Stressi ja oireet🤯
Millaisia oireita stressi on teille aiheuttanut, fyysisiä?
Saitteko oireet hallintaan ilman lääkitystä?
Mä oon nyt muutaman kuukauden käynyt usealla eri lääkärillä ja mitään testeistä ei löydy. Tehty siis tähystys, verikokeet, kaula ultrattu, sydänfilmit otettu ym.. Oon huono tunnistamaan stressiä ennen kuin fyysiset oireet pamahtaa päälle ja nytkin tajusin asian vasta, kun lääkäri mainitsi, että kaikki viittaisi stressiin.
Oireina päivittäinen pahoinvointi, laihtuminen, huimaus, poissaolokohtaukset, paniikin tunteet tai pelko mikä vaivaa, niska ja selkä jumit, bruksismi, kuiva suu, voimattomuus, yölliset heräilyt, sydämen tykytykset ja mitähän vielä 😊
Kaipaisinkin nyt kokemuksia oireista ja hyviä vinkkejä miten saada oireet kuriin. Sairaslomaa olen hakemassa töistä
Stressi ja oireet!
7
680
Vastaukset
- Anonyymi
Kilpparit katottu?Lisäsin vielä että migreeni ja vatsakipu jos kovaa ressiä.Sairasloma voi auttaa mutta juurisyy kun poistuu niin olo helpottuu.
- Anonyymi
Kilpparit tsekattu ja oli ok. Sairaslomalla olen ja olo hieman kohentunut.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17780835t
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Pitkällinen stressaava työ aiheutti;
- Pitkäkestoista pään jomottelua (pää kuvattiin)
- Pitkäkestoista huimasta (pää kuvattiin)
- Yövuoron jälkeen just kun olin nukahtanut, heräsin rintakehän tärinään. Joskus heräsin että koko kroppa tärisi (tutkittiin).
- Päivälläkin vapinaa ja tärinöitä ja nykimisiä kropassa (lihaksissa).
- Lihasheikkouden tunne, varsinkin jaloissa.
- Korvien ainainen suhina (tutkittiin)
- Todella lyhyt pinna ja ärtyneisyyttä (en ole kuitenkaan yhtään väkivaltainen)
- Jalkaterässä sähkövirran tunne.. (tutkittiin)
- "Seksuaalisen kosketuksen" totaalinen puuttuminen ihossa alhaalla.. Vehkeet kuitenkin toimi joten kuten, ehkä 70%:sti (tutkittiin)
- Yhdessä vaiheessa olin takuuvarma että mulla on MS.. ja hajosin täysin!
Nuo oireet alkoi yli 25 vuotta sitten. Vähensin pikku hiljaa töitä, ja oireet väheni samalla. Nyt teen enää tosi vähän töitä ja oireet on enää ehkä 10-20% siitä mitä ne oli. Koska olen terveysintoilija, niin en koskaan aloittanut lääkityksiä.- Anonyymi
Kuulostaa tutulta!
Lääkitystä en minäkään halua aloittaa.
Oon löytänyt apuja nyt akupunktiosta ja muista rentouttavista hoidoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tutulta!
Lääkitystä en minäkään halua aloittaa.
Oon löytänyt apuja nyt akupunktiosta ja muista rentouttavista hoidoista.Jotenkin olen myös tiedostanut että mulla on jännitteisyysongelma, vaikka en tunne olevani ns jännitteinen. Käyn säännöllisesti salilla, ja huomannut että helposti menee hermosto ylikuntoon jos vähänkään tekee liikaa.
- Anonyymi
Unettomuus (ei pysy unessa)
Vatsavaivat
Keskittymisvaikeudet
Muistihäiriöt
Rytmihäiriöt
Dissosiaatiokokemukset
Itkuisuus
Ärtyisyys, raivon tunteet
Huimaus/pyörryttävä tunne
Paniikkikohtaukset (harvoin)
Alkoholiriippuvuus
Oireet sain kuriin pitkällä sairauslomalla ja masennuslääkkeillä, jotka pelastivat minut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262316Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee232006Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051414- 761259
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71038- 641006
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10914- 102857
Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.69850