Otsikossa se kysymys. Itse käytän tunteitteni käsittelyyn, pakko purkaa ikävänsä johonkin, muutoin sydän kirjaimellisesti 💔. Hänelle en voi enää tuntojani purkaa, siksi kirjoitan hänelle täällä - n
Mihin käytät Ikävä palstaa
15
112
Vastaukset
Kirjoitan täällä hänelle. 🧌
- Anonyymi
Miksi? Ei hän ole täällä,mutta paljon muita kyl on.
- Anonyymi
En mihinkään. Tunteeni pidän visusti piilossa.
- Anonyymi
Välillä tulee ikävä vanhoja kavereita.
- Anonyymi
Mulla on ikävä sua kaveri ❤️
- Anonyymi
Avaan yleensä "suhteet "-otsikolla tai joskus "tunteet". Monesti ylimpänä on tän palstan otsikoita. Kirjoitan jos omat jutut sopii johonkin.
- Anonyymi
Juurikin näin.
- Anonyymi
Sama täällä suunnilleen
- Anonyymi
Viihtymiseen, tylsyyteen.
- Anonyymi
Puran ikäävääni.
- Anonyymi
Käytän ihan mihin haluan eikä se muille kuulu.
Virtuaaliseen masturbaatioon.
- Anonyymi
Tämä on tunteiden purkua varten lähinnä. Välillä kyllä jotkut tekstit kolahtaa ja lujaa. Ne ei sitten kuitenkaan ikinä täysin täsmää. En ehkä halua edes et täsmää, koska sitten olisi vielä vaikeampaa kohdata se toinen. Nyt jo pelkästään ne satunnaiset ohimenevät näkemiset saa voimakkaat tunteet aikaiseksi.
- Anonyymi
Tämä palsta on kiinnostava käsittelen psyykkistä
Ongelmaani tämän avulla. Muutama viesti on ollut olin kuin ne olisi minulle. Minulla on asiantuntijan mukaan
Skitsofrenia siihen kuuluu harhaluuloja. - Anonyymi
En ole täällä ikävöimässä ketään. Tämä on minulle ajatustenpurkupaikka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715178
- 924198
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713