Äiti ei puhu

Anonyymi-ap

Olen 13-vuotias tyttö ja äiti ei reagoi mun juttuihin mitään. Se on aina sanonut mulle hyvät yöt ja kysynyt miten menee ja ollaan aina kun paita ja peppu. Mutta eilisestä alkaen se ei oo puhunut mulle oikeen mitään ja olen kipeenä kotona isän kanssa ja kun äiti tulee kotiin se vain katsoo puhelinta. Olen itkenyt tämän vuorokauden aikana paljon. Auttakaa joku jos kysyn äitiltä miksi se ei puhu mulle se on vaan hiljaa se ei edes hymyile😭😭

5

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy äidiltäsi mitä on tapahtunut. Jos hän ei halua puhua, kysy isältäsi miksi äiti ei enää puhu. On kyllä huonoa käytöstä tuommoinen mutta se on todennäköisesti tarkoituksetonta. Jos hänellä on huolia joista ei halua/pysty vielä kertomaan voisi edes sanoa että puhutaan myöhemmin, elä hätäile. Omituista että vain puhelintaan katsoo ja jättää sinut huomiotta vaikka olet kipeäkin. Olen pahoillani mitä jouduit kokemaan. Ehkä äitisi on saanut huonoja uutisia? Arvailla voisi loputtomiin käytöksen syitä mutta sinulla ei ole siihen mitään osaa, olet syytön. Toivottavasti tilanne on jo normalisoitunut ja olet toipunut. Jos sama meno jatkuu ja olet sukulaistesi kanssa yhteyksissä, kerro heille että äitisi käyttäytyy omituisesti ja kysy suoraan mistä on kyse.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

💋 ­­N­­y­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17780834T

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Trolli 😂😂😂😂

• Anonyymi

Mistä niin päättelet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä niin päättelet?

Ei teinit kirjoittele tällaisilla ” suoli24”palstoilla , jos niillä on ongelmia, niin ne kertoo niitä kavereilleen jossain muussa foorumissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      178
      7514
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      34
      4671
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      123
      2720
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      77
      2194
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      90
      1576
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      214
      1510
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1141
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      16
      1077
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      1019
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      987
    Aihe