Mutta en voi sinua saada. Tarvitsen virtuaali laastarin, että pääsen yli. Toista sinunlaista ei ole💔
Kaipaan sinua mies
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan halua sinulle laastariksi. sori.
- Anonyymi
Tänään virtuaalilaastaria ettimään, tosin ei se tuu tietämää et on laastari, kun pistän räpsyripset ja keimailun peliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään virtuaalilaastaria ettimään, tosin ei se tuu tietämää et on laastari, kun pistän räpsyripset ja keimailun peliin.
Googletapa sana virtuaali. Sinä etsit lähisuhdetta etkä virtuaalia, jos tarvitset ripset siihen. Sivusta ja naiselta tämä.
- Anonyymi
Niin siinä käy kun havittelee varattua ja provosoi todella paskamaisesti miehen kumppania. Kärsi seuraukset nyt bi-a-tch.
- Anonyymi
Oletkohan ymmärtänyt jotain väärin
- Anonyymi
Tästä kommentista päätellen siellä päässä on jonkinlaista kärsimystä ihan jo trollauksen aiheesta päätellen
- Anonyymi
Olet sinä vaiheesa vasta aito ja arvokas ihminen kun lopetat kaipailusi ja alat elämän ihan oieaaelämää.Löydät arvoisen ihmisen tosi elämästä et tältä ei kaipauksilla. Ymärrä kaika ihastumisa ei voi saada.Ymärrä jos pänät se tarkoitaa on loppu.Toinen jatkanut elämää ja on uusi suhde päällä.
- Anonyymi
Typerä kommentti. Sinä et ole sen arvokkaampi tai aidompi kuin tuo aloittaja kommentteinesi täällä. Ihan pöljiä juttuja. sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600