Olin niin varma että se olisit ollut sinä

Anonyymi-ap

Olet ollut taas tänään mielessäni. Muistan miten sait minut tuntemaan oloni turvalliseksi, muistan kuinka paljon luotin sinuun. Mietin usein sitä miten tunsin olevani sinun kanssasi samanlainen. En ollut sitä tunnetta tuntenut milloinkaan aikaisemmin... en myöskään usko, että tulen tuntemaan.

Osasit sanoa asiasi tavalla, joka sai minut tuntemaan arvostusta sinua kohtaan. Mietin usein noita hetkiä kuten myös kaikkea muuta niihin hetkiin liittynyttä.

Tänään olin ajatellut, että minun tulisi edetä elämässäni. Ehkäpä siitä syystä sinä tulit mieleeni. Tunnen surua ja haikeutta, sillä tiedän että meistä ei ikinä tullut "me."

-N

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja kaikki tämä tapahtui valtakunnallemme suomi24 ikävä palstalla 😢

• Anonyymi

Ei tullut ei
      Jospa löydän hyvän naisen..

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tässä neuvo joka on koettu Älä ota ensimmäistä vastaan tulijaa.Toisen syliin syöksyminen ei auta.Se ei ole hän jota suret ja ikävöit.

• Anonyymi

Nämä ovat kivoja ajatuksia.

Miehenä huomannut että noin saa naisesta kaverin,ei muuta.

Naiset valisevat erilaisia miehiä suhteisiin.

• Anonyymi

Ole onnellinen uskossasi. Pikku tytöt tai epäkypsät naiset valitsevat jännittäviä, vaarallisia miehiä. Jotain mitä muut naiset heidän mielestään haluavat ja kadehtivat. Suuri osa aikuisista naisista arvostaa luotettavuutta ja turvallisuutta miehessä. Pysy pikkutytöissä, jos et usko, että joku voi arvostaa hyvin toisenlaista miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole onnellinen uskossasi. Pikku tytöt tai epäkypsät naiset valitsevat jännittäviä, vaarallisia miehiä. Jotain mitä muut naiset heidän mielestään haluavat ja kadehtivat. Suuri osa aikuisista naisista arvostaa luotettavuutta ja turvallisuutta miehessä. Pysy pikkutytöissä, jos et usko, että joku voi arvostaa hyvin toisenlaista miestä.

Ei nyt oikein kaipaa "kypsää" naista eli sellaista 40-50 vuotiasta yhäriä joka on tyttönä kokenut jo kaikki jännittävät jutut.

• Anonyymi

Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaja ottaa häneen oikeaan yhteyttä. m>n

• Anonyymi

Ehkä hän ei tuntenut oloaan suojelluksi. Syytä itseäsi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5428
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5168
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4184
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3650
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3268
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2851
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      57
      2010
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1862
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe