Jos haluat alentuvasti mieheen suhtautuvan naisen niin se en ole minä!
Täsmennys minusta
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Muista rakas mies. Tää ei ole mies minulta. En tekisi ikinä tälläistä aloitusta.
- Anonyymi
Tahdon siis alentuvasti mieheen suhtautuvan naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahdon siis alentuvasti mieheen suhtautuvan naisen.
Se on hyvä olla haaveita.
- Anonyymi
Et ole nainen tiedetään
- Anonyymi
Niinpä ja viimeiset belieberit lymyää ja palaa vasta illan tullen viisastelemaan, sillä tietäjät on tiellä, tietäjät tietää
- Anonyymi
Miten jaksat jauhaa tuota soopaa tänne koko ajan. Minä aloittaja olen edelleenkin nainen, kun sinä et noilla väitteilläsi pysty muuttamaan totuutta.
- Anonyymi
Kuka edes tarvitsee miestä!?
- Anonyymi
Ihmisiä ne on miehetkin, jollet ole sattunut huomaamaan. Ilman miehiä ei maapallolla olisi kohta koko ihmiskuntaa.
- Anonyymi
Aloittajalta hyvää yötä.
- Anonyymi
Semmoisen kuka pitää minua rakkaampana kuin itseään. Ja minä olen minun mielestäni vähemmän rakas.
- Anonyymi
Toi ensimmäinen osio mätsäis hyvin ikävöimääni mieheen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165307
- 675074
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381673