Teeskentelijä hän ainakin on. Pitää itseään vähintään Jumalana
Onneks hän on itse niin hauska ja kiinnostava
14
281
Vastaukset
- Anonyymi
mieluummin olen tylsä ja aito
- Anonyymi
Hän voi tehdä vaikka kuinka monta osaa elämästään somessa koska hän on niin päällikkö
- Anonyymi
Ja jotkut voivat elää kaksoiselämää kunnes tulee tyly totuus esiin. Häikäilemättä ja häpeämättä. Ottamatta minkäänlaista vastuuta teoistaan. Ikinä. Katumatta. Jonain päivänä kuitenkin tulee huomaamaan ja suorastaan havahtumaan, miten itsekkäästi on toiminut. Se hetki ei tule olemaan helppo. Se jää mieleen kaihertamaan, pysyy siellä ja tuntee olonsa likaiseksi ja myös itsesyytökset astuvat esiin. Tulee syvä masennus eikä näe tietä ulos. Jotkut eivät tule tajuamaan tuota koskaan, henkilön narsistinen puoli estää näkemästä sen.
- Anonyymi
Ihan vähän tuoksahtaa katkeruus nyt. Parempi jättää omaan arvoonsa vääränlaiset ihmiset.
- Anonyymi
Ei katkeruutta. Ainoastaan totuutta, jonka voi vain todeta olevan oikeasti totta, vaikkei sitä aluksi tahdo uskoa. Hämmästystä ennemminkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei katkeruutta. Ainoastaan totuutta, jonka voi vain todeta olevan oikeasti totta, vaikkei sitä aluksi tahdo uskoa. Hämmästystä ennemminkin.
Okei, kannattaa kiertää kaukaa.
- Anonyymi
Narsisteja on ehkä 1% ihmisistä. Useimmiten kysymys väärinkäsityksistä, huonosta kommunikaatiosta, toisilleen sopimattomista ihmisistä.
Muutaman naisen tavannut, joilla minun mielestäni astetta haastavampi luonne. Annan olla ja mennä. En kanna katkeruutta. Aika äkkiä omatkin tunteet kuolleet, kun on tullut pelit selväksi. Miksi kaipaisin semmoista, saatu haluaisin olla joka kohtelee huonosti? Sitä jälkikäteen ihmettelee ja voi myös miettiä, että onneksi pääsin eroon. Minulle varmasti jotain sopivampaa.
Ja näillä ihmisillä on varmasti jotain ikävää sattunut elämässä, en silti sääli. Ehkä vähän koska todennäköisesti samat haasteet tulevat esiin muissakin suhteissa.- Anonyymi
Jonkun kohdalle se narsistikin sattuu.
Sivustalta - Anonyymi
Mä en pääse yli vaikka häntä ei kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en pääse yli vaikka häntä ei kiinnosta
Pääset sinä. Aika auttaa. Yleensä ainakin. Eikö teillä ole mahdollisuutta palata yhteen, jos se on molemminpuolista vai sinä yksinkö et pääse yli? Sori ajatukset tahtoo kun tulin kotiin vasta pitkän päivän jälkeen.
- Anonyymi
Narsistiin kannattaa katkaista välit heti kun sen huomaa. Narsistit eivät sovellu yhteen muiden kuin kaltaistensa ja antisosiaalisten kanssa.
- Anonyymi
Mä en osaa tehdä diagnoosia, mutta oon silti tosi helpottunut, että pääsin eroon siitä henkisestä väkivallasta, kontrollista ja manipuloinnista. Aluksi mitä ihanin nainen ja upeasti otti mut huomioon, mutta sitten verkko alkoi kiristyä ja helvetti alkoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en osaa tehdä diagnoosia, mutta oon silti tosi helpottunut, että pääsin eroon siitä henkisestä väkivallasta, kontrollista ja manipuloinnista. Aluksi mitä ihanin nainen ja upeasti otti mut huomioon, mutta sitten verkko alkoi kiristyä ja helvetti alkoi.
Hyvä että pääsit eroon. Narsistiin kannattaa soveltaa ns. "harmaa kivi" -metodia, jos käytännön pakosta joutuu tekemisiin. Siitä löytyy jonkin verran tietoa netistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että pääsit eroon. Narsistiin kannattaa soveltaa ns. "harmaa kivi" -metodia, jos käytännön pakosta joutuu tekemisiin. Siitä löytyy jonkin verran tietoa netistä.
Kiitos tuosta! Olipa mielenkiintoinen ja hyödyllinen tieto 🙏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108