Stressi ja oireet🤯
Millaisia oireita stressi on teille aiheuttanut, fyysisiä?
Saitteko oireet hallintaan ilman lääkitystä?
Mä oon nyt muutaman kuukauden käynyt usealla eri lääkärillä ja mitään testeistä ei löydy. Tehty siis tähystys, verikokeet, kaula ultrattu, sydänfilmit otettu ym.. Oon huono tunnistamaan stressiä ennen kuin fyysiset oireet pamahtaa päälle ja nytkin tajusin asian vasta, kun lääkäri mainitsi, että kaikki viittaisi stressiin.
Oireina päivittäinen pahoinvointi, laihtuminen, huimaus, poissaolokohtaukset, paniikin tunteet tai pelko mikä vaivaa, niska ja selkä jumit, bruksismi, kuiva suu, voimattomuus, yölliset heräilyt, sydämen tykytykset ja mitähän vielä 😊
Kaipaisinkin nyt kokemuksia oireista ja hyviä vinkkejä miten saada oireet kuriin. Sairaslomaa olen hakemassa töistä
Stressi ja oireet!
10
1004
Vastaukset
- Anonyymi
Kilpparit katottu?Lisäsin vielä että migreeni ja vatsakipu jos kovaa ressiä.Sairasloma voi auttaa mutta juurisyy kun poistuu niin olo helpottuu.
- Anonyymi
Kilpparit tsekattu ja oli ok. Sairaslomalla olen ja olo hieman kohentunut.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17780835t
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Pitkällinen stressaava työ aiheutti;
- Pitkäkestoista pään jomottelua (pää kuvattiin)
- Pitkäkestoista huimasta (pää kuvattiin)
- Yövuoron jälkeen just kun olin nukahtanut, heräsin rintakehän tärinään. Joskus heräsin että koko kroppa tärisi (tutkittiin).
- Päivälläkin vapinaa ja tärinöitä ja nykimisiä kropassa (lihaksissa).
- Lihasheikkouden tunne, varsinkin jaloissa.
- Korvien ainainen suhina (tutkittiin)
- Todella lyhyt pinna ja ärtyneisyyttä (en ole kuitenkaan yhtään väkivaltainen)
- Jalkaterässä sähkövirran tunne.. (tutkittiin)
- "Seksuaalisen kosketuksen" totaalinen puuttuminen ihossa alhaalla.. Vehkeet kuitenkin toimi joten kuten, ehkä 70%:sti (tutkittiin)
- Yhdessä vaiheessa olin takuuvarma että mulla on MS.. ja hajosin täysin!
Nuo oireet alkoi yli 25 vuotta sitten. Vähensin pikku hiljaa töitä, ja oireet väheni samalla. Nyt teen enää tosi vähän töitä ja oireet on enää ehkä 10-20% siitä mitä ne oli. Koska olen terveysintoilija, niin en koskaan aloittanut lääkityksiä.- Anonyymi
Kuulostaa tutulta!
Lääkitystä en minäkään halua aloittaa.
Oon löytänyt apuja nyt akupunktiosta ja muista rentouttavista hoidoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tutulta!
Lääkitystä en minäkään halua aloittaa.
Oon löytänyt apuja nyt akupunktiosta ja muista rentouttavista hoidoista.Jotenkin olen myös tiedostanut että mulla on jännitteisyysongelma, vaikka en tunne olevani ns jännitteinen. Käyn säännöllisesti salilla, ja huomannut että helposti menee hermosto ylikuntoon jos vähänkään tekee liikaa.
- Anonyymi
Unettomuus (ei pysy unessa)
Vatsavaivat
Keskittymisvaikeudet
Muistihäiriöt
Rytmihäiriöt
Dissosiaatiokokemukset
Itkuisuus
Ärtyisyys, raivon tunteet
Huimaus/pyörryttävä tunne
Paniikkikohtaukset (harvoin)
Alkoholiriippuvuus
Oireet sain kuriin pitkällä sairauslomalla ja masennuslääkkeillä, jotka pelastivat minut.- Anonyymi
Mulla kanssa samat oireet. Pelottavinta on se etten muista paljoa mitään mitä olen tehnyt tai sanonut. Ihan kun olisin ollut jossain muualla niissä tilanteissa.
- Anonyymi
Olen krooninen stressaaja ja tämä ylhäällä mainitsemasi on aikalailla oma tilanne nyt... suurin osa noista oireista on itselläni, ja nyt on toukokuun jälkeen tullut aalloissa kolmisen kertaa tähän mennessä voimakasta ylävatsan poltetta joka välillä tuntuu ihan ruokatorveen saakka niinkuin hapot olisi siellä jossain, ruokahaluttomuutta ja pahoinvointia, heikkoutta, kylmähikeä jne jne... Niskat minulla on olleet kroonisesti jumissa varmaan ainakin 10 vuotta ja olen todella hyvä stressaamaan melkein mistä vain... Stressaan myös omasta terveydestäni mutta sen ristiriidaksi en halua vasta kun viime kädessä mennä lääkäriin koska pelkään kuulevani että jotain on vialla... todellinen ristiriita kun vaikea parantua jos ei tiedä mitä pitäisi parantaa vai pitääkö mitään. Olen myös kaiken lisäksi stressivatsan omaava henkilö joten stressi ja jännitys menee melkein aina ensimmäisenä vatsaan joka lisää ruokahaluttomuutta ja pahoinvointia, mutta omaan myös emetofobian.
Toivon todella että sinulla ja kaikilla stressistä kärsivillä toki myös menee jo paljon paremmin! Kyllä tämä tästä☀️ - Anonyymi
Stressiin auttaa se että lakkaa välittämästä ja sanoo kaikki mitä ajattelee. Se stressaa jos välittää liikaa ja pitää kaiken sisällä. Jos joku asia ei miellytä niin se pitää sanoa.
Sanoin tässä yksi päivä lihavalle naiselle joka selitti että hän syö niiiiin terveellisesti että etkä varmasti syö koska olet vitullinen läski. Päästi porun mutta ei kiinnosta.
Olin kauhea stressaaja itsekin ja ja töiden takia jatkuvasti burn-outissa. Töissä pomo kyttäsi kaikkea sekuntikellolla ja pakotti ylitöihin. Ennen olin että joo, anteeksi, tehdään paremmin ja tehdään ylitöitä, ei ole mitään menoja. Sitten sanoin kerran että tee itse paskahommasi ja sanoin että ei nähdä huomenna ja lähdin kesken työpäivän kotiin. Soitteli perään ja sanoi että tule vaan. Sanoin että vitonen tuntipalkkaa lisää tai en edes pasko sinnepäin. Suostui eikä ole vittuillut sen koommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492534Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522505- 1102225
- 241893
- 231662
- 301626
- 1671516
- 361265