Olet ollut taas tänään mielessäni. Muistan miten sait minut tuntemaan oloni turvalliseksi, muistan kuinka paljon luotin sinuun. Mietin usein sitä miten tunsin olevani sinun kanssasi samanlainen. En ollut sitä tunnetta tuntenut milloinkaan aikaisemmin... en myöskään usko, että tulen tuntemaan.
Osasit sanoa asiasi tavalla, joka sai minut tuntemaan arvostusta sinua kohtaan. Mietin usein noita hetkiä kuten myös kaikkea muuta niihin hetkiin liittynyttä.
Tänään olin ajatellut, että minun tulisi edetä elämässäni. Ehkäpä siitä syystä sinä tulit mieleeni. Tunnen surua ja haikeutta, sillä tiedän että meistä ei ikinä tullut "me."
-N
Olin niin varma että se olisit ollut sinä
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kaikki tämä tapahtui valtakunnallemme suomi24 ikävä palstalla 😢
- Anonyymi
Ei tullut ei
Jospa löydän hyvän naisen.. - Anonyymi
Rakkauteen tarvitaan sitoutumista, luottamusta, tahtoa, uskoa, ...
https://youtu.be/sn9N71ob_Tc
Ja onnea! - Anonyymi
Tässä neuvo joka on koettu Älä ota ensimmäistä vastaan tulijaa.Toisen syliin syöksyminen ei auta.Se ei ole hän jota suret ja ikävöit.
- Anonyymi
Nämä ovat kivoja ajatuksia.
Miehenä huomannut että noin saa naisesta kaverin,ei muuta.
Naiset valisevat erilaisia miehiä suhteisiin.- Anonyymi
Ole onnellinen uskossasi. Pikku tytöt tai epäkypsät naiset valitsevat jännittäviä, vaarallisia miehiä. Jotain mitä muut naiset heidän mielestään haluavat ja kadehtivat. Suuri osa aikuisista naisista arvostaa luotettavuutta ja turvallisuutta miehessä. Pysy pikkutytöissä, jos et usko, että joku voi arvostaa hyvin toisenlaista miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole onnellinen uskossasi. Pikku tytöt tai epäkypsät naiset valitsevat jännittäviä, vaarallisia miehiä. Jotain mitä muut naiset heidän mielestään haluavat ja kadehtivat. Suuri osa aikuisista naisista arvostaa luotettavuutta ja turvallisuutta miehessä. Pysy pikkutytöissä, jos et usko, että joku voi arvostaa hyvin toisenlaista miestä.
Ei nyt oikein kaipaa "kypsää" naista eli sellaista 40-50 vuotiasta yhäriä joka on tyttönä kokenut jo kaikki jännittävät jutut.
- Anonyymi
Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaja ottaa häneen oikeaan yhteyttä. m>n
- Anonyymi
Ehkä hän ei tuntenut oloaan suojelluksi. Syytä itseäsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185428
- 715168
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572010- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713