Vai mistä johtuu

Anonyymi-ap

Miksi et halua olla ystäväni olenko sun mielestä tyhmä?

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka mitä häh?

    • Anonyymi

      No voi veljet.

    • Anonyymi

      Joo, olet.

    • Anonyymi

      Kerro enemmän että pystyn arvioimaan älykkyytesi.
      Luultavasti olet keskimääräinen tai vähän parempi ottaa huomioon että osaat käyttää näitä laitteita.

      • Anonyymi

        Ajattelen niin ettei halua olla ystäväni.


    • Anonyymi

      Tungen vastaamaan sivusta, että mulle ainakin on ollut selvää ettei täällä ystävää minustakaivata, vaan tottelijaa mutta neuvot on olleet hieman ei-niin-helposti tulkittavia.

    • Anonyymi

      Minä en halua olla ystävä, jos ystävyydestä joutuu maksamaan. Jos ystävyys haittaa joka päiväistä elämää, estää oman elämän ja saa tuntea ystävän kateuden ja halun alista omaan tahtoon. Haluaa vain hyötyä itselle. Ja menettää asioita ystävyyden takia. Hädässä ystäviä autetetaan mutta tässäkin on rajansa. Ystävät soittavat ja kuuluvat toistensa elämään. He eivät rynni joka päivä tietoisuuteen ja laita tuntemaan omat ongelmat niin että murskaavat toisen. Voi auttaa, mutta apua on monenlaista eikä sen pidä murskata ketään.

      • Anonyymi

        Lisätään, ei ystävät "syö" toisiaan ja puhu ja järjestä pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään, ei ystävät "syö" toisiaan ja puhu ja järjestä pahaa.

        Ystävyys on kuin rakkaus ilman seksiä ja romantiikkaa. Ystävyys ei kadehdi, tuomitse, ivaa tai herjaa, kiusaa tai ahnehdi, varasta tai suhdetta ei pidetä toisen "hallinnassa" pitämiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävyys on kuin rakkaus ilman seksiä ja romantiikkaa. Ystävyys ei kadehdi, tuomitse, ivaa tai herjaa, kiusaa tai ahnehdi, varasta tai suhdetta ei pidetä toisen "hallinnassa" pitämiseen

        Ystävyydessä ei olla samassa taloudessa.


      • Anonyymi

        En ole ollut kuvaamasi ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollut kuvaamasi ystävä.

        En ole murskannut ketään hän ei antanut mahdollisuutta olla ystävä miten sellaisen voi murskata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole murskannut ketään hän ei antanut mahdollisuutta olla ystävä miten sellaisen voi murskata?

        Kaikki eivät vain pidä kaikista. Jotkut luulee on jonkun ystävä itse. Ymmärtämättä oli vain harmiton tuttava.Miksi roikut ihmisessä joka ei halua pitää yhteyttä? saat usia ystäviä yksinäisyytesi esim.Vaikka et kuulu kirkkoon.Ota kontakti kirkon diakoniin.Järjestävät ystävän sinulle kuin Punanen Risti kaikkialla missä sen toimi paikat Suomi on.Lisäksi voit itse mennä heidän kurseille ilmaisia rythtyä itse ystäväksi Yksinäiselle.Mikä estää?Helsinki on Lähiöt ja Asukastalot. Luulisi joka kaupunki sama.Mene niihin saat uusia ystäviä: Ovat ikä rajattomat.Tai ota kontakti Diakonisa laitos, sietäkin kertovat aktiviteetit maksuttomat kuin ryhmät yksinäisille.Netistä löydät edellä mainitujen yhteystiedot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät vain pidä kaikista. Jotkut luulee on jonkun ystävä itse. Ymmärtämättä oli vain harmiton tuttava.Miksi roikut ihmisessä joka ei halua pitää yhteyttä? saat usia ystäviä yksinäisyytesi esim.Vaikka et kuulu kirkkoon.Ota kontakti kirkon diakoniin.Järjestävät ystävän sinulle kuin Punanen Risti kaikkialla missä sen toimi paikat Suomi on.Lisäksi voit itse mennä heidän kurseille ilmaisia rythtyä itse ystäväksi Yksinäiselle.Mikä estää?Helsinki on Lähiöt ja Asukastalot. Luulisi joka kaupunki sama.Mene niihin saat uusia ystäviä: Ovat ikä rajattomat.Tai ota kontakti Diakonisa laitos, sietäkin kertovat aktiviteetit maksuttomat kuin ryhmät yksinäisille.Netistä löydät edellä mainitujen yhteystiedot.

        En ole yksinäinen on minulla ystäviä mutta olisin hänetkin halunnut ystäväkseni.
        En minä hänessä roiku en ole ollut pitkään aikaan häneen yhteydessä.


    • Anonyymi

      Voihan tyhmyys olla toisessakin päässä.

    • Anonyymi

      Tyhmä on lievä ilmaus jos palstalla joutuu kyselemään kavereita

      • Anonyymi

        Olin häneen yhteydessä oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin häneen yhteydessä oikeassa elämässä.

        Yhteyksiä tulee ja menee. Aikuiset ihmiset valitsevat seuransa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteyksiä tulee ja menee. Aikuiset ihmiset valitsevat seuransa

        Ei hän seurassani joutunut olemaan ei sitä vähää edes kestänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän seurassani joutunut olemaan ei sitä vähää edes kestänyt.

        Montako kertaa ehditte tavata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa ehditte tavata?

        Mitä teet tiedolla helpottaako se sun elämää jotenkin vai kysyt sen takia että saat lisää ilkkua. Johan sinä minua pelleksi haukuit ja vain sen tähden että olen kysynyt sinua facebook kaveriksi. Ikinä en sua kysy uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet tiedolla helpottaako se sun elämää jotenkin vai kysyt sen takia että saat lisää ilkkua. Johan sinä minua pelleksi haukuit ja vain sen tähden että olen kysynyt sinua facebook kaveriksi. Ikinä en sua kysy uudestaan.

        Nyt menee kirkkaasti ohi, en ole haukkunut miksikään. En tiedä kuka olet, kunhan osallistuin tähän ketjuun. Mitä aloitat keskusteluja, jos et halua kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee kirkkaasti ohi, en ole haukkunut miksikään. En tiedä kuka olet, kunhan osallistuin tähän ketjuun. Mitä aloitat keskusteluja, jos et halua kommentteja.

        Samapa tuo.


    • Anonyymi

      Se on hänen menetyksensä kun ei halua enempää tutustua. Olin hänelle vain ystävällinen ja hän ei pidä minusta.

    • Anonyymi

      Unohda se tyyppi, ei ole arvoisesi.

      • Anonyymi

        Millainen ihminen olet? Mitä teet työksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen ihminen olet? Mitä teet työksesi?

        En ala kertomaan henkilökohtaisia asioita.
        Pitäisikö kiusaajalle kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ala kertomaan henkilökohtaisia asioita.
        Pitäisikö kiusaajalle kertoa.

        Kerro sinä se


    • Anonyymi

      Olet mies itse tyhmä kaikkien elämä ei pyöri seksin ympärillä. Vai pitäisi ystävääkin haluta seksuaalisesti kun ei muutenkaan haluja ole.
      Olet oksettava ihminen jos edes ihminen olet.

      • Anonyymi

        Et sä vaan osaa


    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi

      Parkkeeraan tähän vastaamaan uudestaan sivusta, että mulle ainakin on ollut selvää ettei täällä ystävää minustakaivata, vaan tottelijaa mutta neuvot on olleet hieman ei-niin-helposti tulkittavia? :)

      • Anonyymi

        Hullu sellainen on jos keskustelu sivun kautta yrittää ystävän saada. Et ymmärrä lukemaasi meillä oli yhteys oikeassa elämässä mulla ei ole tapana pakoittaa ketään ystävyyteen.
        Kun hän ei halua kertoa mulle omasta elämästään niin ei hänestä ja minusta voi ystäviä tulla. Ystävyys on vuorovaikutusta. Ei niin että toinen vain pitää yhteyttä.


    • Anonyymi

      Itse olen tullut siihen johtopäätökseen että tosiaankin olen tyhmä kuin saapas, miltei täysin toivoton tapaus.

      • Anonyymi

        Sellainen ihminen on, joka ei kykene itsenäiseen ajatteluun vaan uskoo sen mitä muut ihmiset on määritttänyt. Siinä voi tehdä nolon virheen


      • Anonyymi

        En ajattele itsestäni noin. 9:23 ei ole aloittajan viesti.


    • Anonyymi

      Olen normaali älyinen vaikka aloituksessa kirjoitin noin. Minulla itselläni on monenlaisia ystäviä fiksuja myös. Minulla on ollut aikuisuuden aika kaksi mies puolista ystävää.
      Toinen asui samalla paikkakunnalla vaimonsa kanssa kun minä olin heidän kummankin kaveri.
      Lähdin opiskelemaan niin ystävyytemme pikkuhiljaa katkesi. Toinen mies puolinen ystävä minulla oli täällä paikkakunnalla jossa asun emme ole enää olleet yhteydessä.
      Ystävyyttä minä haen häneltä en muuta jos on jotain luullut.

    • Anonyymi

      Jospa minä pikkuhiljaa unohdan koko ihmisen olemassaolon jokin aika sitten en tiennyt että hän on olemassa.

      Elämässäni on paljon iloisia asioita keskityn niihin.

    • Anonyymi

      No aika vaikean laitoit jos ystävä kandidaatin pitäisi olla vielä meediokin.

    • Anonyymi

      Tyhmät ihmiset on ihan hyviä ystäväkandidaatteja. Kiusaajat ja ilkeät ei.

      • Anonyymi

        En ole kiusaaja enkä ilkeä ole hänelle ollut.
        Empä usko että hän olet. Olen ollut hänelle ainoastaan ystävällinen. Mutta niin kun jo sanoin että hän ei kuulu enää sitä vähääkään elämääni. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kiusaaja enkä ilkeä ole hänelle ollut.
        Empä usko että hän olet. Olen ollut hänelle ainoastaan ystävällinen. Mutta niin kun jo sanoin että hän ei kuulu enää sitä vähääkään elämääni. 🙂

        En ajatellutkaan että olisit kiusaaja. Kerroin yleisellä tasolla. En ole hän koska kaivattuni ei ole tyhmä 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajatellutkaan että olisit kiusaaja. Kerroin yleisellä tasolla. En ole hän koska kaivattuni ei ole tyhmä 😃

        Hän ei ole kaivattuni ei minulla ole mitään kaivattua täällä vaan ystävä tai hänestä olisi tullut ystävä mutta se siitä.


    • Anonyymi

      Ystävä ei kirjoita palstalle, vaan on yhteydessä oikeasti, se on ystävyyttä. Oletko sinä ystävyyden arvoinen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe