Tämä keskustelun aloitus nostaa varmaan palstalle paskamyrskyn. Mutta kirjoitan silti, varattuna naisena.
Kun on pitkään parisuhteessa, mikä on tasaista ja jollain tasolla kyllä palkitsevaa, eikä siinä suhteessa ole mitään vikaa, se on tuttu ja turvallinen. Ei ole mitään syytä lähteä suhteesta, kaikki on hyvin.
Sitten kohtaat hieman itseäsi nuoremman, eräällä tavalla valloittavan persoonan, joka valloittaa sinut - ihastut.
Ei ne tunteet siis katso aikaa eikä paikka, eikä statusta. Niille ei vaan voi mitään - niitä vastaan voi kyllä taistella. Jokainen päivä on taistelua, ettei sitä viestiä lähetä.
Silti se satuttaa, kun joku hänestä muistuttaa. Mutta niin kauan kuin hän ei selkeästi ilmaise, että haluaa että olemme "me". Minä taistelen ja jatkan omassa turvallisessa kuplassani ja ikävöin, mitä meillä oli. Vaikka mitään fyysistä, yhtä halausta ja poskipusua lukuun ottamatta, ei koskaan ollut.
Väitän että palstalla on muitakin varattuna ihastuneita, eikös?
- Ihmistä ei voi omistaa.
Varattuna ihastuminen
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618