Saa paikan. Löytyykö täältä?
Reipas ja oma-aloitteinen
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se juna meni jo. Olen passiivinen ja hidas nykyisin.
- Anonyymi
Millaista paikkaa mies tarjoat? Sylipaikka?
- Anonyymi
Enää en jännitä sinua. Melkein uskaltaisin olla sellainen, joka saa paikan.
- Anonyymi
Nyt ei osu oon hidas ja kömpelö.
- Anonyymi
Mitä hommia sul on
- Anonyymi
Nyt on väärä palsta. Täällä on ne jotka ei saa mitään aikaiseksi paitsi höpinää....
- Anonyymi
Jos se onkin joku höpinä työ.
- Anonyymi
Jos ei tarvi silittää vaatteita, olen reipas ja oma-aloitteinen. Riippuu siis siitä, mikä on työn laatu ja vaativuus.
- Anonyymi
Hanki sellainen höyrystin eikä tarvitse enää koskaan silittää mitään. Laitat puseron roikkumaan hengarissa ja vähän höyryä päälle. Puhdistaa samalla mahdolliset hajut, joita voi tulla asunnosta, jos vaate seisoo pitkään kaapissa. Ai niin sivusta, en palkkaa ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki sellainen höyrystin eikä tarvitse enää koskaan silittää mitään. Laitat puseron roikkumaan hengarissa ja vähän höyryä päälle. Puhdistaa samalla mahdolliset hajut, joita voi tulla asunnosta, jos vaate seisoo pitkään kaapissa. Ai niin sivusta, en palkkaa ketään.
Kokeiltu on. Sama silittää samalla vaivalla. Höyrykäsittelyn voi tehdä myös pesukoneessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeiltu on. Sama silittää samalla vaivalla. Höyrykäsittelyn voi tehdä myös pesukoneessa.
Minä heitin silityslaudan roskiin. Höyrystin niin hyvä.
- Anonyymi
Jokos se paikka on täytetty.
- Anonyymi
Ei ainakaan tästä. Täällä mennään, ja hyvää kohti.
- Anonyymi
Kuka täältä töihin haluaa? Mehän kirjoitellaan täällä. Höh.
- Anonyymi
Ja mää tulin just saunasta. Emmää ainakaan lähde rehkii mihkää. Hölömö ees ajatella.
- Anonyymi
Täällä ✋
Koira on käytetty, ruoka uunissa ja lattiatkin siivottu! Seuraavaksi ryhdyn reippaasti tyydyttämään sinua!- Anonyymi
Älä unta näe. Sulle ei tipu mittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461868- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608