Naisten kateus toista naista kohtaan johtuu

Anonyymi-ap

yleensä siitä että kateudenkohde on jotain mitä tämä kateellinen haluaisi olla tai hänellä on jotain mitä hän haluaisi itsellä olevan.

Naiset on usein pinnallisia, joten kateutta aiheuttaa toisen naisen ulkonäkö, suosio, vaatteet, hoikkuus, ehkä menestyminen.

Yllättävän usein nainen vihaa toista naista pelkästään koska toinen nainen pukeutuu mekkoon jota tämä kateellinen pitää naisellisena ja kauniina.

Sitten on syvempiä syitä. Naisella on luonteessa piirteitä mitä tämä kateellinen haluaisi itsellään olevan taikka naisella on parisuhdetilanne tai pahimmillaan se mies jonka tämä nainen haluaisi.

Tämä siis täälläkin tämän ongelma joka dissaa Kristaa, Minnaa, Tuulaa, Johannaa jne.

Heillä on jotain mitä tämä kateellinen haluaisi itsellään olevan.

Oisko hoikka vartalo, kaunis mekko ?

14

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nainen voi myös olla äärimmäisen kateellinen siitä että joku toinen nainen käyttää korkokenkiä!

      Tämä siis on oikeasti ihan syitä miksi toinen nainen alkaa vihaan ja haukkuun kateellisena toista naista.

      Korkokenkien käyttö!

    • Anonyymi

      Lapsellinen teksti. Koko palsta on niin lapsellinen. Vai että ihan mekko. Kaupastahan noita saa...

      • Anonyymi

        Osa naisista on lapsellisia ja ulkonäkökeskeisiä. Siksi kateus kohdistuu vaatteisiin, kenkiin, hoikuuteen, suosioon mitä toinen nainen saa


    • Anonyymi

      Lapsellista. Mun paras ystäväni on äärimmäisen kaunis nainen. Aina ollut, vuosikymmenet. Se näyttää hyvältä vaikka säkissä. Mulla on useita kavereita, jotka ovat todella kauniita. Siis oikeasti kauniita. Hoikkia ja tukevia. Ei tulisi pieneen kadehtia. Jokunen erittäin varakaskin löytyy. En osaa kadehtia. Älkää mitatko kaikkia naisia samalla mittapuulla.
      Jos jostakin naisesta ei pidä, se syy on yleensä sen naisen käytöksessä. Se on tehnyt jotain todella kusipäistä. Tai on ylipäätään myrkyllinen. Ei mitään tekemistä ulkonäön kanssa. En nyt lähde arvioimaan kenenkään ulkonäköä, mutta tapaus jota ajattelen ei ole minusta millään tavalla kaunis. Ehkä se liittyy siihen kuvaan, mikä on sisimmästä jäänyt.

      • Anonyymi

        Tässä ketjussa ei puhuttu henkilökihtaisista kaunoista

        Mua kiusas ruma ja lihava tyttö koko yläasteen. Tiedätkö miksi? Kostona siitä että sitä kiusattiin koko ala-asteen ajan ennen kuin tuli kouluumme yläastetta käymään!


      • Anonyymi

        Ja mun entinen kaveri juoruili musta paskaa 29 vuotiaana koska pukeuduin naisellisesti ja miehet osoitti mulle huomioo. Hän itse ei ollu kovinkaan huomattu ja vihasi naisia jotka pukeutuu naisellisesti eikä lenkkareihin ja toppavaatteisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa ei puhuttu henkilökihtaisista kaunoista

        Mua kiusas ruma ja lihava tyttö koko yläasteen. Tiedätkö miksi? Kostona siitä että sitä kiusattiin koko ala-asteen ajan ennen kuin tuli kouluumme yläastetta käymään!

        Ja olet yhä yläasteella? Kerro vanhemmille tai opettajille. Aikuiset saa hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olet yhä yläasteella? Kerro vanhemmille tai opettajille. Aikuiset saa hoitaa.

        Pointti siinä että ne rakkaat rumat sääliä hakevat lihavat kiusaa yhtälailla. Motiivi voi olla kosto tai vaan ”mäki haluun olla hoikka”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti siinä että ne rakkaat rumat sääliä hakevat lihavat kiusaa yhtälailla. Motiivi voi olla kosto tai vaan ”mäki haluun olla hoikka”

        Hohhoijaa. Pikkutyttöjen juttuja...


    • Anonyymi

      Kaikki naiset eivät ole tällaisia

      • Anonyymi

        Tehkää naiset testi. Selatkaa seiska lehtee ja erityisesti julkkisnaisten kuvia. Tuntuuko että raivo nousee pintaan, kun jollain silikonibimbolla on vain vähän päällään ja miehet kommenttikentissä kehuu?

        Se on naiset sitä kateutta just joka ulkonäköön kohdistuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehkää naiset testi. Selatkaa seiska lehtee ja erityisesti julkkisnaisten kuvia. Tuntuuko että raivo nousee pintaan, kun jollain silikonibimbolla on vain vähän päällään ja miehet kommenttikentissä kehuu?

        Se on naiset sitä kateutta just joka ulkonäköön kohdistuu

        No ei kyl pätkääkään tunnu miltään raivoa missään, mutta mä oonkin erilainen kuin naiset yleensä. En pukeudu naisten vaatteisiin, käytän ennemminkin täysin toisenlaisia vaatteita ja tunnen oloni niissä hyväksi. En tunne myöskään kateutta. Sehän olisi tyhmää. Jokainen on sellainen kuin on tai haluaa olla. Omaan tyyliini kuuluu olla tällainen, oman minäni näköinen ja oloinen.


    • Anonyymi

      Tää on kyllä miehen kirjoittama tai hyvin nuoren naisen. Ainut asia joka voisi naisten välillä aiheuttaa kateutta on mies ja sen huomio. Piste.

    • Anonyymi

      Ai että naisen kateus on tuota? Kyllä se on ihan ihmiten kateus juuri tuota. Eihän ole oikeastaan olemassakaan mitään muuta mistä oll kateellinen, kuin joko jostain mitä joku on tai mitä hänellä on. Tämä koko aloitus on taas varsinainen älyn väläys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1686
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      748
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      727
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe