Mies, kun sä meet kauppaan

Anonyymi-ap

ja kysyt mitä minä sieltä haluan, sanon tuo suklaata, niin sä et tuo yhtä patukkaa vaan ainakin kaks levyä, se on minimi. Sitten kun aikaa kuluu ja tiiät mitä kaupasta haluan, et kysy mitä haluan vaan tuot automaattisesti.

223

750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihme kiljumista. Jätä aineet jo.

    • Anonyymi

      Tuli vaan mieleen että tää tuleen osa sun koulutusta sitten kun ollaan me.

    • Tottakai kulta! Ja eri makuja ne kaksi levyä, tietenkin.

      Hyvin koulutettu miesoletettu kumppani tietää tuon ja osaa toimia kyselemättä.

      • Anonyymi

        Juuri näin ja sä saat päättää maun koska syön varmasti kaiken. Söin jopa vihreekuula suklaan vaikken tykkää vihreistäkuulista. Niin ja onhan muuten yks suklaa mitä en välttämättä syö vaikkei olis muutakaan, mutta se on onneks yks mitä myydään vaan jouluna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin ja sä saat päättää maun koska syön varmasti kaiken. Söin jopa vihreekuula suklaan vaikken tykkää vihreistäkuulista. Niin ja onhan muuten yks suklaa mitä en välttämättä syö vaikkei olis muutakaan, mutta se on onneks yks mitä myydään vaan jouluna.

        Hyvin koulutettu miesoletettu myös opettelee Valtiattarensa makumieltymykset ja oppii varioimaan tuomisiensa makuja eri päivien välillä, ettei aina vain sitä samaa. Sekä osaa varautua yllättäviin tilanteisiin ja mahdollisiin unohduksiinsa parilla jemmalevyllä 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hyvin koulutettu miesoletettu myös opettelee Valtiattarensa makumieltymykset ja oppii varioimaan tuomisiensa makuja eri päivien välillä, ettei aina vain sitä samaa. Sekä osaa varautua yllättäviin tilanteisiin ja mahdollisiin unohduksiinsa parilla jemmalevyllä 😉

        Ihanaa! Niin ja kannattaa sitten piilottaa se sillain etten varmasti sitä löydä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa! Niin ja kannattaa sitten piilottaa se sillain etten varmasti sitä löydä.

        Tottakai, kyllä hyvin koulutettu Palvelija tietää minne levyt voi piilottaa turvallisesti ja osaa pitää suklaavaraston tason sellaisena, ettei tarvitse pelätä Valtiattaren etsivän mahdollisia jemmoja.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tottakai, kyllä hyvin koulutettu Palvelija tietää minne levyt voi piilottaa turvallisesti ja osaa pitää suklaavaraston tason sellaisena, ettei tarvitse pelätä Valtiattaren etsivän mahdollisia jemmoja.

        Luulen että meidät on tarkotettu yhteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että meidät on tarkotettu yhteen.

        Luulen, että olet joku existäni 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Luulen, että olet joku existäni 😂

        Niin no en usko kun ei tiedetä ketä ollaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Luulen, että olet joku existäni 😂

        En kyllä boi olla, ei ykskään mun exä oo tollanen kun sä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Luulen, että olet joku existäni 😂

        Sitäpaitsi muistan kyllä kenen kanssa oon ollut parisuhteessa mutta niitä paria suhdetta en välttämättä muista enkä välitä niin muistaakkaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Luulen, että olet joku existäni 😂

        Random en varmasti oo sun exä tai sitten voinko olla sellanen exä kenet huolisit vielä takas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no en usko kun ei tiedetä ketä ollaan.

        Eihän se tietäminen siitä kerro oikeastaan, semminkin kun olet anonyyminä täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä boi olla, ei ykskään mun exä oo tollanen kun sä.

        No tämäkin on vain palstaminä, saatan olla ihan hirviö IRL, psykopaattikauhistus murhasarjaaja olmi. Tai sitten en 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpaitsi muistan kyllä kenen kanssa oon ollut parisuhteessa mutta niitä paria suhdetta en välttämättä muista enkä välitä niin muistaakkaan.

        No eipä täällä musta niin paljon ole tietoa, että välttämättä osaisi yhdistää. Ei edes tuon profiilikuvani osalta, ainakin yksi existäni ei ole nähnyt minusta tuota tai muitakaan sen aikaisia kuvia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Random en varmasti oo sun exä tai sitten voinko olla sellanen exä kenet huolisit vielä takas.

        Se onkin ihan eri juttu huolisinko takaisin... Paha sanoa, pitäisi tavata kunnolla ja jutella, sillä se selviäisi. Sanotaan vaikka niin, että kahden osalta tuskin haluaisin takaisin, mutta kahden muun osalta en sulkisi ovea etukäteen kiinni.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No eipä täällä musta niin paljon ole tietoa, että välttämättä osaisi yhdistää. Ei edes tuon profiilikuvani osalta, ainakin yksi existäni ei ole nähnyt minusta tuota tai muitakaan sen aikaisia kuvia.

        Tarkotinkin ihan muita juttuja kun profiilikuvaa. Ei oo mun exät ollu tollasia kun sä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No tämäkin on vain palstaminä, saatan olla ihan hirviö IRL, psykopaattikauhistus murhasarjaaja olmi. Tai sitten en 😂

        Niinpä. Sitä ei voi tietää ennen kun se selviää.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se onkin ihan eri juttu huolisinko takaisin... Paha sanoa, pitäisi tavata kunnolla ja jutella, sillä se selviäisi. Sanotaan vaikka niin, että kahden osalta tuskin haluaisin takaisin, mutta kahden muun osalta en sulkisi ovea etukäteen kiinni.

        Okei no sitten en varmasti oo sun kukaan exä. Onpahan paremmat mahikset kun ei oo sun ex.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se onkin ihan eri juttu huolisinko takaisin... Paha sanoa, pitäisi tavata kunnolla ja jutella, sillä se selviäisi. Sanotaan vaikka niin, että kahden osalta tuskin haluaisin takaisin, mutta kahden muun osalta en sulkisi ovea etukäteen kiinni.

        Niin ja me voitais sillä painilla alottaa tutustuminen, ei tarvis heti jutella jos ei halua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkotinkin ihan muita juttuja kun profiilikuvaa. Ei oo mun exät ollu tollasia kun sä.

        Pitääköhän tuo nyt sitten ottaa hyvänä vai vähemmän hyvänä asiana 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Sitä ei voi tietää ennen kun se selviää.

        Haastan sinut, uskallatko? 🙈


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei no sitten en varmasti oo sun kukaan exä. Onpahan paremmat mahikset kun ei oo sun ex.

        Ei voi tietää. Kaikkien kanssa olen ihan hyvissä väleissä, mutta jotkut menneen elämän valinnat ovat olleet sellaisia, etten välttämättä tekisi vastaavaa valintaa enää. Tosin ei niin paljon exien kanssa olla tekemisissä, että voisin todella sanoa millaisia ihmisiä he tarkalleen ovat nykyisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja me voitais sillä painilla alottaa tutustuminen, ei tarvis heti jutella jos ei halua.

        No multahan tekstiä kyllä tulee, että siitä ei ole huolta. Pikemminkin saat tehdä asioita jotta vaikenen. Tyyli vapaa, toinen haasteesi 😂

        Paini kyllä saadaan helposti aikaiseksi. Siihen riittää vain pari suklaalevyä, jotka näytän sinulle, mutten anna niitä, ellet saa napattua niitä minulta. Siinäpä kolmas haaste.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No multahan tekstiä kyllä tulee, että siitä ei ole huolta. Pikemminkin saat tehdä asioita jotta vaikenen. Tyyli vapaa, toinen haasteesi 😂

        Paini kyllä saadaan helposti aikaiseksi. Siihen riittää vain pari suklaalevyä, jotka näytän sinulle, mutten anna niitä, ellet saa napattua niitä minulta. Siinäpä kolmas haaste.

        Moi! Alko viikonloppu. Nukahdin eilen taas liian aikasin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No multahan tekstiä kyllä tulee, että siitä ei ole huolta. Pikemminkin saat tehdä asioita jotta vaikenen. Tyyli vapaa, toinen haasteesi 😂

        Paini kyllä saadaan helposti aikaiseksi. Siihen riittää vain pari suklaalevyä, jotka näytän sinulle, mutten anna niitä, ellet saa napattua niitä minulta. Siinäpä kolmas haaste.

        On mulla muutama juttu millä ehkä saisin sut luovuttaan suosiolla sen suklaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Haastan sinut, uskallatko? 🙈

        Sitä tässä oon tosissani miettiny.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No multahan tekstiä kyllä tulee, että siitä ei ole huolta. Pikemminkin saat tehdä asioita jotta vaikenen. Tyyli vapaa, toinen haasteesi 😂

        Paini kyllä saadaan helposti aikaiseksi. Siihen riittää vain pari suklaalevyä, jotka näytän sinulle, mutten anna niitä, ellet saa napattua niitä minulta. Siinäpä kolmas haaste.

        Mitäs jos meistä tulis pari niin suostuisitko että ostettais söpö talo? Tai voin minä sen yksinkin ostaa mutta muuttaisitko mun kanssa sinne?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Alko viikonloppu. Nukahdin eilen taas liian aikasin.

        Semmoista sattuu, nukahtamista, eikä se suinkaan ole liian aikaisin, nukkua pitää riittävästi.

        No se on aikainen viikonloppu, kun nyt jo alkoi 😮


      • Anonyymi kirjoitti:

        On mulla muutama juttu millä ehkä saisin sut luovuttaan suosiolla sen suklaan.

        Epäilen vahvasti tuota...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tässä oon tosissani miettiny.

        Sitä sopii miettiäkin.
        Mietipä niin, että mikä olisi pahinta mitä siitä voisi seurata? Ja toisaalta mikä olisi parasta mitä siitä voisi seurata? Sitten laitat ne asiat vaakakuppiin ja katselet mihin suuntaan vaaka lakaa kallistumaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Semmoista sattuu, nukahtamista, eikä se suinkaan ole liian aikaisin, nukkua pitää riittävästi.

        No se on aikainen viikonloppu, kun nyt jo alkoi 😮

        Pohjosenvetelien työviikko loppuu torstaina, vaikka oonkin etelänelävä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos meistä tulis pari niin suostuisitko että ostettais söpö talo? Tai voin minä sen yksinkin ostaa mutta muuttaisitko mun kanssa sinne?

        Punainen tupa, perunamaa, kolme muksua, kaksi koiraa ja farmariautoa? Klassinen.

        Ei mulla ole varsinaisia preferenssejä asuinmuodon saatikka paikan osalta, useimmat käy vallan mainiosti. Ehkä isoin edellytys on, että siihen asuinmuotoon on varaa järkevällä tavalla ja se, että työpaikkoja on riittävän lähellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pohjosenvetelien työviikko loppuu torstaina, vaikka oonkin etelänelävä.

        Onkohan ihan noinkaan? Mun kokemuksen mukaan pohjoisessa painellaan hommia pitkälti samoin kuin etelässäkin, mitä nyt etelässä se on älytöntä koohotusta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Onkohan ihan noinkaan? Mun kokemuksen mukaan pohjoisessa painellaan hommia pitkälti samoin kuin etelässäkin, mitä nyt etelässä se on älytöntä koohotusta.

        Oon nähny kuinka veteliä ne on, tänään viimeks. Työnkarttajia mutta hyviä delegoimaan. Yks hyvä puoli niissä on se, että ne on todella hauskaa porukkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon nähny kuinka veteliä ne on, tänään viimeks. Työnkarttajia mutta hyviä delegoimaan. Yks hyvä puoli niissä on se, että ne on todella hauskaa porukkaa.

        Meillä on sitten varsin erilaiset kokemukset heidän työmoraalistaan, hassua. Hauskaa porukkaa, todellakin, hyvin lentää herjaa tasaista tahtia 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Punainen tupa, perunamaa, kolme muksua, kaksi koiraa ja farmariautoa? Klassinen.

        Ei mulla ole varsinaisia preferenssejä asuinmuodon saatikka paikan osalta, useimmat käy vallan mainiosti. Ehkä isoin edellytys on, että siihen asuinmuotoon on varaa järkevällä tavalla ja se, että työpaikkoja on riittävän lähellä.

        Pystyisin ostaan linnan mutta en halua, haluan sellasen kotoisan, ei niin montaa neliöön mutta missä on kellari koska tarviin mun ajottaisille "kämppiksille" oman tilan missä mun ei tarvi nähdä niitä jos en halua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pystyisin ostaan linnan mutta en halua, haluan sellasen kotoisan, ei niin montaa neliöön mutta missä on kellari koska tarviin mun ajottaisille "kämppiksille" oman tilan missä mun ei tarvi nähdä niitä jos en halua.

        No se linna olis kyllä aika paljon... Ehkä kesäasuntona, mutta ei muuten... Itte olen tykännyt ajatuksesta asua jossain hieman syrjemmässä, vanhassa hirsitalossa jossa on kohtuullisesti neliöitä ja joku lämmitettävä sivurakennus vierailijoille tms. Sitten sais olla jotain harrastelutilaakin jossain, ehkä toinen sivurakennus, osittain kylmänä ja osittain ehkä lämmitettävänäkin.

        Mitä nuo sun ajoittaiset kämppikset on, joku Hell's Angelsin paikallisosasto? 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Meillä on sitten varsin erilaiset kokemukset heidän työmoraalistaan, hassua. Hauskaa porukkaa, todellakin, hyvin lentää herjaa tasaista tahtia 😁

        Joo kyllä nääkin alkaa sitten tekeen kun katon niitä pettyneenä ja vähän mökötän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä nääkin alkaa sitten tekeen kun katon niitä pettyneenä ja vähän mökötän.

        No on niillä muuten sitä höpöttelijän vikaa, että tykkäävät jäädä turisemaan mukavia ja siinä voi joskus työt kyllä unohtua jos juttua riittää.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No se linna olis kyllä aika paljon... Ehkä kesäasuntona, mutta ei muuten... Itte olen tykännyt ajatuksesta asua jossain hieman syrjemmässä, vanhassa hirsitalossa jossa on kohtuullisesti neliöitä ja joku lämmitettävä sivurakennus vierailijoille tms. Sitten sais olla jotain harrastelutilaakin jossain, ehkä toinen sivurakennus, osittain kylmänä ja osittain ehkä lämmitettävänäkin.

        Mitä nuo sun ajoittaiset kämppikset on, joku Hell's Angelsin paikallisosasto? 😂

        No melkein, aikamoinen jengi ne ainakin on. Niitä on ollu parhaillaan 10 täälä kolmessa huoneessa. Tykkään mä ne kun on mutta joskus kun ne on porukalla yötä päivää monta päivää niin tulee olo että ois hienoo kun olis omaa tilaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No se linna olis kyllä aika paljon... Ehkä kesäasuntona, mutta ei muuten... Itte olen tykännyt ajatuksesta asua jossain hieman syrjemmässä, vanhassa hirsitalossa jossa on kohtuullisesti neliöitä ja joku lämmitettävä sivurakennus vierailijoille tms. Sitten sais olla jotain harrastelutilaakin jossain, ehkä toinen sivurakennus, osittain kylmänä ja osittain ehkä lämmitettävänäkin.

        Mitä nuo sun ajoittaiset kämppikset on, joku Hell's Angelsin paikallisosasto? 😂

        Joo haluisin itekin että pihassa sais olla tilaa. Tosin tarviin kaks huonetta kyllä sisältäkin koska on myös näitä sisäharrastuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No melkein, aikamoinen jengi ne ainakin on. Niitä on ollu parhaillaan 10 täälä kolmessa huoneessa. Tykkään mä ne kun on mutta joskus kun ne on porukalla yötä päivää monta päivää niin tulee olo että ois hienoo kun olis omaa tilaa.

        Mikäs mustalaiskuningatar sinä sitten olet? Jos on varaa vaikka linnaan ja välillä paikalle ratsastaa tuommoinen ritarijoukkio?

        Ehdottomasti oma, iso sivurakennus tuollaiselle köörille, mielellään vielä pihan reunalla, paksua hirttä että äänet pysyy sisällä ja omistettuna vain heidän käyttöönsä, muille vieraille toinen sivurakennus 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo haluisin itekin että pihassa sais olla tilaa. Tosin tarviin kaks huonetta kyllä sisältäkin koska on myös näitä sisäharrastuksia.

        Sais pihaa riittää, se on kiva että on tonttia temmeltää ja minä taas olen puutarhaihminen, tarttee lääniä istutella mitä mieleen milloinkin juolahtaa.

        Se vois olla sisällä semmonen isompikin harrasteluhuone, että on tilaa harrastella ja melkein niin mahtuukin kaksikin nippelöimään omia juttujaan, kun minäkin välillä innostun pientä askartelua touhuamaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mikäs mustalaiskuningatar sinä sitten olet? Jos on varaa vaikka linnaan ja välillä paikalle ratsastaa tuommoinen ritarijoukkio?

        Ehdottomasti oma, iso sivurakennus tuollaiselle köörille, mielellään vielä pihan reunalla, paksua hirttä että äänet pysyy sisällä ja omistettuna vain heidän käyttöönsä, muille vieraille toinen sivurakennus 😂

        Johtuu siitä, että teen joskus jopa liian harkiten päätöksiä ja toinen on, että ajattelen sen talon loppuelämän päätöksenä ja tiedän mitä haluan siltä ja sellasta ei oo vielä tullu. Haluan tuntee heti että se on koti. Sitten en ehkä ihan linnaa vois ostaa mutta melkein, riippuu paljonko haluisin olla velkaa ja vastaus on, en yhtään.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mikäs mustalaiskuningatar sinä sitten olet? Jos on varaa vaikka linnaan ja välillä paikalle ratsastaa tuommoinen ritarijoukkio?

        Ehdottomasti oma, iso sivurakennus tuollaiselle köörille, mielellään vielä pihan reunalla, paksua hirttä että äänet pysyy sisällä ja omistettuna vain heidän käyttöönsä, muille vieraille toinen sivurakennus 😂

        Täytyykin alkaa kutsuun niitä ritarijenginä. Ei varmasti tykkää siitä mutta se siitä tekeekin parasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johtuu siitä, että teen joskus jopa liian harkiten päätöksiä ja toinen on, että ajattelen sen talon loppuelämän päätöksenä ja tiedän mitä haluan siltä ja sellasta ei oo vielä tullu. Haluan tuntee heti että se on koti. Sitten en ehkä ihan linnaa vois ostaa mutta melkein, riippuu paljonko haluisin olla velkaa ja vastaus on, en yhtään.

        No ei siitä kannata turhan tarkkaa mielikuvaa tehdä, vaan jättää tilaa sille, että täydellistä tuskin löytyy, mutta jos on riittävän hyvä alkuunsa, voi siitä ajan kanssa tehdä täydellisenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyykin alkaa kutsuun niitä ritarijenginä. Ei varmasti tykkää siitä mutta se siitä tekeekin parasta.

        Toinen vaihtoehto on kutsua niitä prätkähiiriksi 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Toinen vaihtoehto on kutsua niitä prätkähiiriksi 😂

        Sekin vois olla eikä niillä oo edes prätkiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekin vois olla eikä niillä oo edes prätkiä.

        No sittenhän sekin toimii loistavasti 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ei siitä kannata turhan tarkkaa mielikuvaa tehdä, vaan jättää tilaa sille, että täydellistä tuskin löytyy, mutta jos on riittävän hyvä alkuunsa, voi siitä ajan kanssa tehdä täydellisenkin.

        Joo ei sen missään nimessä tarvi olla täydellinen siinä mielessä mitä täydellisyydellä yleisesti tarkotetaan vaan mulle täydellinen mistä teen täydellisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei sen missään nimessä tarvi olla täydellinen siinä mielessä mitä täydellisyydellä yleisesti tarkotetaan vaan mulle täydellinen mistä teen täydellisen.

        Puhutaanko me nyt talosta vai miehestä? 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ei siitä kannata turhan tarkkaa mielikuvaa tehdä, vaan jättää tilaa sille, että täydellistä tuskin löytyy, mutta jos on riittävän hyvä alkuunsa, voi siitä ajan kanssa tehdä täydellisenkin.

        Mutta oon huomannu että oon kuitenkin aika vaativa asian suhteen tai sitten väitän että tiedän mitä haluan mutta en sittenkään tiedä ja varmaan sekin kun oon jo kotona, niin ei oo sinne uuteen kiire.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mikäs mustalaiskuningatar sinä sitten olet? Jos on varaa vaikka linnaan ja välillä paikalle ratsastaa tuommoinen ritarijoukkio?

        Ehdottomasti oma, iso sivurakennus tuollaiselle köörille, mielellään vielä pihan reunalla, paksua hirttä että äänet pysyy sisällä ja omistettuna vain heidän käyttöönsä, muille vieraille toinen sivurakennus 😂

        Kuullostaa että sullakin käy liikaa vieraita, meinaan liikaa niitä koko ajan on liikaa.haha. yhen jutun haluisin tehä ritarijengille on sillee että jos nään ne kävelemässä kohdalla missä on vesilätäkkö, ajan lujaa ohi sillee että ne varmasti kastuu.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No sittenhän sekin toimii loistavasti 😂

        Ne "pilas" mun elämän ja nyt on mun vuoro. Senkun lorvii tossa, vielä, mutta maksunaika on joskus ja ne tietää sen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oon huomannu että oon kuitenkin aika vaativa asian suhteen tai sitten väitän että tiedän mitä haluan mutta en sittenkään tiedä ja varmaan sekin kun oon jo kotona, niin ei oo sinne uuteen kiire.

        Se on aika tavallista etsiä sitä täydellistä ja olla huomaamatta niitä melkein täydellisiä joista itse voisi tehdä täydellisen. Silloin ei ikinä pääse perille, niin sanotusti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuullostaa että sullakin käy liikaa vieraita, meinaan liikaa niitä koko ajan on liikaa.haha. yhen jutun haluisin tehä ritarijengille on sillee että jos nään ne kävelemässä kohdalla missä on vesilätäkkö, ajan lujaa ohi sillee että ne varmasti kastuu.

        Ei käy, siitä olen pitänyt huolen ja pidän vastakin. Oma tupa, oma lupa, mun säännöt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne "pilas" mun elämän ja nyt on mun vuoro. Senkun lorvii tossa, vielä, mutta maksunaika on joskus ja ne tietää sen.

        No sitä kannattaa miettiä tartteeko ollenkaan maksattaa mitään, yhtä hyvin voi vain feidata takavasemmalle ja jättää muut oman onnensa nojaan. Kylmää se on kyyti silleenkin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Puhutaanko me nyt talosta vai miehestä? 😁

        Talosta mutta sopii se mieheenkin. Että puhutaan vaikka molemmista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Talosta mutta sopii se mieheenkin. Että puhutaan vaikka molemmista.

        Aijai, sitten on vaatimustaso korkealla, ei ehkä heti kävele vastaan, kumpikaan 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No sitä kannattaa miettiä tartteeko ollenkaan maksattaa mitään, yhtä hyvin voi vain feidata takavasemmalle ja jättää muut oman onnensa nojaan. Kylmää se on kyyti silleenkin.

        En vois ikinä tehä niille sillain, rakastan niitä koko sydämmestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En vois ikinä tehä niille sillain, rakastan niitä koko sydämmestä.

        Erikoinen viha-rakkaus -suhde teillä. Lieneekö lauma veljiä sitten kyseessä...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei käy, siitä olen pitänyt huolen ja pidän vastakin. Oma tupa, oma lupa, mun säännöt.

        Niinpä. Ainoo paikka missä saa olla täysin oma ittensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ainoo paikka missä saa olla täysin oma ittensä.

        Sepä juuri. Turvapaikka, oma piilo pahaa maailmaa vastaan 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aijai, sitten on vaatimustaso korkealla, ei ehkä heti kävele vastaan, kumpikaan 😁

        TIEDÄN että molemmat löytyy ja aika nopeeta.


      • En suinkaan, unelmoida saa ja pitää, mutta itse olen aika inhorealisti ja kun jossain sanotaan "täydellinen", laitan päähän kypärän ja lataan rynkkyni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        TIEDÄN että molemmat löytyy ja aika nopeeta.

        Tiedät vaiko toivot, luulet?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sepä juuri. Turvapaikka, oma piilo pahaa maailmaa vastaan 😉

        Varmaan tehään sulle oma koppi sinne kellariin, kera lukon. Avain on mulla aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tehään sulle oma koppi sinne kellariin, kera lukon. Avain on mulla aina.

        Katos katos, näin se alkaa, heti nyrkin ja hellan väliin 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En suinkaan, unelmoida saa ja pitää, mutta itse olen aika inhorealisti ja kun jossain sanotaan "täydellinen", laitan päähän kypärän ja lataan rynkkyni.

        No joo mutta muistaakseni sä sanoit täydellinen. Minä päätän ite mikä on mun täydellinen, edes wikipedia ei muuta mun mieltä siitä mitä se tarkottaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Katos katos, näin se alkaa, heti nyrkin ja hellan väliin 😂

        Saat pitää puhelimen sielä ollessa jos et soita mihinkään. Varmaan asennetaan sulle tablettiin lasten versio, hyvin hyvin rajoitettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo mutta muistaakseni sä sanoit täydellinen. Minä päätän ite mikä on mun täydellinen, edes wikipedia ei muuta mun mieltä siitä mitä se tarkottaa.

        Voi olla, en jaksa katsoa kuka sanoi täydellinen. Voihan se olla, että minäkin saa osaltani päättää mikä sinun täydellinen on...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat pitää puhelimen sielä ollessa jos et soita mihinkään. Varmaan asennetaan sulle tablettiin lasten versio, hyvin hyvin rajoitettu.

        Just just, näin se siis menee, Koirat eivät käytä housuja... Ja koppiin, mars!
        Kunhan siinä tabletissa näkyy uutiset, Veikkaus ja Suomi24, niin kaiken muun voikin jättää pois 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Just just, näin se siis menee, Koirat eivät käytä housuja... Ja koppiin, mars!
        Kunhan siinä tabletissa näkyy uutiset, Veikkaus ja Suomi24, niin kaiken muun voikin jättää pois 😂

        Okei noi käy mutta tarviin varmaan etäseurannan koska miten muuten tiiän mitä hätäkutsuja koodikielellä tänne lähetät.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Just just, näin se siis menee, Koirat eivät käytä housuja... Ja koppiin, mars!
        Kunhan siinä tabletissa näkyy uutiset, Veikkaus ja Suomi24, niin kaiken muun voikin jättää pois 😂

        Teen mä sulle sinne ihan ok oltavat jos käy vaikka niin että nukahdan ja "unohdan" sut sinne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei noi käy mutta tarviin varmaan etäseurannan koska miten muuten tiiän mitä hätäkutsuja koodikielellä tänne lähetät.

        No jos mulla on vaikka semmoinen panta kaulassa, jossa on myös kutsu- sekä hätäkutsunappi? Ja tietty paikannukset, ääniliikenne tarvittaessa jne., semmonen moderni metsästyskoiran panta, mutta kutsu&hätäkutsu -napeilla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teen mä sulle sinne ihan ok oltavat jos käy vaikka niin että nukahdan ja "unohdan" sut sinne.

        Ai no sit siinä tabletissa pitää näkyä myös porno 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ai no sit siinä tabletissa pitää näkyä myös porno 🤣

        En tiiä käykö se. Täytyy miettiä koska luulen että oot jo tyydytetty ennen kun sinne pääset. Se olis vähän kun olisit lomalla musta ja kaikesta orjatyövoimasta mihin sut suostuttelen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiiä käykö se. Täytyy miettiä koska luulen että oot jo tyydytetty ennen kun sinne pääset. Se olis vähän kun olisit lomalla musta ja kaikesta orjatyövoimasta mihin sut suostuttelen.

        Mutta sen voi ajatella myös oppimateriaalina, opettelen uusia temppuja sinun nautintosi lisäämiseksi. Ja samalla saan nyrkkikyllikillä pidettyä eturauhaseni kunnossa ja siemenet tuoreina.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ai no sit siinä tabletissa pitää näkyä myös porno 🤣

        Menee aika hankalaks. Tehään niin että seuraan etänä. Sulle tulee ihan oma tabletti sinne koska sun puhelin on henkilökohtanen ja kuulemma jos tutkii toisen puhelinta luvatta, se on rikos.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ai no sit siinä tabletissa pitää näkyä myös porno 🤣

        Tässä ei siis tapahdu rikosta, vaan yhteisymmärryksellä sovittu juttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menee aika hankalaks. Tehään niin että seuraan etänä. Sulle tulee ihan oma tabletti sinne koska sun puhelin on henkilökohtanen ja kuulemma jos tutkii toisen puhelinta luvatta, se on rikos.

        Mutta jos hankit mulle puhelimen ja se on ainoa puhelin jonka saan? Silloinhan se puhelin on de facto sun omistama, joten minä käytän sitä omalla vastuullani, eikö?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mutta jos hankit mulle puhelimen ja se on ainoa puhelin jonka saan? Silloinhan se puhelin on de facto sun omistama, joten minä käytän sitä omalla vastuullani, eikö?

        Niin sillon se ei olis mun. Hyvin mietitty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sillon se ei olis mun. Hyvin mietitty.

        No niin, se on sitten sovittu. Koska voin muuttaa?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No niin, se on sitten sovittu. Koska voin muuttaa?

        Niin ei mulla oo sitä kellaria vielä mutta mahdut sä tännekin, väliaikasesti tää muutenkin on. On vaan ollu aika pitkä väliaika mutta muutos on tulossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei mulla oo sitä kellaria vielä mutta mahdut sä tännekin, väliaikasesti tää muutenkin on. On vaan ollu aika pitkä väliaika mutta muutos on tulossa.

        Kunhan saat sen kaulakettinkini kiinni johonkin kestävään, etten pääse karkailemaan, juoksuaika nää on tuloillaan 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kunhan saat sen kaulakettinkini kiinni johonkin kestävään, etten pääse karkailemaan, juoksuaika nää on tuloillaan 🤣

        Mitä oon lukenut niin sulla ei kai oo ollu ennenkään mitenkään tuottoisa juoksuaika mutta varmaan oon sitten käsittänyt väärin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oon lukenut niin sulla ei kai oo ollu ennenkään mitenkään tuottoisa juoksuaika mutta varmaan oon sitten käsittänyt väärin.

        No kun mä olen tämmöinen mukavuudenhaluinen SeRoPi, niin ennemmin juoksentelen yhden emännän perään ja asetun sinne kodiksi. Karkailuhalut on vähissä, mutta eihän sitä mitä sitä tämmönen vanha koira keksii kun kroppa vielä toimii, toisin kuin pää 🤣


      • Olenko? Ihan näin näkemättäkin? Lyhytkarvainen suklaannoutaja, säyseä, leikkisä ja mukavuudenhaluinen?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No jos mulla on vaikka semmoinen panta kaulassa, jossa on myös kutsu- sekä hätäkutsunappi? Ja tietty paikannukset, ääniliikenne tarvittaessa jne., semmonen moderni metsästyskoiran panta, mutta kutsu&hätäkutsu -napeilla?

        Haha 😂 miten nää jää huomaamatta. Oot täysin mun unelma!


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mutta sen voi ajatella myös oppimateriaalina, opettelen uusia temppuja sinun nautintosi lisäämiseksi. Ja samalla saan nyrkkikyllikillä pidettyä eturauhaseni kunnossa ja siemenet tuoreina.

        Haha joo tietenkin oppimista varten tietenkin saat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haha 😂 miten nää jää huomaamatta. Oot täysin mun unelma!

        Mutta siis näkemättä unelma? Tiiä mikä kapinen piski täällä on, kuolaakin ja punkkeja korvat täynnä 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haha joo tietenkin oppimista varten tietenkin saat.

        Doddiii, nyt me ollaan samalla aaltopituudella 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mutta sen voi ajatella myös oppimateriaalina, opettelen uusia temppuja sinun nautintosi lisäämiseksi. Ja samalla saan nyrkkikyllikillä pidettyä eturauhaseni kunnossa ja siemenet tuoreina.

        Sitäpaitsi on se ok. Sitten kun etänä seuraan niin se olis vähän että katotaan yhessä pornoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpaitsi on se ok. Sitten kun etänä seuraan niin se olis vähän että katotaan yhessä pornoo.

        No ei kylllä etänä katella yhessä pornoo, se tehdään lähikontaktissa, saakutti!


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Doddiii, nyt me ollaan samalla aaltopituudella 😁

        Alkaa vaikuttaa siltä että se sun koppi ei ookkaan koppi vaan joku lukaali missä sun on hyvä olla. Ei se käy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa vaikuttaa siltä että se sun koppi ei ookkaan koppi vaan joku lukaali missä sun on hyvä olla. Ei se käy.

        Makuuhuoneessa tukevan sängyn jalkaan pidempi kettinki. Sillähän se hoituu, eikö? 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ei kylllä etänä katella yhessä pornoo, se tehdään lähikontaktissa, saakutti!

        Päätin että et saakkaan niitä sun toivomia sivustoja käyttöön. Hommaan sulle tamagotsin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päätin että et saakkaan niitä sun toivomia sivustoja käyttöön. Hommaan sulle tamagotsin.

        Eeeeeeeiiiiiiiiiiii!!!! Pornon voit jättää pois, mutta ne muut on ihan harmittomia, anna ne edes!


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Makuuhuoneessa tukevan sängyn jalkaan pidempi kettinki. Sillähän se hoituu, eikö? 😁

        Joo varmaan helpompi sillain.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mutta siis näkemättä unelma? Tiiä mikä kapinen piski täällä on, kuolaakin ja punkkeja korvat täynnä 😂

        Niinpä ei sitä tiiäkkään mitä kamalaa vastaan kävelee mutta joskus on otettava riski.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo varmaan helpompi sillain.

        Ja jos on takaovi sängyn kupeessa, niin pääsen siitä kätevästi kuselle ulos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ei sitä tiiäkkään mitä kamalaa vastaan kävelee mutta joskus on otettava riski.

        Elämä on pelkkiä riskejä, otti niitä vastaan tahi ei. Riskipiski 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Makuuhuoneessa tukevan sängyn jalkaan pidempi kettinki. Sillähän se hoituu, eikö? 😁

        Muistan tän keskustelun alussa että minä olin se kuka määrää ja onhan tää mun alotus missä muistaakseni sinä teit niinku minä halusin. Käytätköhän sanaloitsuja muhun.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Elämä on pelkkiä riskejä, otti niitä vastaan tahi ei. Riskipiski 😂

        Niin on. Jokainen aamu alkaa riskillä. Sitten kun yks riski on ylitetty, missä siis kuolema on lähellä riski, alkaa aamukahvi, siitä eteenpäin loppupäivä onkin riskiä. Eletään reunalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan tän keskustelun alussa että minä olin se kuka määrää ja onhan tää mun alotus missä muistaakseni sinä teit niinku minä halusin. Käytätköhän sanaloitsuja muhun.

        Älykäs lemmikki oppii emäntänsä tavat ja rutiinit, oppii myös hyödyntämään niitä sekä ohjailemaan emäntäänsä jossain määrin. Saanko nuolaista? 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Jokainen aamu alkaa riskillä. Sitten kun yks riski on ylitetty, missä siis kuolema on lähellä riski, alkaa aamukahvi, siitä eteenpäin loppupäivä onkin riskiä. Eletään reunalla.

        Aamukahvikin on riski, mutta nautinnollinen sellainen 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ja jos on takaovi sängyn kupeessa, niin pääsen siitä kätevästi kuselle ulos.

        Joo sekin, aika monta vaatimusta heti alkuun mutta ois se kyllä kiva että nukkuisit vieressä etkä kusis sänkyyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo sekin, aika monta vaatimusta heti alkuun mutta ois se kyllä kiva että nukkuisit vieressä etkä kusis sänkyyn.

        Mutta tuolleenhan se hoituu, makkariin kiinni ja ovi lähellä, että voi kuseksia nurkille ja räksyttää ohikulkijoille. Tai sitten hommaat sisälle hiekka-astian...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mutta tuolleenhan se hoituu, makkariin kiinni ja ovi lähellä, että voi kuseksia nurkille ja räksyttää ohikulkijoille. Tai sitten hommaat sisälle hiekka-astian...

        Haha et kyllä ala räksyttään jos nukun ja parempi ettet kuse nurkkiin vaan ehkä vessaan. Vaikka tuskin sekään onnistuu sillain että osut siitä aika isosta reijästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haha et kyllä ala räksyttään jos nukun ja parempi ettet kuse nurkkiin vaan ehkä vessaan. Vaikka tuskin sekään onnistuu sillain että osut siitä aika isosta reijästä.

        No en minä yöllä ala räksyttämään, mutta saatan kyllä toisinaan pompata selkään ja alkaa nylkyttämään. Toivottavasti se ei haittaa?
        Osun minä siihen isohkoon reikään, halutessani, mutta välillä on kiva vain haaveilla olevansa isopensselinen taivaanrannan maalari 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No en minä yöllä ala räksyttämään, mutta saatan kyllä toisinaan pompata selkään ja alkaa nylkyttämään. Toivottavasti se ei haittaa?
        Osun minä siihen isohkoon reikään, halutessani, mutta välillä on kiva vain haaveilla olevansa isopensselinen taivaanrannan maalari 😁

        Se ei onneks haittaa yhtään ja tarkotan nylkyttämistä. Maalarinhommat sun täytyy ehkä lopettaa jos se ei onnistu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ei onneks haittaa yhtään ja tarkotan nylkyttämistä. Maalarinhommat sun täytyy ehkä lopettaa jos se ei onnistu.

        Ruiskumaalari kylläkin siivoaa itse jälkensä, kuuluu rengin hommiin se pöntön pesukin aina kun sen aika on.
        Kivaa, harva asia on piskistä niin mukavaa kuin herätä keskellä yötä ja tökätä kuononsa haaruksiin, nuuhkia ja nuolla, pompata selkään lykkimään. Kuin 3D märkä päiväuni potenssiin monta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ruiskumaalari kylläkin siivoaa itse jälkensä, kuuluu rengin hommiin se pöntön pesukin aina kun sen aika on.
        Kivaa, harva asia on piskistä niin mukavaa kuin herätä keskellä yötä ja tökätä kuononsa haaruksiin, nuuhkia ja nuolla, pompata selkään lykkimään. Kuin 3D märkä päiväuni potenssiin monta.

        Kuullostaa kivalta, ihan siltä että mielenkiintoisia öitä on tulossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuullostaa kivalta, ihan siltä että mielenkiintoisia öitä on tulossa.

        No aivan varmasti on, sen uskaltaa luvata kyllä. Saatan kyllä vähän nakerrella niskaa ja hartioita kun selässä pompin, toivottavasti ei haittaa? Ja taatusti tule painamaan etutassuilla käsiäsi alas jotta hallinta pysyy sillä joka on ohjausvuorossa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No aivan varmasti on, sen uskaltaa luvata kyllä. Saatan kyllä vähän nakerrella niskaa ja hartioita kun selässä pompin, toivottavasti ei haittaa? Ja taatusti tule painamaan etutassuilla käsiäsi alas jotta hallinta pysyy sillä joka on ohjausvuorossa.

        Se tuntuis kyllä hyvältä. Hetken jo luulin että tunsin kun nakerrat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se tuntuis kyllä hyvältä. Hetken jo luulin että tunsin kun nakerrat.

        Sekin on mahdollista, tuntea se ja tuntea se todella, tiedät miten asia voinee järjestyä 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sekin on mahdollista, tuntea se ja tuntea se todella, tiedät miten asia voinee järjestyä 😉

        Niin tiedän. Vielä kun täysin osaan elää reunalla niin homma olis jo selkee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tiedän. Vielä kun täysin osaan elää reunalla niin homma olis jo selkee.

        No reunalla. Ainahan ihminen on siellä. Tavalla tai toisella. Mutta aika näyttää, jotain, aina.


    • Anonyymi

      Onko merkillä väliä.

    • Anonyymi

      sorry, suklaat on syöty jo kotimatkalla ... ettäs tiiät.

    • Anonyymi

      Et saa! Laihuta ensin pallukka!

      • Anonyymi

        Viime viikolla söin taas hyvin vähän ja inhottaa itteekin kun alkaa luut tuntuun. Etten välittis tarvii laihdutusta kun painan jo alle 50.


    • Anonyymi

      Toki toinen patukka löytyy puntista.

      • Anonyymi

        Tikku 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tikku 😂

        Muista. 2.6.#


    • Anonyymi

      Tuon Maraboun salmiakkisuklaata sitten. Se on parasta. Sinulle haluan vain parasta. Entä suklaajäätelöt?

    • Anonyymi

      Fazerin sininen voitti makukilpailun. Sen kun ottaa jääkaapista, vau miten makeaa se on kylmänä. Loksahtelee kivasti. Kokeilkaapa.

      • Anonyymi

        Fazerin sininen on paras, ehdottomasti.


      • Anonyymi

        Sivusta: Marabou voittaa mun makukilpailun. Toisena on Cloetta ja vasta kolmanneksi tulee fasu. Vaikka sitä fasua, herra-ikävä toikin työpaikalleni. Silloin se maistui hyvältä, kun muuta ei ollut saatavilla.


    • Anonyymi

      Tottakai kaupasta tuodaan toisellekin, itsestään selvää.

    • Anonyymi

      Marabou, fazer, panda, milka vai joku muu?

    • Anonyymi

      Sulle ei varmaan kelpaa kuin royal?

    • Anonyymi

      Fazer kaikki paitsi vihree kuula, rusinainen eikä tummakaan maistu. Tofferiina ja punainen parasta.
      Fazerin jälkeen tulee muut.

    • Anonyymi

      Aloitus ei multa. Mulle riittää pari nappia irtokarkeista!

    • Anonyymi

      40 kommenttia noin vajaaseen aloitukseen. Huh huh.

      • Anonyymi

        Randombypasser yksi innokkaimmista.


      • Anonyymi

        Ei täällä tarvi sun lupaa kirjoituksille. Jos aloitus on mielestäsi tylsä niin älä lue.


    • Anonyymi

      Tommosen naisen olen aina halunnut: tukka paskasena sohvaan sientä kiinni kasvavan, 180kilosen, kärttysen paskaruokaa ja suklaata mässyttävän sotanorsun, kunnon emakko. Oi rakas.

      T.miehesi

      • Anonyymi

        En liity minuun.


    • Anonyymi

      Ainahan mie miettisi et mistähän se tykkäis?

    • Anonyymi

      Orjaako ehtit

    • Anonyymi

      Arse leviää...

      • Anonyymi

        Sillä on onneks paljon varaa levitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on onneks paljon varaa levitä.

        onkoha kun suklaata menee levyttäin, on varmaa iso arse jo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onkoha kun suklaata menee levyttäin, on varmaa iso arse jo...

        Eipäs oo se on ihan saman kokonen kun ennekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onkoha kun suklaata menee levyttäin, on varmaa iso arse jo...

        niin ja menee sitä levyttäin mutta ehkä kerran kuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onkoha kun suklaata menee levyttäin, on varmaa iso arse jo...

        Riippuu se siitä siitäkin onks sitä ja sillee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onkoha kun suklaata menee levyttäin, on varmaa iso arse jo...

        Mutta ihan sama syön jos haluan ja sillä selvä. Eikä oo iso arse, ihan kiva se on. Ainakin omat kädet tykkää siitä.haha.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs oo se on ihan saman kokonen kun ennekin.

        oot varastonnu 50 vuoden suklaat sinne etkä mahu keinuunka, tai bussi takapenkille..


      • randombypasser kirjoitti:

        oot varastonnu 50 vuoden suklaat sinne etkä mahu keinuunka, tai bussi takapenkille..

        😂😂😂
        Välillä saa leikitellä kun trollit ensi alottaa. Kiva kun on ite kukkakeppi 🤣


      • Tuskinpa. Ei ole ollut exienikään vaikka olen herkkuja kuinka kotiin kantanut, silloinkin kun on kielletty. Hyvin on aina kahteen käteen mahtunut.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        😂😂😂
        Välillä saa leikitellä kun trollit ensi alottaa. Kiva kun on ite kukkakeppi 🤣

        Kunnon sekopää sää oot mutta en oleta muutakaan koska palsta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tuskinpa. Ei ole ollut exienikään vaikka olen herkkuja kuinka kotiin kantanut, silloinkin kun on kielletty. Hyvin on aina kahteen käteen mahtunut.

        Haha 😂😂 sait mut nauraan. Kiitti hullu. Saitko sää mitkä pisteet siinä psyko testissä? Mä olin kuulemma vähän psyko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon sekopää sää oot mutta en oleta muutakaan koska palsta.

        Ehkä, ehkä en, en osaa sanoa, mutta välillä tarttee saada pelleillä muutenkin kuin omassa hiekkalaatikossaan ja katsoa mitä seuraa. Joskus tulee turpiin ja joskus kunnolla turpiin, riippuu...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ehkä, ehkä en, en osaa sanoa, mutta välillä tarttee saada pelleillä muutenkin kuin omassa hiekkalaatikossaan ja katsoa mitä seuraa. Joskus tulee turpiin ja joskus kunnolla turpiin, riippuu...

        Just hyvä sä oot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haha 😂😂 sait mut nauraan. Kiitti hullu. Saitko sää mitkä pisteet siinä psyko testissä? Mä olin kuulemma vähän psyko.

        Törkeän pienet pisteet, hävetti melkein, olin kuvitellut saavani jotain todellista siitä. Olikohan jotain vajaan 20 niistä 45 mahdollisesta tms., mutta se sanallinen tuomio oli että olisinkin jotakuinkin tavallinen... Tylsää.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tuskinpa. Ei ole ollut exienikään vaikka olen herkkuja kuinka kotiin kantanut, silloinkin kun on kielletty. Hyvin on aina kahteen käteen mahtunut.

        Niin ja random sanon tän nyt toisen kerran että mun perse ei oo iso. En tiiä yhtään ketä isopersettä tossa tarkotetaan mutta minä se en oo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just hyvä sä oot.

        Hullu mikä hullu, mutta aika tavallinen hullu. Ja tietenin ennen muuta yllytyshullu. En tiiä onko se nyt edes kovin hyvä, mutta tämmönen ja sen kanssa tarttee sitten elää 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Törkeän pienet pisteet, hävetti melkein, olin kuvitellut saavani jotain todellista siitä. Olikohan jotain vajaan 20 niistä 45 mahdollisesta tms., mutta se sanallinen tuomio oli että olisinkin jotakuinkin tavallinen... Tylsää.

        Luulen että kukaan ei vastaa totuutta. Eikä itselle uskottelu oo totuus ja muutenkin oli ne kysymykset vähän typeriä eikä määrittele millään tapaa on psykopaatti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja random sanon tän nyt toisen kerran että mun perse ei oo iso. En tiiä yhtään ketä isopersettä tossa tarkotetaan mutta minä se en oo.

        Jos kuuleppas tyttönen ne pakarat mahtuu käsiin, keskivertoukkelin kouriin, niin ne on hyvät, täydelliset. Jos ne valuu yli kämmenistä, niin ne on isot, mutta sekään ei tee niistä huonoja, vain isot. Siinä on se mittari. Eikä nuo exäni mitään luuperseitä olleet, kyllä niillä kaikilla oli vallan käyttökelpoiset pehmusteet vesirajallaan, oli hyvä istua, milloin minkäkin päällä 🙄😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jos kuuleppas tyttönen ne pakarat mahtuu käsiin, keskivertoukkelin kouriin, niin ne on hyvät, täydelliset. Jos ne valuu yli kämmenistä, niin ne on isot, mutta sekään ei tee niistä huonoja, vain isot. Siinä on se mittari. Eikä nuo exäni mitään luuperseitä olleet, kyllä niillä kaikilla oli vallan käyttökelpoiset pehmusteet vesirajallaan, oli hyvä istua, milloin minkäkin päällä 🙄😁

        Niin ei oo mun persekään luuta, aikalailla ainoo paikka missä on jotain oikeesti puristeltavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että kukaan ei vastaa totuutta. Eikä itselle uskottelu oo totuus ja muutenkin oli ne kysymykset vähän typeriä eikä määrittele millään tapaa on psykopaatti.

        Kaipa ne oli kunnon kysymykset, mutta olihan siinä mainittu että se on vain kartoittava testi. En nyt kai muutenkaan ole psykopaatti, mutta ehkä kuitenkin keskimääräistä raadollisempi ja kyynisempi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jos kuuleppas tyttönen ne pakarat mahtuu käsiin, keskivertoukkelin kouriin, niin ne on hyvät, täydelliset. Jos ne valuu yli kämmenistä, niin ne on isot, mutta sekään ei tee niistä huonoja, vain isot. Siinä on se mittari. Eikä nuo exäni mitään luuperseitä olleet, kyllä niillä kaikilla oli vallan käyttökelpoiset pehmusteet vesirajallaan, oli hyvä istua, milloin minkäkin päällä 🙄😁

        Hullu sä oot. Mutta niin oon onneks minäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei oo mun persekään luuta, aikalailla ainoo paikka missä on jotain oikeesti puristeltavaa.

        Kuulostaa juuri täydelliseltä takapuskurilta, sellaiselta joka palvelee pehmusteena ja josta saa otteen niin, että sormien alla on naista, semmoista mistä voi pikkasen puristaa ja nainen vinkaisee. Ja kun läpsäyttää, ei sormet murru vaan osuvat johonkin pehmeään joka aiheuttaa ääniefektin myös yläpäässä 🤗


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kaipa ne oli kunnon kysymykset, mutta olihan siinä mainittu että se on vain kartoittava testi. En nyt kai muutenkaan ole psykopaatti, mutta ehkä kuitenkin keskimääräistä raadollisempi ja kyynisempi.

        Et mun kanssa olis raadollinen tai kyyninen. ja luulen että me molemmat ei olla psykopaatteja, ehkä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kuulostaa juuri täydelliseltä takapuskurilta, sellaiselta joka palvelee pehmusteena ja josta saa otteen niin, että sormien alla on naista, semmoista mistä voi pikkasen puristaa ja nainen vinkaisee. Ja kun läpsäyttää, ei sormet murru vaan osuvat johonkin pehmeään joka aiheuttaa ääniefektin myös yläpäässä 🤗

        Niin tälläin. Ihana. Meen hetkeks tekeen juttuja mitkä edistää terveyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hullu sä oot. Mutta niin oon onneks minäkin.

        Ehdottomasti olen, siitä ei ole ollut minkäänlaista epäilystä sitten 2000-luvun alun. Muista ihmisistä en osaa sanoa, eikä sillä ole itselleni väliäkään, ovat mitä ovat. No hulluja nekin on, kuka milläkin tavalla, mutta otan muut vastaan ns. face valuella.

        Oletko? Ihanaa. Ja hieman siltä se on vaikuttanutkin. Hyvällä tavalla. Tai siis minä olen nauttinut siitä. Harva haluaa kuitenkaan jotain kapista seropia lukita kellariin tai vähintäänkin sängynjalkaan 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et mun kanssa olis raadollinen tai kyyninen. ja luulen että me molemmat ei olla psykopaatteja, ehkä.

        Raadollisuutta musta tuskin saa poistettua, yks plus yks on aina yks ja syntymä on alkusoitto matkalle kuolemaan, mutta pehmitettyä kyllä saa.

        Noooo... Niin. Tuskin ollaan psykopaatteja ja tuskin sellaisiksi voitaisiin edes tulla, enää, mutta muuten hippasen kajahtaneita. Hyvällä tavalla. Kai.

        Laita sitä meiliä, niin saat nähdä millainen semi-psyko seropi täällä on. Ja voit sitten tilata kahvilassa toisen kahvin mukiin ja toisen juomakuppiin 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tälläin. Ihana. Meen hetkeks tekeen juttuja mitkä edistää terveyttä.

        Niin sillain? Mutta siis takapuskuri joka mahtuu kouriin, on passeli. Mitähän ne terveyttä edistävät jutut on? Päiväunet? Lantiopohjan lihastreenit?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ehdottomasti olen, siitä ei ole ollut minkäänlaista epäilystä sitten 2000-luvun alun. Muista ihmisistä en osaa sanoa, eikä sillä ole itselleni väliäkään, ovat mitä ovat. No hulluja nekin on, kuka milläkin tavalla, mutta otan muut vastaan ns. face valuella.

        Oletko? Ihanaa. Ja hieman siltä se on vaikuttanutkin. Hyvällä tavalla. Tai siis minä olen nauttinut siitä. Harva haluaa kuitenkaan jotain kapista seropia lukita kellariin tai vähintäänkin sängynjalkaan 😁

        Alko naurattaa en pysty tekeen mitään juttuja mutta nauraminenkin edistää terveyttä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ehdottomasti olen, siitä ei ole ollut minkäänlaista epäilystä sitten 2000-luvun alun. Muista ihmisistä en osaa sanoa, eikä sillä ole itselleni väliäkään, ovat mitä ovat. No hulluja nekin on, kuka milläkin tavalla, mutta otan muut vastaan ns. face valuella.

        Oletko? Ihanaa. Ja hieman siltä se on vaikuttanutkin. Hyvällä tavalla. Tai siis minä olen nauttinut siitä. Harva haluaa kuitenkaan jotain kapista seropia lukita kellariin tai vähintäänkin sängynjalkaan 😁

        Niin ja mä sitten en oo varmaks sun exä ja jos et usko niin kysy niiltä. ja ainakin toivon kovasti ettet sää olis mun kukaan existä koska tää loppu sitten heti. Se voi olla mahdollista että ollaan joskus pimeinä hetkinä oltu sillee kun koskaan ei tiiä mutta epäilen vahvasti sitäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alko naurattaa en pysty tekeen mitään juttuja mutta nauraminenkin edistää terveyttä.

        Todellakin! Ja siksi tätä hulluuttani täällä palstalla auliisti jakelenkin, pidän yllä suomalaisten yleisterveyttä 😁
        Etenkin jos pissattaa muutenkin, on nauraminen erittäin hyödyllistä, koska silloin on pakotettu treenaamaan alaosaston lihaksia pidätyksellä 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Todellakin! Ja siksi tätä hulluuttani täällä palstalla auliisti jakelenkin, pidän yllä suomalaisten yleisterveyttä 😁
        Etenkin jos pissattaa muutenkin, on nauraminen erittäin hyödyllistä, koska silloin on pakotettu treenaamaan alaosaston lihaksia pidätyksellä 😂

        Ai nyt sä haluat tietää mun emättimen kireyden, tuu kokeilee.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Todellakin! Ja siksi tätä hulluuttani täällä palstalla auliisti jakelenkin, pidän yllä suomalaisten yleisterveyttä 😁
        Etenkin jos pissattaa muutenkin, on nauraminen erittäin hyödyllistä, koska silloin on pakotettu treenaamaan alaosaston lihaksia pidätyksellä 😂

        Ei sillä mitään käyttöö ookkaan ollu piiitkäään aikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja mä sitten en oo varmaks sun exä ja jos et usko niin kysy niiltä. ja ainakin toivon kovasti ettet sää olis mun kukaan existä koska tää loppu sitten heti. Se voi olla mahdollista että ollaan joskus pimeinä hetkinä oltu sillee kun koskaan ei tiiä mutta epäilen vahvasti sitäkin.

        No et todella ole, se on varmaa. Yksi niistä kykenisi tällaiseen sanailuun, mutta tuskin ryhtyisi sellaiseen, niin ei ole mahdollista edes. Olisin todella ällistynyt jos oltaisiin ikinä edes kohdattu toisiamme, saatikka että olisi ollut "sellaista" kanssakäymistä, semminkin kun en ole harrastellut yhden yön juttuja pariin kymmeneen vuoteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai nyt sä haluat tietää mun emättimen kireyden, tuu kokeilee.

        Tulen kyllä, myös kokeilemaan siis, mutta tarvitsen niitä koordinaatteja ensin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä mitään käyttöö ookkaan ollu piiitkäään aikaan.

        Niinku vuonna -67 viimetteks?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niinku vuonna -67 viimetteks?

        Eikö toi ollu sun syntymävuosi?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tulen kyllä, myös kokeilemaan siis, mutta tarvitsen niitä koordinaatteja ensin.

        Se oli muistaakseni viimeksi käytössä viime vuonna siinä aika alussa. Oon ollu vuoden sinkku, tai näin minä luulen, mutta voi olla mahdollista että olin sinkku jo kauan ennen, mulle vaan unohdettiin kertoo.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tulen kyllä, myös kokeilemaan siis, mutta tarvitsen niitä koordinaatteja ensin.

        Enkä muuten oo sinkku koska mussa olis vikaa.haha


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tulen kyllä, myös kokeilemaan siis, mutta tarvitsen niitä koordinaatteja ensin.

        Oon sinkku koska väärät.haha


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö toi ollu sun syntymävuosi?

        Ei, ei ole. Mutta oliko se sun?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niinku vuonna -67 viimetteks?

        Mitenkä mää todistelen sulle koko ajan kaikkee. Jotain sä teet että sekoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli muistaakseni viimeksi käytössä viime vuonna siinä aika alussa. Oon ollu vuoden sinkku, tai näin minä luulen, mutta voi olla mahdollista että olin sinkku jo kauan ennen, mulle vaan unohdettiin kertoo.

        Muistaakseni viime vuonna? Paljonkos leidillä on sitä ikää kun ei tuotakaan muista enää? 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä mää todistelen sulle koko ajan kaikkee. Jotain sä teet että sekoon.

        Tulee ihan luonnostaan, on ominaisuus, kannattaa totutella siihen.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei, ei ole. Mutta oliko se sun?

        Muistaakseni ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni ei.

        Niin?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Muistaakseni viime vuonna? Paljonkos leidillä on sitä ikää kun ei tuotakaan muista enää? 😂

        Tarkka se on mutta en enää laske.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkka se on mutta en enää laske.

        Niin?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Muistaakseni viime vuonna? Paljonkos leidillä on sitä ikää kun ei tuotakaan muista enää? 😂

        Jos sä oot sen ikänen kun sanot niin sitten meijän ikäero on vähän enemmän kun 10 vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä oot sen ikänen kun sanot niin sitten meijän ikäero on vähän enemmän kun 10 vuotta.

        Eli mä olen sen 50 kuten sujuvasti uskottelen kaikille, itsellenikin ja sinä olet 67?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Eli mä olen sen 50 kuten sujuvasti uskottelen kaikille, itsellenikin ja sinä olet 67?

        Eli toi on sun syntymävuosi?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Eli mä olen sen 50 kuten sujuvasti uskottelen kaikille, itsellenikin ja sinä olet 67?

        Tuli joku ääliö homma. Mutta niin en mä oo ylöspäin vaan alas. Vaikutanko sitten jotenkin sun ikäseltä? Mitä teen väärin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli toi on sun syntymävuosi?

        Kumpi noista? Ei ole kumpikaan, se on edelleen se -73.
        Maailmanhistorian paras vuosi, synnyin ja yksin syntymäni sai Vietnamin sodan loppumaan. Siitä alkoi uskomaton voittokulku jolle ei ole näkynyt päätepistettä, joskin nyt käynnissä on pieni notkahdus kun Suvelan Sulttaani on väsynyt maailman hyvänä pitämiseen 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kumpi noista? Ei ole kumpikaan, se on edelleen se -73.
        Maailmanhistorian paras vuosi, synnyin ja yksin syntymäni sai Vietnamin sodan loppumaan. Siitä alkoi uskomaton voittokulku jolle ei ole näkynyt päätepistettä, joskin nyt käynnissä on pieni notkahdus kun Suvelan Sulttaani on väsynyt maailman hyvänä pitämiseen 😂

        Ainiin sulla lukee se tuola. Anteeks.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kumpi noista? Ei ole kumpikaan, se on edelleen se -73.
        Maailmanhistorian paras vuosi, synnyin ja yksin syntymäni sai Vietnamin sodan loppumaan. Siitä alkoi uskomaton voittokulku jolle ei ole näkynyt päätepistettä, joskin nyt käynnissä on pieni notkahdus kun Suvelan Sulttaani on väsynyt maailman hyvänä pitämiseen 😂

        Aikamoinen sankari oot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuli joku ääliö homma. Mutta niin en mä oo ylöspäin vaan alas. Vaikutanko sitten jotenkin sun ikäseltä? Mitä teen väärin.

        Eli mä olen sen 50 ja sinä 23? Naapuritkin väittää mua 35:seks, ihan ovat saakeli sokeita ja sekaisin, mutta ainakin ystävällisiä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kumpi noista? Ei ole kumpikaan, se on edelleen se -73.
        Maailmanhistorian paras vuosi, synnyin ja yksin syntymäni sai Vietnamin sodan loppumaan. Siitä alkoi uskomaton voittokulku jolle ei ole näkynyt päätepistettä, joskin nyt käynnissä on pieni notkahdus kun Suvelan Sulttaani on väsynyt maailman hyvänä pitämiseen 😂

        Sinä vuonna kun mä synnyin, tapahtu vaan katastrooffeja ja sama jatkuu edelleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin sulla lukee se tuola. Anteeks.

        Lukeehan se siellä, vaan voihan siellä valehdella mitä huvittaa. Mulla ei ole tarvetta siihen, olen mitä olen, hyvässä ja ei niin hyvässä. Ja joo, myös 50v 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoinen sankari oot.

        No ei tehdä siitä numeroa 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kumpi noista? Ei ole kumpikaan, se on edelleen se -73.
        Maailmanhistorian paras vuosi, synnyin ja yksin syntymäni sai Vietnamin sodan loppumaan. Siitä alkoi uskomaton voittokulku jolle ei ole näkynyt päätepistettä, joskin nyt käynnissä on pieni notkahdus kun Suvelan Sulttaani on väsynyt maailman hyvänä pitämiseen 😂

        Onks suvela joku espoon ghetto?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vuonna kun mä synnyin, tapahtu vaan katastrooffeja ja sama jatkuu edelleen.

        Älä? No niitä vuosia on kyllä riittänyt, valitettavasti, mutta et sinä miltään katastrofilta vaikuta ainakaan. Ehkä vähän myrskyisältä, mutta et miltään mistä ei selviäisi hengissä 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onks suvela joku espoon ghetto?

        Voi asian niinkin esittää, vaikkei tämä enää ole lähellekään rauhattominta seutua. Mutta varmaan täällä on eniten maahanmuuttajia neliötä kohden, vaan on varsin asiallista porukkaa ainakin oman kokemukseni osalta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Lukeehan se siellä, vaan voihan siellä valehdella mitä huvittaa. Mulla ei ole tarvetta siihen, olen mitä olen, hyvässä ja ei niin hyvässä. Ja joo, myös 50v 🤣

        Joo oon nyt jo aika monta kertaa tarkastanu minkä ikänen oot että ei enää lasketa. Ikäero on 13-15 vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo oon nyt jo aika monta kertaa tarkastanu minkä ikänen oot että ei enää lasketa. Ikäero on 13-15 vuotta.

        Eli koska naapureiden mukaan olen bout 35, sinun mukaasi olet minua nuorempi, niin olet siis 20-22. Okka, näillä mennään 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Älä? No niitä vuosia on kyllä riittänyt, valitettavasti, mutta et sinä miltään katastrofilta vaikuta ainakaan. Ehkä vähän myrskyisältä, mutta et miltään mistä ei selviäisi hengissä 😁

        Niinhän ne moni sanoo että parempi kun en olis edes syntynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne moni sanoo että parempi kun en olis edes syntynyt.

        Arvatenkin nuo olleet siis miehiä?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Voi asian niinkin esittää, vaikkei tämä enää ole lähellekään rauhattominta seutua. Mutta varmaan täällä on eniten maahanmuuttajia neliötä kohden, vaan on varsin asiallista porukkaa ainakin oman kokemukseni osalta.

        Onneks olkoon! Oot noussut pahimmasta melkein pahimpaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Eli koska naapureiden mukaan olen bout 35, sinun mukaasi olet minua nuorempi, niin olet siis 20-22. Okka, näillä mennään 😂

        Joo about täytyyhän niitä naapureita uskoo jos ne niin sanoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneks olkoon! Oot noussut pahimmasta melkein pahimpaan.

        No tokkopa, tää on ihan mukavaa seutua, ei täällä mun aika ole mitenkään rauhatonta ollut, mitä nyt välillä ammuskelevat ja sellaista. Ihan peruslähiötä, hyvä paikka olla, palvelut lähellä ja kirjavaa porukkaa kulmilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo about täytyyhän niitä naapureita uskoo jos ne niin sanoo.

        Ei ongelmaa siinä, niillä mennään mitä on annettu. Kunhan olet täysikänen, hauska ja hullu, mitä oletkin, niin se on silloin napakymppi 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No tokkopa, tää on ihan mukavaa seutua, ei täällä mun aika ole mitenkään rauhatonta ollut, mitä nyt välillä ammuskelevat ja sellaista. Ihan peruslähiötä, hyvä paikka olla, palvelut lähellä ja kirjavaa porukkaa kulmilla.

        Kiva se on aina yks laukaus päivässä kuulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva se on aina yks laukaus päivässä kuulla.

        Ei täällä lintukodossa, hyvä kun kerran kuussa, on niin rauhallinen pumpulilähiö nykyään.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei täällä lintukodossa, hyvä kun kerran kuussa, on niin rauhallinen pumpulilähiö nykyään.

        Harmi, olishan se hyvä muistutus että elossa oon eikä osunu.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei täällä lintukodossa, hyvä kun kerran kuussa, on niin rauhallinen pumpulilähiö nykyään.

        Huutaa perään opettele tähtään ja näyttää keskaria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi, olishan se hyvä muistutus että elossa oon eikä osunu.

        Mä hoidan kyllä sen, älä huoli siitä. Lataan ja laukean.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huutaa perään opettele tähtään ja näyttää keskaria.

        Tokkopa, luultavasti kyse on asekaupasta ja paukkeet on tuotteen toiminnan testausta, on hyviä paikkoja siihen lähellä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tokkopa, luultavasti kyse on asekaupasta ja paukkeet on tuotteen toiminnan testausta, on hyviä paikkoja siihen lähellä.

        No huh huh aika rankka meno sielä.haha. käytkö sää usein niissä testeissä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh aika rankka meno sielä.haha. käytkö sää usein niissä testeissä?

        En minä niissä käy, mitäpä minä siellä tekisin? Mutta aina välillä kulmilla paukkuu, kuuluu hyvin täällä betonihelvetissä kun pieru parvekkeellakin kaikuu kilometrien päähän 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En minä niissä käy, mitäpä minä siellä tekisin? Mutta aina välillä kulmilla paukkuu, kuuluu hyvin täällä betonihelvetissä kun pieru parvekkeellakin kaikuu kilometrien päähän 😂

        Sä ainakin elät reunalla ja riskillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä ainakin elät reunalla ja riskillä.

        No en todellakaan elä, seutu vaan on vähän eläväistä. Vähän. Tää on ihan hyvä paikka asustella, rauhallinen kuin mikä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe