Älä nyt vaan ala vältellä mua

Anonyymi-ap

Vaikka olen ihastunut en aio ketään ahdistella koskaan. Älä sano että etsi joku muu. Sitä en tee. En ole parisuhderiippuvainen enkä seilaa suhteesta toiseen kuten joillain tapana on. Joskus ihastun ja jos ei tärppää niin suren hiljaa yksin. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Suhde ilman rakkautta olisi minusta huono vaihtoehto.

10

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on totta et kannattaa surra entinen suhde yksin.Kyllä aika haavat parantaa.💔

• Anonyymi

Tarkoitin ihastumista en suhdetta.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ ­­­N­­y­m­­f­­o­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17783136k

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

aloitus on naiselta. Tiedoksi prinssin kiusaajalle!

• Anonyymi

tämä oli viisas kirjoitus, täyttä asiaa ja normaaliin elämään kuuluvaa. elämässä ihastutaan ajoittain eikä ne johda aina sen edemmäs. ja todellakin, suhde täytyy olla täynnä rakkautta tai yksin olo voittaa sen. surut suretaa yksin tai porukassa, mutta hiljaa ja arvokkaasti.

• Anonyymi

Itse ajattelen ihan samoin, siksi hyvä huomioida myös, et toisen kokemalla on merkitystä ja toiset voivat ahdistua jo pelkästä toisen läsnäolosta, mistä et välttämättä edes tiedä tai sitä on vaikea ymmärtää (sisäistää). Siksi parempi keskittyä vain omaan eloon ja ajatella tulevasta, tulee jos on tullakseen...?

• Anonyymi

Mulle on ihan selvää kuka ihailemani nainen on. Se kaunis ajatus ei muutu miksikään, vaikka aikaa on kulunut viime kerrasta, kun näimme. Jos hän sanoo ei, niin sitten käännän katseeni muualle. m>n

• Anonyymi

Fiksusti sanottu ap. Ei toisen tunteita voi määrätä. Ne ovat, mitä ovat, kunnes muuttuvat.

• Anonyymi

Ei kannata luovuttaa, paitsi jos toinen on sanoillaan/teoillaan tehnyt asian selväksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5213
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5024
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4094
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3590
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3178
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2771
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1894
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1750
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1618
    Aihe