Minua nyt kun ollaan puhuttu enemmänkin?
Uskotko mies
99
584
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä ollaan puhuttu.
- Anonyymi
Täällä palstalla ollaan miehen kanssa puhuttu. Olen se tupulupu joku mitä sanottiin.:)
- Anonyymi
Uskon. No mä tiedän ku mä oon sä ja sä oot mä niin kuuntelee ajatustensa ohi tunteita. Pitää vaa erottaa noi kaksi asiaa erillisiksi. Siinä kato hämää se kun sulla sama asia.
Periaatteessa 4 2:n hinnalla. :)
Vittumaista miettii hiirtä maitopurkkiin tosin. Ei siitä kukaan ilahdu. Vähän niinku vaimonhakkaajan olo tulee sen kälkeen, kun tätä mekaniikkaa alkaa tajuamaan. Tieksä. Toi loppu toimii naisen logiikkaan tosta pitkästä lauseesta.- Anonyymi
Millä tavalla olet kuin minä? Eihän me tunneta oikein hyvin. Tai neljä kahden hinnalla? Selitätkö tuota maitopurkkia?
- Anonyymi
Oletko se toissavuoden mies jota kaipailen?
- Anonyymi
Onko se mies toissavuodelta täällä vielä?:)
- Anonyymi
Tai se joka sanoi minua tupupupuksi.:)
- Anonyymi
Täällä olen. Heräsin keskellä yötä pohtimaan.
Olenko sun mielestä renttu jollain tapaa?- Anonyymi
Et ollut minun silmään. Miten sinä itse näit minut silloin kun vielä nähtiin?:)
- Anonyymi
Kuka on se mies?
- Anonyymi
Toissavuoden mies on kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toissavuoden mies on kyseessä.
Olen täällä. Anteeksi kesti hetken aikaa. Pääni meinaa olla pyörällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täällä. Anteeksi kesti hetken aikaa. Pääni meinaa olla pyörällä.
Miksi pää meinaa olla pyörällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pää meinaa olla pyörällä?
Sinun takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun takia.
Miksi menee minun takia? Ajatteletko minua paljonkin vielä sieltä aikojen takaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi menee minun takia? Ajatteletko minua paljonkin vielä sieltä aikojen takaa?
Osittain siksi ja osittain sen takia koska olet hyvinkin vahvasti ja konkreettisesti läsnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osittain siksi ja osittain sen takia koska olet hyvinkin vahvasti ja konkreettisesti läsnä.
Millä tavalla läsnä? Katsotko kuvaani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista sinua enää. Toissavuodesta on jo aikaa. Mutta kuvittelen sinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselen kuvaasi ruskeassa topissa. Ihailen, mielessäni rutistelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista sinua enää. Toissavuodesta on jo aikaa. Mutta kuvittelen sinut.
Onhan siitä aikaa. En minäkään tarkasti enää sieltä muista miltä näytit. Suurinpiirtein kyllä. Miten sinulla muuten on mennyt elämässä noin yleisesti?:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siitä aikaa. En minäkään tarkasti enää sieltä muista miltä näytit. Suurinpiirtein kyllä. Miten sinulla muuten on mennyt elämässä noin yleisesti?:)
Olen eroamassa pitkästä liitosta ja lapsia on iso liuta. Ei tämä helppoa ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupupuna, pekkapöpöhöpöhäntä täällä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eroamassa pitkästä liitosta ja lapsia on iso liuta. Ei tämä helppoa ole.
En usko että hänellä vielä lapsia on? Enhän minä tiedä sitä toisaalta mutta ei vielä toissavuonna ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että hänellä vielä lapsia on? Enhän minä tiedä sitä toisaalta mutta ei vielä toissavuonna ollut?
Oli niitä jo silloin. Aloitin nuorena jo. Äitejäkin on aika paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä. Ei siinä mitään. Et varmaan huolehdi niistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua haittaa vaikka sinulla olisi lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupupuna, pekkapöpöhöpöhäntä täällä..
Töpöhäntä voisi myös kertoa ajatuksia toissavuodelta. Katselit useasti minua vaikka et ehkä tiennyt kuka olin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töpöhäntä voisi myös kertoa ajatuksia toissavuodelta. Katselit useasti minua vaikka et ehkä tiennyt kuka olin?
Katselen monia naisia viikottain. Kuka sinä niistä olit? Parissa vuodessa katsonut satoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselen monia naisia viikottain. Kuka sinä niistä olit? Parissa vuodessa katsonut satoja.
Uskon sen kyllä että katselet paljon. Toissa vuonna näimme kyllä eri merkeissä ja sinä katselit minua useasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten mies sinun hienot oltavat? Haluaisitko että olisin siellä kanssasi?
- Anonyymi
Iltaa miehelle sinne jonnekin.:)
- Anonyymi
Tämä oli aloittajalta vielä.
- Anonyymi
Vokaalinaiselta siis jiimiehelle menee. :)
- Anonyymi
Nyt tulin tänne taas. En kirjoittanut noita viestejä tuossa yllä.
Mitä mielessä? Kaiveleeko joku meidän juttuun liittyen vielä?- Anonyymi
Kysyin tuollakin että miten menee noin yleisesti elämässäsi? Ja mietitkö usein minua?:)
- Anonyymi
Et ollut renttu mielestäni. Ja kysymys olikin miten itse näit minut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin tuollakin että miten menee noin yleisesti elämässäsi? Ja mietitkö usein minua?:)
En asu enää siellä missä silloin asun. En ole asunut enää pitkään aikaan, moniin vuosiin. Asun aika kaukana sieltä. Vähän vaikea sitä on mitenkään muutamalla sanalla kuvailla miten mulla menee. Paljon uusia asioita ollut ja tietenkin nämä kolme viimeistä vuotta ovat tuntuneet myös mun elämässä. On joutunut sopeutumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ollut renttu mielestäni. Ja kysymys olikin miten itse näit minut?
Minkälaisia sitten olin sinun mielestäsi? Luonteena ja muuten?
Näin hänet energisenä ja luovana, sekä herkkänä ihmisenä. Ja hänen ulkonäkönsä oli juuri mun makuun. Todella se***äs ja kaunis. Just sellainen mistä tykkään. Siinäkin mielessä olisin ollut häneen tyytyväinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En asu enää siellä missä silloin asun. En ole asunut enää pitkään aikaan, moniin vuosiin. Asun aika kaukana sieltä. Vähän vaikea sitä on mitenkään muutamalla sanalla kuvailla miten mulla menee. Paljon uusia asioita ollut ja tietenkin nämä kolme viimeistä vuotta ovat tuntuneet myös mun elämässä. On joutunut sopeutumaan.
Sitä minäkin arvelin. En nyt ole sen enempää stalkannut mutta ajattelin että et ole enää täällä joten ei ole törmättykään missään tai ole mahdollisuutta siihen. Luulisin että vielä toissavuonna asuit täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin arvelin. En nyt ole sen enempää stalkannut mutta ajattelin että et ole enää täällä joten ei ole törmättykään missään tai ole mahdollisuutta siihen. Luulisin että vielä toissavuonna asuit täällä?
Ei, en asunut. Muutin pois kauan sitten. Etkö tiennyt sitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisia sitten olin sinun mielestäsi? Luonteena ja muuten?
Näin hänet energisenä ja luovana, sekä herkkänä ihmisenä. Ja hänen ulkonäkönsä oli juuri mun makuun. Todella se***äs ja kaunis. Just sellainen mistä tykkään. Siinäkin mielessä olisin ollut häneen tyytyväinen.En olisi ajatellut että ajattelet minusta noin. Koin jotenkin olevani vain en yhtä hyvä kuin sinä. Ajattelin että ne muut naiset olivat paljon parempia ja olit niistä kiinnostunut. Luonteesta en tiedä paljoa mutta hyvä kuva sinusta jäi kaikin puolin sekä ulkoisesti ja myös sen pienen pintaraapaisun verran sisäisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, en asunut. Muutin pois kauan sitten. Etkö tiennyt sitä?
Miten olisin voinut sen tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olisi ajatellut että ajattelet minusta noin. Koin jotenkin olevani vain en yhtä hyvä kuin sinä. Ajattelin että ne muut naiset olivat paljon parempia ja olit niistä kiinnostunut. Luonteesta en tiedä paljoa mutta hyvä kuva sinusta jäi kaikin puolin sekä ulkoisesti ja myös sen pienen pintaraapaisun verran sisäisesti.
Olin sua vanhempi kuitenkin, ja siinä iässä se ikäero jonkin verran tuntuu. Olit ikäänkuin jossain määrin nuorisoa vielä, ja itse olin ehkä jo jättänyt sen vaiheen taakse suurimmaksi osaksi. En kokonaan tietenkään. Siitä se sun tunne saattoi johtua. En nähnyt sua mitenkään huonompana kuin muut. En oikeastaan käsitä, miksi koet huonommuutta. Hän on erittäin tasokas nainen kaikin puolin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olisin voinut sen tietää?
Niin, et mitenkään, jos et ole tarkistanut sitä mistään. Minkälainen tausta sulla muuten on? Uskallatko valottaa sitä täällä? Onko se jotain sinne päin kuin mulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin sua vanhempi kuitenkin, ja siinä iässä se ikäero jonkin verran tuntuu. Olit ikäänkuin jossain määrin nuorisoa vielä, ja itse olin ehkä jo jättänyt sen vaiheen taakse suurimmaksi osaksi. En kokonaan tietenkään. Siitä se sun tunne saattoi johtua. En nähnyt sua mitenkään huonompana kuin muut. En oikeastaan käsitä, miksi koet huonommuutta. Hän on erittäin tasokas nainen kaikin puolin.
Miten paljon vanhempi? En tiedä oletko se mies jos on. Vai tarkoitatko vain että olin mielestäsi lapsellinen? Ymmärrän kyllä mitä voisit tuolla tarkoittaa. Tuo huonommuus vaan johtui siitä että koin etten ole tasoisesi tai yhtä hyvä kuin ne muut naiset joita aina katselit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, et mitenkään, jos et ole tarkistanut sitä mistään. Minkälainen tausta sulla muuten on? Uskallatko valottaa sitä täällä? Onko se jotain sinne päin kuin mulla?
Mistä minä sinun osoitteita voisin tarkistaa? Ei ne kuulu minulle. Aika samanlainen kuin sinulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten paljon vanhempi? En tiedä oletko se mies jos on. Vai tarkoitatko vain että olin mielestäsi lapsellinen? Ymmärrän kyllä mitä voisit tuolla tarkoittaa. Tuo huonommuus vaan johtui siitä että koin etten ole tasoisesi tai yhtä hyvä kuin ne muut naiset joita aina katselit.
Olisko joku 3 vuotta ikäeroa? Joo, ne toiset naiset oli myös aika monet tosi kauniita ja fiksuja. Mutta hän ei ollut siinä suhteessa kyllä ketään huonompi millään tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko joku 3 vuotta ikäeroa? Joo, ne toiset naiset oli myös aika monet tosi kauniita ja fiksuja. Mutta hän ei ollut siinä suhteessa kyllä ketään huonompi millään tavalla.
Tiedätkö minun ikääni ollenkaan vai onko tuo vain veikkaus? Voinhan näyttää nuorekkaalle ja olla vanhempikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä minä sinun osoitteita voisin tarkistaa? Ei ne kuulu minulle. Aika samanlainen kuin sinulla.
Ei kuitenkaan ihan sama tausta, kai? Jotain pientä eroa? En tiedä, oletan vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö minun ikääni ollenkaan vai onko tuo vain veikkaus? Voinhan näyttää nuorekkaalle ja olla vanhempikin.
Kyllä se ikä jostain kävi ilmi. En muista enää, että mistä. 2-4 vuotta se ikäero on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuitenkaan ihan sama tausta, kai? Jotain pientä eroa? En tiedä, oletan vaan.
Suurin piirtein samanlainen. Siinä miten päädytty siihen kun tavattiin ensimmäisiä kertoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se ikä jostain kävi ilmi. En muista enää, että mistä. 2-4 vuotta se ikäero on.
En ole täysin varma iästäsi tarkalleen. Mutta en tiedä miten voisit minun tietää tarkasti myöskään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin piirtein samanlainen. Siinä miten päädytty siihen kun tavattiin ensimmäisiä kertoja.
Nii. Muistan hänen pöhkön ilmeen kun ekaa kertaa tavattiin lähemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole täysin varma iästäsi tarkalleen. Mutta en tiedä miten voisit minun tietää tarkasti myöskään.
Mä tiedän melko suurella varmuudella että mä olen häntä noin kolme vuotta vanhempi. Niin se vaan on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii. Muistan hänen pöhkön ilmeen kun ekaa kertaa tavattiin lähemmin.
Oliko se nyt toissavuonna vai ennen sitä? En tunnistanut sinua ennen toissavuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tiedän melko suurella varmuudella että mä olen häntä noin kolme vuotta vanhempi. Niin se vaan on.
Jos tiedät varmuudella niin sitten et ole se mies mutta voit olla joku muu. Sanoitko aiemmin minua tupulupuksi tai joksikin niin tiedän sitten jatkoa ajatellen että etsin oikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se nyt toissavuonna vai ennen sitä? En tunnistanut sinua ennen toissavuotta.
Ok, mistä sitten aloit yhtäkkiä tunnistaa mut? Tajusit vaan että toi se on, mun kultani? Tai uhvot kertoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tiedät varmuudella niin sitten et ole se mies mutta voit olla joku muu. Sanoitko aiemmin minua tupulupuksi tai joksikin niin tiedän sitten jatkoa ajatellen että etsin oikeaa.
Sanoin kyllä. Harmi, jos et olekaan hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, mistä sitten aloit yhtäkkiä tunnistaa mut? Tajusit vaan että toi se on, mun kultani? Tai uhvot kertoi?
Tiesin nimen ja siitä mille näyttää. Ihastuin sitten siinä kun nähtiin ja katseet osui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesin nimen ja siitä mille näyttää. Ihastuin sitten siinä kun nähtiin ja katseet osui.
En tajua ollenkaan mistä kyse. Ellet sitten sekoita pakkaa tunnistamisten pelossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin kyllä. Harmi, jos et olekaan hän.
Ei meillä kyllä kolmea vuotta ole ikäeroa. On joko yli tai alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tajua ollenkaan mistä kyse. Ellet sitten sekoita pakkaa tunnistamisten pelossa.
Tuossahan kerroin. Nimen tiesin ja siitä mille näyttää. Sitten kun näin irl niin tunnistin ja ihastuin kun katseltiin.
- Anonyymi
Kamalaa ei ole kuule pakko sinun lukea kehitysvammaisten ja tyhmien ketjuja jos niin on kamalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossahan kerroin. Nimen tiesin ja siitä mille näyttää. Sitten kun näin irl niin tunnistin ja ihastuin kun katseltiin.
Katseltiin siis toissavuonna useasti kun nähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meillä kyllä kolmea vuotta ole ikäeroa. On joko yli tai alle.
Onko? Mistä tiedät? Kyllä kuule taitaa olla noin kolme vuotta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko? Mistä tiedät? Kyllä kuule taitaa olla noin kolme vuotta!
Tiedän sen vertaa ettei ole noin kolmea vuotta minulla ja sillä miehellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä muka olisit etukäteen saanut mun nimen tietää? Mitä ihmettä, en tajua ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalaa ei ole kuule pakko sinun lukea kehitysvammaisten ja tyhmien ketjuja jos niin on kamalaa.
Oletko sinä siis pup unlupunen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katseltiin siis toissavuonna useasti kun nähtiin.
Ei nähty useasti toissa vuonna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä muka olisit etukäteen saanut mun nimen tietää? Mitä ihmettä, en tajua ollenkaan.
Et tajua kun et ole oikea mies. Hän ymmärtäisi tilanteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän sen vertaa ettei ole noin kolmea vuotta minulla ja sillä miehellä.
Milloin sinä olet syntynyt? Suurin piirtein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nähty useasti toissa vuonna.
Et ole se mies sitten jota kaipaan. Me nähtiin useasti ja kyllä se joku pupu miksikä sanoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tajua kun et ole oikea mies. Hän ymmärtäisi tilanteen.
Jos tapaat jonkin uuden ihmisen, niin mistä tiedät etukäteen hänen nimensä? Eihän hän silloin ole mikään uusi tuttavuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin sinä olet syntynyt? Suurin piirtein?
Ei se kuulu sinulle kun et ole se mies. Se mies tietäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole se mies sitten jota kaipaan. Me nähtiin useasti ja kyllä se joku pupu miksikä sanoit.
Minä olen kuule nähnyt tämän naisen satoja kertoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kuulu sinulle kun et ole se mies. Se mies tietäisi.
Kyllä minä tiedän hänen syntymävuotensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tapaat jonkin uuden ihmisen, niin mistä tiedät etukäteen hänen nimensä? Eihän hän silloin ole mikään uusi tuttavuus.
En tiennytkään kuin ajan kanssa kun nähtiin useasti. Hän tietää myös todennäköisesti minun nimen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinderissä, somessa, työpaikalla. Veikkaan jälkimmäistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennytkään kuin ajan kanssa kun nähtiin useasti. Hän tietää myös todennäköisesti minun nimen.
Minä tiedän hänen nimensä erittäin hyvin. Siitä ei ole mitään epäselvyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinderissä, somessa, työpaikalla. Veikkaan jälkimmäistä.
Ei osu. Ainakaan tietääkseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osu. Ainakaan tietääkseni.
Tuo ei edes ollut kommenttini asiaan. En tiennytkään kuin ajan kanssa kun nähtiin useasti. Tämä oli minulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei edes ollut kommenttini asiaan. En tiennytkään kuin ajan kanssa kun nähtiin useasti. Tämä oli minulta.
😂 Joo, olen nähnyt tämän naisen aika usein. Kirjaimellisesti satoja kertoja. Pelkäätkö että miehesi käy täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Joo, olen nähnyt tämän naisen aika usein. Kirjaimellisesti satoja kertoja. Pelkäätkö että miehesi käy täällä?
Ei minulla ole miestä. En tiedä keneksi minua luulet mutta en ole se sinun kaivattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole miestä. En tiedä keneksi minua luulet mutta en ole se sinun kaivattu.
Ok, sitten se on niin.
- Anonyymi
Rivien välissä näkyy kateutta.
- Anonyymi
Kyllä olen myös kateellinen niille naisille kun saivat paljon siltä mieheltä huomiota ja minä en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen myös kateellinen niille naisille kun saivat paljon siltä mieheltä huomiota ja minä en.
😆😆😆😆 Millaisia ne toiset naiset oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆😆😆😆 Millaisia ne toiset naiset oli?
Hyvin kauniita olivat ne naiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kauniita olivat ne naiset.
Olivat kauniita kyllä. Monet jopa uskomaton kauniita. Niin oli hänkin tosin.
- Anonyymi
Muistatko sen talvipäivän, kun käännyin katsomaan sinua? Ja sinä teit sen saman samaan aikaan mentyäsi ensin mun ohi? Oliko vähän teiniä?
- Anonyymi
Saa kai sitä katsoa jos katsottaa. Ei siinä mitään teiniä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa kai sitä katsoa jos katsottaa. Ei siinä mitään teiniä ole.
Nii. Mutta söpöä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii. Mutta söpöä on.
Eipä niillä katseilla tainnut olla mitään merkitystä kun ei hän täälläkään ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä niillä katseilla tainnut olla mitään merkitystä kun ei hän täälläkään ole.
Voih. Sellaista se on. Ketä siellä sitten on? Niin, mietippä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voih. Sellaista se on. Ketä siellä sitten on? Niin, mietippä sitä.
En minä muusta tiedä kuin siitä miehestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä muusta tiedä kuin siitä miehestä.
Mitä sinä siitä tiedät?
- Anonyymi
Kuka niistä muuten oli sun mielestä kaunein?
- Anonyymi
Kaikki ne yleisesti oli kauniita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ne yleisesti oli kauniita.
Oli, mutta kuka oli paras?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koronapiikki?
Näyttelijä, muusikko ja ohjaaja Jaakko Loukkola on kuollut. Hän menehtyi yllättäen maanantaina 5.6.2023.2716546Venäjä räjäytti Nova Kakhovkan padon
Osa Nova Kakhovkan padosta on tuhoutunut. Ukrainan mukaan Venäjän joukot räjäyttivät padon. "– Venäjän armeija on tehny4652971Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis2412085Tässä ajassa sähköauto tulee bensa-autoa päästöttömäksi
Traficom on julkistanut uuden laskurin, jolla voi vertailla autoilun päästöjä ja kustannuksia eri käyttövoimilla. Päästö2001708Jotain hampaankolossa vieläkin?
Joku hiertää, niinkö? Kaikkien näiden vuosien ja viestien jälkeen. Jännä juttu.3001563- 161136
Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.651087Ehkä tosiaan niin
että "meidän" rakkaustarina tuli tiensä päähän. Olipa vaan kiihkeä kokemus. Harmi kun et ehkä tiennyt tästä suhteesta yh62978Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte139840vastuuton kolmikko.
Tarkastuslautakunta totesi yksimielisesti että puuhailu on ollut vastuutonta. Mummo voisi lopulta tehdä ainoan oikean ra7826