Stressi ja oireet!

Anonyymi-ap

Stressi ja oireet🤯
Millaisia oireita stressi on teille aiheuttanut, fyysisiä?
Saitteko oireet hallintaan ilman lääkitystä?
Mä oon nyt muutaman kuukauden käynyt usealla eri lääkärillä ja mitään testeistä ei löydy. Tehty siis tähystys, verikokeet, kaula ultrattu, sydänfilmit otettu ym.. Oon huono tunnistamaan stressiä ennen kuin fyysiset oireet pamahtaa päälle ja nytkin tajusin asian vasta, kun lääkäri mainitsi, että kaikki viittaisi stressiin.
Oireina päivittäinen pahoinvointi, laihtuminen, huimaus, poissaolokohtaukset, paniikin tunteet tai pelko mikä vaivaa, niska ja selkä jumit, bruksismi, kuiva suu, voimattomuus, yölliset heräilyt, sydämen tykytykset ja mitähän vielä 😊
Kaipaisinkin nyt kokemuksia oireista ja hyviä vinkkejä miten saada oireet kuriin. Sairaslomaa olen hakemassa töistä

7

644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kilpparit katottu?Lisäsin vielä että migreeni ja vatsakipu jos kovaa ressiä.Sairasloma voi auttaa mutta juurisyy kun poistuu niin olo helpottuu.

• Anonyymi

Kilpparit tsekattu ja oli ok. Sairaslomalla olen ja olo hieman kohentunut.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­­­N­­­y­m­­­f­­o­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17780835t

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Pitkällinen stressaava työ aiheutti;
      - Pitkäkestoista pään jomottelua (pää kuvattiin)
      - Pitkäkestoista huimasta (pää kuvattiin)
      - Yövuoron jälkeen just kun olin nukahtanut, heräsin rintakehän tärinään. Joskus heräsin että koko kroppa tärisi (tutkittiin).
      - Päivälläkin vapinaa ja tärinöitä ja nykimisiä kropassa (lihaksissa).
      - Lihasheikkouden tunne, varsinkin jaloissa.
      - Korvien ainainen suhina (tutkittiin)
      - Todella lyhyt pinna ja ärtyneisyyttä (en ole kuitenkaan yhtään väkivaltainen)
      - Jalkaterässä sähkövirran tunne.. (tutkittiin)
      - "Seksuaalisen kosketuksen" totaalinen puuttuminen ihossa alhaalla.. Vehkeet kuitenkin toimi joten kuten, ehkä 70%:sti (tutkittiin)
      - Yhdessä vaiheessa olin takuuvarma että mulla on MS.. ja hajosin täysin!

Nuo oireet alkoi yli 25 vuotta sitten. Vähensin pikku hiljaa töitä, ja oireet väheni samalla. Nyt teen enää tosi vähän töitä ja oireet on enää ehkä 10-20% siitä mitä ne oli. Koska olen terveysintoilija, niin en koskaan aloittanut lääkityksiä.

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta!
        Lääkitystä en minäkään halua aloittaa.
        Oon löytänyt apuja nyt akupunktiosta ja muista rentouttavista hoidoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa tutulta!
        Lääkitystä en minäkään halua aloittaa.
        Oon löytänyt apuja nyt akupunktiosta ja muista rentouttavista hoidoista.

Jotenkin olen myös tiedostanut että mulla on jännitteisyysongelma, vaikka en tunne olevani ns jännitteinen. Käyn säännöllisesti salilla, ja huomannut että helposti menee hermosto ylikuntoon jos vähänkään tekee liikaa.

• Anonyymi

Unettomuus (ei pysy unessa)
      Vatsavaivat
      Keskittymisvaikeudet
      Muistihäiriöt
      Rytmihäiriöt
      Dissosiaatiokokemukset
      Itkuisuus
      Ärtyisyys, raivon tunteet
      Huimaus/pyörryttävä tunne
      Paniikkikohtaukset (harvoin)
      Alkoholiriippuvuus

Oireet sain kuriin pitkällä sairauslomalla ja masennuslääkkeillä, jotka pelastivat minut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      127
      3461
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      84
      1805
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1581
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1059
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe