Ida Vainio

Anonyymi-ap

Tämä blondi taitaa olla oikein huippu blondien "edustaja".
On ollut muka pari vuotta sitten niin viaton ja ymmärtämätön, ettei tiennyt mitä varten menee hotellihuoneeseen :)
Täysi tyrkky ollut varmaan silloinkin.
Johan 17v on nykyisin lähes kaiken kokenut.
Aiemminhan usea meni jo naimisiin 17vuotiaana ja monen liitto on kestänyt näihin päiviin.

36

2177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korjaus aloitukseen, Iitahan hän on (Iida) kahdella i:llä.

• Anonyymi

On kyllä aika reppana kun haluaa olla mediassa esillä tyhmillä jutuilla. Vai laulaja. Onko seuraavaksi koko suomi leipoo vai hollywood näyttelijä tekotissinen värjätty blondi tehoaa tyhmiin ihmisiin. Säällittävä reppana

• Anonyymi

Onhan ida ihan vitsi. Jos minulla olis tollanen miniä niin tuskin hihkusin ilosta. Onneksi poikani on järkijätkä ei tollasta vitsiä edes katso.

• Anonyymi

Voi mikä reppana on toi iida. Väkisin haluu median eteen olisko aika jo kasvaa aikuiseksi. Aikuisena saa sitten hävetä juttujaan. Ketä enää kiinnostaa.

• Anonyymi

Miten nainen voi olla noin helvetin tyhmä joka kuvassa huulet törröttää näin hööööööö. Ei kaikki ole kotona on jäänyt pillerit ottamatta

• Anonyymi

Kaikkien aikojen tyrkky säälittävä olento. Ois kaameeta jos olis tollanen miniä. Pysy poissa julkisuudesta niin rauha tuloo. Haluat vaan julkisuutta ei se ole terveen merkki. Minua ei ainakaan tollanen hölmö ihminen kiinnosta. Ei saa mitään oikeeta aikaseksi.

• Anonyymi

Idasta on tullut somejulkkis kun on teko tissit ja törröhuulet. Ja vielä kun sais järkeä tytön päähän niin ehkä tulis kunnon kansalainen. Reppanaa käy sääliksi kun jokainen haukkuu.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😍 ­N­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17781782m

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Voi kun äitinsä ottaisi koivuniemen herran ja sivelisi pyllylle. Mutta ei nykyään mitään tommosta saa tehdä. Sen takia noi kakarat hyppii silmille.

• Anonyymi

Itsensä lisäksi häpäisevät kaikki läheisensä!

• Anonyymi

Tietenkään kenelläkään ei ole oikeutta kajota toisen ihmisen fyysiseen koskemattomuuteen. Mutta: jos lähtee jonkun vaikka puolitutun, tutun, julkkisen, urheilijan tai muun "houkuttelemana" jonnekin hotellihuoneeseen, on peiliin katsomisen paikka. Kyllä 16–17-kesäisellä jo sen verran pitää itsesuojeluvaistoa ja järkeä olla päässä. Kännissä tietysti ajatus sumenee, mutta silti. Itse on siis myöntävästi vastannut kiekkoilijan kysymykseen ja sitten menty ja nyt ollaan tässä.

Vainio on ottanut siis ihan itse Seiskaan yhteyttä ja kertonut asiasta. Miksi vasta nyt? Miksi asiaa ei voitu viedä eteenpäin ilman julkisuutta? Ja miksi nimeää viihdelehdessä henkilön, jota ehkä tuonnempana epäillään rikoksesta? No, naiivihan tuo tyttö taitaa olla edelleen.

Taitaa luomurintaisen (hahhahhaa) wannabe-toimittajan tähti olla sen verran laskussa, että nyt tällainen piti sitten tuoda julki ja julkisuuden takia. Ei osannut olla asiasta hiljaa. Kultamekkoilu saa uuden merkityksen eli hakemalla oikeasti haettu (kohu-)julkisuutta, minkä moni jo arvelikin olleen eturivipaljastelun motiivina. Ehkä miesten suojeluvaisto herää, mutta varmasti ei saa pluspisteitä tällä toiminnalla. Jos on kerran tällaiseen alkanut niin varmasti toisenkin kerran. Jos joku taho tekee some- tai muuta yhteistyötä Vainion kanssa, niin ehkä kannattaa miettiä sopparia uudemman kerran.

• Anonyymi

Iida on nostanut asiasta rikossyytteen, mutta kun suojaikäraja taitaakin olla 16v, mikäli ei asia ole perheen kesken sattunut. Eipä hokannut, jos haluaa asialla tienata hiukan rahaa, että olisi valehdellut iän vuotta alemmaksi.
        Kyllä tuo on ihan itse varmaan tyrkyllä ollut, kuten myöhemmästäkin käytöksestä näkyy, vaikka on ikää tullut lisää, ihan 19v jo taitaa olla :D
        Tosi bimbo tapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iida on nostanut asiasta rikossyytteen, mutta kun suojaikäraja taitaakin olla 16v, mikäli ei asia ole perheen kesken sattunut. Eipä hokannut, jos haluaa asialla tienata hiukan rahaa, että olisi valehdellut iän vuotta alemmaksi.
        Kyllä tuo on ihan itse varmaan tyrkyllä ollut, kuten myöhemmästäkin käytöksestä näkyy, vaikka on ikää tullut lisää, ihan 19v jo taitaa olla :D
        Tosi bimbo tapaus.

Jollain sitä on lööpeissä pysyttävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi bimbo tapaus.

Kuka on seuraava mies jonka Iida leimaa väkisinmakaajaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on seuraava mies jonka Iida leimaa väkisinmakaajaksi?

Sitä en tiedä, mutta Iidan kannattaisi ehkä irtautua somesta ja pysyä poissa lööpeistä. Voisi olla hänelle tie terapian alkuun. Sitten 5-6 opiskelua ja oikeisiin töihin. Huulifyllinkeillä ja tekotisseillä kun kysyntä loppuu siinä 30 kympin tietämillä. Itse mietin, kukakohan on seuraava Iita? Näitä pukkaa jatkuvasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä en tiedä, mutta Iidan kannattaisi ehkä irtautua somesta ja pysyä poissa lööpeistä. Voisi olla hänelle tie terapian alkuun. Sitten 5-6 opiskelua ja oikeisiin töihin. Huulifyllinkeillä ja tekotisseillä kun kysyntä loppuu siinä 30 kympin tietämillä. Itse mietin, kukakohan on seuraava Iita? Näitä pukkaa jatkuvasti.

Älyääkö nämä esimerkin antajat nyt, mitä ovat saaneet aikaan?
        Silikonitissit ja ankkahuulet eivät kovin hyvässä maineessa ole, silti näitä heikompia putkahtelee, jotka uskovat noitten typeriin kuviin luxusmatkoista ja onnellisuudesta.

• Anonyymi

Mistä rikoksesta epäiltäisiin tuota jääkiekkoilijaa? Koronarajoituksen rikkomisesta varmaankin.
        Ei ainakaan Iida voisi känniä syyttää, siihen hän oli alaikäinen, mutta muuten suojaraja on 16v, eli täysin panokelpoinen, kun pantavaksi meni. Ei varmasti väkisin ole ottanut.
        Tuo näyttää harmittavan Iidaa, kun mies ei jälkeenpäin ottanut yhteyttä, mitä hän oikein kuvitteli mielessään, häitä varmaankin.
        Olisi jo hiljaa.
        Vapiskaa miehet, ketkä olette tuohon hairahtaneet, voi tulla yllätyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää olevan äiti myös ohjaksissa, säälittävää porukkaa.

• Anonyymi

Turhis valittaa kun saa palautetta käytöksestään.
      Tosi elämässä menee niin että sitä saa mitä itse viikottain kerjää mediassa.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä!
        Ja törkeää, että vertaa itseään juuri poismenneeseen Jasmineen!!
        Ei voi puhua
        edes samana päivänä heistä!!!

• Anonyymi

Suomessa helppoa naisille tulla julkimoksi : minihame silikonirinnat korkokengät , muutama kerta sexiä jonkun tunnetun kanssa . Lisäksi muutama syyte että on ahdisteltu niin julkisuus taattu ainakin vuodeksi.

• Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa😁! Kyllä ihmettelen näitä vikmannia ja tälläsiä tyrkkyjä itte ja si itketään palautteesta! Kyllä pitää tietää jos jonkun hotellihuoneeseen lähtee😊. Nykymeno ihan älytöntä!! Säälin näitä ei voi mitään muuta sanoo ja mietin vanhempia🤔!

• Anonyymi

Jonkun sortin pipipäitähän nämä ovat, ja sellaisiahan pitäisi kaikkien vaan ymmärtää ja silittää päätä.

• Anonyymi

Taitaa olla uusi Tuksu

• Anonyymi

Tämä tuulellakäyvä bimbo voittaa Suomen turhin julkkis -kilpailun heittämällä.

• Anonyymi

Oli kuva kiekkopenkiltä reidet paljaana😁. Hitto en voi käsittää sit ulistaan !!??😩. Oikeuteen menee juttu ! Eihän väkisin saa kehenkää koskee mut mut näis jutuissa???? 🤔😬.

• Anonyymi

Lieneekö isänsä nimi Martti?Kenelläkään tietoa?

• Anonyymi

Tämä nuori nainen hankkii nyt ihan itse itselleen ns. persona non grata -leiman kaikenlaisiin julkkispiireihin.

Eipä tartte Iitulin enää bailata minkäänlaisilla jatkoilla yhtään missään!

Sinne meni haaveet rikkaista urheilijoista ja muista tähdistä, nyyh. Ei tule Iitulista trophy-vaimoketta, ei.

• Anonyymi

Ei tuu kirkkoilijan vaimoo😂. Porttikielto katsomoihin tälläisille pimpoille!

• Anonyymi

Ei mennyt kuin vuosi julkisuudessa ja asiat on sekaisin ku Haminan kaupunki

• Anonyymi

On aivan sekavaa tämän neidin touhut. Valavuori kirjoittaa valheita keksittyjä juttuja jos ei mene mielen mukaan kosto seuraa!! Hoitoon tälläset!

• Anonyymi

Eipä tainnut Vale kirjoittella valheita, ei tyttö ymmärtänyt mitä itse voi mölistä maailman turuilla. Toisekseen tyllerö vissiin kuvitteli olevansa joku tähtikin.

• Anonyymi

Kannattaa tuo neiti työntää pitkällä tikulla kauemmas...tyhmyys saattaa tarttua

• Anonyymi

Kyllä nää on perseilijöitä ! Nämä ohjelmat tempparit ja sinkku saaret en ymmärrä!

• Anonyymi

Nuo "akuankka" naamalla varustetut henkilöt ovat kyllä hirmuisia reppanoita, briteissä niitä piisaa kun kaikki naiset ovat lähes sellaisia.

• Anonyymi

Kaikkien aikojen hassuimmat törröhuulet luuleeko olevansa hyvännäköinen. Aina huulensa laittaa törrölle. Hehhhh

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4606
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe