Siinä teille tilastoa siitä mikä aloitettiin ja

Anonyymi-ap

Jotka tuossa vainoamisessa ja tilaustöissä auttoivat. Monta ihmistä on kuollut, oikeasti he eivät tule takaisin, syyttömiä kidutettu oikeasti kidutettu, tultu luvatta kotiin, levitelty vääriä tietoja niin että monen elämä on peruuttamattomasti pilalla, pakko muuttaa ja senkin jälkeen jatkatte vielä, ihmiset on menettänyt lapsia, saanut sairaita lapsia, lapsia on kidutettu, monta ihmistä on joutunut syytyömänä mielisairaalaan ja vankilaan asti, joutunut vaihtamaan alaa, perheitä on hajotettu, huoltajuuskiistoja ja semmoisia että kukaan niistä selviä kunnolla koskaan. Kaikkea hirveää. Mistä tiedän, miltä tuntuu jäädä henkiin jotta kidutusta voidaan jatkaa ja vainoa. Miksi tämä kaikki? Olisi kiva joskus katsoa näitä ihmisiä silmiin ja kysyä miksi? Miksi minä? Miksi minun elämä?

10

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun tekijät näitä lukevat, niin vastatkaa ihmeessä miksi?

• Anonyymi

Ja aloittaja on nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja aloittaja on nainen.

Tiedätkö mikä eniten vaivaa? Mietin oletko ostettu vai aito/aidot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö mikä eniten vaivaa? Mietin oletko ostettu vai aito/aidot?

Varsinkin kun miettii henkilöitä ketkä tässä on ollut mukana, niin mieleeni tulee 1. Joku luulee että olen jotain tehnyt että olen syyllinen 2. Tiedän jotain ja siksi joku haluaa tappaa ja hiljentää 3. Joku psykopaatti luulee että tappamalla minut kaikki paha loppuu 4. Sitten mietin miksi minut tänne tuotiin, tarvittiin syyllinen jotta muut saadaan "vapaiksi" ja saavat elää rauhassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin kun miettii henkilöitä ketkä tässä on ollut mukana, niin mieleeni tulee 1. Joku luulee että olen jotain tehnyt että olen syyllinen 2. Tiedän jotain ja siksi joku haluaa tappaa ja hiljentää 3. Joku psykopaatti luulee että tappamalla minut kaikki paha loppuu 4. Sitten mietin miksi minut tänne tuotiin, tarvittiin syyllinen jotta muut saadaan "vapaiksi" ja saavat elää rauhassa

Jos joku luulee että olen syyllinen, niin mikä saa tappamaan? Onko hänellä mt oireita, mustasukkainen, huoltajuusjuttuja, onko hän raiskannut tai raiskattu, onko hänelle tehty jotain, tai hän tehnyt, tai jollekin rakkaalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku luulee että olen syyllinen, niin mikä saa tappamaan? Onko hänellä mt oireita, mustasukkainen, huoltajuusjuttuja, onko hän raiskannut tai raiskattu, onko hänelle tehty jotain, tai hän tehnyt, tai jollekin rakkaalle?

Ihmeen vaikeaa päästä yli. Siksi jos haluatte että nämä jutut, joissa ei ole tunnisteita, niin kovasti häiritsee, niin kannattaisi antaa elää rauhassa, mutta kiinni jäämisen pelko tai keskeneräinen työ saa jatkamaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja aloittaja on nainen.

Tiedetään

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ ­N­­y­­m­f­o­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17780815m

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Heh 😁. Jostain syystä aloituksesta tuli ensimmäisenä mieleen että se olisi vertauskuvallinen viesti tämän maan päättäjille viime vuosien ajalta. Kertoo paljon asioista kun tällaisia tulee mieleen, eikä siis siitä että minä olisin tässä jotenkin ulapalla. - Sivusta.

• Anonyymi

Uhkailetko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2251
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2221
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      50
      2107
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      220
      1484
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1396
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1382
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1096
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1086
    Aihe