jostain mulle? ---------
Et kai ole vihainen tai suuttunut
21
98
Vastaukset
- Anonyymi
Onko huono omatunto siellä?
- Anonyymi
Ei vaan ihan muusta kyse.
- Anonyymi
En ole suuttunut
- Anonyymi
Vai päinvastoin.
- Anonyymi
juu oon
- Anonyymi
Olin mää muutama päivä sitten mutta onneks lepyn aika nopeeta. Niin ja tää ei koske irl tapahtunutta vihaa vaan palstalla tapahtunutta. On mulla oikeeta elämää myös mutta sielä ei oo ketään kenen kanssa voisin riidellä ja sitten sopia ja halia ja kaikkee.
- Anonyymi
Eihän sulle voi suuttua👩☕
- Anonyymi
En välitä enää edes vastata. Kauanhan me sitä jo katseltiin eikä siitä mitään tullut. Anteeksi
- Anonyymi
Älä pyytele anteeksi. Totta kai unohdat, jos et enää usko meihin. Hyvää jatkoa sinulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pyytele anteeksi. Totta kai unohdat, jos et enää usko meihin. Hyvää jatkoa sinulle!
Kiitos ! Kuin myös !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ! Kuin myös !
Kiitos paljon. Kyllä minä pärjään kuten tähänkin asti.
- Anonyymi
Oletko L nainen?
- Anonyymi
Miksi niin luulet?
Eikös hiljaisuus ole hopeaa ja myöntymisen merkki?- Anonyymi
Tuli vaan sellainen ajatus. Kultaa olet etkä hopeaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli vaan sellainen ajatus. Kultaa olet etkä hopeaa!
Mistä se ajatus tuli? Lähettikö veli venäläinen sulle päähän sellaisen vai se naapurin röntgen lääkäri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä se ajatus tuli? Lähettikö veli venäläinen sulle päähän sellaisen vai se naapurin röntgen lääkäri?
Naapurissa ei asu lääkäreitä. Sekoile muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurissa ei asu lääkäreitä. Sekoile muualla.
Eiköhän mies ole sinuakin lypsänyt ja kusettanut ihan tarpeeksi. Et ole ainoa.
N
- Anonyymi
Mitäpä luulet miltä musta tuntuu ne juttusi :(
- Anonyymi
Mitkä jutut? Aloitus ei ole sinulle kun minulla ei ole mitään sellaisia juttuja mistä kukaan voisi suuttua.
- Anonyymi
Jönnet ja rapparit on itkeny vuosikymmenii tyhmis amitsu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165337
- 695102
- 914144
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 421832
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693