Ymmärrän tietysti että ihastus voi lopahtaa yhtä nopeasti kuin alkaakin ja sulle taisikin käydä niin. Se harmittaa mua tottakai, mutta eihän sille mitään voi. Olisin silti halunnut tietää syyn. Miksi? Mitä tapahtui? Teinkö jotain, vai jätinkö tekemättä?
Naiselle, kauniille
34
665
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tässä mikään ole lopahtanut. Ei olla päästy alkuunkaan. Älä mene asioiden edelle.
- Anonyymi
Niin. Voihan se niinkin olla...
- Anonyymi
Olet täysi luuseri ukko edes töissä käy kuvitteletko, että olisin susta kiinnostunut?!
- Anonyymi
Mitä sä riehut..
- Anonyymi
Tää oli hauska. :D Meni vaan aika reilusti ohi.
- Anonyymi
Mistä päättelet, että olisi lopahtanut?
- Anonyymi
En ole se kaunis, sillä tilanne on päinvastainen.
- Anonyymi
Oletpas. (Eikä oikeesti ole päinvastainen).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpas. (Eikä oikeesti ole päinvastainen).
Onko kaunis ilmaissut, että se oli vain hetken huumaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kaunis ilmaissut, että se oli vain hetken huumaa?
Ei onneksi. Voihan olla, että oon vain niin epävarma ja yliajattelen tilannetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onneksi. Voihan olla, että oon vain niin epävarma ja yliajattelen tilannetta.
Mikä aiheuttaa epävarmuutta? Näettekö päivittäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä aiheuttaa epävarmuutta? Näettekö päivittäin?
Riittämättömyyden tunne ja uskon hänen olevan ihastunut jo toiseen.
- Anonyymi
Milloin tämä tapahtui?
- Anonyymi
Kuka missä mitä milloin? Ei ole lopahtanut mikään,
- Anonyymi
Ei ole lopahtanut. Olen vain epävarma sinun tunteistaan, kun et niitä tuo julki. Minun tunteeni sinä tiedät, nyt olisi sinun vuorosi ilmaista omat tunteesi minulle.
- Anonyymi
Jos tietää sinun tunteesi eikä ilmaise omiaan sinulle ja yhtä selkeästi niin vastaus on että sitä miestä ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tietää sinun tunteesi eikä ilmaise omiaan sinulle ja yhtä selkeästi niin vastaus on että sitä miestä ei kiinnosta.
Näin se juuri on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatteletko oikeasti että joku nainen kirjoittaa täällä noin? Siis ihanko oikeasti ajattelet?
- Anonyymi
Edelleen pidän sinusta mies toissavuodelta.
- Anonyymi
Ainua mikä lopahti oli miehen erektio 🤭
- Anonyymi
Lapsellista hihittelyä - nainen sivusta
- Anonyymi
Koskee yhtä miestä: suojamuurisi oli niin ylhäällä että en kyllä oikein päässyt kuin hetkellisesti läpi. Jotta oma kiinnostus olis säilynyt, miehen olis pitänyt esim. soittaa tms useammin. Koin etten ollut mielenkiintoinen. Ehkä hän on tottunut aktiivisesti häntä piirittäviin naisiin, minä en ole sellainen.
- Anonyymi
Aika hyvä vastaus tässä.
Sivusta totean - Anonyymi
Vaikuttaa muuten paljon mihin tyyliin kukakin on tottunut. Sitä samaa odottaa ja sen mukaan toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa muuten paljon mihin tyyliin kukakin on tottunut. Sitä samaa odottaa ja sen mukaan toimii.
Ei pidä paikkaansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa
Mulla menee noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla menee noin.
On typeryyden merkki nimittäin
- Anonyymi
Liian lyhyt (tai itse liian pitkä), liian askeettinen tai saita, ei ollut mitää yhteisiä liikuntaharrastuksia.
- Anonyymi
Lopahti mutta syitä en kerro tänne palstalle.
- Anonyymi
Aiotko kuitenkin kertoo hänelle itselleen syyn?
- Anonyymi
Suomi24 poistaa asiaviestit. Ei tänne kannata vastailla
- Anonyymi
Konflikti jota ei päästy keskustelemaan, eli puhumattomuus ja sitä myötä ärsyyntyminen.
- Anonyymi
Miten lopahtanut? Hullua jos tässä vaiheessa lopahtaisi.
- Anonyymi
Miehelle komealle,vastaan kysymykseesi.
Kiinnostukseni ei ole lopahtanut, en vain pidä kiirettä. Yleensä miehillä lopahtaa ihastus nopeammin, niin kuin joku muukin 🤣
💓
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225516
- 715198
- 924228
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603298- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733