Tämä keskustelun aloitus nostaa varmaan palstalle paskamyrskyn. Mutta kirjoitan silti, varattuna naisena.
Kun on pitkään parisuhteessa, mikä on tasaista ja jollain tasolla kyllä palkitsevaa, eikä siinä suhteessa ole mitään vikaa, se on tuttu ja turvallinen. Ei ole mitään syytä lähteä suhteesta, kaikki on hyvin.
Sitten kohtaat hieman itseäsi nuoremman, eräällä tavalla valloittavan persoonan, joka valloittaa sinut - ihastut.
Ei ne tunteet siis katso aikaa eikä paikka, eikä statusta. Niille ei vaan voi mitään - niitä vastaan voi kyllä taistella. Jokainen päivä on taistelua, ettei sitä viestiä lähetä.
Silti se satuttaa, kun joku hänestä muistuttaa. Mutta niin kauan kuin hän ei selkeästi ilmaise, että haluaa että olemme "me". Minä taistelen ja jatkan omassa turvallisessa kuplassani ja ikävöin, mitä meillä oli. Vaikka mitään fyysistä, yhtä halausta ja poskipusua lukuun ottamatta, ei koskaan ollut.
Väitän että palstalla on muitakin varattuna ihastuneita, eikös?
- Ihmistä ei voi omistaa.
Varattuna ihastuminen
25
54
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymys ei ole siitä ihmisestä vaan siitä mitä tarvitset.
Ehkäpä ensihuuma on laantunut ja suhde on tasainen.
Kaipaat ihastuksen tunteita ja jännitystä.
Ehkäpä itsetuntos on huono ja saat tästä toisesta itsetunnon kohotusta, jännitystä.
Yleensä rikki sisäisti oleva ihastuu suhteen ulkopuoliseen koska hakee jotain laastaria joka korjaa sisälläään hajalla olevaa.- Anonyymi
Alku vaikutti hyvältä ja loppu meni yleistämiseksi. Ei hyvä.
- Anonyymi
Lisäksi suosittelisin miettiin mikä siinä toisessa on niin ihanaa.
Huomio? Tuleeko tunne että kelpaat ja olet edelleen viehättävä?
Onko ihanaa että joku katselee, hymyilee, ihailee, kehuu?
Silloin et ole ihastunut siihen ihmiseen vaan haet hänentä puuttuvaa itsetuntoo- Anonyymi
Ajattelin että en kommentoi näihin. Mutta nyt on oikaistava - en ole mikään "harmaa" pikkuvaimo. En kaipaa miestä egoni pönkitykseen. Saan ihailua päivittäin. Flirttinon minulle luonnollista. En ole aiemmin edes noteerannut muita kuin hänet ja se liittyy yhteen ominaisuuteen. Mutta totta on, että sellainen "intohimo, palo" sammuu pitkässä suhteessa, vaikka sexiä ja huomiota saan kyllä ihan riittävästi. - ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin että en kommentoi näihin. Mutta nyt on oikaistava - en ole mikään "harmaa" pikkuvaimo. En kaipaa miestä egoni pönkitykseen. Saan ihailua päivittäin. Flirttinon minulle luonnollista. En ole aiemmin edes noteerannut muita kuin hänet ja se liittyy yhteen ominaisuuteen. Mutta totta on, että sellainen "intohimo, palo" sammuu pitkässä suhteessa, vaikka sexiä ja huomiota saan kyllä ihan riittävästi. - ap
Täällä selvästi olet hyvinkin otettu kehuista ja hyvin vahvasti omit negatiiviset tekstit.
Kertoo karua totuutta itsetuntosi tilasta ja siitä voimme päätellä miten koet itsesi.
Taidat kokee ettet ole viehättävä - Anonyymi
Lopeta jo tuo lässytys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tämä. Ihmettelen tuota yleistämistä. Ehkä tämä yksi puhuu omasta itsetunnostaan vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä selvästi olet hyvinkin otettu kehuista ja hyvin vahvasti omit negatiiviset tekstit.
Kertoo karua totuutta itsetuntosi tilasta ja siitä voimme päätellä miten koet itsesi.
Taidat kokee ettet ole viehättäväLopeta tuo itsetunto lässytys. Sulla tuskin on itelläs kauheesti parempi. Ja tuskin on ketään. XD
T. Sivusta ärsyynytyny tuohon jankuttamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat kokee ettet ole viehättäväPuhevika sulla
- Anonyymi
Minä kyllä ihastun muihin koska oma suhde on kulissia ja toisen huonojen tapojen jatkuvaa selittelyä. Eroasin mutta en pääsee hänestä eroon.
- Anonyymi
Pääset kun mäkin pääsin. Ja mun ex ukko uhkasi tappaa mut ja oli rikosrekisteriä pahoinpitelyistä
Et vaan halua - Anonyymi
Eipä niistä takertuvista ja naisestaan riippuvaisista eroon niin vaan pääsekään 😂
Kaikki riippuvuussuhteet on no no no no. Mutta kun sellaiseen on sukeltanut niin eipä niistä niin vaan erota.
- Anonyymi
Jätä mun mies jo rauhaan, suttura!
- Anonyymi
Suttura sanaa käytettiin 50 -luvulla 🤣👩
- Anonyymi
Niin se on modernilla kielellä horo, mutta et saa lupaa käyttää sitä sanaa että jatka vaan suttura.
- Anonyymi
En sanoisi ketään noin vähästä noilla sanoilla. 🙂
- Anonyymi
Sulla lienee aika huono itsetunto, kun on aikaa kytätä palstaa. 😮 Raukka. Hanki elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sanoisi ketään noin vähästä noilla sanoilla. 🙂
No mutta sairaalloinen mustasukkaisuus tekee tuota. Ja mies pakenee millon mihinkin kun on niin kiltti. Just saying.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suttura sanaa käytettiin 50 -luvulla 🤣👩
Aloittaja on ägmimies, joten ei hätää!
- Anonyymi
Arvasin tän. Tän takia mulla ei oo parisuhdetta koska en oo tasainen, joskus oon jopa pelottava ja vikoja löytyy.
- Anonyymi
Toisaalta toimit kuitenkin väärin häntä kohtaan kenenkä kanssa olet koska olet hänen kanssaan vain siksi että hän on tuttu ja turvallinen mutta et tunne enään häntä kohtaan mitään
- Anonyymi
Tuo "et tunne häntä kohtaan mitään" on turhan vahvasti sanottu ja kärjistetty. En sanoisi näin suppean tekstin perusteella näinkään.
T. Sivusta
- Anonyymi
Ei sinussa mitään vikaa ole. Tuo on ihan normaalia pitkässä suhteessa, etkä ole millään tavalla viallinen siinä kuin muutkaan. On tosi vaikeaa erota suhteesta jossa ei oikeastaan ole mitään 'vialla' periaatteessa. Mietiskelee hiljaa itseksesi mitä teet tai et tee.
Kukaan ei voi sinua neuvoa suhteessasi, olet siinä mielessä ihan yksin. Äläkä välitä noista paskan syöttäjistä, ne hyökkäilevät ihan kaikkien kimppuun.
Tsemppiä sulle!- Anonyymi
❤️❤️ Samaa olin sivusta tulossa sanomaan, mutta tartuin matkalla kakkamyrskyn kouriin ja alennuin artikuloimaan alhaisiin juttuihin.
- Anonyymi
Laita rohkeasti viestiä mukavalle juttkukaverillesi. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618