Lähinnä, että miksi aikoinaan olet alkanut kirjoittamaan tänne. Sinähän olit täällä ensin.
Miettiny kaikenlaista
49
542
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan mielenkiintoinen, tulen sivusta kuuntelemaan mies vastauksesi tähän? Aiemmat sydänsurut joskus?
- Anonyymi
Eksyin tänne täsmälleen siksi kun ihastuin mieheen.
- Anonyymi
En ollut koskaan täällä ensin.🧔
- Anonyymi
Mies olit täällä ensin.
- Anonyymi
En usko, ett on ollut! Kysytäänpä häneltä!
- Anonyymi
Täh 😂 oliko tämä mulle?
Aikoinaan? No ei ole kovin aikoinaan jos tämän vuoden puolella eksyi? 😳 - Anonyymi
Ei kuulu sulle. Enää.
- Anonyymi
Jaa ei vai!
- Anonyymi
Mun syy lukee tuolla sivuston nimessä. Joku käsittämätön tarve oli saada se jonnekin ilmaistua. En ollut koskaan käyttänyt mitään tälläisiä sivustoja. Toisaalta toivoi että toinen lukisi. Toisaalta sitä mietti että on noloa jos lukee.
- Anonyymi
Tämä niin vahvasti👆 En ikinä voisi tunnustaa kirjoittaneeni tänne.
- Anonyymi
Sinä mies? Olet tullut perässä?
- Anonyymi
En ole ikinä kirjoittanut tänne
- Anonyymi
Milloin mielestäsi eksyin tänne ensimmäisen kerran?
- Anonyymi
En tiedä milloin olet tänne tullut, mutta minä olen viime vuoden lokakuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä milloin olet tänne tullut, mutta minä olen viime vuoden lokakuussa.
Voisitko tapahtumien valossa veikata hetkeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko tapahtumien valossa veikata hetkeä?
Noooo... Sen jälkeen kun tuijotin sua sieluun asti?? Senkö jälkeen? Oliko se eka kerta? Mulla kirjoitus näkyi mainoksena... En varsinaisesti tullut tänne lueskelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noooo... Sen jälkeen kun tuijotin sua sieluun asti?? Senkö jälkeen? Oliko se eka kerta? Mulla kirjoitus näkyi mainoksena... En varsinaisesti tullut tänne lueskelemaan.
En muista kirjoittaneeni tuollaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista kirjoittaneeni tuollaista.
Et niin... Sunhan piti keskittyä kaikkeen muuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et niin... Sunhan piti keskittyä kaikkeen muuhun.
Mitä se kaikki muu oli? Muistuta minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Testaatko mua, että tiedänkö mitä ja milloin olet täällä kirjoitellut? Kirjoitit että muuhun pitäis keskittyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me tunneta toisiamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me tunneta toisiamme.
Niin minäkin luulen. Voisit kirjoittaa tunnistein, niin varmistuisin asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla mitään sielua edes ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin luulen. Voisit kirjoittaa tunnistein, niin varmistuisin asiasta.
Ei ole tarvetta. Voit kertoa miksi kirjoitit ensimmäisen kerran tänne. Voin kertoa oman tarinan. Luin jotain Iltalehteä ja mainoksessa oli suomi 24 keskustelu. Luin sen aloituksen ja kuvittelin että eräs jonka tunnen, oli kirjoittanut sen. Olimme nähneet muutamaa päivää aikaisemmin ja tämä tuijotti mua sieluun asti. Aiemminkin oli antanut itsestään kuvan, että on ihastunut minuun. Olin varma, että ne sanat olivat häneltä. Ja siis sehän mielikuvitusleikki jatkui monta kuukautta sen jälkeen. Jäin koukkuun salakoodeihin.. Oikeassa elämässä en voisi kuvitella olevani hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla mitään sielua edes ole.
Ei niin 😂😂😂 kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tarvetta. Voit kertoa miksi kirjoitit ensimmäisen kerran tänne. Voin kertoa oman tarinan. Luin jotain Iltalehteä ja mainoksessa oli suomi 24 keskustelu. Luin sen aloituksen ja kuvittelin että eräs jonka tunnen, oli kirjoittanut sen. Olimme nähneet muutamaa päivää aikaisemmin ja tämä tuijotti mua sieluun asti. Aiemminkin oli antanut itsestään kuvan, että on ihastunut minuun. Olin varma, että ne sanat olivat häneltä. Ja siis sehän mielikuvitusleikki jatkui monta kuukautta sen jälkeen. Jäin koukkuun salakoodeihin.. Oikeassa elämässä en voisi kuvitella olevani hänen kanssaan.
Olet siis torjunut hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis torjunut hänet?
Tavallaan. Pakko on ollut. Häpeän tunnustaa, että tämän henkilön lähentely sai kyllä sisuskalut vaihtamaan paikkaa. En ole mitään rumasti sanonut tai muuta. Mutta kun irl on lähetellyt aika sydämellisiä terveisiä, niin en ole vastannut samalla tavalla takaisin vaan neutraalisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan. Pakko on ollut. Häpeän tunnustaa, että tämän henkilön lähentely sai kyllä sisuskalut vaihtamaan paikkaa. En ole mitään rumasti sanonut tai muuta. Mutta kun irl on lähetellyt aika sydämellisiä terveisiä, niin en ole vastannut samalla tavalla takaisin vaan neutraalisti.
Ehkäpä tämä palsta on sellainen kätkettyjen tunteiden hautausmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nainen?
Olen joo... Sieluton nainen.
- Anonyymi
Se tulee lantiosta liike.
- Anonyymi
Yksi silmäys riittää.
- Anonyymi
2021, kevät talvella tapahtui jotain, 💔 minkä tautta ajauduin palstalle.
- Anonyymi
Olet kuulemma huutanut täällä miestä ainakin 20 vuotta! Itsekin olet mies, siis lopeta!
- Anonyymi
Tämän ketjun aloittaja ei kirjoita prinssille! Piste.
- Anonyymi
Miten sinä sen keskustelupalstalla estät? sivusta
- Anonyymi
Aloin kirjoittamaan kun rakastuin. Mieheen!
- Anonyymi
Toi aloitus on jo ihan hullua :-))
Siinä ei ole tunnisteita! .............miten kukaan voisi sitä omia?
Ja kun ei voi omistella niin kenenkään kirjoittelusta ei voi silloin tietää kuka oli ensin tai toisin !!!!
Tää palstaon ihn sekasin- Anonyymi
Tiedän. Mutta voit kertoa miksi sinä kirjoitit tänne ensimmäisen kerran.
- Anonyymi
Ja palstalaiset vielä enemmän🤪🤪🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. Mutta voit kertoa miksi sinä kirjoitit tänne ensimmäisen kerran.
Ihan sut herättääkseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sut herättääkseni
Kuinka huomaavaista ❤️
- Anonyymi
Aloin seuraamaan palstaa kun huomasin tutun mollaamassa.
- Anonyymi
Miten tunnistit? Onko täällä oikeasti mahdollista jutella tutun kanssa. Mä oon ajatellut että ei tai mahdollisuudet hyvin pienet. Kuvitella voi kyllä kaikenlaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tunnistit? Onko täällä oikeasti mahdollista jutella tutun kanssa. Mä oon ajatellut että ei tai mahdollisuudet hyvin pienet. Kuvitella voi kyllä kaikenlaista.
Puhun siis omista kuvitelmista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppo oli tunnistaa. 👍🏼
- Anonyymi
Kirjoitin täällä ensimmäisen kerran kauan sitten. En halua oikeastaan muistaa, miksi aloin kirjoittamaan. Se oli tuskallista aikaa. Niin kovin tyhmää ja niin kovin turhaa koko homma. Raivosin ja kiukuttelin jonkin verran...nauroinkin ja vitsailin. Ymmärsin ja välitin. Niitä asioita mitä ei voinut tehdä sen ihmisen kanssa irl. Oma moka.
- Anonyymi
En muista milloin kirjoitin tänne ensimmäisen kerran. Ehkä lokakuussa viime vuonna? Marraskuussa? Harhauduin tänne, koska johonkin oli pakko päästä sanomaan ikävä ääneen. Oikeassa elämässä sitä ei voi kenellekään sanoa.
- Anonyymi
Täällä saatoin purkaa tuntojani, kun oikeassa elämässä nainen ei vastannut häneen ihastuneen miehen tekstiviesteihin. Jätin naisen rauhaan ja purin tänne omia tuntojani. Yksipuolinen rakkaus ei kukoista. m>n
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185428
- 715168
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572010- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713