Miettinyt joskus

Anonyymi-ap

että jos olisi tavattu muutama vuosi sitten....3-4 vuotta sitten niin oltaisi varmasti pari, olisi ne kaikki idioottimaiset älynväläykset ja teot jääneet tekemättä ja olisit kunnon ihminen.

12

58

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan koronan aikaan jäänyt monet asiat tekemättä.

• Anonyymi

Halusi pitää mut lähettyvillä ja loukata, säännöllisesti, kertoo minulle sinun narsismista ja persoonallisuushäiriöstä. En oikeasti tahdo sun elämään. Sulla on jo uhrisi, pidä heidät. Minua et saa.

• Anonyymi

Olisin ollut silloin ihan yhtä kidutettu ja vaurioitunut. Mikä on viestisi pointti

• Anonyymi

Ja mä olen kunnon ihminen, sinä et

• Anonyymi

Tollasesta ihmisestä sietääkin pysyä kaukana. Etpä nainen mitään menettäny xD

• Anonyymi

Sekö on idioottimainen älynväläys ja teko että on sattunut ihmiselle viestiä laittamaan, josta 2 vuoden aikana (ennen riitaa) kerran tiuskin?

• Anonyymi

ja tuota 2 vuotta taapäin tarkasteltuna, niin sieltäkin löytyy yksi kiukkuinen hetki. Eli kaksi yhteensä?🤔🤔🤔🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja tuota 2 vuotta taapäin tarkasteltuna, niin sieltäkin löytyy yksi kiukkuinen hetki. Eli kaksi yhteensä?🤔🤔🤔🤔

Voi. Sinne minkä nainen teit mies ei huoli ennää
        Voi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi. Sinne minkä nainen teit mies ei huoli ennää
        Voi

Totesinpahan vain jos koski minua, että kaksi kertaa olen tiuskinut hälle niin aika jyrkästi sen perusteella sanottu. Ei kai hänen tarvitsekaan huolia ilman mitään syytäkään!

• Anonyymi

Olisit kunnon ihminen? Jos oltaisiin tavattu 6-7 vuotta sitten, en olisi edes vilkaissut sinuun päin. Etkä sinä minuun. Olin aikamoinen pissis silloin. Kovasti täynnä itseäni ja erinomaisuuttani. Varsinainen kuumakalle. Tapasin ihmisen, joka muutti minua. Elämä muutti minua. Minusta tuli oikeinkin hyvä. Tällaisenä kuin olen.

• Anonyymi

Kiitos tästä feikkikommentista taas, mutta eipä ole koskaan tullut pidettyä itseä erinomaisena. 🤔
        Minusta alkoi tulla vetäytyvä omiin oloihin, mutta mitä sitten? Ei se tarkoita ylimielisyyttä tai mitään muutakaan hienoutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tästä feikkikommentista taas, mutta eipä ole koskaan tullut pidettyä itseä erinomaisena. 🤔
        Minusta alkoi tulla vetäytyvä omiin oloihin, mutta mitä sitten? Ei se tarkoita ylimielisyyttä tai mitään muutakaan hienoutta

Enhän minä puhunut sinusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5418
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5148
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4184
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3640
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3268
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2841
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      55
      1978
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1862
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe