Mietin usein miten

Anonyymi-ap

sanoisin sen, kuinka hyvä lähelläsi on olla. Sanani ovat vain kalpea varjo siitä, mitä todellisuus on kun olet lähellä. Se on syvän ja kirkkaan lähteen todellisuutta aavikon keskellä. Joskus päiväni olivat nyrkkiin puristettuja teräviä kiviä jotka raapivat arvet. Kun katson sinua, kivet sulavat pois ja arvet häviävät. Joskus hiljaisuus repi sieluni osiin. Niitä osia keräilin kuin juoksuhiekkaan upoten. Sinun kanssasi hiljaisuus on rauhallista kevätpuron energiaa. Hengitän. Olen. Mietin miten kiehtova ihminen oletkaan.

Joskus valo painoi minuun polttomerkin ja pimeydestä sukelsivat petoeläinten kauhut. Puheesi ja naurusi ovat minulle päivän ensimmäiset, ikkunoissa tanssivat auringonsäteet pitkän ja pimeän yön jälkeen. Opin taas rakastamaan pitenevää päivää. Opin tuntemaan rauhan pimeydessä.

Sinusta on niin helppo pitää. Mitä enemmän kerrot, sitä syvemmälle tahdon sukeltaa maailmaasi. Se on sukellus, joka ei tukehduta. Se on kuin linnunmaidon pehmeys väsyneelle. Valtaat ajatukseni vaikka olisin juuri nähnyt sinut. Kun suljen silmäni, mieleni avautuu muistoille hetkistä kanssasi, ne tekevät minut onnelliseksi, ne ovat leipä nälkäiselle. Janoni, nälkäni, rauhattomuuteni, ne ovat tapoja sanoa että kaipaan sinua, kaikkea mitä olet.

63

1336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaunista tekstiä. Kuin koiralta, joka makaa naulan päällä, koska ei satu tarpeeksi. Hienoa. Tuo sille jollekin henkilökohtaisesti yv:nä. Siitä se lähtee?👍

      • Anonyymi

        Taitaa palsta tärähtää samalla tavalla kuin viimeksi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa palsta tärähtää samalla tavalla kuin viimeksi....

        Niinpä. Paljon sanoja mahtuu maailmaan. Toiset vain osaa ne asetella paremmin kuin toiset.


    • Anonyymi

      Mä itken😭

      • Anonyymi

        mä oon sikiö asennossa tässä lattialla.


    • Anonyymi

      Ihan hirveän ssekavaa, vähempi on enempi. Ei tarvis ihan noin sekoittaa joka asiaa keskenään.

      • Anonyymi

        Mikä tässä nyt on sekavaa? Voithan itse kirjoittaa paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tässä nyt on sekavaa? Voithan itse kirjoittaa paremmin.

        Luitko sitä? Itseasiassa kirjoitan paremmin ja siksi on varaa arvostella🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko sitä? Itseasiassa kirjoitan paremmin ja siksi on varaa arvostella🙂

        Kirjoitapa sitten tähän jotain. Et vastannut kysymykseeni. Osaatko muuta kuin arvostella muiden tekstejä?


      • Anonyymi

        Kirjoita tähän miten itse ilmaisisit tekstin ajatuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko sitä? Itseasiassa kirjoitan paremmin ja siksi on varaa arvostella🙂

        "Varaa arvostella". Ei kukaan pysty arvostelemaan omaa tuotostaan puolueettomasti. Joten mitään varaa ei ole. Laita tekstiäsi tänne toisten arvosteltavaksi, niin nähdään oletko oikeassa.
        Taidat olla hyvin nuori ja lapsellinen. Ainakin lausumasi perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Varaa arvostella". Ei kukaan pysty arvostelemaan omaa tuotostaan puolueettomasti. Joten mitään varaa ei ole. Laita tekstiäsi tänne toisten arvosteltavaksi, niin nähdään oletko oikeassa.
        Taidat olla hyvin nuori ja lapsellinen. Ainakin lausumasi perusteella.

        Ei tämä mikään runokilpailu ole, joten miksi arvostella? Tässä puetaan tunteita sanoiksi, ketä se sitten häiritsee??


      • Anonyymi

        Joku taitaa olla kateellinen kun joku toinen kirjoittaa noin kauniisti ja saa kehuja.
        Älä turhaan ole kade! sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku taitaa olla kateellinen kun joku toinen kirjoittaa noin kauniisti ja saa kehuja.
        Älä turhaan ole kade! sivusta

        Kirjoittaa kauniisti? Pelkkää sanojen sekoittelua😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaa kauniisti? Pelkkää sanojen sekoittelua😄

        Kirjoita itse tähän parempi. Tämä ei tosiaan ole mikään runokilpailu. Yritän sanoillani tavoittaa jotain siitä kaikesta, mitä on tapahtunut ja mitä hän edustaa minulle. Kaipaan häntä. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaa kauniisti? Pelkkää sanojen sekoittelua😄

        Luulenpa, ettet osaa kirjoittaa toisista mitään kunnioittavasti. Siksi, et osaa kirjoittaa paremmin.


    • Anonyymi

      Kello on 5.45 ja valtakunnassa kaikki hyvin.

    • Anonyymi

      Hienoa verbaliikkaa ..

    • Anonyymi

      Kaunista ja herkkää.

    • Anonyymi

      Huomenta. Sanattomaksi , niin sanattomaksi vetää.
      ✨🌘

    • Anonyymi

      Hieno kirjoitus! Taidat todella rakastaa häntä? Hänen moniulotteista persoonallisuutta ja syvää luonnetta...

    • Anonyymi

      Taidat olla rakastunut tai todella pakkomielteinen. Kumman valitset?

    • Anonyymi

      Kirjoitat todella kauniisti ja elävästi. Kuvailet tunteet niin että jokainen rakastunut voi samaistua. Kiitos lukuhetkestä. Voisit helposti kirjoittaa romaanin tai novellin aiheesta.

      • Anonyymi

        Tunteitaan ei oikein voi pukea sanoiksi mietteitään toki voi mä voisin esimerkiksi kirjoittaa viimeisimmästä tuttavuudestani mutta omasta mielestäni teksti tuskin olisi edes luku kelpoista

        Mielestäni olet kaunein nainen jonka olen koskaan kohdannut johon olen saanut kunnian tutustua

        Ajankohta vain ei ollut oikea jolloinka kohtasimme olit edelleen lastesi takia kiinni lastesi isässä tämä ken ties siksi että oletit uskoit että lapsi tarvitsee vanhempaansa oli tämä millainen tahansa kokemuksesta voin sanoa että lapsi ei tee mitään vanhemmalla joka ei osaa tätä rakastaa

        Luonteeltasi olet haastava mutta se on taas mulle se mikä teki susta mulle erityisen mielenkiintoisen haitta mikä sussa oli on se että sulla oli on liikaa lastesi isältä opittuja tapoja mä en tee sellaisella ihmisellä elämässäni mitään

        Seksi kanssasi oli ihanaa johtuen kai siitä että olimme kaksi ihmistä jotka halusivat ainakin juuri sillä hetkellä olla toinen toistensa kanssa lähelläsi oli hyvä olla siihen asti ainakin ennen kuin mulla tuli samat vihan tuntemukset sua kohtaan kuin tyttäreni äitiä kohtaan ja tämä siksi että koit tarpeelliseksi valehdella minulle vaikka ymmärrän kyllä syysi tähänkin et halunnut ehkä pettyä muhun niin kuin olit lastesi isään joutunut pettymään

        Sitä pahoittelen että mielestäni olit olet seksikäs ja lähelläsi mun oli vaikea lähes mahdotonta olla miettimättä kuinka hyvältä se seksi kanssasi tuntuukaan kuinka ihana olisi ollutkaan vain antautua hetkeen ja rakastella kanssasi mu se ny ei vain yksinkertaisesti ole aina niin yksinkertaisen helppoa mahdollista paikasta olosuhteista lapsista tai mistä johtuen milloinkin

        Esimerkiksi noin mielestäni tuo ei ole kaunista tekstiä mutta ne ovat mietteiäni hänestä niitä on toki paljon enemmänkin mutta niistä hän saattaisi arvata turhan hyvin ketä tarkoitan kirjoituksellani mutta toivottavasti hän pystyy kohtaamaan jonkun joka osaa arvostaa häntä ja hänen lapsiaan hänellä on kauniit lapset nurimmainen ja vanhin toki on tempperamenttisia persoonia mutta niin on äitikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteitaan ei oikein voi pukea sanoiksi mietteitään toki voi mä voisin esimerkiksi kirjoittaa viimeisimmästä tuttavuudestani mutta omasta mielestäni teksti tuskin olisi edes luku kelpoista

        Mielestäni olet kaunein nainen jonka olen koskaan kohdannut johon olen saanut kunnian tutustua

        Ajankohta vain ei ollut oikea jolloinka kohtasimme olit edelleen lastesi takia kiinni lastesi isässä tämä ken ties siksi että oletit uskoit että lapsi tarvitsee vanhempaansa oli tämä millainen tahansa kokemuksesta voin sanoa että lapsi ei tee mitään vanhemmalla joka ei osaa tätä rakastaa

        Luonteeltasi olet haastava mutta se on taas mulle se mikä teki susta mulle erityisen mielenkiintoisen haitta mikä sussa oli on se että sulla oli on liikaa lastesi isältä opittuja tapoja mä en tee sellaisella ihmisellä elämässäni mitään

        Seksi kanssasi oli ihanaa johtuen kai siitä että olimme kaksi ihmistä jotka halusivat ainakin juuri sillä hetkellä olla toinen toistensa kanssa lähelläsi oli hyvä olla siihen asti ainakin ennen kuin mulla tuli samat vihan tuntemukset sua kohtaan kuin tyttäreni äitiä kohtaan ja tämä siksi että koit tarpeelliseksi valehdella minulle vaikka ymmärrän kyllä syysi tähänkin et halunnut ehkä pettyä muhun niin kuin olit lastesi isään joutunut pettymään

        Sitä pahoittelen että mielestäni olit olet seksikäs ja lähelläsi mun oli vaikea lähes mahdotonta olla miettimättä kuinka hyvältä se seksi kanssasi tuntuukaan kuinka ihana olisi ollutkaan vain antautua hetkeen ja rakastella kanssasi mu se ny ei vain yksinkertaisesti ole aina niin yksinkertaisen helppoa mahdollista paikasta olosuhteista lapsista tai mistä johtuen milloinkin

        Esimerkiksi noin mielestäni tuo ei ole kaunista tekstiä mutta ne ovat mietteiäni hänestä niitä on toki paljon enemmänkin mutta niistä hän saattaisi arvata turhan hyvin ketä tarkoitan kirjoituksellani mutta toivottavasti hän pystyy kohtaamaan jonkun joka osaa arvostaa häntä ja hänen lapsiaan hänellä on kauniit lapset nurimmainen ja vanhin toki on tempperamenttisia persoonia mutta niin on äitikin

        Hieno jatko-osa✍


      • Anonyymi

        Kiitos. Ehkä joskus kirjoitankin. Mukavaa jos joku löysi samaistumispintaa. - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Ehkä joskus kirjoitankin. Mukavaa jos joku löysi samaistumispintaa. - ap

        Niin, sarkasmilla tuon heitin. Oikeaa odotellessa.🌞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno jatko-osa✍

        Jatko-osa mihin kirjoitin tuon mu en aloitusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sarkasmilla tuon heitin. Oikeaa odotellessa.🌞

        Sarkastinen osaan minäkin olla. En tosin odottele täällä mitään, sitä en tiedä odotatko sinä. Ja kun kerran yllytit, taidankin kirjoittaa novellin. - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Ehkä joskus kirjoitankin. Mukavaa jos joku löysi samaistumispintaa. - ap

        Vastasit minulle eikä se ollut sarkasmia. Lapset sotkee väliin. Sanoin ihan vakavissani tuon romaani/ novelllijutun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarkastinen osaan minäkin olla. En tosin odottele täällä mitään, sitä en tiedä odotatko sinä. Ja kun kerran yllytit, taidankin kirjoittaa novellin. - ap

        Ei se ollut hän vaan minä. Kaikki ei hahmota mihin kommenttiin vastaus tulee ja sekoilevat täällä. Se ei ollut sarkasmia. Hän sekoili omia kommenttejaan, jotka kirjoitti minun kommenttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sarkasmilla tuon heitin. Oikeaa odotellessa.🌞

        Älä hyvä vtun aurinko vastaile toisen puolesta noin. Keskity! se kommentti ei ollut sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit minulle eikä se ollut sarkasmia. Lapset sotkee väliin. Sanoin ihan vakavissani tuon romaani/ novelllijutun.

        Lapset lapset. Ymmärrän sarkasmia ja olen myös tosissaan, sekä että. - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset lapset. Ymmärrän sarkasmia ja olen myös tosissaan, sekä että. - ap

        Kunnon sekoilua, mutta se novelli voisi olla hyvä iltalukeminen näin raskaan päivän päälle.🌞


    • Anonyymi

      Ei sen väliä, kunhan sanot!

    • Anonyymi

      Kaunista. Kirjoitatko naiselle?

    • Anonyymi

      Sanojen Auer, vaara on todellinen. ⛲️

      • Anonyymi

        Kiitos vaan kun vertasit minua Aueriin/Auervaaraan. Kumpikaan vertaus ei osu kohdilleen. Eikä osu kaivattuunikaan. Mieti sitä miksi sinulla on tarve leimata tuntematon ihminen tuolla tavalla. -ap


    • Anonyymi

      Kauniisti sä ajattelet toisesta oletko saanu vastakaikua tunteillesi häntä kohtaan vai onko hän kokenut vain helpoksi käyttää sua hyväkseen kun tajusi mitä kuinka syvästi tunnet häntä kohtaan

      • Anonyymi

        En ole kertonut hänelle tunteistani, ei hän tiedä asiaa. Ei ole hyväksikäyttäjä. - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kertonut hänelle tunteistani, ei hän tiedä asiaa. Ei ole hyväksikäyttäjä. - ap

        Ehkä sun olisi syytä kertoa hänelle tunteistasi jos kun oikeasti ajattelet hänestä noin kertoa siksi kun hän ei pysty tunteisiisi täysin samaistumaan mutta hän voi verrata niitä omiin tunteisiinsa sinua kohtaan ja ehkä hyvällä tuurilla kertoo sulle omista tunteistaan sua kohtaan mu siltikin pitää muistaa sekin että kaikki meistä ei tunteistaan kerro koskaan toiselle koska näin tehdessään antaa väistämättään toiselle mahdollisuuden yrittää satuttaa vähintäänkin


    • Anonyymi

      Kaunista ❤️
      Kaunista se onkin, sumuista ja hieman peloittavaa. Se muistamattomuus ja tekemättä jättäminen tai toteutuminen.

    • Anonyymi

      Melkein puoli vuotta on kulunut siitä kun viimeksi runoilit tänne... Edelleenkin vain runoilet?? Mitään edistystä ei ole tapahtunut puolessa vuodessa.

      • Anonyymi

        Se on joku vajakki.


    • Anonyymi

      Miees miehelle.

      • Anonyymi

        Ei naiset tuota halua uskoal, vaikka voi ollakin?


    • Anonyymi

      Kenelle näin kauniisti kirjoitat?

    • Anonyymi

      Ei sitä pysty oikeasti sanoiksi pukemaan se on yhdentekevää vaikka keksisi kuinka kauniit sanat sitä kuvamaan ei ne olisi siltikään lähellekään sitä miltä se todellisuudessa tuntuu kun on hyvä ollu jonkun lähellä tunteitaan kun ei pysty sanoin kuvaamaan siksikin että toinen ei voi ymmärtää oikeasti miltä jokin toisesta tuntuu oikeasti koska tunteetkin ovat yksilöllisiä ei olekkaan edes olemassa kahta samanlaista tunnetta siksi on turha edes puhua toiselle tunteistaan jos ei itse edes ymmärrä miksi tuntee jotakin toista kohtaan

      • Anonyymi

        Nainen penkillä?


    • Anonyymi

      Minä eksyin alun perin tälle palstalle vuosia sitten, koska kaipasin ja kaipaan rakkautta. Nämä tämmöiset ei yhtään auta asiaa. En käsitä, miten kukaan voi tuntea noin.

    • Anonyymi

      Kuinka lähellä olet saanut olla kaivattuasi? Taitaa olla läheisyys vain mielikuvissa...

    • OMG, miten kauniisti virkattu!
      Tuon tekstin kohde on varmasti kanssasi onnellinen.

      • Anonyymi

        Kohde on varattu. Naimisissa toisen kanssa. Kukaan ei ole onnellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohde on varattu. Naimisissa toisen kanssa. Kukaan ei ole onnellinen.

        Voih, miten onnettoman surullista.


      • Anonyymi
        runoN kirjoitti:

        Voih, miten onnettoman surullista.

        Ei sinua mukaan huolisi muutenkaan.


    • Anonyymi

      Vapaa tai varattu, paperilla, muutoin henkisesti niin vapaa ja ehjä kuin voi olla. Koen että vedät minua puoleesi ja räpistelen päästäkseni kauemmas, väsyn ja huomaan että pyrkimys on yhteiseen hyvään ja kuinka haluatkaan olla hyvä minulle, näen ja koen sen. Osaanko aina ilmaista ymmärrykseni, en. Tiedän särösi, voisin rakastaa sinut sen verran ehjäksi kuin yhden ihmisen sydämellä sen voi tehdä. Ja olen pitkään jo keikkunut kuilun partaalla, odotan sanojasi, pelkään niitä, sanoja jotka tiputtavat, sinne hölmöön rakastumisen kuiluun.

      • Anonyymi

        On tämä elämä kummallista. Minkälainen sananparsi sinne kuiluun sitten syöksee?


      • Anonyymi

        Ehkä sitä aistii pelon ja omat sanat lukittuvat kurkkuun. Kysymykset jää siksi kysymättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitä aistii pelon ja omat sanat lukittuvat kurkkuun. Kysymykset jää siksi kysymättä.

        Ei, me pelätään isoja tunteita. Sitä jos toinen ei sitoudu niin kuin toinen toivoo. Tai jos jompi kumpi sotkee osaamattomuuttaan, onkin jotain muuta mitä toinen oletti. Ollaan sovittu pienin askelin. Silti olemme niin isoin haavein...


    • Anonyymi

      Kaunista. Miten joku yleensäkin osaa kirjoittaa noin.
      Ja siis järjettömän, upean hienoa ja kaunista tekstiä. Ei voi kuin ihailla täältä taustajoukoista sivusta

    • Anonyymi

      Jään kaipaamaan sinua.
      Mä luotan. Olen luopunut sinusta. Se sattuu.
      Onneksi on elämänkokemusta.

      • Anonyymi

        Mä en oo luopunut enkä aio luopua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo luopunut enkä aio luopua.

        Mikset luovu ja mitä odotat


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe