Uusi tärkeä tieto.

Anonyymi-ap

Pattayan rakkaat on vääriä miehiä.
Väärille miehille ei tule vi++uilla.

21

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eiks homppeleilla on noita korvakoruja.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­N­y­­m­­f­o­­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17781814A

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Haluat elää jänskää elämää, Pallero.

    • Anonyymi

      Oikeaan korvaan "poikakoru".

      Vasempaan "mahtava rakastaja!" Antajana nainen :-) (ainakin minulla)

      • Anonyymi

        Hohhoijaa. Ja ikä oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa. Ja ikä oli?

        Mä oon Tero 14v. hiihdän kouluun kesät talvet.


    • Anonyymi

      Tapanani ei ole huudella puskista, tehdä ohareita.

      • Anonyymi

        Minä sanoin sivullisena että olet rohkea mies siellä huahinissä. Julkaiset kaikki hlötietosi ja alat sen jälkeen nimittelemään väkivaltarikoksista istunutta Pattayan suurimman rikollisjengin bodarimiestä monenlaisilla nimillä rohkeasti kuin leijona. Nostan sinulle hattua ja toivotan onnea elämääsi.


      • Anonyymi

        En tiedä kuka on hukkapala. Asun 200 metrin päässä paviaanista ja kerron Terkkuja rohkealta mieheltä kun nähdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka on hukkapala. Asun 200 metrin päässä paviaanista ja kerron Terkkuja rohkealta mieheltä kun nähdään.

        Sinä olet hukkapala ja kerro toki terveiset.


      • Anonyymi

        Ilmeisesti ahdisituksesi ei oikein ole hallinnassa,ota peukaloinen rauhallisesti kyllä ne velat joskus menee vanhaksi, eikö ne tuomioperusteiset 25-30 vuodessa, mutta mittari on paras ystävä se muistaa vähintään pari kertaa vuodessa, ennen varattomuus merkintää.


      • Anonyymi

        Kyllä se on juuri 2010.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on juuri 2010.

        Juntilla tarinat aina meidän kylältä ja kylänä junttilan peräkylä jossa porkkanatkin keitetään lohen makuisiksi.
        Nyt on moodi viikonlopuksi ihannointi ennen niin paheksuttuihin ryhmiin jotka ajelee sellaisilla joista pultit lentelee raitille.
        Lienee ensimmäinen mainos valokuvalla "Minä olen rikollisjengin jäsen, lusinut väkivaltarikoksista, olen velkojen perijä".
        Grattis sanon minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juntilla tarinat aina meidän kylältä ja kylänä junttilan peräkylä jossa porkkanatkin keitetään lohen makuisiksi.
        Nyt on moodi viikonlopuksi ihannointi ennen niin paheksuttuihin ryhmiin jotka ajelee sellaisilla joista pultit lentelee raitille.
        Lienee ensimmäinen mainos valokuvalla "Minä olen rikollisjengin jäsen, lusinut väkivaltarikoksista, olen velkojen perijä".
        Grattis sanon minä.

        Jokos se sensukka on kokonaan unohtanut sen kuinka Chiang Main ravintolakonserninne oli suunnattu tavallisille thaimaalaisille prosenttiliivijengiläisille, jotka tykkäsivät amerikkalaisesta elämäntyylistä? Konsernihan oli huippumenestys ja laskit kassalippaiden arvon joka yö tuprutellen sikaria muiden jengiläisten kanssa ja laskit baarin edessä olevan 31 laatupyörää kimaltelemassa, mutta valitettavasti kamerasi oli silloinkin tiltissä etkä voinut ottaa kuvaa silloinkaan mistään.

        Unelmoit ravintolan pitämisestä, Harleysta ja unelmoit kuulumisesta liivijengiin, mutta et edes tiennyt sitä että prosenttitunnus on tunnus rikollisjärjestöön kuulumisesta ja tunnus siitä että on syyllistynyt vakaviin rikoksiin. Sitä ei saa pitää jos olet vain anastanut kännissä naapurin Pirkon Datsunin ja ajanut sillä Kuopiossa päin bensamittaria.
        Vaaditaan vakavampia juttuja. Nyt sitten sinä paheksut enkeliksi väitettyä miestä. Minä en häntä tunne enkä tiedä.

        laiffila


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokos se sensukka on kokonaan unohtanut sen kuinka Chiang Main ravintolakonserninne oli suunnattu tavallisille thaimaalaisille prosenttiliivijengiläisille, jotka tykkäsivät amerikkalaisesta elämäntyylistä? Konsernihan oli huippumenestys ja laskit kassalippaiden arvon joka yö tuprutellen sikaria muiden jengiläisten kanssa ja laskit baarin edessä olevan 31 laatupyörää kimaltelemassa, mutta valitettavasti kamerasi oli silloinkin tiltissä etkä voinut ottaa kuvaa silloinkaan mistään.

        Unelmoit ravintolan pitämisestä, Harleysta ja unelmoit kuulumisesta liivijengiin, mutta et edes tiennyt sitä että prosenttitunnus on tunnus rikollisjärjestöön kuulumisesta ja tunnus siitä että on syyllistynyt vakaviin rikoksiin. Sitä ei saa pitää jos olet vain anastanut kännissä naapurin Pirkon Datsunin ja ajanut sillä Kuopiossa päin bensamittaria.
        Vaaditaan vakavampia juttuja. Nyt sitten sinä paheksut enkeliksi väitettyä miestä. Minä en häntä tunne enkä tiedä.

        laiffila

        Jaahas että tälläviisii tällä kertaa Hukkapala.

        Kyllä, tuttavapiiriini kuuluu mainittuja niin suomessa kuin täällä thaimaassa, mutta yksikään ei mainosta itse tai tuttavansa puolesta itseään kuten Paviaani.

        Lilliputteja tupruttelen edelleenkin.

        Sinulla on fobia tilttikameroista itselläsi olematta kameraa lainkaan.

        Olet siis tietoinen kuka saa pitää 1% tunnusta, siis saa pitää, opiskelusi on vajavainen.

        Et tunne etkä tiedä, no kuka tuntee ja tietää, koska pläsi on julkaistu?


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Jaahas että tälläviisii tällä kertaa Hukkapala.

        Kyllä, tuttavapiiriini kuuluu mainittuja niin suomessa kuin täällä thaimaassa, mutta yksikään ei mainosta itse tai tuttavansa puolesta itseään kuten Paviaani.

        Lilliputteja tupruttelen edelleenkin.

        Sinulla on fobia tilttikameroista itselläsi olematta kameraa lainkaan.

        Olet siis tietoinen kuka saa pitää 1% tunnusta, siis saa pitää, opiskelusi on vajavainen.

        Et tunne etkä tiedä, no kuka tuntee ja tietää, koska pläsi on julkaistu?

        Chiang Maista on viimeksi tullut tuoreet kuvat minulta ja muutamilta muilta, mutta sinun kamerasi on ikuisessa lakossa.

        2010


      • Anonyymi kirjoitti:

        Chiang Maista on viimeksi tullut tuoreet kuvat minulta ja muutamilta muilta, mutta sinun kamerasi on ikuisessa lakossa.

        2010

        Sorry edelleenkin rakas Tyttö Neitinen 2010, en osallistu harjoittamaasi valokuvaleikkiin.

        Feikkaile aivan kuten itse tahdot fotoillasi, joilla ei ole vihjailuarvoa enempää.


    • Anonyymi

      Saparomäen sulttaanille ei kannata myöskään v++uilla.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2752
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      92
      2063
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe