Aikamoinen on 2010:n

Anonyymi-ap

Kukaan täysjärkinen nainen ei järjestä itseään raskaaksi ensin ja sitten vasta ryhtyä tutustumaan panijaansa.

25

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloituksen aihe varsin järkevä.

      Ei viiskymppinen tervepäinen mieskään lähde lisääntymään tapahtuneella tavalla, mutta sen sijaan aivoton kännissä ja vahingossa.

      • Anonyymi

        Oliko majuri posso paikanpäällä seuraamassa seurustelun eri vaiheita kalenteriin kirjaten ja itse aktia myös kuukautiskiertoa tarkkaillen, vai mihin perustat nämä tarinasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko majuri posso paikanpäällä seuraamassa seurustelun eri vaiheita kalenteriin kirjaten ja itse aktia myös kuukautiskiertoa tarkkaillen, vai mihin perustat nämä tarinasi?

        Aiheellinen kysymys.

        Kyllä, Tinderhuorien kuukautiskierrot täytyy selvittää ennen aktia.


    • Anonyymi

      "Kukaan täysjärkinen nainen ei järjestä itseään raskaaksi ensin ja sitten vasta ryhtyä tutustumaan panijaansa."

      Minusta oli erittain jarkeva - ehka koko Thaimaan jarkevin?

      Nyt on kultaa kaapissa ja 1,6 millia Euroja :-)

    • Anonyymi

      Kiitän mielenkiinnosta, mutta taas kerran meni Possomiehen arviot aivan pieleen.

      Näitähän on aivan turha oikoa, koska Posson pää ei ota vastaan uutta informaatiota.

      Mainitsen kuitenkin nopeasti että juttelin netissä ja puhelimessa vaimoni kanssa jo 2015.

      Seurustelimme livenä yli vuoden ennen kihlausta. Koska minulla oli ikää jo 49v, päätimme että jos meinataan perhe yhdessä perustaa, sen pitää tapahtua pian, sillä en halua olla liikuntakyvytön dementoitunut isä lapsille vaan toimintakykyinen. Keäällä 2017 vaimo oli tiineenä.

      Saarikikuli ei sitten kyennyt vuonna 2000 nelikymppisenä saattamaan nuorta thaivaimoaan raskaaksi, tai sitten kävi niin että vaimo ei halunnut Saarilörtsyä lapsensa isäksi.

      Saaripullero oli kyllä niin kamalassa kunnossa jo niissä Amerikan kuvissa, että ei sellaiset miehet tee lapsia. Parempi oli mennä velaksi katselemaan Mikki Hiirtä Disneylandiin ja sieltä toivottomiin kuntoutuksiin kun jäärä on jäärä.

      2010

      • Anonyymi

        Se varmasti on sinusta upeeta saada akka paksuksi, ennenkuin ollaan edes aviossa, monet sanovat sitä äärettömän typeräksi, eikä se ole edes sitä vaan äärettömän riskialtista, no tulihan sieltä jotain joilla ei ole ensimmäistäkään farangi piirrettä, ettei vain olisi käki käynyt pesässäsi... Oletko lukenut Doris Lessing kirjan viides lapsi, kannattaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se varmasti on sinusta upeeta saada akka paksuksi, ennenkuin ollaan edes aviossa, monet sanovat sitä äärettömän typeräksi, eikä se ole edes sitä vaan äärettömän riskialtista, no tulihan sieltä jotain joilla ei ole ensimmäistäkään farangi piirrettä, ettei vain olisi käki käynyt pesässäsi... Oletko lukenut Doris Lessing kirjan viides lapsi, kannattaisi.

        Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen? Oletko yksinäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se varmasti on sinusta upeeta saada akka paksuksi, ennenkuin ollaan edes aviossa, monet sanovat sitä äärettömän typeräksi, eikä se ole edes sitä vaan äärettömän riskialtista, no tulihan sieltä jotain joilla ei ole ensimmäistäkään farangi piirrettä, ettei vain olisi käki käynyt pesässäsi... Oletko lukenut Doris Lessing kirjan viides lapsi, kannattaisi.

        Asiahan ei minulle kuulu, mutta mikä on äärettömän riskialtista ja typerää naisten naimisessa ja lasten teossa? Ei se siitä miksikään muutu oli naimisissa tai ei. Mitähän vuosikymmentä se Pasanen oikein elelee?
        Jutellaanpas sitten sinun lapsistasi. Mites tämä sinun ilmainen rakkausavioliitto tämän dumbokorvaisen Asikaisen kanssa? Mikä meni pieleen ettet kelvannut hänen pojan isäkseen eikä teillä ole yhteisiä lapsia? Miksi hänellä on möreä ääni käärmevideolla? Onko hän syntyperäinen mies ja siksi teillä ei ole yhteisiä lapsia? En tuomitse mitenkään, mutta kysyn vaan. https://aijaa.com/fabJYl Tuo kuvan mies on innoissaan kuin pikkupoika, joka on saanut ensimmäisen oman tyttöystävän. Oliko asia näin?

        En usko sinulla olleen suomivaimoa tai lapsia ainakaan.

        laiffila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiahan ei minulle kuulu, mutta mikä on äärettömän riskialtista ja typerää naisten naimisessa ja lasten teossa? Ei se siitä miksikään muutu oli naimisissa tai ei. Mitähän vuosikymmentä se Pasanen oikein elelee?
        Jutellaanpas sitten sinun lapsistasi. Mites tämä sinun ilmainen rakkausavioliitto tämän dumbokorvaisen Asikaisen kanssa? Mikä meni pieleen ettet kelvannut hänen pojan isäkseen eikä teillä ole yhteisiä lapsia? Miksi hänellä on möreä ääni käärmevideolla? Onko hän syntyperäinen mies ja siksi teillä ei ole yhteisiä lapsia? En tuomitse mitenkään, mutta kysyn vaan. https://aijaa.com/fabJYl Tuo kuvan mies on innoissaan kuin pikkupoika, joka on saanut ensimmäisen oman tyttöystävän. Oliko asia näin?

        En usko sinulla olleen suomivaimoa tai lapsia ainakaan.

        laiffila

        Joo ei ole eikä tule minulla on kaksi biologista lasta vaimollani yksi, se riittää meille, olen tuossa kuvassa ollut jo 10 vuotta lasteni isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei ole eikä tule minulla on kaksi biologista lasta vaimollani yksi, se riittää meille, olen tuossa kuvassa ollut jo 10 vuotta lasteni isä.

        Olen ollut elämäni aikana aviossa 36 vuotta, kahden eri naisen kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut elämäni aikana aviossa 36 vuotta, kahden eri naisen kanssa...

        Kertomuksesi mukaan olet ollut 36 vuotta aviossa, mutta perheenisänä vain noin viisi vuotta. Minä olen ollut 23 vuotta aviossa ja perheenisänä siitä asti kun ensimmäinen lapsi tytär syntyi eli 15 vuoden ajan ja tulen olemaan lopun elämääni. Oleskelemalla voi olla lasten isä, mutta oleskelemalla muualla ei olla lasten isänä. Kertoo paljon väleistäsi lapsiisi, ettet käy Suomessa eikä he käy luonasi etkä ole edes nähnyt lastenlastasi.

        laiffila


      • Anonyymi

        Meidät vihittiin exän kanssa vuonna 1986, olin silloin täyttänyt 25 vuotta, olimme siis naimissa nelisen vuotta ennen kuin ensimmäinen lapseni syntyi naistenklinikalla, tytär syntyi jorvissa kun asuimme espoon, nuottaniemessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidät vihittiin exän kanssa vuonna 1986, olin silloin täyttänyt 25 vuotta, olimme siis naimissa nelisen vuotta ennen kuin ensimmäinen lapseni syntyi naistenklinikalla, tytär syntyi jorvissa kun asuimme espoon, nuottaniemessä.

        Mitkä ovat poikasi ja tyttäresi nimet, tietävätkö vuosia jatkuneesta törkyilystäsi tällä forkalla?

        '*'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä ovat poikasi ja tyttäresi nimet, tietävätkö vuosia jatkuneesta törkyilystäsi tällä forkalla?

        '*'

        Me teemme kattilakuvia yhdessä koko perheen kanssa ja lapseni on ylpeitä minun osaamisestani.

        Laiffi töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä ovat poikasi ja tyttäresi nimet, tietävätkö vuosia jatkuneesta törkyilystäsi tällä forkalla?

        '*'

        Mistä törkyilystä kyllä se törkyily tulee ihan pattayan rakkaiden puolelta... ja jo vuosia.


    • Valitettavasti tämä on nykyään aivan tavallista, koska elatusmaksut juoksevat ja valtio kustantaa loput.

    • Anonyymi

      "Meidät vihittiin exän kanssa vuonna 1986, olin silloin täyttänyt 25 vuotta, olimme siis naimissa nelisen vuotta ennen kuin ensimmäinen lapseni syntyi naistenklinikalla, tytär syntyi jorvissa kun asuimme espoon, nuottaniemessä"

      Opetetaan hieman Saarikiljulle matematiikkaa.

      Virhe 1) Olet syntynyt marraskuun lopulla 1960. Et siis ole täyttänyt 25 vuotta vuonna 1986 vaan vuonna 1985.

      Virhe 2) Poikasi on siis syntynyt 1990 ja on nyt 33 vuotias, mutta kaksi vuotta sitten hän oli 28 vuotias. Hän on siis vanhentunut viisi vuotta kahdessa vuodessa.

      Virhe 3) Menitte naimisiin 1986. Poikasi oli viiden tai kuuden vanha, kun erositte eli erovuosi oli maksimissaan 1996. Miten siis olet voinut olla 16 vuotta naimisissa kymmenessä vuodessa?

      Virhe 4) Jos olisit ollut 16 vuotta naimisissa suomivaimon kanssa, olisitte eronneet vasta 2001, mutta olit mennyt naimisiin vuonna 2000 thaivaimon kanssa, joten olisit ollut kahden kanssa naimisissa samaan aikaan ja kerrot myös seurustelleesi thaivaimon kanssa vuosia ennen vihkiäisiä.

      Kannattaa vähän korjata tuota tarinaa, koska noin se ei toimi.

      • Anonyymi

        Poikani on syntynyt vuonna 1990, ja tyttäreni 1993, eli toinen on 33 ja toinen 30, olimme ex:n kanssa naimisissa 13-14 vuotta en muista tarkkaan, nykyinen avio 98 tai 99.


      • Anonyymi

        Virhe summasummaarum .... Laiffin Raxitytär ei ollut mopoikää lähestyvä viimekesän lomakuvassa .... 2010 on pistetty ulkotuokintaan tyttären ollen lastenvaunussa .... TT:llä ei ole thaiperhettä .... 2010:n omiksi lapsikseen väittämät on Korealaisia.


      • Anonyymi

        Eikä haittaa vaikka sielläon pieniä virheitä, pysyyhän sinä toimessa, reppana... mutta pentujeni syntymät toki muista.. hääpäivillä ei ole niin väliäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä haittaa vaikka sielläon pieniä virheitä, pysyyhän sinä toimessa, reppana... mutta pentujeni syntymät toki muista.. hääpäivillä ei ole niin väliäkään.

        Ei se pieni virhe ole jos sanoo olleensa 16 vuotta naimisissa eikä olekaan ollut kuin kymmenen. Missä tuollaista matematiikkaa on opetettu? Luolamiesten ammattiopistossa?

        Entäpä muistisi? "Nykyinen avio 98 tai 99"... joopa joo ja kuvasit tänne palstalle avioliittotodistuksen jossa lukee vuosi 2000. Kun et muista etkä välitä muistaa omia asioitasi ja vuosiasi, niin sinun on kyllä ihan turha alkaa ruotia toisten asioita ja vuosia, kun et muista etkä välitä muistaa. Koiralla on pentuja, ihmisellä on lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se pieni virhe ole jos sanoo olleensa 16 vuotta naimisissa eikä olekaan ollut kuin kymmenen. Missä tuollaista matematiikkaa on opetettu? Luolamiesten ammattiopistossa?

        Entäpä muistisi? "Nykyinen avio 98 tai 99"... joopa joo ja kuvasit tänne palstalle avioliittotodistuksen jossa lukee vuosi 2000. Kun et muista etkä välitä muistaa omia asioitasi ja vuosiasi, niin sinun on kyllä ihan turha alkaa ruotia toisten asioita ja vuosia, kun et muista etkä välitä muistaa. Koiralla on pentuja, ihmisellä on lapsia.

        Enpä noita vuosia ole paljon viitsinyt mieleen painaa vaimojen ja lasten syntymäajat on päivälleen mielessä, se riittää kuitenkin olen ollut enemmän aviossa kuin sinä ja peukaloinen yhteensä, pelkästään nykyisen vaimoni kanssa.
        Keksi jokin muu harrastus, resupekka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä noita vuosia ole paljon viitsinyt mieleen painaa vaimojen ja lasten syntymäajat on päivälleen mielessä, se riittää kuitenkin olen ollut enemmän aviossa kuin sinä ja peukaloinen yhteensä, pelkästään nykyisen vaimoni kanssa.
        Keksi jokin muu harrastus, resupekka.

        Miten tuo sinun 16 vuotta on päähäsi pälkähtänyt en ole sellaista missään kertonut... Joka tapauksessa vanhin lapseni on 33 ja nuorempi 30.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se pieni virhe ole jos sanoo olleensa 16 vuotta naimisissa eikä olekaan ollut kuin kymmenen. Missä tuollaista matematiikkaa on opetettu? Luolamiesten ammattiopistossa?

        Entäpä muistisi? "Nykyinen avio 98 tai 99"... joopa joo ja kuvasit tänne palstalle avioliittotodistuksen jossa lukee vuosi 2000. Kun et muista etkä välitä muistaa omia asioitasi ja vuosiasi, niin sinun on kyllä ihan turha alkaa ruotia toisten asioita ja vuosia, kun et muista etkä välitä muistaa. Koiralla on pentuja, ihmisellä on lapsia.

        Hukkapalalla on Raxikakaroita ja 2010:n Korealaisia.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2816
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      100
      2114
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      146
      908
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe