Aurauksesta

Anonyymi-ap

Ei menny kauan ku joku jo valitti Facessa et viimeyönä auraaja paholaiset tukki pihatien. Voi saakeli. Miten ne ilkee.
Mut ihan oikeesti jos meinaatte asua omakotitalossa ni olkaa valmiina tekemään velvollisuutenne ja mättäkää ne lumet ihan ite.Tai palkatkaa joku.Tai muuttakaa kerrostaloon.
Ei ne auramiehet tahallaan sitä tee eikä se ole riippuvainen kalustostakaan.
Ja miten luulette et jos jossain talossa asuu vanha mummo joka ei pysty lumia mättää ni pitäskö auramiehen olla joku selvännäkijä et tietäs tyrkätä liittymän puhtaaksi?
Ja lopuksi en ole aurakuski ja itekkin aamulla tyrkin lumet liittymästä pois.

33

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      👍👍👍 Joillakin ihmisillä on yli inhimillisiä odotuksia auraajista.

      • Anonyymi

        Oikein innolla ootan auraajaa että pääsen vanhalla massikalla työntää lumet sinne mistä ne on tullu eli takas tielle.


      • Anonyymi

        Voihan se olla kuskeista yli inhimillistä kääntää auraa hieman suoraksi pikkuista ennen porttikongia ja heti kohta takaisin. Aura työntää silloin porttikongin kohdalla lunta edellään,eikä piha-aukkoon jää paljon yhtään lunta. Olen nähnyt toimenpiteen,kun itse seisoin vieressä. Eikä se vaadi,kuin hieman viitteliäisyyttä ja pienen kevyen käden liikkeen. Ehkä kaikissa auroissa ei ole hydraulista kääntö mahdollisuutta muuta ,kuin ylös ja alas. No niillä romuilla voi aurailla metsäteillä haja-asutusalueella. Ei taajamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla kuskeista yli inhimillistä kääntää auraa hieman suoraksi pikkuista ennen porttikongia ja heti kohta takaisin. Aura työntää silloin porttikongin kohdalla lunta edellään,eikä piha-aukkoon jää paljon yhtään lunta. Olen nähnyt toimenpiteen,kun itse seisoin vieressä. Eikä se vaadi,kuin hieman viitteliäisyyttä ja pienen kevyen käden liikkeen. Ehkä kaikissa auroissa ei ole hydraulista kääntö mahdollisuutta muuta ,kuin ylös ja alas. No niillä romuilla voi aurailla metsäteillä haja-asutusalueella. Ei taajamassa.

        Itse saan iloa ja tyydytystä kun saan tehtyä liittymään mahdollisimman suuren ja korkean vallin. Etenkin tuollaisille mulkuille 👍

        -6400


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla kuskeista yli inhimillistä kääntää auraa hieman suoraksi pikkuista ennen porttikongia ja heti kohta takaisin. Aura työntää silloin porttikongin kohdalla lunta edellään,eikä piha-aukkoon jää paljon yhtään lunta. Olen nähnyt toimenpiteen,kun itse seisoin vieressä. Eikä se vaadi,kuin hieman viitteliäisyyttä ja pienen kevyen käden liikkeen. Ehkä kaikissa auroissa ei ole hydraulista kääntö mahdollisuutta muuta ,kuin ylös ja alas. No niillä romuilla voi aurailla metsäteillä haja-asutusalueella. Ei taajamassa.

        No joo.
        Kyllä se on ennen eilistä onnistunu mut ei enää tuolla määrällä paakkuuntunutta lunta. Myös itse asian jopa eilen nähnyt. Täällä on tosiaan näitä aurauksen ammattilaisia.Ja Facessa jopa yllättävän paljo naisia jotka ovat tosi päteviä tällä saralla???????
        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla kuskeista yli inhimillistä kääntää auraa hieman suoraksi pikkuista ennen porttikongia ja heti kohta takaisin. Aura työntää silloin porttikongin kohdalla lunta edellään,eikä piha-aukkoon jää paljon yhtään lunta. Olen nähnyt toimenpiteen,kun itse seisoin vieressä. Eikä se vaadi,kuin hieman viitteliäisyyttä ja pienen kevyen käden liikkeen. Ehkä kaikissa auroissa ei ole hydraulista kääntö mahdollisuutta muuta ,kuin ylös ja alas. No niillä romuilla voi aurailla metsäteillä haja-asutusalueella. Ei taajamassa.

        Onhan se varmasti pikkuisen yli inhimillistä tehdä itse lumityöt omasta pihaliittymästä. Teillä käy varmasti joku ruohonleikkaajapoika ajelemassa nurmikon kun herralla on niin hieno kroppa ettei sillä voi tehdä ruumillista työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo.
        Kyllä se on ennen eilistä onnistunu mut ei enää tuolla määrällä paakkuuntunutta lunta. Myös itse asian jopa eilen nähnyt. Täällä on tosiaan näitä aurauksen ammattilaisia.Ja Facessa jopa yllättävän paljo naisia jotka ovat tosi päteviä tällä saralla???????
        :)

        Väitän et plus 60 ukot pätevimpiä täklä saralla. Louskuttaa esson baarissa kääntyvistä aurateristä 😊 kuten myös siitä et työnnän sen lumen taks sinne mist se tuli. Tai vielä parempi kadun yli naapurin ojan täytteeksi.


      • Anonyymi

        Totta turiset ne on turhia siinä suhteessa.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­N­y­m­f­o­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17780904M

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei käänny aura vaikka taloja vaan toisella puolella

    • Anonyymi

      Hyvin sanottu tämä.
      Imatralla muutama ammattivalittaja ja 25000 aurauksen ammattilaista.
      Kannattaisi muuttaa sinne kerrostaloon tai palvelutaloon.

      • Anonyymi

        👍👍


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Nämä jotkut odottavat että auraaja kävisi pyyhkimässä heidän p*rseensäkin siinä samalla.


    • Anonyymi

      Ihme ininää. Jos asuu omakotitalossa niin tekee ite sen liittymän tai jos ei kykene, viitsi yms ongelmaa niin ostaa palveluna. Veronnmaksajanko se pitäs siun ininäluuttymä kustantaa. Mie voin sen rahan ottaa tilille sit ku asun kerrostalossa.

    • Anonyymi

      Keskivertoa tyhmempää porukkaa aurailijat.

      • Anonyymi

        Entäs jos he lopettaisivat auraamisen, että sinä viisaana pääsisit loistamaan. Kolaamaan tontin mittaa ajotiestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos he lopettaisivat auraamisen, että sinä viisaana pääsisit loistamaan. Kolaamaan tontin mittaa ajotiestä.

        Semmonen palvelu on olemassa että kunta putsaa liittymän,hintakaan ei oo paha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen palvelu on olemassa että kunta putsaa liittymän,hintakaan ei oo paha.

        Ei ne ehtis päivän aikana mihinkään jos jokaisen liittymää pitäisi hieroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen palvelu on olemassa että kunta putsaa liittymän,hintakaan ei oo paha.

        Ei mitään ostopalvelua, vaan asukas itse kolaa. niitä ei kuitenkaan ehdi joka paikkaan heti aamusta. Kiinteistön omistajaa tontin mitan ajorataa, jalkakäytävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen palvelu on olemassa että kunta putsaa liittymän,hintakaan ei oo paha.

        Ei ainakaan tässä kaupungissa sellaista palvelua ole 😃


    • Anonyymi

      Hyvin on tänä talvena auraus toiminut, ei ole tukittu liittymää lohkareilla eikä muullakaan, pienet "tukokset" kuuluvat asiaan sehän on selvä. Ilmeisesti auraaja tässä osassa kaupunkia vaihtunut kun edellisinä vuosina jälki oli ihan toista, välillä linkosi pensas aidatkin mukanaan, kyllä se on vähän siitä auraajastakin kiinni miten hommansa hoitaa.
      Tälle nykyiselle auraajalle oikein syvä kumarrus ja kiitokset hyvästä työstä, kyllä on konjakki pullon arvoinen suoritus!

    • Anonyymi

      Lopettakoon miun puolesta, omat koneet on. Helvetin paljon parempi ku eivät tulisikaan muutaman päivän myöhässä tukkimaan ajotietä.

      V....u jos on joku päivä ettei sada niin keskonen tulee 22.00 illalla tunkemaan lunta liittymään.

    • Anonyymi

      perkele latujaki ajetaa joka saatanapäivää
      Ni mikä saatana siinä ettei katuja!!!?
      Latu tärkeempi ku katuko??!

    • Anonyymi

      Auraaja Lankinen Korvenkylä !

    • Anonyymi

      Tässä kylässä hiihto menee kaiken muun edelle, kesälläkin.

      • Anonyymi

        Se on kyllä huomattu!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä huomattu!!

        Kalliita latuja täl kyläl vejetää ! Lunta kipataa syksyllä sulamaa ja hullut hiihtelee hullun kiilto silmissä räkäposkella hähhäääähä!


    • Anonyymi

      Monenko hehtaarin pihaliittymät näillä valittajilla on kun oikein koneet pitää saada lumitöihin?

      Pelkäättekö te hikoilemista vai oletteko te muuten vaan töitä vieroksuvia?

      • Anonyymi

        Koita vässykkä sisäistää lukemasi ennenkuin alat kyselemään tyhmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita vässykkä sisäistää lukemasi ennenkuin alat kyselemään tyhmiä.

        Menikö tunteisiin? ;)


    • Anonyymi

      Ei auramiehellä tarvitse olla kuin pelisilmää.

      • Anonyymi

        Aurakundeilla on isoimmat pelit.


      • Anonyymi

        Loskapallo silmää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe