Miksi teistä ei voi tulla mitään?

Anonyymi-ap

Mikä on se syy?

141

2575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro sinä, kun olet puheliaampi.

      • Anonyymi

        No susta ja siitä ei voi tulla paria koska hän rakastaa toista ja sinä häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No susta ja siitä ei voi tulla paria koska hän rakastaa toista ja sinä häntä.

        Näin se on hyvin todennäköisesti. Jopa varmasti. En kyllä tiedä, olenko enää ihastunut.


      • Anonyymi

        Koska tiet ei ole eläviä. Ne ei voi synnyttää. Siksi niistä ei voi tulla mitään.


    • Anonyymi

      Voi tulla, miksei voisi. Kunhan ensin tutustutaan.

      • Anonyymi

        Meillä myös ihan auki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä myös ihan auki

        Sama mullakin. Jää nähtäväksi.


      • Anonyymi

        tässähän mä kotona oon


    • Anonyymi

      On joitakin keitä tapaan ja pidän kivoina. Niistä joku voi olla potentiaalinen, sen näkee jatkossa.

      • Anonyymi

        Samantapainen tilanne


      • Anonyymi

        Kuulostatte juuri sopivan huorilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostatte juuri sopivan huorilta.

        ootvai?


    • Anonyymi

      Olen liian rikkinäinen. Ei onnistu siksi lähentyminen. Mieheltä naiselle.

    • Anonyymi

      Mistä kukaan osaa sanoa tuntemattoman asioista. Itse olet tilanteesi paras asiantuntija.

    • Anonyymi

      Eipä ole vielä "teitä"

    • Anonyymi

      En edes tiedä, muistan vain että sanoi "ettei halua ongelmia" - varattu n

      • Anonyymi

        Säkö sit olisit halunnut?

        Mitä pettäminen auttaa sun meneillä olevaan parisuhteeseen?

        Ja miksi pidät sitä yllä jos yrität samalla päästä suhteeseen jonkun muun kanssa?


      • Anonyymi

        Ehkä hänellä on huonoja ja satuttavia kokemuksia vastaavasta eikä halua toistaa samaa.

        Toiset ovat herkempiä ja kokevat tunteet syvemmin.

        Hän voi olla ihan tosissaan ihastunut sinuun, eikä tyytyisi pelkkään seksiin. Pelkää että joku särkyy jokatapauksessa.


    • Anonyymi

      varattu + lapset

    • Anonyymi

      Voi tulla jos törmätään jossain. Nyt ei ole mitään yhteystietoja

      • Anonyymi

        Ei voi enää


    • Anonyymi

      Miksi minusta ja jostain toisesta ei voi tulla yhtään mitään.Minua ei kinosta miehet jotka väkisin yrittää tunkea seuraani esim.Ulkoilussa.Varmasti saman ahdistuksen tuntee miehet jos nainen väkisin yrittää tunketua seraan.Ei tarkoita esim. Jos mies tai nainen ulkoilee yksin :On vapaata riistaa ikään katsomatta!Ei tarkoita jos nainen asuu yksin kerostalossa yksin elävät miehet on oiketettuja känissä lähestyä rapuut,piha piiri.Rivoilla viellä sanoilla:Mua panetta tarttis sada sala suhden.Ettei aikuiset lapset tiedä,Ryhdytään suhde.Olisi kätevää kun samaa rappua asutaan.Ymm. törkyä.

    • Anonyymi

      Kun on elämän velvoitteet, lapset, sidosryhmät, omaisuus...

      • Anonyymi

        Onnellisuus ja ’dignity’ on tärkeimpiä asioita elämän kannalta.


    • Anonyymi

      Keitähän ny tarkoitat taustalla voi olla moniakin erinäisiä syitä

    • Anonyymi

      Elämän tilanne

    • Anonyymi

      Varattuja, lapsia, puolisoja. Eikä siitä nyt realistisesti ajateltuna tulisi muuta kuin intohimoista tarpeiden tyydyttämistä ja se ei pitkälle kanna, vai kantaako

      • Anonyymi

        No ei kannata 70 vuotiaille, toinen impotentti ollut jo kolmekymmentä vuotta. Toinen .uka niin kiimanen että kiimalimat valuu pitkin kinttuja, vaikka on niin kuiva kuin korppu. Keksi mielenvirkeydeksi jokin harrastus kansalaisopistosta niinaika kuluu nopeimmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kannata 70 vuotiaille, toinen impotentti ollut jo kolmekymmentä vuotta. Toinen .uka niin kiimanen että kiimalimat valuu pitkin kinttuja, vaikka on niin kuiva kuin korppu. Keksi mielenvirkeydeksi jokin harrastus kansalaisopistosta niinaika kuluu nopeimmin.

        Mielipiteesi ei ole validi


    • Anonyymi

      Osoittautui noloksi tyypiksi

      • Anonyymi

        Etkö sinä tunne itseäsi noloksi, minä en ilkeäisi naamaani näyttää sinuna. Kaikki mitä olet tännekin kirjoittanut, olen neuvonut tuttujasi että menkää suomi24 siellä sä kirjoitat näitten ja näitten osakkeiden alle. Nikkejä on vaikka muille jakaa. Kyllä ihmettelevät, että tälläiseenkö sä kirjoittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä tunne itseäsi noloksi, minä en ilkeäisi naamaani näyttää sinuna. Kaikki mitä olet tännekin kirjoittanut, olen neuvonut tuttujasi että menkää suomi24 siellä sä kirjoitat näitten ja näitten osakkeiden alle. Nikkejä on vaikka muille jakaa. Kyllä ihmettelevät, että tälläiseenkö sä kirjoittelet.

        Ilkeäisi? Miksi maalaat valheellista kuvaa viattomasta ihmisestä?


    • Anonyymi

      Liian paljon loukattua tekoja ja liian vähän puhumista.

    • Anonyymi

      Annoin olla nykyinen elämä hyvinkin rikasta ja pitää ajatella jälkikasvua.

    • Anonyymi

      Koska olen jo huipulla.

    • Anonyymi

      Tulee tulee. En tiedä missä milloin ja mikä on olomuoto tai onko edes tämä elämä. Mutta yhdessä vielä ollaan.

    • Anonyymi

      Koska olen kuulemma liian vanha. Veikkaan että oli kuitenkin vain tekosyy. Halusi vain pelleillä. Olenhan paska luuseri nolife runkkari. Mutta kesällä sitten onneksi eutanasia kutsuu.

    • Anonyymi

      60 uutta ongelmaa
      9 väärää kättä
      viisaus ei asu meissä
      pihtiote

      Terv. Apulanta

    • Anonyymi

      Ensiks ei olla missään tekemisissä, se on yks ratkaseva syy. Että siks.

      • Anonyymi

        Sama täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täälläkin.

        Niin varmaan kun mekin ollaan päivästä toiseen samat vastaajat. Varmaan oot huomannu että kenenkään mikään juttu ei oo muuttunut yhtään mihinkään ja jos on niin kohti vieläkin tuhoisampaa loppua.


    • Anonyymi

      Ei olla pahemmin yhteyksissä ja hän (n) on tuntumani mukaan ihastunut toiseen.

      • Anonyymi

        Tai sitten sinä olet mustasukkainen.


    • Anonyymi

      Mies petti mua lyhyen suhteen aikana. Siksi.

    • Anonyymi

      Olen varattu ja hän ei välitä tarpeeksi, jotta eläisi jännittävästi.

      • Anonyymi

        Hauskaa passiivis-aggressiivisuutta.


      • Anonyymi

        Vastuunsiirtoa, sä et välitä siitä jollet eroa.


      • Anonyymi

        Fiksu nainen jos ei lähde sunlaisen äijän kelkkaan


      • Anonyymi

        Katos m bongasin sut


      • Anonyymi

        Välitä? Mähän vittu RAKASTAN SUA!! Lait viesti meses ni eletään jännittävästi, mä haluun taantua sun kans teinimeininkeihin.

        T


    • Anonyymi

      Konfliktin puhumattomuus, eikä toista muutenkaan kiinnostaisi :D

      • Anonyymi

        Kiinnostaa kyllä sekä sinä että puhuminen. Sanon siltä varalta, jos sattuisin olemaan hän. Olisi ikävää, jos hän kuvittelisi kysymättä etten halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa kyllä sekä sinä että puhuminen. Sanon siltä varalta, jos sattuisin olemaan hän. Olisi ikävää, jos hän kuvittelisi kysymättä etten halua.

        Voi sinua jekku kestä kun osaan minä rivien välistä lukea ja sarkasmia tulkita!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Koska emme vielä tunne tarpeeksi, eikä olla tavattu pitkään aikaan.

      • Anonyymi

        Juurikin näin, ensi kerralla pitää tehdä joku liike ettei katkea.


    • Anonyymi

      Taidan jättää kertomatta 😁

      • Anonyymi

        Etkä jätä vaan sanot heti että miksi?


    • Anonyymi

      Vaikeaa kun ei tiedä numeroa eikä löydä somesta

      • Anonyymi

        Tämä, pakko palloilla lähistöllä jos törmäisi jossakin.


    • Anonyymi

      Hän on kateissa.

    • Anonyymi

      Ei ole päästy niin pitkälle, paha sanoa mitä tulee käymään

      • Anonyymi

        Näinpä. Ja kai sitä alitajuisesti käy läpi kroonista taipumustaan vapauteen ja ns. omiin juttuihin, jos se on ominaisluonne ei välttämättä mitenkään nopeasti kipua kenenkään kaulaan saati näillä kilometreillä. Kiehtoo ja vetää puoleensa se mahdollisuus kuitenkin.


    • Anonyymi

      Ollaan jumissa kunnes kohdataan taas.

      • Anonyymi

        Minäkin haluaisin kohdata miehen, en tiedä yhtään mistään mitään. Muuta kuin että Ikävä on. Kaikki jäi leijumaan ilmaan ja minä epätietoisuuden välimaastoon - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin haluaisin kohdata miehen, en tiedä yhtään mistään mitään. Muuta kuin että Ikävä on. Kaikki jäi leijumaan ilmaan ja minä epätietoisuuden välimaastoon - sivusta

        Sä oot leijunu haavemaailmoissa vuosia ja mies on seilannu sillä aikaa avioliiton satamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot leijunu haavemaailmoissa vuosia ja mies on seilannu sillä aikaa avioliiton satamaan!

        Huom kaikki palstalaiset. KiusaajatroIIi paikalla. Miettikää mitä kirjoitatte. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huom kaikki palstalaiset. KiusaajatroIIi paikalla. Miettikää mitä kirjoitatte. sivusta

        Sivusta kirjoittaja on kirjoitellu samaa paskaa jo 10 vuotta. Ukkos on ehtiny tekeen vaikka mitä sinä aikana kun sinä haaveillu elättävästå elämästå

        Oot joku nettiaddikti joka elää haaveissa ja luulee muidenkin elämän olevan koti, netti ja neljå seinää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kirjoittaja on kirjoitellu samaa paskaa jo 10 vuotta. Ukkos on ehtiny tekeen vaikka mitä sinä aikana kun sinä haaveillu elättävästå elämästå

        Oot joku nettiaddikti joka elää haaveissa ja luulee muidenkin elämän olevan koti, netti ja neljå seinää?

        Nyt on kyllä ihan täysi huti. Otappa tämän päivän lääkkeesi. - se leijuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kirjoittaja on kirjoitellu samaa paskaa jo 10 vuotta. Ukkos on ehtiny tekeen vaikka mitä sinä aikana kun sinä haaveillu elättävästå elämästå

        Oot joku nettiaddikti joka elää haaveissa ja luulee muidenkin elämän olevan koti, netti ja neljå seinää?

        Olet sinä sekopää. Sivusta tarkoittaa vain että en ole edellinen. Ei niitä kukaan yksi tänne viljele enkä ole täällä ollut kuin pari vuotta. Idiootti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinä sekopää. Sivusta tarkoittaa vain että en ole edellinen. Ei niitä kukaan yksi tänne viljele enkä ole täällä ollut kuin pari vuotta. Idiootti!

        Osu ja uppos kun täällä ”seukkaat” etkä tosielämässä.

        Sulla ei oo siellä yhtään mitään. Ei ollu, ei nyt eikä tulevassa. Haaveilet täällä olemattomasta kun sulla on niin tyhjä elämä kotona työttömänä kaiket päivät sisällä ollen.

        Onko haaveiden kohde ajalta kun sulla vielä oli elämä? About 20 vuotta sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osu ja uppos kun täällä ”seukkaat” etkä tosielämässä.

        Sulla ei oo siellä yhtään mitään. Ei ollu, ei nyt eikä tulevassa. Haaveilet täällä olemattomasta kun sulla on niin tyhjä elämä kotona työttömänä kaiket päivät sisällä ollen.

        Onko haaveiden kohde ajalta kun sulla vielä oli elämä? About 20 vuotta sitten?

        TODELLA kummalliset on sinunkin fantasiat, näin sivusta kommentoituna


    • Anonyymi

      Sivusta vain. Omalla kohdallani uskon puute hyvään puuttuu ja pahaa en tahdo, joka tuntuu mun kohdallani enemmän todennäköiseltä. Pahoitteluni, että tällaista tänne kirjoitin, mut uskon pahoittaneeni joidenkin mielen itseni lisäksi, kun olen ulkoistanut itseni tällaisesta.

      • Anonyymi

        Oletko koska sivullinen nähnyt viimeksi sitä? Entä jutellut? Suudellu? Halannu? Puhunu tunteistasi?

        Onko ylipäätään ollu mitään kontaktia henkilöön?

        Vai onko ikävä palstan anonyymi lörpöttely se ”kontakti”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koska sivullinen nähnyt viimeksi sitä? Entä jutellut? Suudellu? Halannu? Puhunu tunteistasi?

        Onko ylipäätään ollu mitään kontaktia henkilöön?

        Vai onko ikävä palstan anonyymi lörpöttely se ”kontakti”

        Ei mitään täällä tapahtuvaa omalla kohdallani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään täällä tapahtuvaa omalla kohdallani.

        Eikä missään muuallakaan. Kun sulla ei ole ollut elämää sitten vuoden 1989


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä missään muuallakaan. Kun sulla ei ole ollut elämää sitten vuoden 1989

        Olin neitsyt vielä 89. Kaikki orgiat oli vasta tulossa. sivusta


    • Anonyymi

      Pippelin koko ei kelpaa eikä toimikaan

      • Anonyymi

        Älä nyt tuollaisia mieti. Sivuseikka jos tunteita on.


      • Anonyymi

        Sää oot alle 40 ja impotentti


    • Isäs ampuisi minut.

    • Anonyymi

      En ole vielä löytyänyt sellaista joka kiinnostaisi riittävästi tutustumiseen asti, enkä kyllä ole etsinytkään.

    • Anonyymi

      Siks kun nää haluu kiivetä reittä pitkin onneen, no toivotaan parasta että onnistuuvatte..

      • Anonyymi

        Hävettävää. En olisi naisena ylpeä itsestäni


    • Anonyymi

      Minäpä luulen, että meistä tulee vielä jotain.

      • Anonyymi

        Ihana vastaus.


    • Anonyymi

      En tiedä onko varattu enkä tiedä ikää. Varmaan siksi kun en noita uskalla selvittää.

    • Anonyymi

      Hän on liian vähä-älyinen. Vihaan tyhmyyttä yli kaiken.

      • Anonyymi

        Eli ulkonäköönkö ihastuit, et sisimpään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ulkonäköönkö ihastuit, et sisimpään?

        Kuka puhui ihastumisesta


    • Anonyymi

      Hän kirjoitti sen tänään tuonne jonnekin. Ollaan kuulemma jo nähty, että tämä ei etene eikä hän enää jaksa minua. Sydämeni särkyi.

      • Anonyymi

        Ja tämäkö oli varmasti häneltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämäkö oli varmasti häneltä?

        Heikolla hetkellä kuvittelin niin. Toivottavasti ei sentään.


    • Anonyymi

      Jonkun pitäisi varmaan tehdä jotain, sitten tietäisi voiko tästä tulla mitään.

    • Anonyymi

      En luota itseeni, pelkään olevani ruma tai liian vanha hänen silmissään. En tiedä miten hän näkee mut. En halua nolata kumpaakaan.

    • Anonyymi

      En alkanu enkä ala kakkospanoksi, kun sillä on raskaana oleva puoliso taaperon kanssa kotona.

    • Anonyymi

      Ajattelin kaikkia muita, jotka olivat yrittäneet häntä ja epäonnistuneet. Niinpä vastustin näyttämästä hänelle tunteitani koska tiesin, että liian suuri totuus voi pilata asian. Ja jos se tarkoitti, ettei hän ollut täysin minun, mitä sitten. Olisin se, jonka tykö hän voisi aina palata pelkäämättä syyttelyä tai kyseenalaistamista. Joten en yrittänyt voittaa häntä ja tyytyin pelaamaan kaunista peliä. Mutta aina oli osa minussa, joka toivoi enemmän, ja en tiedä kumpi puoli minusta oli se typerä.

    • Anonyymi

      no voi Perkele

    • Anonyymi

      Ihmisestä ei voi tulla esim. robottia tai karhua.

    • Anonyymi

      Koska toinen on mykkä avaruusolento.

      • Anonyymi

        Kiitos rakas sitähän minäkin 😂😂😀❤️


    • Anonyymi

      Iso ikäero, mies varattu.

    • Anonyymi

      Mun mielestä voisi mutta en tiedä miehen mielipidettä. Saattaa olla varattukin.

    • Anonyymi

      Suhteet eivät ole minun juttu.

    • Anonyymi

      Mies pettyy tai kyllästyy minuun.

    • Anonyymi

      Ei mikään. Mikä itse olet?

    • Anonyymi

      Syy on se, että tunteeni ovat yksipuoliset. Miehelle olin pelkkä vitsi.

      • Anonyymi

        Aika tarkalleen juuri noin.


    • Anonyymi

      Teistä tulee kovin aukkoisia, monttuisua ja reikäisiä, kun määrärahoja on supistettu niin paljon!

    • Anonyymi

      Siihen osaa vastata vain miesosapuoli.

      • Anonyymi

        Et puhu omista asioistasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et puhu omista asioistasi

        Vain mies tietää, miksi kaikki päättyi ja miksi meistä ei siten voi tulla mitään.


    • Anonyymi

      Tiesin heti, kun hän katseli kaveriani. Minulla on syy, miksi teen tämän hänelle. Haluan nähdä sen kuinka hän tekee tästä omansa. Ja sitten siitä, mitä olen tehnyt, tulee terävä veitsi, joka kimpoaa takaisin. Miksen se voinut olla minä. Koko tämän ajan valehtelisin, jos sanoisin, etten ole koskaan toivonut sitä, mutta olemalla vain tarkkailija, olen jotenkin onnistunut ottamaan etäisyyttä. Hän on kirkas valo, auringonkaltainen. Minä taas...

    • Anonyymi

      Olemme menetettyjä tapauksia ja kadotettu ja sieluja, mitäpä meistä voisi tulla.

    • Anonyymi

      Ikäero ja se, että meillä ei ole minkäänlaista puheyhteyttä vaikka olemme tekemisissä lähes päivittäin. Itse olen tuon muurin tehnyt ja kadun sitä.

      • Anonyymi

        Millä tavoin olette sitten tekemisissä, ellette puhu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavoin olette sitten tekemisissä, ellette puhu?

        Työssä.


    • Anonyymi

      Mies on todella ujo ja pelkää läheisyyttä.

      • Anonyymi

        Millä tavoin hän pelkää läheisyyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavoin hän pelkää läheisyyttä?

        Hän pelkää minua, tunteiden tunnustamista, fyysistä läheisyyttä. Hän on jotenkin aivan lukossa. Hän pelkää että satutan häntä tai hylkään hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän pelkää minua, tunteiden tunnustamista, fyysistä läheisyyttä. Hän on jotenkin aivan lukossa. Hän pelkää että satutan häntä tai hylkään hänet.

        Mitä olet tehnyt että olet saanut hänet pelkäämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olet tehnyt että olet saanut hänet pelkäämään?

        En ole tehnyt mitään. Olen ihan mukava ja kiltti nainen.


    • Anonyymi

      No ku ei tuu. Jos tulis, ni tulis, mut ku ei tuu, ni ei tuu. Ni sillon se ei tuu. Ku se ei tuu, ni se ei tuu.

    • Anonyymi

      En tiedä. En tiedä edes kenestä puhut tai miksi. Taitaa olla liikaa vapaa-aikaa sinulla. Siinä arvaukseni.

      • Anonyymi

        Suosittelen, että poistut sinäkin täältä tekemään jotain merkittävämpää. Tuntuu sinullakin tuota vapaa-aikaa liikenevän vähän mihin sattuu.


    • Anonyymi

      Hän on valkotakki ja minä olin hänen asiakas :(

    • Anonyymi

      Minun mielestäni meistä voisi tulla vaikka mitä, mutta mies näyttää deittisovelluksessa hakevan vähintään minua yli kymmenen vuotta vanhempia naisia.

    • Anonyymi

      Koska Topias ei tykkää minusta.

    • Anonyymi

      Vaimo

      • Anonyymi

        Huono vaimo koska sä kaipaat täällä jotain toista.


    • Anonyymi

      Huonoa voodoota.

    • Ei sitä vielä voi tietää, ennenkuin kaikki kortit on jaettu.
      Peli on kesken!

    • Anonyymi

      Hän elää perhe-elämää.

      • Anonyymi

        Muija on paksuna.


    • Anonyymi

      Olen hyväksynyt ettei tule.

    • Anonyymi

      Joko hänellä on mies tai sitten haaveilee sellaisesta koska puhuu siitä kokoajan :(

      • Anonyymi

        Tai sitten jos on naisiin päin niin on syvällä kaapissa eikä valmis tulemaan sieltä ulos


    • Anonyymi

      sä oot alle 40 ja pikkutisu edelleen ja kokematon.

      • Anonyymi

        Joku taitaa olla hieman katkera.


      • Anonyymi

        Näinhän se on. Mutta mun pikkutisut ei riipu :)


    • Anonyymi

      Hän ei näköjään halua irl olla missään yhteyksissä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe