Siinä teille tilastoa siitä mikä aloitettiin ja

Anonyymi-ap

Jotka tuossa vainoamisessa ja tilaustöissä auttoivat. Monta ihmistä on kuollut, oikeasti he eivät tule takaisin, syyttömiä kidutettu oikeasti kidutettu, tultu luvatta kotiin, levitelty vääriä tietoja niin että monen elämä on peruuttamattomasti pilalla, pakko muuttaa ja senkin jälkeen jatkatte vielä, ihmiset on menettänyt lapsia, saanut sairaita lapsia, lapsia on kidutettu, monta ihmistä on joutunut syytyömänä mielisairaalaan ja vankilaan asti, joutunut vaihtamaan alaa, perheitä on hajotettu, huoltajuuskiistoja ja semmoisia että kukaan niistä selviä kunnolla koskaan. Kaikkea hirveää. Mistä tiedän, miltä tuntuu jäädä henkiin jotta kidutusta voidaan jatkaa ja vainoa. Miksi tämä kaikki? Olisi kiva joskus katsoa näitä ihmisiä silmiin ja kysyä miksi? Miksi minä? Miksi minun elämä?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun tekijät näitä lukevat, niin vastatkaa ihmeessä miksi?

• Anonyymi

Ja aloittaja on nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja aloittaja on nainen.

Tiedätkö mikä eniten vaivaa? Mietin oletko ostettu vai aito/aidot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö mikä eniten vaivaa? Mietin oletko ostettu vai aito/aidot?

Varsinkin kun miettii henkilöitä ketkä tässä on ollut mukana, niin mieleeni tulee 1. Joku luulee että olen jotain tehnyt että olen syyllinen 2. Tiedän jotain ja siksi joku haluaa tappaa ja hiljentää 3. Joku psykopaatti luulee että tappamalla minut kaikki paha loppuu 4. Sitten mietin miksi minut tänne tuotiin, tarvittiin syyllinen jotta muut saadaan "vapaiksi" ja saavat elää rauhassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin kun miettii henkilöitä ketkä tässä on ollut mukana, niin mieleeni tulee 1. Joku luulee että olen jotain tehnyt että olen syyllinen 2. Tiedän jotain ja siksi joku haluaa tappaa ja hiljentää 3. Joku psykopaatti luulee että tappamalla minut kaikki paha loppuu 4. Sitten mietin miksi minut tänne tuotiin, tarvittiin syyllinen jotta muut saadaan "vapaiksi" ja saavat elää rauhassa

Jos joku luulee että olen syyllinen, niin mikä saa tappamaan? Onko hänellä mt oireita, mustasukkainen, huoltajuusjuttuja, onko hän raiskannut tai raiskattu, onko hänelle tehty jotain, tai hän tehnyt, tai jollekin rakkaalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku luulee että olen syyllinen, niin mikä saa tappamaan? Onko hänellä mt oireita, mustasukkainen, huoltajuusjuttuja, onko hän raiskannut tai raiskattu, onko hänelle tehty jotain, tai hän tehnyt, tai jollekin rakkaalle?

Ihmeen vaikeaa päästä yli. Siksi jos haluatte että nämä jutut, joissa ei ole tunnisteita, niin kovasti häiritsee, niin kannattaisi antaa elää rauhassa, mutta kiinni jäämisen pelko tai keskeneräinen työ saa jatkamaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja aloittaja on nainen.

Tiedetään

• Anonyymi

Heh 😁. Jostain syystä aloituksesta tuli ensimmäisenä mieleen että se olisi vertauskuvallinen viesti tämän maan päättäjille viime vuosien ajalta. Kertoo paljon asioista kun tällaisia tulee mieleen, eikä siis siitä että minä olisin tässä jotenkin ulapalla. - Sivusta.

• Anonyymi

Uhkailetko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koronapiikki?

Näyttelijä, muusikko ja ohjaaja Jaakko Loukkola on kuollut. Hän menehtyi yllättäen maanantaina 5.6.2023.
      Salaliittoteoria
      271
      6616
    2. Venäjä räjäytti Nova Kakhovkan padon

Osa Nova Kakhovkan padosta on tuhoutunut. Ukrainan mukaan Venäjän joukot räjäyttivät padon. "– Venäjän armeija on tehny
      Maailman menoa
      465
      2981
    3. Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin

Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis
      Luterilaisuus
      243
      2121
    4. Tässä ajassa sähköauto tulee bensa-autoa päästöttömäksi

Traficom on julkistanut uuden laskurin, jolla voi vertailla autoilun päästöjä ja kustannuksia eri käyttövoimilla. Päästö
      Maailman menoa
      201
      1722
    5. Jotain hampaankolossa vieläkin?

Joku hiertää, niinkö? Kaikkien näiden vuosien ja viestien jälkeen. Jännä juttu.
      Ikävä
      300
      1573
    6. 4 vuotias kuollut, vanhempia epäillään

Rantakylässä riihisärkänkadulla ilmeisesti tapahtunut.
      Joensuu
      22
      1293
    7. Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?

Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.
      Ikävä
      65
      1107
    8. Ehkä tosiaan niin

että "meidän" rakkaustarina tuli tiensä päähän. Olipa vaan kiihkeä kokemus. Harmi kun et ehkä tiennyt tästä suhteesta yh
      Ikävä
      62
      988
    9. Mitä teitte tänään?

Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte
      Ikävä
      142
      856
    10. vastuuton kolmikko.

Tarkastuslautakunta totesi yksimielisesti että puuhailu on ollut vastuutonta. Mummo voisi lopulta tehdä ainoan oikean ra
      Sysmä
      7
      836
    Aihe