Huhtahyvät

Anonyymi-ap

10,8e tunti haetaan ttöntekijöitä,tuolla palkalla saa ilmeisesti asua huhtahyvien tiloissa?????nimittäin asuntolainaa tai vuokraa ei tuosta kyllä pysty hoitamaan,sähkölaskuista puhumattakaan.kuinka on huhtahyväläiset jääkö euroja hyvin tilistä🤣🤣🤣🤣

41

1863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta jos on hyvät hommat. Perustuntipalkka on nimellinen mutta saa ruhtinaallista tippiä erikoishommista, joista ei paljoa puhella.

    • Anonyymi

      kuka hullu viittii mennä tollasella tuntipalkalla töihi, itellä on 32e tuntipalkka ja pärjää hyvi

      • Anonyymi

        Kerroppa missä saat tommosen tuntipalkan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa missä saat tommosen tuntipalkan.

        vianorilla, riippuu toki mitä tekee mut suurin piirtei 30-32 tunnilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vianorilla, riippuu toki mitä tekee mut suurin piirtei 30-32 tunnilta.

        Vianorilla???? 🤣🤣🤣🤣 hyvä vitsi!! Jätkät istuu siä rengassesonkien jälkeen kahvitauolla monta tuntia. Tuskimpa sillä lafkalla on varaa maksaa tommosia summia. Käy niinko th-kumille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vianorilla???? 🤣🤣🤣🤣 hyvä vitsi!! Jätkät istuu siä rengassesonkien jälkeen kahvitauolla monta tuntia. Tuskimpa sillä lafkalla on varaa maksaa tommosia summia. Käy niinko th-kumille.

        Kyllä vianorilla on hyvät palkat vaikka ite en siel hommis oo.


    • Anonyymi

      Nou hätä. Kunhan uusi oikeistohallitus pääsee sorvin ääreen, niin tuollaiset paikat saadaan täyteen nopeasti.

      • Anonyymi

        Tuohan on TES:n mukainen eka kuuden kuukauden tuntipalkka henkilölle, jolla ei ole kokemusta elintarvikealalta.


    • Anonyymi

      Toivottavasti seuraava hallitus hoitaa homman niin että saadaan yhteiskunnan elätit töihin. Nyt on liian helppo jäädä kotiin makaamaan vaikka maassa on työvoimapula.

      • Anonyymi

        Verotusta pitäisi kiristää yritysten osalta. Ja sosiaaliturvaa parantaa. SDP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verotusta pitäisi kiristää yritysten osalta. Ja sosiaaliturvaa parantaa. SDP

        Viljanen hoitaa, toivottavasti demarit saavat kunnon äänisaaliin. Yritykset saavat liikaa tukia ja maksavat liian vähän veroja. Julkinen sektori tarvitsee lisää työpaikkoja. Hoitajille lisää palkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viljanen hoitaa, toivottavasti demarit saavat kunnon äänisaaliin. Yritykset saavat liikaa tukia ja maksavat liian vähän veroja. Julkinen sektori tarvitsee lisää työpaikkoja. Hoitajille lisää palkkaa.

        Hoitajille muka.kyllä tässä kuule muutkin lisää palkkaa tarttis.Eikä ole kaksista olla työttömänä että kateelliset pitäköön turpansa kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitajille muka.kyllä tässä kuule muutkin lisää palkkaa tarttis.Eikä ole kaksista olla työttömänä että kateelliset pitäköön turpansa kiinni.

        Hanki hoitoalan koulutus. Ei tarvi olla työttömänä.


    • Anonyymi

      Makkaraa pussillinen, siinä palkka ota tai jätä

    • Anonyymi

      Ihan normi palkka tuo 10,8 euroa Kankaanpäässä täällä kun ei ole muita kuin matala palkka alan työpaikkoja kouluttamattomille,kannattaa siis hankkia itselleen edes jonkinlainen ammattikoulutus, kouluttautuminen ei näytä kuitenkaan kauheasti kiinnostavan kaikista laiskinpia nuoria, iskän ja äiskän siivellä on helpompi elää.

    • Anonyymi

      Nykypäivän koulutuksilla voi pyyhkiä sanonko minkä, työelämän kannalta täysin turhia laitoksia joiden ideana on vain kupata valtiolta fyrkat per valmistunut. Minkäänlaista osaamista sieltä ei kyllä tunnu saavan kun täytyy valmistuineille näyttää ja selittää kaikki kädestä pitäen, oli papereita tai ei.

      • Anonyymi

        Monella firmalla menee nyt aika huonosti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella firmalla menee nyt aika huonosti

        Itselläni palkka 5348€ kuukaudessa, mutta olenkin akateeminen ylempi toimihenkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni palkka 5348€ kuukaudessa, mutta olenkin akateeminen ylempi toimihenkilö.

        Meikäläinen lvi asentaja. Kuukauden brutto keskimäärin 3300 egee. 2 vuotta ammattikoulua. Fyysisesti rankka duuni, olkapää leikattu 2 kertaa ja polvet paskana. Aina kiire ja vitutus. Viikonloppuna aina känni ja ma aina vitutus. Tätä vuodesta toiseen. Ei 10 euron palkalla kannata liikahtaa sohvalta mihinkään. Liitosta tuplana enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikäläinen lvi asentaja. Kuukauden brutto keskimäärin 3300 egee. 2 vuotta ammattikoulua. Fyysisesti rankka duuni, olkapää leikattu 2 kertaa ja polvet paskana. Aina kiire ja vitutus. Viikonloppuna aina känni ja ma aina vitutus. Tätä vuodesta toiseen. Ei 10 euron palkalla kannata liikahtaa sohvalta mihinkään. Liitosta tuplana enemmän.

        En ikinä kehtaisi alkaa tapailemaan miestä, jolla ei ole akateemista sivistystä. Hävettäisi joka paikassa, ulkomailla ei osaisi kieliä yms. Mies, jolla ei ole sivistystä, ei ole mitenkään menestynyt tai merkityksellinen. Kyllähän Suomessa on edelleen näkymätön kastijako, jossa alimpana ovat aina ne kouluttamattomat juntit ja tavikset / nobodyt. Sorry kaikille niille, jotka eivät koulussa pärjänneet. Eihän se oma vika ole ellei osaa kieliä tai omaa minkäänlaista yleissivistystä, mutta kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä kehtaisi alkaa tapailemaan miestä, jolla ei ole akateemista sivistystä. Hävettäisi joka paikassa, ulkomailla ei osaisi kieliä yms. Mies, jolla ei ole sivistystä, ei ole mitenkään menestynyt tai merkityksellinen. Kyllähän Suomessa on edelleen näkymätön kastijako, jossa alimpana ovat aina ne kouluttamattomat juntit ja tavikset / nobodyt. Sorry kaikille niille, jotka eivät koulussa pärjänneet. Eihän se oma vika ole ellei osaa kieliä tai omaa minkäänlaista yleissivistystä, mutta kuitenkin.

        Tosi vähän on nykyään niitä, jotka eivät ole peruskoulun jälkeen päässeet mihinkään. Ehkä jossain liukuhihnalla ja hokee a,b,c d eikä osaa sen enempää. 1+1 tietää juuri ja juuri, englantia osaa max. 10 sanaa. Onneksi kaikissa johtotehtävissä on vaatimuksena korkeakoulu. Turkan 7 veljestä kuvaa hyvin, minkälainen on kouluttamaton ihminen. Totta kaikki johtotehtävissä olevat ovat nykyään kouluja käyneitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi vähän on nykyään niitä, jotka eivät ole peruskoulun jälkeen päässeet mihinkään. Ehkä jossain liukuhihnalla ja hokee a,b,c d eikä osaa sen enempää. 1 1 tietää juuri ja juuri, englantia osaa max. 10 sanaa. Onneksi kaikissa johtotehtävissä on vaatimuksena korkeakoulu. Turkan 7 veljestä kuvaa hyvin, minkälainen on kouluttamaton ihminen. Totta kaikki johtotehtävissä olevat ovat nykyään kouluja käyneitä.

        Tääl pelkkä peruskoulu. Olen ollut siivojana, nyt eduskuntaan. Ministerit ja pressat eivät ole kouluja käyneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä kehtaisi alkaa tapailemaan miestä, jolla ei ole akateemista sivistystä. Hävettäisi joka paikassa, ulkomailla ei osaisi kieliä yms. Mies, jolla ei ole sivistystä, ei ole mitenkään menestynyt tai merkityksellinen. Kyllähän Suomessa on edelleen näkymätön kastijako, jossa alimpana ovat aina ne kouluttamattomat juntit ja tavikset / nobodyt. Sorry kaikille niille, jotka eivät koulussa pärjänneet. Eihän se oma vika ole ellei osaa kieliä tai omaa minkäänlaista yleissivistystä, mutta kuitenkin.

        En milloinkaan alkaisi tapailemaan tuollaista bimboa, joka kuvittelee olevansa niin paljon muiden yläpuolella, että vaatii kumppaniltaan englannin kielen taitoa.
        Kielitaito on kyllä sängyssä hyvä asia, tulee asiat selkeämmin esille.


      • Anonyymi

        No kun ei siellä amiksessa niitä käytännön tunteja ole niin paljoa että miten oppisivat. Työharjoittelun kautta ehkä jotain. Huonompaan suuntaan on mennyt koulutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä kehtaisi alkaa tapailemaan miestä, jolla ei ole akateemista sivistystä. Hävettäisi joka paikassa, ulkomailla ei osaisi kieliä yms. Mies, jolla ei ole sivistystä, ei ole mitenkään menestynyt tai merkityksellinen. Kyllähän Suomessa on edelleen näkymätön kastijako, jossa alimpana ovat aina ne kouluttamattomat juntit ja tavikset / nobodyt. Sorry kaikille niille, jotka eivät koulussa pärjänneet. Eihän se oma vika ole ellei osaa kieliä tai omaa minkäänlaista yleissivistystä, mutta kuitenkin.

        Ei ne akateemisesti koulutetut aina niin fiksuilta vaikuta. Heillä on se oman alan osaaminen ja thats it.
        Ei ole esim. Kulttuurisivistystä tai ymmärretä ihan tiettyjä perusasioita. Ei ole sosiaalisia taitoja /sivistystä.
        Ei pysy vasara kädessä.
        Ei se Ohisalokaan tiedä kaikkea mitä olisi hyvä tietää vaikka on professori tasoa.
        On naurettava väite että vain akateemisesti koulutetut osaisivat kieliä. Kun on kielipäätä , ei yksinkertaisesti tarvi akateemista koulutusta vaan kieliä oppii helposti ilmankin .
        Kirjoituksesi kertoi myös aika paljon sinusta.
        Älyykkyytä on monenlaista. Sivistystä voidaan oppia , älykkyys tulee lahjana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi vähän on nykyään niitä, jotka eivät ole peruskoulun jälkeen päässeet mihinkään. Ehkä jossain liukuhihnalla ja hokee a,b,c d eikä osaa sen enempää. 1 1 tietää juuri ja juuri, englantia osaa max. 10 sanaa. Onneksi kaikissa johtotehtävissä on vaatimuksena korkeakoulu. Turkan 7 veljestä kuvaa hyvin, minkälainen on kouluttamaton ihminen. Totta kaikki johtotehtävissä olevat ovat nykyään kouluja käyneitä.

        Monesti ne johtatajat ovat sellaisia jotka eivät itse osaa sitä käytännön työtä tai tiedä siitä paljoakaan ja se näkyy sitten huonona johtamisena.
        Joskus tuntuu että johtajaksi päädytään kun ei osata muuta eikä oikein osata sitä alaisten johtamistakaan.
        Paljon on opittavaa vielä. Harvassa on hyvät pomot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä kehtaisi alkaa tapailemaan miestä, jolla ei ole akateemista sivistystä. Hävettäisi joka paikassa, ulkomailla ei osaisi kieliä yms. Mies, jolla ei ole sivistystä, ei ole mitenkään menestynyt tai merkityksellinen. Kyllähän Suomessa on edelleen näkymätön kastijako, jossa alimpana ovat aina ne kouluttamattomat juntit ja tavikset / nobodyt. Sorry kaikille niille, jotka eivät koulussa pärjänneet. Eihän se oma vika ole ellei osaa kieliä tai omaa minkäänlaista yleissivistystä, mutta kuitenkin.

        En ikinä kehtaisi alkaa tapailemaan sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni palkka 5348€ kuukaudessa, mutta olenkin akateeminen ylempi toimihenkilö.

        Valehtelet, et ole akateeminen henkilö. Palkka ilmoitetaan kahden desimaalin tarkkuudella
        Olet sosiaali pummi


    • Anonyymi

      Valetta🙉👹

      • Anonyymi

        Totta se on, kaikilla pelkkä peruskoulu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta se on, kaikilla pelkkä peruskoulu

        Liitto maksaa 2355 euroa käteen kuussa, kuka hullu lähtee 10 tunti? 25 e tunti , alle ei kenenkään kannata töihin vaivautua. Olen ammattimies ammattikoululla, välillä ollut työnjohtajanakin. Viisaimmat ovat niitä jokka ei ole kouluja käyneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liitto maksaa 2355 euroa käteen kuussa, kuka hullu lähtee 10 tunti? 25 e tunti , alle ei kenenkään kannata töihin vaivautua. Olen ammattimies ammattikoululla, välillä ollut työnjohtajanakin. Viisaimmat ovat niitä jokka ei ole kouluja käyneet

        Kuten minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten minä

        Mitä vähemmän kouluja, sitä viisaampi on aina. Mulla koulua 6 vuotta, ja olen tosi viisas. Rahaa paljon olen johtaja. On pyydetty johtajiksi lääkäriksi yritysjohtajaksi ja nyt viimeksi presidentiksi ja ministereiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vähemmän kouluja, sitä viisaampi on aina. Mulla koulua 6 vuotta, ja olen tosi viisas. Rahaa paljon olen johtaja. On pyydetty johtajiksi lääkäriksi yritysjohtajaksi ja nyt viimeksi presidentiksi ja ministereiksi

        Ite oon leipuri ja ollut heijastintehtaalla töissä. Korkeaöle koulutettu eli leipuri. Makkaratehdas ny töissä. Fiksu olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon leipuri ja ollut heijastintehtaalla töissä. Korkeaöle koulutettu eli leipuri. Makkaratehdas ny töissä. Fiksu olen.

        Koskela tohtori ja 2xmaisteri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskela tohtori ja 2xmaisteri.

        Tähän pystyy alle promille väestöstä!!@@


    • Anonyymi

      Kaikkien työ on tärkeää. Vaikka roskien kerääjän esim.

    • Anonyymi

      Hyvä koulutustaso on aina plussaa.. Paitsi silloin kun ei osaa käyttää sitä järjellä. Muistaa hyvin lukemansa muttei osaa soveltaa käytäntöön ja tekoihin. Eikä palkalla ole merkitystä.. Sillä on että tilastot näyttää hyvältä. Te toimistossakin istuu asiantuntijoita jotka ovat ns suojatyöpaikassa. Laittaa, ilmoituksia työpaikoista jotka luettavissa muualtakin. Ja edelleen näitä työ haku valmennuksia miten töitä haetaan. Hienon osaavan cv een tekijä. Töissä ei sitten menekkään niin hienosti. Mutta opittu ainakin cv tehdä. Näin työllistyy ainakin te toimiston työntekijä. Tekevälle työtä riittää ja makaavalle unta.

      • Anonyymi

        Itelläni keski arvo 5.1 ja olen johtaja monelle ja esi kuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itelläni keski arvo 5.1 ja olen johtaja monelle ja esi kuva.

        Olen tosi hyvä johtaja luonteeltani. Pidetty ja kiitelty kovasti. Viisas olen myös. Ei kouluja. Olen hyvä kirjoittamaan ja lasku päätä löytyy myös vaikka ja kuinka. Hyvä palkka on myös koska olen johtaja monelle henkilölle.


    • Anonyymi

      menkää maran tallille joka hallitsee konkunssi mennnyttä lepikon teurastamoo ja ja lepikon tallii sinnä mies joka ihmisten rahat

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2699
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2561
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2178
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1654
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1580
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe