Miettiny kaikenlaista

Anonyymi-ap

Lähinnä, että miksi aikoinaan olet alkanut kirjoittamaan tänne. Sinähän olit täällä ensin.

49

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan mielenkiintoinen, tulen sivusta kuuntelemaan mies vastauksesi tähän? Aiemmat sydänsurut joskus?

    • Anonyymi

      Eksyin tänne täsmälleen siksi kun ihastuin mieheen.

    • Anonyymi

      En ollut koskaan täällä ensin.🧔

    • Anonyymi

      Mies olit täällä ensin.

      • Anonyymi

        En usko, ett on ollut! Kysytäänpä häneltä!


    • Anonyymi

      Täh 😂 oliko tämä mulle?
      Aikoinaan? No ei ole kovin aikoinaan jos tämän vuoden puolella eksyi? 😳

    • Anonyymi

      Ei kuulu sulle. Enää.

      • Anonyymi

        Jaa ei vai!


    • Anonyymi

      Mun syy lukee tuolla sivuston nimessä. Joku käsittämätön tarve oli saada se jonnekin ilmaistua. En ollut koskaan käyttänyt mitään tälläisiä sivustoja. Toisaalta toivoi että toinen lukisi. Toisaalta sitä mietti että on noloa jos lukee.

      • Anonyymi

        Tämä niin vahvasti👆 En ikinä voisi tunnustaa kirjoittaneeni tänne.


    • Anonyymi

      Sinä mies? Olet tullut perässä?

    • Anonyymi

      En ole ikinä kirjoittanut tänne

    • Anonyymi

      Milloin mielestäsi eksyin tänne ensimmäisen kerran?

      • Anonyymi

        En tiedä milloin olet tänne tullut, mutta minä olen viime vuoden lokakuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä milloin olet tänne tullut, mutta minä olen viime vuoden lokakuussa.

        Voisitko tapahtumien valossa veikata hetkeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko tapahtumien valossa veikata hetkeä?

        Noooo... Sen jälkeen kun tuijotin sua sieluun asti?? Senkö jälkeen? Oliko se eka kerta? Mulla kirjoitus näkyi mainoksena... En varsinaisesti tullut tänne lueskelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noooo... Sen jälkeen kun tuijotin sua sieluun asti?? Senkö jälkeen? Oliko se eka kerta? Mulla kirjoitus näkyi mainoksena... En varsinaisesti tullut tänne lueskelemaan.

        En muista kirjoittaneeni tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista kirjoittaneeni tuollaista.

        Et niin... Sunhan piti keskittyä kaikkeen muuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et niin... Sunhan piti keskittyä kaikkeen muuhun.

        Mitä se kaikki muu oli? Muistuta minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se kaikki muu oli? Muistuta minua.

        Testaatko mua, että tiedänkö mitä ja milloin olet täällä kirjoitellut? Kirjoitit että muuhun pitäis keskittyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se kaikki muu oli? Muistuta minua.

        Ei me tunneta toisiamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me tunneta toisiamme.

        Niin minäkin luulen. Voisit kirjoittaa tunnistein, niin varmistuisin asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noooo... Sen jälkeen kun tuijotin sua sieluun asti?? Senkö jälkeen? Oliko se eka kerta? Mulla kirjoitus näkyi mainoksena... En varsinaisesti tullut tänne lueskelemaan.

        Sulla mitään sielua edes ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin luulen. Voisit kirjoittaa tunnistein, niin varmistuisin asiasta.

        Ei ole tarvetta. Voit kertoa miksi kirjoitit ensimmäisen kerran tänne. Voin kertoa oman tarinan. Luin jotain Iltalehteä ja mainoksessa oli suomi 24 keskustelu. Luin sen aloituksen ja kuvittelin että eräs jonka tunnen, oli kirjoittanut sen. Olimme nähneet muutamaa päivää aikaisemmin ja tämä tuijotti mua sieluun asti. Aiemminkin oli antanut itsestään kuvan, että on ihastunut minuun. Olin varma, että ne sanat olivat häneltä. Ja siis sehän mielikuvitusleikki jatkui monta kuukautta sen jälkeen. Jäin koukkuun salakoodeihin.. Oikeassa elämässä en voisi kuvitella olevani hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla mitään sielua edes ole.

        Ei niin 😂😂😂 kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvetta. Voit kertoa miksi kirjoitit ensimmäisen kerran tänne. Voin kertoa oman tarinan. Luin jotain Iltalehteä ja mainoksessa oli suomi 24 keskustelu. Luin sen aloituksen ja kuvittelin että eräs jonka tunnen, oli kirjoittanut sen. Olimme nähneet muutamaa päivää aikaisemmin ja tämä tuijotti mua sieluun asti. Aiemminkin oli antanut itsestään kuvan, että on ihastunut minuun. Olin varma, että ne sanat olivat häneltä. Ja siis sehän mielikuvitusleikki jatkui monta kuukautta sen jälkeen. Jäin koukkuun salakoodeihin.. Oikeassa elämässä en voisi kuvitella olevani hänen kanssaan.

        Olet siis torjunut hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis torjunut hänet?

        Tavallaan. Pakko on ollut. Häpeän tunnustaa, että tämän henkilön lähentely sai kyllä sisuskalut vaihtamaan paikkaa. En ole mitään rumasti sanonut tai muuta. Mutta kun irl on lähetellyt aika sydämellisiä terveisiä, niin en ole vastannut samalla tavalla takaisin vaan neutraalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan. Pakko on ollut. Häpeän tunnustaa, että tämän henkilön lähentely sai kyllä sisuskalut vaihtamaan paikkaa. En ole mitään rumasti sanonut tai muuta. Mutta kun irl on lähetellyt aika sydämellisiä terveisiä, niin en ole vastannut samalla tavalla takaisin vaan neutraalisti.

        Ehkäpä tämä palsta on sellainen kätkettyjen tunteiden hautausmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan. Pakko on ollut. Häpeän tunnustaa, että tämän henkilön lähentely sai kyllä sisuskalut vaihtamaan paikkaa. En ole mitään rumasti sanonut tai muuta. Mutta kun irl on lähetellyt aika sydämellisiä terveisiä, niin en ole vastannut samalla tavalla takaisin vaan neutraalisti.

        Olet nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nainen?

        Olen joo... Sieluton nainen.


    • Anonyymi

      Se tulee lantiosta liike.

    • Anonyymi

      Yksi silmäys riittää.

    • Anonyymi

      2021, kevät talvella tapahtui jotain, 💔 minkä tautta ajauduin palstalle.

      • Anonyymi

        Olet kuulemma huutanut täällä miestä ainakin 20 vuotta! Itsekin olet mies, siis lopeta!


    • Anonyymi

      Tämän ketjun aloittaja ei kirjoita prinssille! Piste.

      • Anonyymi

        Miten sinä sen keskustelupalstalla estät? sivusta


    • Anonyymi

      Aloin kirjoittamaan kun rakastuin. Mieheen!

    • Anonyymi

      Toi aloitus on jo ihan hullua :-))

      Siinä ei ole tunnisteita! .............miten kukaan voisi sitä omia?
      Ja kun ei voi omistella niin kenenkään kirjoittelusta ei voi silloin tietää kuka oli ensin tai toisin !!!!

      Tää palstaon ihn sekasin

      • Anonyymi

        Tiedän. Mutta voit kertoa miksi sinä kirjoitit tänne ensimmäisen kerran.


      • Anonyymi

        Ja palstalaiset vielä enemmän🤪🤪🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Mutta voit kertoa miksi sinä kirjoitit tänne ensimmäisen kerran.

        Ihan sut herättääkseni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sut herättääkseni

        Kuinka huomaavaista ❤️


    • Anonyymi

      Aloin seuraamaan palstaa kun huomasin tutun mollaamassa.

      • Anonyymi

        Miten tunnistit? Onko täällä oikeasti mahdollista jutella tutun kanssa. Mä oon ajatellut että ei tai mahdollisuudet hyvin pienet. Kuvitella voi kyllä kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tunnistit? Onko täällä oikeasti mahdollista jutella tutun kanssa. Mä oon ajatellut että ei tai mahdollisuudet hyvin pienet. Kuvitella voi kyllä kaikenlaista.

        Puhun siis omista kuvitelmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tunnistit? Onko täällä oikeasti mahdollista jutella tutun kanssa. Mä oon ajatellut että ei tai mahdollisuudet hyvin pienet. Kuvitella voi kyllä kaikenlaista.

        Helppo oli tunnistaa. 👍🏼


    • Anonyymi

      Kirjoitin täällä ensimmäisen kerran kauan sitten. En halua oikeastaan muistaa, miksi aloin kirjoittamaan. Se oli tuskallista aikaa. Niin kovin tyhmää ja niin kovin turhaa koko homma. Raivosin ja kiukuttelin jonkin verran...nauroinkin ja vitsailin. Ymmärsin ja välitin. Niitä asioita mitä ei voinut tehdä sen ihmisen kanssa irl. Oma moka.

    • Anonyymi

      En muista milloin kirjoitin tänne ensimmäisen kerran. Ehkä lokakuussa viime vuonna? Marraskuussa? Harhauduin tänne, koska johonkin oli pakko päästä sanomaan ikävä ääneen. Oikeassa elämässä sitä ei voi kenellekään sanoa.

    • Anonyymi

      Täällä saatoin purkaa tuntojani, kun oikeassa elämässä nainen ei vastannut häneen ihastuneen miehen tekstiviesteihin. Jätin naisen rauhaan ja purin tänne omia tuntojani. Yksipuolinen rakkaus ei kukoista. m>n

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe