Onneks hän on itse niin hauska ja kiinnostava

Anonyymi-ap

Teeskentelijä hän ainakin on. Pitää itseään vähintään Jumalana

14

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mieluummin olen tylsä ja aito

    • Anonyymi

      Hän voi tehdä vaikka kuinka monta osaa elämästään somessa koska hän on niin päällikkö

      • Anonyymi

        Ja jotkut voivat elää kaksoiselämää kunnes tulee tyly totuus esiin. Häikäilemättä ja häpeämättä. Ottamatta minkäänlaista vastuuta teoistaan. Ikinä. Katumatta. Jonain päivänä kuitenkin tulee huomaamaan ja suorastaan havahtumaan, miten itsekkäästi on toiminut. Se hetki ei tule olemaan helppo. Se jää mieleen kaihertamaan, pysyy siellä ja tuntee olonsa likaiseksi ja myös itsesyytökset astuvat esiin. Tulee syvä masennus eikä näe tietä ulos. Jotkut eivät tule tajuamaan tuota koskaan, henkilön narsistinen puoli estää näkemästä sen.


    • Anonyymi

      Ihan vähän tuoksahtaa katkeruus nyt. Parempi jättää omaan arvoonsa vääränlaiset ihmiset.

      • Anonyymi

        Ei katkeruutta. Ainoastaan totuutta, jonka voi vain todeta olevan oikeasti totta, vaikkei sitä aluksi tahdo uskoa. Hämmästystä ennemminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei katkeruutta. Ainoastaan totuutta, jonka voi vain todeta olevan oikeasti totta, vaikkei sitä aluksi tahdo uskoa. Hämmästystä ennemminkin.

        Okei, kannattaa kiertää kaukaa.


    • Anonyymi

      Narsisteja on ehkä 1% ihmisistä. Useimmiten kysymys väärinkäsityksistä, huonosta kommunikaatiosta, toisilleen sopimattomista ihmisistä.

      Muutaman naisen tavannut, joilla minun mielestäni astetta haastavampi luonne. Annan olla ja mennä. En kanna katkeruutta. Aika äkkiä omatkin tunteet kuolleet, kun on tullut pelit selväksi. Miksi kaipaisin semmoista, saatu haluaisin olla joka kohtelee huonosti? Sitä jälkikäteen ihmettelee ja voi myös miettiä, että onneksi pääsin eroon. Minulle varmasti jotain sopivampaa.

      Ja näillä ihmisillä on varmasti jotain ikävää sattunut elämässä, en silti sääli. Ehkä vähän koska todennäköisesti samat haasteet tulevat esiin muissakin suhteissa.

      • Anonyymi

        Jonkun kohdalle se narsistikin sattuu.

        Sivustalta


      • Anonyymi

        Mä en pääse yli vaikka häntä ei kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en pääse yli vaikka häntä ei kiinnosta

        Pääset sinä. Aika auttaa. Yleensä ainakin. Eikö teillä ole mahdollisuutta palata yhteen, jos se on molemminpuolista vai sinä yksinkö et pääse yli? Sori ajatukset tahtoo kun tulin kotiin vasta pitkän päivän jälkeen.


    • Anonyymi

      Narsistiin kannattaa katkaista välit heti kun sen huomaa. Narsistit eivät sovellu yhteen muiden kuin kaltaistensa ja antisosiaalisten kanssa.

      • Anonyymi

        Mä en osaa tehdä diagnoosia, mutta oon silti tosi helpottunut, että pääsin eroon siitä henkisestä väkivallasta, kontrollista ja manipuloinnista. Aluksi mitä ihanin nainen ja upeasti otti mut huomioon, mutta sitten verkko alkoi kiristyä ja helvetti alkoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en osaa tehdä diagnoosia, mutta oon silti tosi helpottunut, että pääsin eroon siitä henkisestä väkivallasta, kontrollista ja manipuloinnista. Aluksi mitä ihanin nainen ja upeasti otti mut huomioon, mutta sitten verkko alkoi kiristyä ja helvetti alkoi.

        Hyvä että pääsit eroon. Narsistiin kannattaa soveltaa ns. "harmaa kivi" -metodia, jos käytännön pakosta joutuu tekemisiin. Siitä löytyy jonkin verran tietoa netistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että pääsit eroon. Narsistiin kannattaa soveltaa ns. "harmaa kivi" -metodia, jos käytännön pakosta joutuu tekemisiin. Siitä löytyy jonkin verran tietoa netistä.

        Kiitos tuosta! Olipa mielenkiintoinen ja hyödyllinen tieto 🙏


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe