sivuutatte täysin.

      Ja ne mitä ei järjellä taideta käsittää, niitä te yritätte järjellä käsittää.

    • Anonyymi

      Pelkkää häiriköintiä sinä teet tällä palstalla tuottamalla jatkuvasti asiaan kuulumatonta tekstiä, etkä ymmärrä itse mitä teet.

      Tavaraa tulee kun sudelta ulostetta. Ymmärrä nyt hyvä ihminen ettei näillä viesteilläsi ei ole kristinuskon kanssa mitään tekemistä. Ihmisten nimiä kirjoittele ja omia luulojasti saarnoista, joiden arvioiminen ja arvostelu ei kuulu tälle palstalle ollenkaan. Ota yhteyttä asianomaisiin reilusti omalla nimelläsi, jos on Raamatulla perusteltua valittamista.

      Ei näitä ole pakko kenenkään kuunnella, ei niistä tule yhtään autuaammaksi. Jos Kristuksen vanhurskaus ei henkilölle kelpaa lahjaksi, ilman omia kuviteltuja ansioita, tai evankeliumin vääntelemistä omaan korvasyyhyynsä, niin huonosti käy, oli kuka hyvänsä.

      • Anonyymi

        Kristuksen vanhurskaus ilman Pyhää Henkeä on Kristus ilman Pyhää Henkeä eli lamppu ilman öljyä!

        Valitettavasti sellaiset menevät helvettiin niin kuin kirjoitettu on!


      • Anonyymi

        Vaan eihän tuolle mitään voi, jos ja kun ei ole kaikki piparit pellillä.

        Sitä suoltaa ja suoltaa kuin vatsa olisi vikkelällä.


      • Anonyymi

        Ei minun tarvitse ottaa heihin yhteyttä, sentähden mitä he ovat tehneet niin ei ole tarvetta!

        Yhtälailla kun he vaativat julkisesti heiltä apua pyytämään, yhtä lailla minä julkisesti heitä nuhtelen, sillä tuomiolla pitää sinut tuomittaman millä muita tuomitse, jos joku tuomitsee minua julkisesti tuomitsen minä hänet myös julkisesti jos hän väärin opettaa, jos hän opettaa ja en minä tunne Pyhää Henkeä, eli hän sanoo kuulkaa lapset minua, ja ei kuitenkaan paista Pyhän Hengen valkeus vaan ihmisjärki, ja päälle hän sanoo tulkaa minun tyköni minulla on elämän vesi, ja jotka eivät tule ovat tuomittuja janoon kuolemaan, että he julki sitä tekevät eli julkisesti tulee sekä tuomio että armahdus niin myös minä teen ja nuhtelen julkisesti!

        Ei siis taida olla yhtäkään miestä eikä naista joka kesä helteellä ulos menee ja sanoo, katso nyt päivä paistaa ja aurinko lämmittää, kuitenkaan en minä mitään tunne vaan on aivan kylmä, sellainen elää valheessa, ei suinkaan hän ole auringon paisteessa, jos hän olisi, kyllä hän sen myös tuntisi, niin kuin aurinko paistaa ja lämmittää ja ei kukaan siitä jää osattomaksi joka sen alla seisoo vaan näkee, kuulee ja tuntee, niin on myös Pyhän Hengen kanssa, jolla Pyhä Henki on, joka sitä kuulee, ja antaa Pyhän Hengen puhua, ei yksikään liha ja veri jää siitä osattomaksi, vaan hullut ainoastaan sanovat, emme tiedä mistä se tulee ja minne se menee, kuitenkin kuulevat he sen huminan!

        Älkää siis tulko yksikään sananpalvelija minulle sanomaan että Pyhä Henki olisi salattu niiltä jotka kadotukseen menevät, ei vaan Pyhä Henki on salattu silloin kuin ihmisjärki puhuu,

        Ja se mikä järjestä on puhuttu, se on liha! Ja liha sotii Henkeä vastaan!

        Miksi te siis teette työtä toisianne vastaan, sen minä kysyn saarnaajilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun tarvitse ottaa heihin yhteyttä, sentähden mitä he ovat tehneet niin ei ole tarvetta!

        Yhtälailla kun he vaativat julkisesti heiltä apua pyytämään, yhtä lailla minä julkisesti heitä nuhtelen, sillä tuomiolla pitää sinut tuomittaman millä muita tuomitse, jos joku tuomitsee minua julkisesti tuomitsen minä hänet myös julkisesti jos hän väärin opettaa, jos hän opettaa ja en minä tunne Pyhää Henkeä, eli hän sanoo kuulkaa lapset minua, ja ei kuitenkaan paista Pyhän Hengen valkeus vaan ihmisjärki, ja päälle hän sanoo tulkaa minun tyköni minulla on elämän vesi, ja jotka eivät tule ovat tuomittuja janoon kuolemaan, että he julki sitä tekevät eli julkisesti tulee sekä tuomio että armahdus niin myös minä teen ja nuhtelen julkisesti!

        Ei siis taida olla yhtäkään miestä eikä naista joka kesä helteellä ulos menee ja sanoo, katso nyt päivä paistaa ja aurinko lämmittää, kuitenkaan en minä mitään tunne vaan on aivan kylmä, sellainen elää valheessa, ei suinkaan hän ole auringon paisteessa, jos hän olisi, kyllä hän sen myös tuntisi, niin kuin aurinko paistaa ja lämmittää ja ei kukaan siitä jää osattomaksi joka sen alla seisoo vaan näkee, kuulee ja tuntee, niin on myös Pyhän Hengen kanssa, jolla Pyhä Henki on, joka sitä kuulee, ja antaa Pyhän Hengen puhua, ei yksikään liha ja veri jää siitä osattomaksi, vaan hullut ainoastaan sanovat, emme tiedä mistä se tulee ja minne se menee, kuitenkin kuulevat he sen huminan!

        Älkää siis tulko yksikään sananpalvelija minulle sanomaan että Pyhä Henki olisi salattu niiltä jotka kadotukseen menevät, ei vaan Pyhä Henki on salattu silloin kuin ihmisjärki puhuu,

        Ja se mikä järjestä on puhuttu, se on liha! Ja liha sotii Henkeä vastaan!

        Miksi te siis teette työtä toisianne vastaan, sen minä kysyn saarnaajilta?

        Eivät he minusta välittäneet sen takia ilmoitan minä heidän lankeemuksensa ja nuhtelen heitä, etten minä sitä enää salaa että minä tiedän sen mikä koskee Pyhää Henkeä ettei sellainen valkeus ja kirkkaus taida salassa pysyä niin kauan kun se äänessä on, mutta koska ihmisjärki tilalle tulee, ja laittaa ääneti tuon joka puhuu jota ei ihmisjärki eli mieli kuitenkaan tahdo kuulla vaan itseään, niin tapahtuu silloin että se valkeus minkä Kristus sytytti se sammuu kuun valossa ja silloin tulee kuun verenpunaiseksi kun ihmisjärki ottaa Kristuksen omakseen silloin tulee kuu verenpunaiseksi kun ihmisjärki alkaa opettamaan Kristuksen ylösnousemuksesta kärsimyksestä ja kuolemasta!

        Mutta muistakaa kuitenkin, ettei kuun valossa vaella kuin sudet ja suden penikat, ehkä minä olen sellainen sudenpenikka etten minä tahdo kuulle ulvoa vaikka minun vanhempani ulvovat kuulle, ulvon minä kuitenkin Pyhälle Hengelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät he minusta välittäneet sen takia ilmoitan minä heidän lankeemuksensa ja nuhtelen heitä, etten minä sitä enää salaa että minä tiedän sen mikä koskee Pyhää Henkeä ettei sellainen valkeus ja kirkkaus taida salassa pysyä niin kauan kun se äänessä on, mutta koska ihmisjärki tilalle tulee, ja laittaa ääneti tuon joka puhuu jota ei ihmisjärki eli mieli kuitenkaan tahdo kuulla vaan itseään, niin tapahtuu silloin että se valkeus minkä Kristus sytytti se sammuu kuun valossa ja silloin tulee kuun verenpunaiseksi kun ihmisjärki ottaa Kristuksen omakseen silloin tulee kuu verenpunaiseksi kun ihmisjärki alkaa opettamaan Kristuksen ylösnousemuksesta kärsimyksestä ja kuolemasta!

        Mutta muistakaa kuitenkin, ettei kuun valossa vaella kuin sudet ja suden penikat, ehkä minä olen sellainen sudenpenikka etten minä tahdo kuulle ulvoa vaikka minun vanhempani ulvovat kuulle, ulvon minä kuitenkin Pyhälle Hengelle!

        TH on myös sellainen saarnaja samanlainen kuin tämä Rautio välillä hän saarnaa omasta järjestä ja välillä Pyhällä Hengellä miten nyt tykkää sekoittaa lihaa ja henkeä keskenään päivästä riippuen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TH on myös sellainen saarnaja samanlainen kuin tämä Rautio välillä hän saarnaa omasta järjestä ja välillä Pyhällä Hengellä miten nyt tykkää sekoittaa lihaa ja henkeä keskenään päivästä riippuen...

        Vähä hapatus hapattaa kuitenkin koko taikinan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä hapatus hapattaa kuitenkin koko taikinan.

        Ja kun puhun näitä teidän täytyy (Daavidin huoneen) ymmärtää ettei mulla ole enään mitään menetettävää kun ei silleen ole mitään enään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun puhun näitä teidän täytyy (Daavidin huoneen) ymmärtää ettei mulla ole enään mitään menetettävää kun ei silleen ole mitään enään.

        Jolla vain tarkoitan ettei ole hirveästi syytä valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jolla vain tarkoitan ettei ole hirveästi syytä valehdella.

        Ja en minä näistä puheista tule murheelliseksi, vaan minulle syttyy vain suurempi rakkaus Pyhää Henkeä kohtaan ja hänellä minua kohtaa ja oikeastaan on aika ihana olla tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja en minä näistä puheista tule murheelliseksi, vaan minulle syttyy vain suurempi rakkaus Pyhää Henkeä kohtaan ja hänellä minua kohtaa ja oikeastaan on aika ihana olla tällä hetkellä.

        Että minä puolustan totuuden lähdettä niin kuinkas minä siitä murheelliseksi tulisi ei vaan paremmin iloiseksi ja rauha äkisti käsittää minut ja tulee hyvä olo kun puolustaa rauhan Jumalaa!


    • Anonyymi

      Uskoakseni yhä useampi alkaa tajuamaan, miten suurta höpöhöpöä nämä sivut edustavat.

      Tässä viittaan aina enenevään sekameteliin milloin mistäkin aiheesta ja siihen "ulostamiseen".

    • Anonyymi

      Jos lopetatte väärien ihmisten kuutelimisen ja pelossa elämisen,niin maailma kirkastuu todella paljon.

      Puhujien sana,on hyvä mutta tiedätte.ettei se kaikki ole Rakkaudesta !
      Teillä Jumalan ja Saatanan usko taistelee kokoajan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe